Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93

2015 posts, 692695 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 144
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93 Gabi23

107 a ramas fara pantograful cu patina de grafit, momentan avand unul clasic. Pantograful cu patina de grafit s-a rupt, fiind ieri la URAC pentru a fi reparat.

 


Re: V3A-93 3mil

Cum este transmisa viteza acestor tramvaie la ceasul kilometraj? Au senzori la roti ce masoara rotatia?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Dr2005

Există cititoare pe osiile boghiurilor purtătoare. Se montează pe toate osiile (!), deşi doar unul e folosit :))
Pe osie este trasă o dungă pe care cititiorul o citeşte. Ştiind diametrul roţii se poate calcula viteza.

Mai demult cred că aveau tahogeneratoare, ale căror voltmetre erau etalonate direct în km/h (se ştia că la viteza X se debitează Y volţi).

 


Re: V3A-93 3mil

Banuiesc ca la tramvaiele mai noi (de la CH-PPC incoace) aceste cititoare sunt folosite si pentru ABS si controlul tractiunii, nu?
Foarte multe V3A-93 nu mai au kilometrajul functional. Ce se defecteaza la ele? Intra mizerie la acele cititoare? Ceasurile sunt de vina?

 


Re: V3A-93 florin.lifticariu

cred ca problema de pe linia 41 la care m-am referit in alt post....ce s-a intimplat ?

 


Re: V3A-93 Gabi23

"Clasicele" V3A-93 de la BucurestiI Noi pe linia 41 astazi dimineata
Toate se descurcau destul de bine, singurul care avea probleme la patina fiind 318 el retragandu-se la depou la ora 12 fiind si tur mic. La viteza mergeau bine, dar trebuia o vigilenta sporita a vigilenta a vatmanilor deoarece aceste vagoane nu au ce cauta pe linia 41, astazi fiind cu caz exceptional. Nu au fost incidente la retea in cursul diminetii datotita pantografelor.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

Ramanand tot la pantografe si patine - depoul Giurgiu avea pe vremuri vagoanele 007, 099, 107 cu pantografe Schunk, din care pe rand 099, 107 si 007 au ramas fara acestea in urma diverselor incidente, pantografele au ajuns in URAC pentru reparatie, au continuat sa se rupa iar in final decizia a fost ca acestea sa fie inlocuite definitiv cu pantografe clasice iar cele Schunk au ajuns la Alexandria urmand sa echipeze vagoane de FAUR ce vor merge pe linia 41.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Dr2005

În loc să se bage alte vagoane de Faur pe 41, nu mai bine se mai dau câteva la Bucureştii-Noi în locul celor de Alexandria?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
În loc să se bage alte vagoane de Faur pe 41, nu mai bine se mai dau câteva la Bucureştii-Noi în locul celor de Alexandria?


Pai si asa ce afacere ai facut ? B Noi lasa din ture ca sa ramana cu vagoane si oameni pt mutari de parc, daca le dai vagoane nu ai oameni. Si daca le dai vagoane cu tot cu oameni tot nu ai facut nicio afacere  :roll:

 


Re: V3A-93 shoppy

Pai faci afacere ca reduci din consumul de curent, din uzura si din oboseala oamenilor pe intrare/retragere din traseu care e de 3 ori mai scurta din B Noi fata de Alexandria. Problema e ca B Noi o sa intre in modernizare si atunci 41 o sa fie la Alexandria iar 20, 24, 42 si 45 la Victoriei, miscare ce trebuie pregatita din timp, ca altfel o sa fie un soc prea mare, deci numarul de vagoane din B Noi e logic sa creasca doar cand o sa le bage inapoi in depou dupa modernizare.

 


Re: V3A-93 Chev Celios

Vagonul 347 are defecte afisajul lateral si cel din spate.Cei de la Colentina au confecionat niste afisaje provizori destul de frumoase.

 


Re: V3A-93 dot com

lucianho » Mar Ian 04, 2011 2:17 pm
Se pare ca ne-am intors la clasicul afisaj cel cu carton deoarece l-am vazut azi in 23 pe 272 cu astfel de afisaj avut in fata.

Salut! Nu stiu cum considerati voi mesajul meu, dar eu daca as fi Seful Depoului Titan l-as da afara pe cel care a ''reusit'' performanta de a scrie pe acel carton, daca nu ma insel, cu creta, linia 23 si traseul acestei linii. Mi-se pare o mare bataie de joc fata de publicul calator. Poate ma insel eu, dar cred ca de pe urma unor calatori cinstiti care isi iau abonament integral pe toate liniile si care asteapta cu minutele sa vina un tramvai, au niste beneficii. Daca nu au bani de reparat un afisaj, sau sa dea drumul la caldura in saloanele tramvaielor, e trista treaba.

Cu respect!

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Dr2005

Plăcuţele de traseu au dispărut o dată cu vagoanele V2A... cele de PAL au ajuns pe foc, cele de metal ori au plecat la fier vechi o dată cu tramvaiele, ori au fost folosite la cârpirea caroseriilor. Dacă afişajul e defect, ce puteau face? Bine... nu e deloc conform cu ordinul MT 972/2007, dar decât deloc...

 


Re: V3A-93 dot com

Mai bine ar scrie pe calculator frumos linia si traseul si pus acolo sus, e buna si hartia A4. Cred ca se gaseste un calculator si o imprimanta in depou.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 144
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435106 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use