Topic: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
104 posts, 43417 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
7052 în decembrie 1989.
Sursa : Agerpres
7052 în decembrie 1989.
Sursa : Agerpres
ADK 1.jpg (118.61 KB; downloaded 5512 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
andrei11
De la moderator citire :
Sursa pozei ?
Mulțumesc !
De la moderator citire :
Sursa pozei ?
Mulțumesc !
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
Am spus de fiecare dată sursa fiecărei fotografii care nu-mi aparținea, inclusiv în cazul de mai sus. Nu înțeleg pentru ce mi-ați editat mesajul și ați urcat poza pe forum, nelăsând-o pe imgur. Chiar n-aveți ce face?
Am spus de fiecare dată sursa fiecărei fotografii care nu-mi aparținea, inclusiv în cazul de mai sus. Nu înțeleg pentru ce mi-ați editat mesajul și ați urcat poza pe forum, nelăsând-o pe imgur. Chiar n-aveți ce face?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
Costin
Nu are importanta asa mare unde e gazduita imaginea. Mesajul a fost sters dintr-o eroare si a fost apoi recuperat tocmai in ideea de a nu se pierde. Insa tu nu ai raspuns la intrebare. Stii bine ca sursa trebuie sa fie cat mai specifica, link direct catre imagine...
Nu are importanta asa mare unde e gazduita imaginea. Mesajul a fost sters dintr-o eroare si a fost apoi recuperat tocmai in ideea de a nu se pierde. Insa tu nu ai raspuns la intrebare. Stii bine ca sursa trebuie sa fie cat mai specifica, link direct catre imagine...
- ADK
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
Să înțeleg că ori sunt prost eu ori n-am înțeles bine.
ADK wrote:
7052 în decembrie 1989.
Sursa: Agerpres
Să înțeleg că ori sunt prost eu ori n-am înțeles bine.
- GPS
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
Costin
GPS are dreptate. In plus, aici operam atat cu regulile lor, cat si cu ale noastre (regulamentul forumului). Regulamentul forumului cere explicit link direct catre sursa informatiei, si nu formulari vagi gen "Agerpres", deci chiar daca sursa informatiei nu specifica asemenea restrictie, noi o facem.
GPS are dreptate. In plus, aici operam atat cu regulile lor, cat si cu ale noastre (regulamentul forumului). Regulamentul forumului cere explicit link direct catre sursa informatiei, si nu formulari vagi gen "Agerpres", deci chiar daca sursa informatiei nu specifica asemenea restrictie, noi o facem.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
WT_fan06
Troleibuzul DAC 117EA #7083 în repaus la capătul liniei 74; anul 1994. Photo credit: André Knoerr - https://flic.kr/p/2iAJjpK
Troleibuzul DAC 117EA #7083 în repaus la capătul liniei 74; anul 1994. Photo credit: André Knoerr - https://flic.kr/p/2iAJjpK
DAC 117EA 7083 linia 74. Photo André Knoerr (1994).jpg (1.38 MB; downloaded 5015 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
1689
Daca nu ma insel am vazut undeva postata o lista cu defalcarea - pe ani - a livrarilor de DAC 117E catre ITB, insa nu reusesc sa o gasesc.
Poate cineva ajuta cu asa ceva ?
Daca nu ma insel am vazut undeva postata o lista cu defalcarea - pe ani - a livrarilor de DAC 117E catre ITB, insa nu reusesc sa o gasesc.
Poate cineva ajuta cu asa ceva ?
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
PaulIP
In plus fata de ce e scris mai sus:
1997:
7449-7453; Rocar E512-750
Octombrie 1997:
7454: Rocar De Simon E412 (intrat in serviciu in 1998, prezentat in revista Motor magazin in mai 1998).
1998:
7455-7458; Rocar E512-750
7459: Rocar De Simon EA412 (intrat in serviciu in 1999)
7460: Rocar Autodromo EA812
Brassovia, pe forumul Transira, wrote:
DAC 117 EA (total 335 buc.)
- 1980 (150 buc.):
7000 [prototip "1980", cate 2 dungi subtiri lipite negru + portocaliu, negru + verde]
7001 [prototip, 1 dunga subtire crem / fond rosu)]
7002 [prototip?, 3 dungi: roz + portocaliu + maro-inchis / fond alb]
7011-7029 [1 dunga subtire crem / fond rosu]
7030-7099 [1 dunga subtire crem / fond rosu, cu exceptia 7066 care avea fond albastru]
7003-7010 [1 dunga subtire crem / fond albastru]
7100-7149 [1 dunga subtire crem / fond albastru]
- 1980/1981 (100 buc.):
7150-7249 [1 dunga subtire crem / fond albastru deschis]
- 1981/1982 (85 buc):
7250-7299 [1 dunga subtire crem / fond albastru deschis]
7300-7334 [1 dunga subtire crem / fond albastru deschis]
Se reiau livrarile abia in 1987-89, cu primele scunde
Troleibuzul 7335 a fost un prototip unicat scurt 212E (?) [dungi verzi / fond crem]
Vali Sava aka weeping eye, pe acelasi forum, wrote:
- 1989
7341 - [212 ECS, solo, varianta inalta, cu consolele fata si spate mai lungi decat cele ale unui autobuz 112 udm, 3 geamuri intre usile 1 si 2, blocul de rezistente in spatele captataoarelor, tunel de cabluri intre plafon si lada de contactori pe stalpul stanga spate, lada de contactori in salon, pe partea stanga, din dreptul usii 3 si pana la panoul spate, scari coborate, cu 4 trepte, fara ornament gros deasupra trapelor sau la mijloc, vopsire crem cu banda bleu in zona trapelor si inca una, mai ingusta, mai sus, deasupra aripilor, bare de protectie crem, trapa frontala cu grila de aerisire si vopsita integral in crem, capacele indicatoarelor de traseu si tragatoarele vopsite in visiniu, alocat Depoului Vatra Luminoasa la fel ca si urmatoarele 7341 - 7420]
7342 - [similar cu 7341 dar scund si cu banda bleu superioara trasa si peste trapa frontala, fara tragatoare]
- 1989 - 1990
7343-7374 - [E117 scunde, cu scari cu 3 trepte, fara ornament gros deasupra trapelor sau la mijloc, lada de contactori mai lunga decat la seria 7000 - 7334, mai intai visinii si apoi rosii cu banda crem lata sub geamuri - ca repere pot da 7359 - cu visiniu, 7363 - cu rosu]
- 1990 - 1991
7375, 7376, 7378, 7379 - [E117 inalte, cu scari cu 3 trepte, crem cu banda rosie la nivelul trapelor, ornament gros deasupra trapelor si pe conturul aripilor]
7377 - [primul E217 din Bucuresti, inalt, scari coborate, cu 4 trepte, crem cu doua nuante de verde (cea inchisa in zona trapelor) si cu 3 V-uri orizontale intre roata 1 si usa 2, doua verde inchis si unul maro intre ele, interiorul salonului vopsit cu alb, scaune tapitate, geamuri anticurent la usi, a fost prezentat la TIB '90]
7380 - 7407 - [E117 inalte, scari coborate, cu 4 trepte, crem cu banda rosie (pana la 7402 inclusiv) sau albastra (pentru 7403 - 7407) in zona trapelor, ornament gros deasupra trapelor si pe conturul aripilor (la aripi doar pana la 7383 inclusiv)]
- 1991 - 1992
7408 - 7427 - [E217, crem cu banda verde in zona trapelor, primele troleibuze noi cu logo RATB nou, pana la 7420 alocate Depoului Vatra Luminoasa, restul la Bujoreni - la fel ca si urmatoarele 7428 - 7445]
- 1992 (Decembrie) - 1993
7428 - 7434 - [E217, panoul spate dintr-o foaie de tabla mai lata, cu coltarele spate cu prelungiri scurte, diverse culori: 7428 - crem cu trape albastru inchis, logo RATB si nr de parc bleu, 7429, 7432 - alb-unt cu trape albastru inchis, logo RATB si nr de parc turcoaz, 7430, 7431, 7433 - crem cu trape turcoaz, logo RATB si nr de parc bleu, 7434 - crem cu trape bleu, logo RATB si nr de parc bleu, fara nr de parc pe trapa fata si pe panoul spate]
- 1993 (Februarie)
7435 - 7439 - [E217, vopsire pentru reclama ASSOS (rosu / albastru inchis / alb), fara logo RATB si cu nr de parc pe trapa fata si pe panoul spate]
- 1993 (Aprilie)
7440 - [317ET, cabina soferului similara ci cea de la 7335 si cu cea de la Ikarus 435T, care permite deschiderea ambelor foi ale usii 1 pentru accesul pasagerilor, scari coborate, cu 4 trepte, scaune tapitate cu cadru vopsit in alb, cu un singur picior gros catre culoarul central, geamuri anticurent, vopsire particulara, cu negru mat in zona geamurilor si negru in jos, cu o banda portocalie lata sub geamuri si una galben inchis in zona trapelor din care porneau 3 benzi oblice din fata aripilor catre in spate, mici detalii cu galben deschis, bare de protectie negre, tragatoare portocalii, fara logo RATB, nr de parc negru pe trapa fata si pe panoul spate, in 1995 daca nu gresesc, a fost dat la schimb Depoului Vatra Luminoasa iar in locul lui a fost adus 7417]
- 1993 (Octombrie - Decembrie)
7441 - 7445 - [E217 cu diverse desene (triunghiuri, benzi) si obligatoriu banda in zona trapelor in culoarea cea mai inchisa, culori: 7441 crem cu albastru inchis, 7442 crem cu turcoaz in doua nuante, 7443, 7445 crem deschis cu albastru inchis, 7444 crem deschis cu albastru inchis si bleu, logo RATB si nr de parc in culoarea cea mai inchisa, fara nr de parc pe trapa fata si pe panoul spate]
- 1994 (Ianuarie)
7446 - [E212 cu consolele fata si spate mai lungi, ca 7341 si 7342, alb cu albastru inchis in zona trapelor si doua benzi rosu-ciclamen, deasupra ornamentului gros de la partea superioara a trapelor si pana sub nivelul superior al aripilor, terminate prin taietura oblica catre fata, benzi oblice pe stalpii spate, tunel pentru cabluri pe stalpul stanga spate, alocat Depoului Vatra Luminoasa la fel ca si urmatoarele 7447, 7448]
- 1994 (Octombrie)
7447 - [E312, prezentat la TIB '94, nr de parc initial 001, alb-gri cu doua benzi albastre si una rosie, deasupra trapelor, prelungite oblic catre geamuri intre roata 1 si usa 2]
- 1995
7448 - [E312, nr de parc initial 002, alb cu o banda lata albastru inchis deasupra trapelor, intre usi doar cate un desen format dintr-o banda albastru inchis si una rosie pe fond alb]
In plus fata de ce e scris mai sus:
1997:
7449-7453; Rocar E512-750
Octombrie 1997:
7454: Rocar De Simon E412 (intrat in serviciu in 1998, prezentat in revista Motor magazin in mai 1998).
1998:
7455-7458; Rocar E512-750
7459: Rocar De Simon EA412 (intrat in serviciu in 1999)
7460: Rocar Autodromo EA812
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
bercenicity
Si 5321 de la Berceni - 112 cu lada în spate, își făcea veacul pe 74.
Si 5321 de la Berceni - 112 cu lada în spate, își făcea veacul pe 74.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
1689
Multumesc.
Tot in acel reportaj despre traficul bucurestean apar filmate citeva DAC-uri 117E, care ar trebui sa aiba sub un an de exploatare.
O imagine cu 7046 ilustreaza atit calitatea, cit si intretinerea de care au avut parte (repet, acest vehicul avea cel mult un an de exploatare la momentul filmarii !)
Multumesc.
Tot in acel reportaj despre traficul bucurestean apar filmate citeva DAC-uri 117E, care ar trebui sa aiba sub un an de exploatare.
O imagine cu 7046 ilustreaza atit calitatea, cit si intretinerea de care au avut parte (repet, acest vehicul avea cel mult un an de exploatare la momentul filmarii !)
DAC-117-E-ITB-7046-aprox-1980-2.jpg (42.88 KB; downloaded 4755 times)
📖 Pagination options