Topic: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani
39 posts, 20610 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani
TibiV
Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=489.msg263415#msg263415
Tot ce am gasit pe pagina celor de la Remarul/VFU este asta:
http://www.electroputerevfu.ro/constructie-noua.php
U_I_JOHNY wrote:
Automotor VFU Pascani in teste.
Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=489.msg263415#msg263415
Tot ce am gasit pe pagina celor de la Remarul/VFU este asta:
Vehicule feroviare transport călători
Construcție nouă
Electroputere VFU Pașcani SA are proiecte de vehicule feroviare construcție nouă, după cum urmează:
- Automotor Diesel (DMU) – viteza maximă 120 km/h, proiectat pentru transport regional;
- Automotor Electric (EMU) - viteza maximă 160 km/h, proiectat pentru transport interregional;
- Vagoane transport călători – viteză maximă 160 km/h sau 200km/h cu diferite variante de layout interior (salon, de dormit); proiectat pentru transport interregional;
http://www.electroputerevfu.ro/constructie-noua.php
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
BodoMinea
Automotorul-prototip construit de Electroputere VFU Pașcani efectuează (și) zilele acestea teste la Centrul de Testare de la Făurei. Acesta a mai făcut o serie de teste și luna trecută, de unde provine și imaginea din postarea anterioară, în urma cărora s-ar fi constatat nevoia de ajustări.
Totodată, doresc să reamintesc și că acest automotor pare obiectul contractului „Dubios” pe care actualul director al CFR Călători l-a pus în mișcare: https://www.realitatea.net/stiri/actual ... 4906601b6a
Desigur, CFR Călători a răspuns și a spus că e totul normal și desigur, coincidența dintre momentul demarării procedurii de achiziție și procedurilor de testare pentru automotor este... complet întâmplătoare.
Apropo, link-ul de mai sus, http://www.electroputerevfu.ro/constructie-noua.php, nu prezintă nicio informație, cel puțin pentru mine. E greșit? Au scos detaliile între timp, or what?
Automotorul-prototip construit de Electroputere VFU Pașcani efectuează (și) zilele acestea teste la Centrul de Testare de la Făurei. Acesta a mai făcut o serie de teste și luna trecută, de unde provine și imaginea din postarea anterioară, în urma cărora s-ar fi constatat nevoia de ajustări.
Totodată, doresc să reamintesc și că acest automotor pare obiectul contractului „Dubios” pe care actualul director al CFR Călători l-a pus în mișcare: https://www.realitatea.net/stiri/actual ... 4906601b6a
Desigur, CFR Călători a răspuns și a spus că e totul normal și desigur, coincidența dintre momentul demarării procedurii de achiziție și procedurilor de testare pentru automotor este... complet întâmplătoare.
Apropo, link-ul de mai sus, http://www.electroputerevfu.ro/constructie-noua.php, nu prezintă nicio informație, cel puțin pentru mine. E greșit? Au scos detaliile între timp, or what?
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
MariusCFRBucuresti
La ora actuala,rama se afla in remiza AM BC pentru teste si omologare de la AFER.
La ora actuala,rama se afla in remiza AM BC pentru teste si omologare de la AFER.
dmu pascani.jpg (600.3 KB; downloaded 7548 times)
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
reiny2000
În mod normal nu ar trebui să ne concentrăm pe electrificarea rețelei și automotoare electrice?
În mod normal nu ar trebui să ne concentrăm pe electrificarea rețelei și automotoare electrice?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
shoppy
Electrificarea unei sectii costa foarte mult, atat constructia cat si intretinerea, nu se electrifica orice sectie doar de dragul electrificarii, traficul trebuie sa justifice asta, si in tarile cu apa calda sunt zeci de sectii neelectrificate pe care circula DMU, si o sa continue sa circule multa vreme de cum inainte.
Electrificarea unei sectii costa foarte mult, atat constructia cat si intretinerea, nu se electrifica orice sectie doar de dragul electrificarii, traficul trebuie sa justifice asta, si in tarile cu apa calda sunt zeci de sectii neelectrificate pe care circula DMU, si o sa continue sa circule multa vreme de cum inainte.
- George
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
George
Ca exerciţiu mental, ar fi poate utile şi nişte automotoare mixte (EMU/DMU, am înţeles că aşa le zice), ar fi foarte bune pentru trasee de tipul Bucureşti - Braşov - Sibiu;
Braşov - Sibiu - Vinţu - Deva - Timişoara (ăsta poate e cel mai relevant pentru ce vreau să demonstrez, că ar presupune n schimbări de locomotive);
Alba - Iulia (sau Bistriţa) - Cluj - Oradea;
Timişoara-Arad-Oradea etc.
Ca exerciţiu mental, ar fi poate utile şi nişte automotoare mixte (EMU/DMU, am înţeles că aşa le zice), ar fi foarte bune pentru trasee de tipul Bucureşti - Braşov - Sibiu;
Braşov - Sibiu - Vinţu - Deva - Timişoara (ăsta poate e cel mai relevant pentru ce vreau să demonstrez, că ar presupune n schimbări de locomotive);
Alba - Iulia (sau Bistriţa) - Cluj - Oradea;
Timişoara-Arad-Oradea etc.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
punmeister
Li se zice si BMU - Bi-modal Multiple Unit.
Li se zice si BMU - Bi-modal Multiple Unit.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
BodoMinea
Automotorul văzut astăzi în stația Predeal.
Preluare de pe Facebook, imagine de Daniel Iulian Radu în grupul FEROVIARI - între profesie și pasiune. (https://www.facebook.com/groups/9804583 ... 495633827/)
Automotorul văzut astăzi în stația Predeal.
FB_IMG_1576585181819.jpg (74.39 KB; downloaded 7170 times)
Preluare de pe Facebook, imagine de Daniel Iulian Radu în grupul FEROVIARI - între profesie și pasiune. (https://www.facebook.com/groups/9804583 ... 495633827/)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
BodoMinea
Via Facebook, 'România Feroviară' (fostul Jurnal Feroviar)
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4159144282
Not bad... Pare a fi un parțial low floor, cu vagonul mijloc nemotor și celelalte 2 motoare.
Via Facebook, 'România Feroviară' (fostul Jurnal Feroviar)
Astazi putem spune ca anul feroviar 2019 se incheie fabulos. In conditiile in care majoritatea constructorilor si reparatorilor de material rulant feroviar din Romania, abia mai au oameni cat pentru a tine lumina pornita noaptea, Electroputere VFU Pascani ne aduce tuturor mai devreme cadoul de Craciun.
Dupa atatea zvonuri, povesti si banuieli, avem onoarea sa va prezentam tuturor prototipul DMU al celor de la Electroputere VFU Pascani. Este un DMU din 3 vagoane cu V.max 120km/h si are la prima vedere o capacitate de transport de 200 locuri pe scaune(info neoficiala).
Testele oficiale au inceput in septembrie la CTF Faurei unde a alergat si cu 160km/h si a realzat testele de tractiune si franare. In acest moment automotorul realizeaza testele de panta in vederea autorizarii pe Predeal, incarcat cel mai probabil cu saci umpluti cu nisip, aproape sau putin peste capacitatea maxima de incarcare.
Va mai aduceti aminte cand spuneam recent ca Romania este o tara privilegiata si ca putem produce singuri materialul rulant feroviar de care avem nevoie la standarde europene? Ganditi-va ca sunt sanse ca acest DMU sa plece la export...
Sursa foto in Gara de Nord.
Romania Feroviara.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4159144282
FB_IMG_1576652724325.jpg (88.22 KB; downloaded 7407 times)
FB_IMG_1576652726831.jpg (40.76 KB; downloaded 7355 times)
FB_IMG_1576652729207.jpg (51.28 KB; downloaded 7346 times)
Not bad... Pare a fi un parțial low floor, cu vagonul mijloc nemotor și celelalte 2 motoare.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
BodoMinea
Ieri și astăzi a trecut și prin Gara de Nord puțin, printre probe...
Foto de Claudiu Coverca în grupul de Facebook FEROVIARI - între profesie și pasiune - https://www.facebook.com/groups/9804583 ... 485380728/
Ieri și astăzi a trecut și prin Gara de Nord puțin, printre probe...
FB_IMG_1576680911763.jpg (47.28 KB; downloaded 6885 times)
FB_IMG_1576680908711.jpg (50.34 KB; downloaded 6886 times)
FB_IMG_1576680906474.jpg (183.18 KB; downloaded 6897 times)
FB_IMG_1576680904136.jpg (121.6 KB; downloaded 6894 times)
FB_IMG_1576680901759.jpg (62.37 KB; downloaded 6886 times)
Foto de Claudiu Coverca în grupul de Facebook FEROVIARI - între profesie și pasiune - https://www.facebook.com/groups/9804583 ... 485380728/
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
BodoMinea
Sursa: Flickr, autorul, domnul Mihai, este menționat și pe watermark https://www.flickr.com/photos/71051913@ ... hotostream
49237173243_77067729ed_o.jpg (1.72 MB; downloaded 6867 times)
Sursa: Flickr, autorul, domnul Mihai, este menționat și pe watermark https://www.flickr.com/photos/71051913@ ... hotostream
- Rarzet44
-
Posted:
-
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Paș
Rarzet44
Ca design este ca in Vest si imi aduce putin cu Coradia. Intrebarea e când va intra in circulatie? Si chiar daca pare exagerat ar putea incerca sa il faca si pe hidrogen.
Ca design este ca in Vest si imi aduce putin cu Coradia. Intrebarea e când va intra in circulatie? Si chiar daca pare exagerat ar putea incerca sa il faca si pe hidrogen.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Automotor Diesel (DMU) construit de Electroputere VFU Paș
Andrei Andraș
Prima întrebare pe care trebuie să ți-o pui acum este "Care îi va fi proprietarul?". Pentru că CFR Călători este anchetată de DNA din cauza comandării a 6 astfel de automotoare.
Rarzet44 wrote:
Intrebarea e când va intra in circulatie?
Prima întrebare pe care trebuie să ți-o pui acum este "Care îi va fi proprietarul?". Pentru că CFR Călători este anchetată de DNA din cauza comandării a 6 astfel de automotoare.
📖 Pagination options