Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 434236 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Jos ”Palaria”!
PS
Daca ASTRA va fi validata si nu va face fata, la ”strocul” contractului, cine credeti ca va suporta PENALITATILE?! EI! Cui credeti ca le convin astfel de clauze? NIMANUI
Jos ”Palaria”!
PS
Daca ASTRA va fi validata si nu va face fata, la ”strocul” contractului, cine credeti ca va suporta PENALITATILE?! EI! Cui credeti ca le convin astfel de clauze? NIMANUI
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Nenea_titi
Știi, doi se bat al treilea câștigă. Acum bătălia se dă între astra și Durmazlar. Dar m-aș strica de râs să văd că iese câștigător al treilea...dar care ar fi? Poate fi URAC...poate fi Grivița, poate fi... Nu știu. Mă aștept la orice... Doar trăim în România. La Astra, mă îndoiesc că au capacitatea suficientă, iar turcii, aparent au. Dar nu au decât o licitație în Europa. Dar pentru ce îi apreciez, că vor să evolueze. Nu să rămână la stadiul URAC. Plus că din 1956 încoace, au ceva tradiție. La fel și Otokar... Există din 1963. Am văzut însă ce făcea Otokar în 1990 și ce făcea Rocar în 1990...
Eu personal, prefer susținerea industriei și economiei autohtone. Dar am ce să susțin? Asta e întrebarea.
Ne vaitam că Petrom a ajuns la OMV. Dacă nu ajungea la OMV, avea lacăt pe poartă demult. Sau Dacia la Renault. Sau că toți olandezii și arabii și mai știu eu cine fac agricultura noi. Păi da. Că ai noștri nu au fost în stare să valorifice solul. Au primit înapoi, a devenit pârloagă. Unde au investit alții, se vede. Prea puțini români își mai cultivă pământul. Fie au plecat, fie sunt prea bătrâni, fie... Preferă să stea pe ajutorul social și la crâșma din sat. Asta am ajuns. Și din păcate nu avem leac...deci ce să susțin?
Știi, doi se bat al treilea câștigă. Acum bătălia se dă între astra și Durmazlar. Dar m-aș strica de râs să văd că iese câștigător al treilea...dar care ar fi? Poate fi URAC...poate fi Grivița, poate fi... Nu știu. Mă aștept la orice... Doar trăim în România. La Astra, mă îndoiesc că au capacitatea suficientă, iar turcii, aparent au. Dar nu au decât o licitație în Europa. Dar pentru ce îi apreciez, că vor să evolueze. Nu să rămână la stadiul URAC. Plus că din 1956 încoace, au ceva tradiție. La fel și Otokar... Există din 1963. Am văzut însă ce făcea Otokar în 1990 și ce făcea Rocar în 1990...
Eu personal, prefer susținerea industriei și economiei autohtone. Dar am ce să susțin? Asta e întrebarea.
Ne vaitam că Petrom a ajuns la OMV. Dacă nu ajungea la OMV, avea lacăt pe poartă demult. Sau Dacia la Renault. Sau că toți olandezii și arabii și mai știu eu cine fac agricultura noi. Păi da. Că ai noștri nu au fost în stare să valorifice solul. Au primit înapoi, a devenit pârloagă. Unde au investit alții, se vede. Prea puțini români își mai cultivă pământul. Fie au plecat, fie sunt prea bătrâni, fie... Preferă să stea pe ajutorul social și la crâșma din sat. Asta am ajuns. Și din păcate nu avem leac...deci ce să susțin?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
cris_m
Mai spune-ne si noua chestii noi, cred ca am auzit discursul asta cu Astra si Durmazlar de 100 de ori numai din partea ta! Asa ramoliti nu suntem sa stii... sa uitam de la mana pana la gura!
Mai spune-ne si noua chestii noi, cred ca am auzit discursul asta cu Astra si Durmazlar de 100 de ori numai din partea ta! Asa ramoliti nu suntem sa stii... sa uitam de la mana pana la gura!
- don_napoleon
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
don_napoleon
Aici greșești putin, firma turcească exista de atunci dar de fabricat tramvaie ( produs finit nu componente ) s-au apucat din 2009 și-au la activ doar tramvaie folosite in orasele din Turcia nimic omologat UE. Astra are o istorie mult mai mare de dezvoltarea si construirea de material rulant. Plus ca produsul oferit de Astra este Siemens facut sub licență.
De curiozitate, zi-mi te rog, cate locuri de munca a crea Otokar de cand au câștigat licitația de autobuze?
Nenea_titi wrote:
Există din 1963. Am văzut însă ce făcea Otokar în 1990 și ce făcea Rocar în 1990...
Eu personal, prefer susținerea industriei și economiei autohtone. Dar am ce să susțin? Asta e întrebarea.
Aici greșești putin, firma turcească exista de atunci dar de fabricat tramvaie ( produs finit nu componente ) s-au apucat din 2009 și-au la activ doar tramvaie folosite in orasele din Turcia nimic omologat UE. Astra are o istorie mult mai mare de dezvoltarea si construirea de material rulant. Plus ca produsul oferit de Astra este Siemens facut sub licență.
De curiozitate, zi-mi te rog, cate locuri de munca a crea Otokar de cand au câștigat licitația de autobuze?
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Nenea_titi
Ce locuri de muncă? La ei în Turcia au creat...dar cum nu produc la noi...ce să ofere? Nu uita că dealerul e român probabil, și dacă dă salarii românești, normal că un meseriaș bun (electrician auto, mecanic auto, etc) va pleca în afară pe 4x salariul ăsta.
Oricum ar fi, atât astra cât și durmazlar prezintă unele îndoieli. Primul, capacitate de producție (și calitate, dacă dau rasol) și al doilea, probabil calitate (dar totuși sunt chestii profesionale nu Tofaș Kartal). Riscul în ambele cazuri este de a avea alte V3A.
Apoi, am mai zis, la Luxemburg, autobuzele electrice Volvo sunt praf la fiabilitate. Dar sunt in garanție și se repară. Lumea e interesată să vină mașina în stație. Și la Mercedes au avut probleme și la altele. Dar la ei, important e să meargă și să arate bine pe dinăuntru și pe dinafară, nu ca ultimele transportoare de gunoi.
Ce locuri de muncă? La ei în Turcia au creat...dar cum nu produc la noi...ce să ofere? Nu uita că dealerul e român probabil, și dacă dă salarii românești, normal că un meseriaș bun (electrician auto, mecanic auto, etc) va pleca în afară pe 4x salariul ăsta.
Oricum ar fi, atât astra cât și durmazlar prezintă unele îndoieli. Primul, capacitate de producție (și calitate, dacă dau rasol) și al doilea, probabil calitate (dar totuși sunt chestii profesionale nu Tofaș Kartal). Riscul în ambele cazuri este de a avea alte V3A.
Apoi, am mai zis, la Luxemburg, autobuzele electrice Volvo sunt praf la fiabilitate. Dar sunt in garanție și se repară. Lumea e interesată să vină mașina în stație. Și la Mercedes au avut probleme și la altele. Dar la ei, important e să meargă și să arate bine pe dinăuntru și pe dinafară, nu ca ultimele transportoare de gunoi.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
alexxd_31
Va agitati degeaba.
Voi chiar credeti ca tramvaiele se vor produce la Arad si se vor inregistra intarzieri?
Vine totul din China si la noi se face doar asamblarea.
Si televizorul meu Samsung e facut in UE dar toate subansamblele vin din Asia.
Acum hai sa fim seriosi ca nu se poate compara CRRC cu Durmazlar.
Va agitati degeaba.
Voi chiar credeti ca tramvaiele se vor produce la Arad si se vor inregistra intarzieri?
Vine totul din China si la noi se face doar asamblarea.
Si televizorul meu Samsung e facut in UE dar toate subansamblele vin din Asia.
Acum hai sa fim seriosi ca nu se poate compara CRRC cu Durmazlar.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
GPS
Voi ați văzut cumva asocierea asta doar la tramvaie? Este o mișcare care are ca țintă mai multe licitații, aceasta, cea de la metrou și cea pentru rame. Normal că Astra profită de această mișcare pentru a atinge unele criterii precum cel financiar sau altele. Nu înțeleg de unde până unde vin tramvaiele din China și se asamblează la Arad. Dacă nu ar mai fi produs înțelegeam, dar a explicat și Blidar cum stă treaba. Oricum pentru unii de aici nimic nu este bun, iar pentru alții tramvaiele sunt deja pe vapor...
Voi ați văzut cumva asocierea asta doar la tramvaie? Este o mișcare care are ca țintă mai multe licitații, aceasta, cea de la metrou și cea pentru rame. Normal că Astra profită de această mișcare pentru a atinge unele criterii precum cel financiar sau altele. Nu înțeleg de unde până unde vin tramvaiele din China și se asamblează la Arad. Dacă nu ar mai fi produs înțelegeam, dar a explicat și Blidar cum stă treaba. Oricum pentru unii de aici nimic nu este bun, iar pentru alții tramvaiele sunt deja pe vapor...
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Razvan021
Nu vine niciun tramvai din China, CRRC nu are licenta pentru Imperio.La metrouri si rame regio Astra e cu asamblarea, aici nu.CRRC e doar pentru a indeplini conditiile de participare, aia cu aerul conditionat a fost pusa asa la misto.
Nu vine niciun tramvai din China, CRRC nu are licenta pentru Imperio.La metrouri si rame regio Astra e cu asamblarea, aici nu.CRRC e doar pentru a indeplini conditiile de participare, aia cu aerul conditionat a fost pusa asa la misto.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Si cu mentenanta la RE-R.
La metrouri si rame regio Astra e cu asamblarea, aici nu.
Si cu mentenanta la RE-R.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Goldmund
Am citit ultimele doua pagini si nu am aflat mai nimic de licitatie, de vreun castigator. "Turcismele" sunt pe placul celor care ne conduc, asta e sigur, pentru ca turcii sunt mai maleabili, chiar si decat vesticii din Arad(care au un produs Siemens). Bucurestiul are nevoie de vreo 100 de tram f. lungi si de inca vreo 100 de 18m, asta e, si asta de vreo 20 de ani! Inca ne facem de ras cu tramvaiele modernizate care parca nu au suspensii, nu au nici un fel de invelitoare fonica, ruginesc dupa un an, adica sunt vai-de-capul-lor, dar mai ales vai de capul calatorului care foloseste tram-ul in cel mai bogat oras din Romania.
Am citit ultimele doua pagini si nu am aflat mai nimic de licitatie, de vreun castigator. "Turcismele" sunt pe placul celor care ne conduc, asta e sigur, pentru ca turcii sunt mai maleabili, chiar si decat vesticii din Arad(care au un produs Siemens). Bucurestiul are nevoie de vreo 100 de tram f. lungi si de inca vreo 100 de 18m, asta e, si asta de vreo 20 de ani! Inca ne facem de ras cu tramvaiele modernizate care parca nu au suspensii, nu au nici un fel de invelitoare fonica, ruginesc dupa un an, adica sunt vai-de-capul-lor, dar mai ales vai de capul calatorului care foloseste tram-ul in cel mai bogat oras din Romania.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
E, daca aveai rabdare inca o pagina...am spus ca ne-am intors ca la ”Piticot”... o casuta inapoi!! L-ai jucat in adolescenta, nu?!
E, daca aveai rabdare inca o pagina...am spus ca ne-am intors ca la ”Piticot”... o casuta inapoi!! L-ai jucat in adolescenta, nu?!
- Rarzet44
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Rarzet44
Intrebarea e ce se intampla? Ok, s.a anulat decizia de atribuire, însă eu nu mai inteleg cand o s.a si avem un contract semnat ?
Intrebarea e ce se intampla? Ok, s.a anulat decizia de atribuire, însă eu nu mai inteleg cand o s.a si avem un contract semnat ?
- IK4
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
IK4
Da, au un produs Siemens asa cum era si DAC/ROMAN 112 UDM un produs MAN.
Si cum e V3A un produs Siemens, ca platforma Duewag pe care e facut a fost cumparata de Siemens prin anii 80.
Daca chiar aveau un produs Siemens pentru Bucuresti, veneau cu Siemens in asociere (pentru cifra de afaceri, productie, componente etc) nu tocmai cu chinezii de la CRRC, cel mai de temut competitor al lor.
Sa nu uitam ca din cauza chinezilor de la CRRC, Siemens si Alstom au fost pe punctul de a-si uni diviziile de produse feroviare. Acum s-au razgandit si isi vand produsele prin chinezi?
Goldmund wrote:
... vesticii din Arad(care au un produs Siemens).
Da, au un produs Siemens asa cum era si DAC/ROMAN 112 UDM un produs MAN.
Si cum e V3A un produs Siemens, ca platforma Duewag pe care e facut a fost cumparata de Siemens prin anii 80.
Daca chiar aveau un produs Siemens pentru Bucuresti, veneau cu Siemens in asociere (pentru cifra de afaceri, productie, componente etc) nu tocmai cu chinezii de la CRRC, cel mai de temut competitor al lor.
Sa nu uitam ca din cauza chinezilor de la CRRC, Siemens si Alstom au fost pe punctul de a-si uni diviziile de produse feroviare. Acum s-au razgandit si isi vand produsele prin chinezi?
- George
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
George
Propun ca acest topic să fie închis până când nu apare o ştire veritabilă...
Propun ca acest topic să fie închis până când nu apare o ştire veritabilă...
📖 Pagination options