Topic: Iveco TurboCity-U (2006-2011)
52 posts, 29018 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Deocamdata n-au mai ajuns la casare, desi mai multe sunt retrase din circulatie de luni de zile, unele chiar de mai bine de 2 ani...
Deocamdata n-au mai ajuns la casare, desi mai multe sunt retrase din circulatie de luni de zile, unele chiar de mai bine de 2 ani...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Dominatrix
Gabi23 wrote:E numarul initial dat de RATB sau e vorba de o renumerotare? Cifra "9" pare adaugata ulterior.
3329 in Piata Unirii
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Deci am mai mentionat pe undeva povestea, nu mai stiu exact. Ivecoul din imagine este defapt cel care initial a avut numarul 3324, ulterior inversand numerele cu 3329 cel original care era cam tamponat si cu probleme tehnice mari. Nu stiu exact motivul acestei inversari care s-a produs in anul 2008, daca tin eu bine minte. Eu pe "originalul" 3329 l-am gasit vara aceasta la URAC pregatit de casare. Bineinteles pe el scria foarte original 3324, taiat cu markerul negru cifra 9 si scris 4, ca oricum nu mai iesea niciodata in traseu. In fine bine ca circula asta care e acum ca il vad frecvent pe linia 117. Caroseria a fost taiata prin uzina acu vreo 2 saptamani.
Deci sa facem o mica recapitulare la momentul actual al autobuzelor Iveco:
Casate: 3321, 3324, 3326, 3330, 3331, 3332, 3334, 3336, 3338, 3339, 3351, 3352, 3355, 3356, 3359.
La Autobaza Alexandria functionale/retrase din circulatie: 3322, 3323, 3325, 3327, 3328, 3329, 3333, 3335, 3337, 3340, 3341, 3342, 3343, 3344, 3345, 3346, 3347, 3348, 3349, 3350, 3353, 3354, 3357, 3358, 3360.
Deci am mai mentionat pe undeva povestea, nu mai stiu exact. Ivecoul din imagine este defapt cel care initial a avut numarul 3324, ulterior inversand numerele cu 3329 cel original care era cam tamponat si cu probleme tehnice mari. Nu stiu exact motivul acestei inversari care s-a produs in anul 2008, daca tin eu bine minte. Eu pe "originalul" 3329 l-am gasit vara aceasta la URAC pregatit de casare. Bineinteles pe el scria foarte original 3324, taiat cu markerul negru cifra 9 si scris 4, ca oricum nu mai iesea niciodata in traseu. In fine bine ca circula asta care e acum ca il vad frecvent pe linia 117. Caroseria a fost taiata prin uzina acu vreo 2 saptamani.
Deci sa facem o mica recapitulare la momentul actual al autobuzelor Iveco:
Casate: 3321, 3324, 3326, 3330, 3331, 3332, 3334, 3336, 3338, 3339, 3351, 3352, 3355, 3356, 3359.
La Autobaza Alexandria functionale/retrase din circulatie: 3322, 3323, 3325, 3327, 3328, 3329, 3333, 3335, 3337, 3340, 3341, 3342, 3343, 3344, 3345, 3346, 3347, 3348, 3349, 3350, 3353, 3354, 3357, 3358, 3360.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
3335 la Ghencea pe linia 302
Numarul original din Italia al ei, este 4738. Este una din putinele ramase din cele cu numarul de forma 333x, alaturi de 3333 si 3337. Restul s-au casat. Capacul din spate de la motor este tamponat, insa nu foarte grav.
3335 la Ghencea pe linia 302
Numarul original din Italia al ei, este 4738. Este una din putinele ramase din cele cu numarul de forma 333x, alaturi de 3333 si 3337. Restul s-au casat. Capacul din spate de la motor este tamponat, insa nu foarte grav.
3335 - 302 - 28.10.2010_001.JPG (279.76 KB; downloaded 4797 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
A fost folosita caroseria fostului Iveco 3334, care nu prea a fost "afectata" (fiind doar afumata in zona afisajului si numarului din fata) si o rabla de Mercedes. Chiar ma intrebam la vremea respectiva cand le-am vazut, cum au reusit sa ia foc si de cand si pana cand avea RATB Mercedes-uri pentru casare .
A fost folosita caroseria fostului Iveco 3334, care nu prea a fost "afectata" (fiind doar afumata in zona afisajului si numarului din fata) si o rabla de Mercedes. Chiar ma intrebam la vremea respectiva cand le-am vazut, cum au reusit sa ia foc si de cand si pana cand avea RATB Mercedes-uri pentru casare .
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
SprinterXP
#3325 pe Bd. Unirii:
In ultima vreme au cam inceput sa dispara aceste autobuze din peisajul liniei 117.
#3325 pe Bd. Unirii:
In ultima vreme au cam inceput sa dispara aceste autobuze din peisajul liniei 117.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Axel
Motivul disparitiei lor este faptul ca a picat un furtun de la motor si nu rezista la frig.
Oricum sunt mici sanse sa circule si in 2011.
Berkhoff wrote:
#3325 pe Bd. Unirii:
In ultima vreme au cam inceput sa dispara aceste autobuze din peisajul liniei 117.
Motivul disparitiei lor este faptul ca a picat un furtun de la motor si nu rezista la frig.
Oricum sunt mici sanse sa circule si in 2011.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Ele teoretic mai sunt 25 la Autobaza Alexandria din care zilnic sa zicem ca circula vreo 10 cel mult. Ganditi-va si la faptul ca aceste autobuze au peste 20 de ani de cand sunt exploatate .
Probabil la finele anului 2011 nu va mai fi niciunul in circulatie.
Ele teoretic mai sunt 25 la Autobaza Alexandria din care zilnic sa zicem ca circula vreo 10 cel mult. Ganditi-va si la faptul ca aceste autobuze au peste 20 de ani de cand sunt exploatate .
Probabil la finele anului 2011 nu va mai fi niciunul in circulatie.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
SprinterXP
Totusi este pacat de ele, sunt totusi autobuze spatioase, fiabile si vara sunt foarte bine aerisite, numai bune pentru fluxul de calatori din Bucureti. Cei drept, vorba ta, 20 de ani de exploatare le ajunge.
Totusi este pacat de ele, sunt totusi autobuze spatioase, fiabile si vara sunt foarte bine aerisite, numai bune pentru fluxul de calatori din Bucureti. Cei drept, vorba ta, 20 de ani de exploatare le ajunge.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Utilizator anonim
Problema lor cea mai mare este ca au sosit din "clima" din Italia in gerurile locale, trecere care se pare ca nu a facut prea bine motoarelor acestora. In rest cel putin fizic stau destul de bine.
Problema lor cea mai mare este ca au sosit din "clima" din Italia in gerurile locale, trecere care se pare ca nu a facut prea bine motoarelor acestora. In rest cel putin fizic stau destul de bine.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
ByOnu
Cu astea ce s-a mai intamplat, parca s-au casat maxim 20 din 40. Restul unde-s?.. pe unde zac si in ce stare?
Cu astea ce s-a mai intamplat, parca s-au casat maxim 20 din 40. Restul unde-s?.. pe unde zac si in ce stare?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iveco TurboCity-U
Gabi23
Sunt retrase definitiv din circulatie, fiind in conservare in Autobaza Alexandria. Mai sunt teoretic ramase 25 de autobuze din 40, dar majoritatea lor (aproximativ 15) erau deja intocmite formalitatile pentru casare inca din anul 2010. Probabil ca s-au intocmit actele si pentru restul, avand un grad mare de uzura, numar foarte mare de km, peste 20 de ani de circulatie etc.
Sunt ramase efectiv, ca practic nu mai sunt bune de nimic: 3322, 3323, 3325, 3327, 3328, 3329, 3333, 3335, 3337, 3340, 3341, 3342, 3343, 3344, 3345, 3346, 3347, 3348, 3349, 3350, 3353, 3354, 3357, 3358, 3360.
Au fost casate in anul 2010: 3321, 3324, 3326, 3330, 3331, 3332, 3334, 3336, 3338, 3339, 3351, 3352, 3355, 3356, 3359.
Sunt retrase definitiv din circulatie, fiind in conservare in Autobaza Alexandria. Mai sunt teoretic ramase 25 de autobuze din 40, dar majoritatea lor (aproximativ 15) erau deja intocmite formalitatile pentru casare inca din anul 2010. Probabil ca s-au intocmit actele si pentru restul, avand un grad mare de uzura, numar foarte mare de km, peste 20 de ani de circulatie etc.
Sunt ramase efectiv, ca practic nu mai sunt bune de nimic: 3322, 3323, 3325, 3327, 3328, 3329, 3333, 3335, 3337, 3340, 3341, 3342, 3343, 3344, 3345, 3346, 3347, 3348, 3349, 3350, 3353, 3354, 3357, 3358, 3360.
Au fost casate in anul 2010: 3321, 3324, 3326, 3330, 3331, 3332, 3334, 3336, 3338, 3339, 3351, 3352, 3355, 3356, 3359.
📖 Pagination options