Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4

753 posts, 327441 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28  ... 54
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 andrei11

Din partea colegului andrei11 :  ;)
Voi la autobuze ( probabil că și la trolee, tramvaie --> NU mă pricep, nu mă pasionează subiectul ) aveți un cod al culorilor funcție probabil de autobază, depou, etc.
Aici cred că e problema redactării, culorile tale "nu se pupă" cu cele ale lui Victor !  :bere:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Costin

Culorile sunt definite in regulamentul suplimentar al subforumului.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Dragos31

Un Mercedes-Benz Citaro Euro 4 de azi ...

Revenit la traseu dupa 6 luni de stat la "gard" - conform mesajului lui @V2A de marti de la topic-ul de mentenanta.

6299 este fabricat la Mannheim, in Germania, in anul 2009, fiind unul dintre ultimele autobuze Mercedes-Benz Citaro sosite in Bucuresti (pana la momentul actual).

6299 - Linia 313 - Bd. Alexandru Obregia (Statia "Dragos Mladinovici") - 07 Decembrie 2019



 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Gabi23

6299 este fabricat pe 30 ianuarie 2009.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Victor92

Ca o completare pentru tanarul Dragos31 - pe langa ceea ce a mentionat Gabi23 - 6299 este ultimul - dpdv al numarului de parc STB, dar sunt altele fabricate si in Februarie sau Martie 2009.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Dragos31

@Gabi23 și @Victor92 - mulțumesc pentru completări.

Știu că 6299 nu este ultimul venit - de aceea am si mentionat - "unul dintre ultimele" ,  nu "ultimul".

De curiozitate - de unde se poate afla data la care a fost finalizată fabricarea unui autobuz?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 dany

In interiorul cabinei soferului cum urci in ea pe dreapta la nivelul genunchilor ar trebui sa existe o placuta stantata cu serie sasiu si detalii vehicul

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Dragos31

Deci de pe placuta VIN. Merci! :bere:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

4679 - O prezenta constanta pe linia 368. Practic, este singurul autobuz Mercedes-Benz Citaro care circula aproape zi de zi pe acest traseu. Floreasca, in schimb, scapa rar cate un autobuz alb din motive diverse, dar Alexandria este scutita de la regula ... :roll:



 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 V2A

4627 a revenit la traseu acum o săptămână, după aproape 8 luni de absență. Plafonul este foarte murdar, nu a fost spălat nici până astăzi...
Autobuzul face parte din lotul de mașini primit de autobaza Pipera în anul 2008 (4627-4648 și 4650). În 2009 a fost transferat la autobaza Obregia, alături de 4628, 4630, 4631, 4632, 4633 și 4635, la schimb cu 4783, 4784, 4787, 4789, 4790, 4922 și 4925.
Toate mașinile primite de Obregia în 2009 sunt, acum, funcționale.





4683 a revenit ieri la traseu, după vreo două luni de absență. Între 2008 și 2009 a fost al autobazei Alexandria. În 2009 a fost transferat la autobaza Ferentari alături de 4616, 4649, 4681, 4682, 4684, 4685 și 4686, la schimb cu 4721, 4722, 4723, 4724, 4735, 4737, 4738, 4739.
Din mașinile primite de Ferentari în 2009 mai sunt defecte 4649 și 4684.
Astăzi circulă pe linia 116. Încă are colțarul original cu numărul de parc.




#4683 - 116 - 11.12.2019.jpg (491.23 KB; downloaded 4848 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

Când au venit MB-urile, m-am gândit că de mașinile astea o să țină mai bine și o să aibă mult mai multă grijă față de vechiile autobuze, care unele erau de-a dreptul problematice (fie nu porneau iarna, ori nu intrau în viteză, înghețau ușile, firma de mereu trebuia să ai o plăci și cretă, se fisurau din te miri ce garniturile de la parbriz și intra apa înăuntru), unele chinuitoare (ambreiajul la Ikarus trebuia să te ții câteodată de volan să-l apeși, pe lângă stresul psihic mai făceai și unul fizic), etc. Dar mă uit că un autobuz Mercedes, indiferend de an, îmbătrânește mai repede decât un troleu Ikarus din 1997... O fi București, în sensul că-i aglomerat din toate punctele de vedere, dar indiferend de mașină și de anul fabricației, depinde doar de operator cum îl întreține (se merge cu uzură de peste 200%, mai ales ale pieselor consumabile, cum ar fi anvelopele) și evident, de șofer cum se comportă cu el (unii pe o distanță dreaptă și liberă, ba accelerează, ba frânează, ba bruschează cutia, sau mai vezi că atunci când semaforul îi surprinde te pun în bot, în loc să se grăbească să treacă intersecția...).

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Victor92

Regele 4803 a fost astazi (si inca mai este) pe linia R444. La pranz, avea 981 723 kilometri, iar dupa miezul-noptii estimez ca va intra in garaj cu 982.000 kilometri. Nu va atinge primul milion anul aceasta. Daca toate decurg cum trebuie, undeva prin februarie-martie va reusi aceasta performanta si va intra in istorie.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Victor92

Din vremurile glorioase ale RATB/STB ...

Mercedes-Benz Citaro Euro 4 pe cele doua linii expres de la vremea respectiva - 4803 + 6284 - Aeroportul International Henri Coanda - 05 Februarie 2015



 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 andrei11

Din vremurile neinspirate ale RATB - ului. Nu poți trimite spre aeroport un autobuz de medie capacitate și fără să prevezi loc de bagaje mari.
Deocamdată NU văd nicio diferență între Mercedes - Benz și Otokar.

 


Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28  ... 54
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435271 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use