Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze
1253 posts, 355736 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
andrei11
Hmm...Numai să reușească să interzică efectiv parcarea...Zone unde NU se aplică banda unică, deși ea teoretic există : Decebal / B-dul Unirii...
Hmm...Numai să reușească să interzică efectiv parcarea...Zone unde NU se aplică banda unică, deși ea teoretic există : Decebal / B-dul Unirii...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Dragos31
Dacă vor fi instalați stalpisori galbeni - cum e și normal, nu va mai parca nimeni pe banda unica.
Dacă va fi aplicat un banal marcaj BUS, nu ne putem astepta la altceva decât este în momentul de față.
Dacă vor fi instalați stalpisori galbeni - cum e și normal, nu va mai parca nimeni pe banda unica.
Dacă va fi aplicat un banal marcaj BUS, nu ne putem astepta la altceva decât este în momentul de față.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Valentin
De ce n-au făcut invers? Adică parcajul mutat pe banda care e acum B1 și în locul parcajului banda unică, ar fi fost toată lumea mulțumită așa se pierde (?) acel spatiu dintre banda și parcare ( sau macar daca ar fi creat spatiu verde cu copaci și ar fi fost bine).
Înafara de aspectul asta m as bucura să vad banda asta unică și mai încolo.
De ce n-au făcut invers? Adică parcajul mutat pe banda care e acum B1 și în locul parcajului banda unică, ar fi fost toată lumea mulțumită așa se pierde (?) acel spatiu dintre banda și parcare ( sau macar daca ar fi creat spatiu verde cu copaci și ar fi fost bine).
Înafara de aspectul asta m as bucura să vad banda asta unică și mai încolo.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
GPS
Care spațiu? Unde este acum parcare va fi banda unică, doar că va fi mai lată decât spațiul dedicat acum parcării.
Care spațiu? Unde este acum parcare va fi banda unică, doar că va fi mai lată decât spațiul dedicat acum parcării.
- Valentin
-
Posted:
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
alchimistul
Sa prinda putin curaj si sa delimiteze cu stalpisori si banda 1 a Splaiului Independentei, macar intre Natiunile Unite si Unirii. De preferat ar fi intre Izvor si Unirii...
Sa prinda putin curaj si sa delimiteze cu stalpisori si banda 1 a Splaiului Independentei, macar intre Natiunile Unite si Unirii. De preferat ar fi intre Izvor si Unirii...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Utilizator anonim
A inceput montarea stalpisorilor in zona Politehnica, sens Apaca.
A inceput montarea stalpisorilor in zona Politehnica, sens Apaca.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cris_m
A fost finalizata montarea stalpisorilor despartitori pe portiunea Politehnica-Apaca, momentan doar pe sensul acesta. Momentan, culoarul este blocat de niste stive cu borduri, de masini parcate aiurea, deci nu se poate utiliza. Nu mai spun ca unii soferi fac statia la Politehnica pe banda 2, desi pot face lejer statia pe banda 1
A fost finalizata montarea stalpisorilor despartitori pe portiunea Politehnica-Apaca, momentan doar pe sensul acesta. Momentan, culoarul este blocat de niste stive cu borduri, de masini parcate aiurea, deci nu se poate utiliza. Nu mai spun ca unii soferi fac statia la Politehnica pe banda 2, desi pot face lejer statia pe banda 1
Observati cum "iese" duba in banda speciala
20191126_100238-1612x1209.jpg (450.76 KB; downloaded 3371 times)
Troleibuzele merg pe banda 2...
20191126_100321-1612x1209.jpg (575.37 KB; downloaded 3373 times)
Idem autobuzele...
20191126_100332(0)-1612x1209.jpg (550.53 KB; downloaded 3372 times)
Alt "destept"...
20191126_100446-1612x1209.jpg (527.99 KB; downloaded 3374 times)
Sunt curios ce vor face cu parcarea asta
20191126_100455-1612x1209.jpg (528.57 KB; downloaded 3371 times)
Teancul de borduri blocheaza culoarul...
20191126_100638-1612x1209.jpg (599.66 KB; downloaded 3371 times)
Se reface trotuarul
20191126_100644-1612x1209.jpg (619.63 KB; downloaded 3372 times)
Un lucru bun spun eu, au blocat aceasta cale de intoarcere
20191126_100746-1612x1209.jpg (599.99 KB; downloaded 3370 times)
Desi dupa statie loc era suficient de intrat inapoi in banda 2...
20191126_100755-1612x1209.jpg (527.1 KB; downloaded 3371 times)
Unii soferi fac statia pe banda 2....
20191126_101011-1612x1209.jpg (599.42 KB; downloaded 3371 times)
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Valentin
Într-o zi era unul parcat fix pe banda, nu în parcare și nu era în mașină! Și asta după ceva timp de când s au apucat de stalpi. Ce sa le ceri
Update: astazi era o masina a PL in apropierea liceului si se lucra la montarea mai multor stalpi flexibili.
Într-o zi era unul parcat fix pe banda, nu în parcare și nu era în mașină! Și asta după ceva timp de când s au apucat de stalpi. Ce sa le ceri
Update: astazi era o masina a PL in apropierea liceului si se lucra la montarea mai multor stalpi flexibili.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
misterr
Firea speră ca de la începutul anului viitor autobuzele STB să poată circula pe linia de tramvai
Primarul general, Gabriela Firea, solicită Parlamentului să aprobe amendamentele pe care Municipalitatea le-a propus la Codul rutier, exprimându-şi speranţa ca de la începutul anului viitor autobuzele STB să poată circula pe liniile de tramvai.
“Codul rutier să fie modificat, în sensul în care linia de tramvai să poată să fie transformată într-o bandă unică pentru autobuz. Mai pe scurt, toate autobuzele să poată să circule, fără a încălca Codul rutier, pe linia de tramvai, acolo unde, bineînţeles, este permis acest lucru, în sensul în care linia de tramvai nu este supraînălţată”, a spus Firea la un comandament pe probleme de trafic.
Ea a menţionat că a făcut foarte multe demersuri la Parlament pe această temă.
“Sperăm să avem succes şi la momentul în care va depăşi Comisia de industrii şi de asemenea plenul Parlamentului, să avem aceste modificări legislative şi de la începutul anului viitor autobuzele STB să poată să circule legal, aşa cum spuneam, pe linia de tramvai. Va fluidiza foarte mult circulaţia, se va elibera foarte mult spaţiu de pe carosabil, va fi un moment foarte important şi va fi resimţit în trafic de către toţi participanţii la el”, a susţinut Firea.
Primarul general a anunţat că s-a adresat şi CFR cu privire la barierele la nivel cu calea ferată.
″În sectorul 2 al Capitalei, să nu se mai lase bariera la nivel cu trecerea cu calea ferată în ore de vârf, adică dimineaţa, între 7,00 şi 9,30, poate chiar 6,30 şi 9,30, şi de asemenea la finalul programului, când se iese de la birou, de la muncă, între 17,00 şi 21,30. Mă refer în special la cele două bariere de la Andronache şi Petricani. Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti şi Poliţia Sectorului 2 au făcut monitorizare în trafic. Acele bariere stau şi câte o jumătate de oră lăsate în zone de foarte mare interes şi cu o circulaţie intensă”, a spus Firea.
Potrivit edilului, acel blocaj în zona de nord a Capitalei se reflectă de fapt în jumătate din Bucureşti.
“Noi putem să vedem pe monitoarele Poliţiei în ce fel agravează traficul blocajele create de acele bariere lăsate câte 30, câte 40 de minute în zonele Andronache - Petricani. Aşa cum spuneam, mersul trenurilor s-a putut adapta acum câteva luni, s-a revenit la programul anterior şi din nou sunt foarte multe blocaje în trafic în acea zonă. Am transmis o rugăminte, o solicitare către Ministerul Transporturilor, către CFR, sperăm într-o soluţionare pentru degajarea zonei de nord”, a mai spus edilul general.
Ea a adăugat că, potrivit specialiştilor, în Bucureşti, intensitatea traficului creşte în decembrie cu cel puţin 20-25 de procente, dar nu doar din cauza bucureştenilor care se pregătesc pentru finalul de an, ci sunt foarte multe activităţi la toate instituţiile.
Firea a menţionat că, de asemenea, se face aprovizionarea pentru zilele libere, că în Bucureşti vin foarte mulţi cetăţeni din judeţele limitrofe pentru rezolvarea unor probleme administrative sau pentru cumpărături.
“De aceea, ca şi anul trecut, ca şi acum doi ani, şi anul acesta ne-am organizat mai bine şi am luat măsuri suplimentare atât pentru a preîntâmpina congestia în trafic, cât şi pentru fluidizarea acestuia, în special la orele de vârf, atât noi, prin Poliţia Locală Municipală, cât şi poliţiile locale de la cele şase sectoare ale Capitalei şi, cu siguranţă, partenerii noştri de la Poliţia Capitalei, de la Brigada Rutieră, care cu toţii pot fi văzuţi în trafic, în special la orele de vârf, pentru a-i ajuta pe cetăţeni”, a adăugat Firea.
Firea speră ca de la începutul anului viitor autobuzele STB să poată circula pe linia de tramvai
Primarul general, Gabriela Firea, solicită Parlamentului să aprobe amendamentele pe care Municipalitatea le-a propus la Codul rutier, exprimându-şi speranţa ca de la începutul anului viitor autobuzele STB să poată circula pe liniile de tramvai.
“Codul rutier să fie modificat, în sensul în care linia de tramvai să poată să fie transformată într-o bandă unică pentru autobuz. Mai pe scurt, toate autobuzele să poată să circule, fără a încălca Codul rutier, pe linia de tramvai, acolo unde, bineînţeles, este permis acest lucru, în sensul în care linia de tramvai nu este supraînălţată”, a spus Firea la un comandament pe probleme de trafic.
Ea a menţionat că a făcut foarte multe demersuri la Parlament pe această temă.
“Sperăm să avem succes şi la momentul în care va depăşi Comisia de industrii şi de asemenea plenul Parlamentului, să avem aceste modificări legislative şi de la începutul anului viitor autobuzele STB să poată să circule legal, aşa cum spuneam, pe linia de tramvai. Va fluidiza foarte mult circulaţia, se va elibera foarte mult spaţiu de pe carosabil, va fi un moment foarte important şi va fi resimţit în trafic de către toţi participanţii la el”, a susţinut Firea.
Primarul general a anunţat că s-a adresat şi CFR cu privire la barierele la nivel cu calea ferată.
″În sectorul 2 al Capitalei, să nu se mai lase bariera la nivel cu trecerea cu calea ferată în ore de vârf, adică dimineaţa, între 7,00 şi 9,30, poate chiar 6,30 şi 9,30, şi de asemenea la finalul programului, când se iese de la birou, de la muncă, între 17,00 şi 21,30. Mă refer în special la cele două bariere de la Andronache şi Petricani. Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti şi Poliţia Sectorului 2 au făcut monitorizare în trafic. Acele bariere stau şi câte o jumătate de oră lăsate în zone de foarte mare interes şi cu o circulaţie intensă”, a spus Firea.
Potrivit edilului, acel blocaj în zona de nord a Capitalei se reflectă de fapt în jumătate din Bucureşti.
“Noi putem să vedem pe monitoarele Poliţiei în ce fel agravează traficul blocajele create de acele bariere lăsate câte 30, câte 40 de minute în zonele Andronache - Petricani. Aşa cum spuneam, mersul trenurilor s-a putut adapta acum câteva luni, s-a revenit la programul anterior şi din nou sunt foarte multe blocaje în trafic în acea zonă. Am transmis o rugăminte, o solicitare către Ministerul Transporturilor, către CFR, sperăm într-o soluţionare pentru degajarea zonei de nord”, a mai spus edilul general.
Ea a adăugat că, potrivit specialiştilor, în Bucureşti, intensitatea traficului creşte în decembrie cu cel puţin 20-25 de procente, dar nu doar din cauza bucureştenilor care se pregătesc pentru finalul de an, ci sunt foarte multe activităţi la toate instituţiile.
Firea a menţionat că, de asemenea, se face aprovizionarea pentru zilele libere, că în Bucureşti vin foarte mulţi cetăţeni din judeţele limitrofe pentru rezolvarea unor probleme administrative sau pentru cumpărături.
“De aceea, ca şi anul trecut, ca şi acum doi ani, şi anul acesta ne-am organizat mai bine şi am luat măsuri suplimentare atât pentru a preîntâmpina congestia în trafic, cât şi pentru fluidizarea acestuia, în special la orele de vârf, atât noi, prin Poliţia Locală Municipală, cât şi poliţiile locale de la cele şase sectoare ale Capitalei şi, cu siguranţă, partenerii noştri de la Poliţia Capitalei, de la Brigada Rutieră, care cu toţii pot fi văzuţi în trafic, în special la orele de vârf, pentru a-i ajuta pe cetăţeni”, a adăugat Firea.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
andreiiul
Masura in sine sa zicem ca e buna pe bulevarde gen Stefan cel Mare, Mihai Brau, etc.
Dar chiar si asa sunt statii de autobuz care nu se suprapun cu cele de tramvai. Ce facem in situatiile acestea?
Modificarea codului rutier nu cred ca se poate face doar pt autobuze (pt ca ar sari ca arsi taximetristii). Ca sa fie totul corect din pct de vedere al discriminarii modificarea trebuie sa fie identica cu restul de benzi pt BUS, si anume sa permita circulatia transportului public. Si de aici vor aparea numai autobuze si tramvaie galbene pe linie si sa vezi atunci blocaje la intersectii si altele.
De aemenea, daca semaforizarea in intersectii nu va fi separata pt linia de tramvai vor aparea instant blocaje in momentul in care autobuzul ar vrea sa vireze stanga (blocheaza ambele sensuri ale tramvaiului) si mai ales la dreapta (blocheaza un sens al tramvaiului si mai mult ca sigur tot sensul sau de mers pt a putea vira.
Probabil ca duamna e deranjata ca sta mult la bariera cand pleaca de acasa sau cand vine acasa. Aici Politia Locala nu ii mai poate asigura prioritate.
Si cum sa oprim masinile cand trece trenul? Ne bazam pe ce? Ca daca raman doar lumini rosii functionale o sa vedem tren blocat (in varianta buna) sau masini restilizate de tren (cea mai plauzibila varianta)
Masura in sine sa zicem ca e buna pe bulevarde gen Stefan cel Mare, Mihai Brau, etc.
Dar chiar si asa sunt statii de autobuz care nu se suprapun cu cele de tramvai. Ce facem in situatiile acestea?
Modificarea codului rutier nu cred ca se poate face doar pt autobuze (pt ca ar sari ca arsi taximetristii). Ca sa fie totul corect din pct de vedere al discriminarii modificarea trebuie sa fie identica cu restul de benzi pt BUS, si anume sa permita circulatia transportului public. Si de aici vor aparea numai autobuze si tramvaie galbene pe linie si sa vezi atunci blocaje la intersectii si altele.
De aemenea, daca semaforizarea in intersectii nu va fi separata pt linia de tramvai vor aparea instant blocaje in momentul in care autobuzul ar vrea sa vireze stanga (blocheaza ambele sensuri ale tramvaiului) si mai ales la dreapta (blocheaza un sens al tramvaiului si mai mult ca sigur tot sensul sau de mers pt a putea vira.
Primarul general a anunţat că s-a adresat şi CFR cu privire la barierele la nivel cu calea ferată.
″În sectorul 2 al Capitalei, să nu se mai lase bariera la nivel cu trecerea cu calea ferată în ore de vârf, adică dimineaţa, între 7,00 şi 9,30, poate chiar 6,30 şi 9,30, şi de asemenea la finalul programului, când se iese de la birou, de la muncă, între 17,00 şi 21,30. Mă refer în special la cele două bariere de la Andronache şi Petricani. Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti şi Poliţia Sectorului 2 au făcut monitorizare în trafic. Acele bariere stau şi câte o jumătate de oră lăsate în zone de foarte mare interes şi cu o circulaţie intensă”, a spus Firea.
Probabil ca duamna e deranjata ca sta mult la bariera cand pleaca de acasa sau cand vine acasa. Aici Politia Locala nu ii mai poate asigura prioritate.
Si cum sa oprim masinile cand trece trenul? Ne bazam pe ce? Ca daca raman doar lumini rosii functionale o sa vedem tren blocat (in varianta buna) sau masini restilizate de tren (cea mai plauzibila varianta)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Florinds
Dar au loc doua autobuze unul langa altul acolo unde a pus garduri?
Dar au loc doua autobuze unul langa altul acolo unde a pus garduri?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cris_m
In dreptul gardurilor au loc daca se straduiesc putin, problema este la statiile cu refugii fata in fata... Acolo chiar nu e loc de ele.
In dreptul gardurilor au loc daca se straduiesc putin, problema este la statiile cu refugii fata in fata... Acolo chiar nu e loc de ele.
- Racovita
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Racovita
Dar are loc un autobuz si un tramvai? Ca daca un autobuz se poate da mai spre dreapta cand intalneste un alt autobuz, tramvaiul nu cred ca va fi de acord. Iar in dreptul refugiilor nici autobuzele nu cred ca incap.
In plus, asfaltul de pe liniile de tramvai tine un trafic constat de autobuze? Sau se vor forma santuri?
E usor sa dai din gura si sa faci alte promisiuni.
E usor sa ceri cfr sa refaca programul dar e mai greu sa gandesti tu programe de trafic.Sa sa termini Fabrica de Glucoza in termenul asumat.
In rest, a pus un ditami bannerul in intersectia de de la Dna Ghica cu Colentina unde a pus un pomelnic de lucrari in derulare. Pasaj la Petricani. Pasaj la Andronache. Pasaj la Avionului. Lucrari deschise doar in capul Primarului, pe vreo coala de hartie in vreun sertar. Ca pe teren nu se misca nimic. Nici Traficul.
Dar avem promisiuni. Sa mai uite lumea ca nu are apa calda.
Dar are loc un autobuz si un tramvai? Ca daca un autobuz se poate da mai spre dreapta cand intalneste un alt autobuz, tramvaiul nu cred ca va fi de acord. Iar in dreptul refugiilor nici autobuzele nu cred ca incap.
In plus, asfaltul de pe liniile de tramvai tine un trafic constat de autobuze? Sau se vor forma santuri?
E usor sa dai din gura si sa faci alte promisiuni.
E usor sa ceri cfr sa refaca programul dar e mai greu sa gandesti tu programe de trafic.Sa sa termini Fabrica de Glucoza in termenul asumat.
In rest, a pus un ditami bannerul in intersectia de de la Dna Ghica cu Colentina unde a pus un pomelnic de lucrari in derulare. Pasaj la Petricani. Pasaj la Andronache. Pasaj la Avionului. Lucrari deschise doar in capul Primarului, pe vreo coala de hartie in vreun sertar. Ca pe teren nu se misca nimic. Nici Traficul.
Dar avem promisiuni. Sa mai uite lumea ca nu are apa calda.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination