MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM2 Berceni - PiperaM2 • Modernizarea infrastructurii existente

 

Topic: Știri și articole din presă

108 posts, 42352 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Ba da, iarna, cand nu se pot gara trenurile in depoul suprateran....

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului George

Foarte bun comunicatul, felicitări, dar se mai poate schimba acum solutia tehnica de rebrusare la statia Berceni?...dupa lansarea licitatiei?...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Da, la fel cum s-au schimbat multe si la M5, chiar si in timpul executiei.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului George

La M5 m-am gândit şi eu, dar e cu două tăişuri: au rezultat nu doar sume babane în plus pt constructor, ci şi întârzieri semnificative.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Deja aici avem setat un orizont de timp de 4 ani, asa ca au timp...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului George

Oricum mă sperie ideea de 4 ani deranj pe M2, va ieşi măcel. Am văzut un grafic de execuţie - nu mai ştiu dacă aici sau dincolo, pe forum.peundemerg - dar tot nu mi-e clar care e etapizarea în detaliu.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

De CBTC s-a pomenit ceva?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Felicitari pentru comunicat.

Daca Beneficiarul isi doreste poate sa ceara Proiectantului printr-un aditional reproiectarea in zona Berceni. Se poate face asta inclusiv in faza de executie, s-au mai vazut schimbari de solutie in timpul executiei, n-ar fi prima oara dar totul tine de dorinta.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Eu nu inteleg...Acceste lucruri sunt de "abecedar" si ar fi trebuit cunoscute, atat de beneficiar, cat si de cel care a intocmit caietul de sarcini.
De ce s-a ajuns in aceasta situatie? Necunoastere? Prostie? Lasa,ba, ca merge si asa?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Contestatia asocierii Alstom - Somet - TIAB - UTI de pe SEAP.
Contestatie_CNSC_M2_CALE DE RULARE.pdf
Contestatie_CNSC_M2_CALE DE RULARE.pdf (38.11 MB; downloaded 485 times)

punmeister wrote:
Mai intreb inca o data, proiectul prevede si echiparea lui M2 cu CBTC?? Nu de alta, dar daca nu este inclusa si echiparea cu CBTC, ATC-ul actual va fi un bottleneck iar frecventa ramane tot la 2 minute, indiferent ce se va face cu rebrusmentul de la Berceni :!:

Si mi-am gasit raspunsul la intrebare, M2 NU va primi upgrade la CBTC, deci e grav rau de tot  :evil:  :evil:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului George

Întrebarea de aici porneşte din alt topic, dar aici e cel potrivit:

Infrastructura publică de metrou e proprietatea statului, inclusiv semnalizarea de pe M2 - atunci întreb cum este posibil ca Alstom să conteste (să fie nevoiţi să conteste? sau e vrăjeală?) faptul că Bombardier deţine drepturile de proprietate intelectuală pe ce s-a făcut acolo şi că nu li se dă accesul - păi ar fi trebuit ca acele contracte cu Bombardier să fie beton - cesiune de drepturi către beneficiar şi nicio oprelişte pentru investiţii ulterioare.

În al doilea rând, din contestaţie (lunga listă de lamentări care alcătuieşte motivele) rezultă că ei nu consideră posibil să facă înlocuirea căii de rulare doar noaptea (4 ore) şi în weekend, în condiţiile în care ziua ar urma să se circule inclusiv pe porţiunea înlocuită.
Vor în esenţă fie să se lungească perioada de execuţie fie să se renunţe la ideea cu lucrat doar noaptea, ceea ce ar presupune circulaţie doar pe un fir sau suspendată cu totul.
Întreb dacă nu s-ar putea suspenda circulaţia în anumite perioade pe la 21 în loc de 23 (e doar o idee, sunt sigur că are şi minusuri).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

E o idee foarte buna sa comentam un pic pentru <clarificarea> ideilor, dar sa le luam pe rand:
1. Istoricul problemei
In caietul de sarcini pentru ramele BM2 se prevazusera boghiuri cu osii orientabile. Ofertantul a propus boghiuri clasice si <in compensare> sa livreze sistemul de siguranta a circulatiei in acelasi pret iar Mrex a fost fericit sa puna botul la <bonusul marului otravit>. Datorita cerintelor de compatibilitate sistemul Bombardier s-a raspandit pe toate cele trei magistrale M1/M2/M3 ca sistem fix si pe tot parcul de material rulant nou inclusiv CAF, cu exceptia IVA. Aceasta ar fi <radacina raului> sau pacatul originar din gradina raiului.
In concluzie preliminara avantaj pe toata linia pentru monopolul bombardieristic, inclusiv avantajul nesperat de a-si vedea sistemul instalat si pe ramele unuia dintre concurenti.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

subway guru wrote:
Ofertantul a propus boghiuri clasice si <in compensare> sa livreze sistemul de siguranta a circulatiei in acelasi pret iar Mrex a fost fericit sa puna botul la <bonusul otravit>.

Asta ca sa "recicleze" boghiurile ramelor C20 din Stockholm.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

N-as putea nici confirma nici infirma astfel de dedesubturi de <inside>, spun doar ceea ce se vede si din satelit cu un ochi cat de cat profesionist.
As mai face o singura precizare, ramele sunt suedeze si interlockingul e italienesc, nu au cine stie ce miros de sirop de frunza de artar, tot asa cum dimetronicii sunt spanioli cu eticheta nemteasca.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M2 • Modernizarea infrastructurii existente  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435167 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use