Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
497 posts, 194413 views
📖 Pagination options
- sloppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
sloppy
siamezele vor fi tinute in conservare la Giulesti sau se vor folosi ? sau Dep.Giulesti va fi depoul unde se vor retrage. mrs
siamezele vor fi tinute in conservare la Giulesti sau se vor folosi ? sau Dep.Giulesti va fi depoul unde se vor retrage. mrs
- Gabi23
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Dominatrix
lucianho wrote:Daca programul de pe site'ul RATB e corect, la schimbul 1 se circula la 8 minute si cursa completa pare sa dureze 90 de minute (ma rog, logic ar trebui sa dureze mai mult la ora de varf, decat la 9 seara de exemplu, dar asta e alta poveste). Asta ar insemna cam 11 ture la ora de varf. 11 vagoane din 13 disponibile mi se pare chiar foarte bine.
Pai cate ture sunt ca am auzit ca ar fi undeva la 10 ture la ore de varf?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
shoppy
Cel putin s-a rezolvat problema cu afisajele, acum merg in ambele capete/laterale.
Cel putin s-a rezolvat problema cu afisajele, acum merg in ambele capete/laterale.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
3mil
Am impresia ca sunt 2 seturi separate si la afisaje. De la un cap se porneste un set (fata+cele de pe dreapta sensului de mers) si de la celalalt cap restul si vatmanul le lasa pornite pe amandoua, nu mai opreste unul din ele la schimbarea sensului.
Am impresia ca sunt 2 seturi separate si la afisaje. De la un cap se porneste un set (fata+cele de pe dreapta sensului de mers) si de la celalalt cap restul si vatmanul le lasa pornite pe amandoua, nu mai opreste unul din ele la schimbarea sensului.
- sloppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
sloppy
Am vazut astazi vagonul #028 (daca nu ma insel)mazgalit cu markerul in fata si pe lateral la unu din capete sper sa nu ajunga si cele noi in aceasta situatie .
Cat au stat 3 ani in Giuleti unu nu a fost mazgalit acolo unde sunt nu au trecut nici 2 luni si deja le face opera de arta (jalnica).Parca au mai fost mazgalite si alte vagoane V3A-2S-93 in depou Victoria din cate imi aduc aminte .
Am vazut astazi vagonul #028 (daca nu ma insel)mazgalit cu markerul in fata si pe lateral la unu din capete sper sa nu ajunga si cele noi in aceasta situatie .
Cat au stat 3 ani in Giuleti unu nu a fost mazgalit acolo unde sunt nu au trecut nici 2 luni si deja le face opera de arta (jalnica).Parca au mai fost mazgalite si alte vagoane V3A-2S-93 in depou Victoria din cate imi aduc aminte .
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Intr-un cuvant se alege praful de ele . 028 a avut o singura mazgalitura mai serioasa in perioada cat a fost in Giulesti, pe unul din capate (cel cu sigla RATB stearsa), era scris "Torcida" cu galben. Si din cate imi amintesc 237 a avut un geam de la o usa spart dupa un incident cu o utilitara. In rest au mai fost chestii minore care nu se compara cu ce au patit vagoanele pe linia 34/46 si acum pe linia 5... Intr-un cuvant uitati-va in special la vagoanele de la Dep. Colentina in ce hal arata, si nu pentru ca nu ar fi intretinute de vatmani sau de depou. Asta e Bucuresti... Romania
P.S. 4040 inca se afla in URAC pentru reparatii la bord, iar 4039 inca isi asteapta usile urmand sa fie predat in anul 2011 la Dep. Victoria.
Intr-un cuvant se alege praful de ele . 028 a avut o singura mazgalitura mai serioasa in perioada cat a fost in Giulesti, pe unul din capate (cel cu sigla RATB stearsa), era scris "Torcida" cu galben. Si din cate imi amintesc 237 a avut un geam de la o usa spart dupa un incident cu o utilitara. In rest au mai fost chestii minore care nu se compara cu ce au patit vagoanele pe linia 34/46 si acum pe linia 5... Intr-un cuvant uitati-va in special la vagoanele de la Dep. Colentina in ce hal arata, si nu pentru ca nu ar fi intretinute de vatmani sau de depou. Asta e Bucuresti... Romania
P.S. 4040 inca se afla in URAC pentru reparatii la bord, iar 4039 inca isi asteapta usile urmand sa fie predat in anul 2011 la Dep. Victoria.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
ionescu63
4039, alaturi de 3003, reprezinta petele "negre" ale URAC-ului in anul 2010.
4039, alaturi de 3003, reprezinta petele "negre" ale URAC-ului in anul 2010.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Dominatrix
ionescu63 wrote:Petele "negre" ale URAC-ului sau ale Primariei, prin fondurile insuficiente alocate?
4039, alaturi de 3003, reprezinta petele "negre" ale URAC-ului in anul 2010.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
ionescu63
"Petele negre" sunt ale URAC-ului, vina este la primarie.
Dominatrix wrote:ionescu63 wrote:Petele "negre" ale URAC-ului sau ale Primariei, prin fondurile insuficiente alocate?
4039, alaturi de 3003, reprezinta petele "negre" ale URAC-ului in anul 2010.
"Petele negre" sunt ale URAC-ului, vina este la primarie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
#4039 urmeaza sa inceapa probele dupa ce i-au venit usile si cele necesare pentru punerea in functiune.
#4039 urmeaza sa inceapa probele dupa ce i-au venit usile si cele necesare pentru punerea in functiune.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
4039 este finalizat, astazi a avut proba de apa si a fost spalat iar luni cel tarziu marti va fi predat depoului Victoria si va intra in traseu pe linia 5.
De mentionat ca 4039 este ultimul V3A produs de URAC si al 302lea vagon din seria V3A-93. De acum inainte productia de vagoane a URACului se va axa pe vagoane Bucur LF si Imperio iar la V3A se vor face doar RKuri sau transformari dar intr-un numar din ce in ce mai restrans.
4039 este finalizat, astazi a avut proba de apa si a fost spalat iar luni cel tarziu marti va fi predat depoului Victoria si va intra in traseu pe linia 5.
De mentionat ca 4039 este ultimul V3A produs de URAC si al 302lea vagon din seria V3A-93. De acum inainte productia de vagoane a URACului se va axa pe vagoane Bucur LF si Imperio iar la V3A se vor face doar RKuri sau transformari dar intr-un numar din ce in ce mai restrans.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
andrei11
Explica-mi si mie ce e cu tramvaiul acesta "Imperio". O poza ai cu el ? E bidirectional sau nu ? Cel putin in Bucuresti ar mai fi nevoie inca de bidirectionale, mai sunt inca destule santiere de deschis pentru liniile de tramvai.
Utilizator anonim wrote:
De acum inainte productia de vagoane a URAC - ului se va axa pe vagoane Bucur LF si Imperio ...
Explica-mi si mie ce e cu tramvaiul acesta "Imperio". O poza ai cu el ? E bidirectional sau nu ? Cel putin in Bucuresti ar mai fi nevoie inca de bidirectionale, mai sunt inca destule santiere de deschis pentru liniile de tramvai.
📖 Pagination options