Topic: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
63 posts, 40811 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Andrei Andraș
20-68 001-8 în compunerea trenurilor 1540 și 1541 (în poză 1540).
07.07.2017
20-68 001-8 în compunerea trenurilor 1540 și 1541 (în poză 1540).
IMG_4760.JPG (426.54 KB; downloaded 8166 times)
07.07.2017
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Gabi23
S-a continuat revopsirea lor? Câte din cele 7 vagoane circulă?
S-a continuat revopsirea lor? Câte din cele 7 vagoane circulă?
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Gaby
Toate circulă din ce știu eu, doar două au fost vopsite.
Toate circulă din ce știu eu, doar două au fost vopsite.
- punmeister
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Gabi23
Multumesc de raspuns. Eram interesat daca au mai avansat cu revopsirea lor. E bine ca sunt functionale si circula.
Multumesc de raspuns. Eram interesat daca au mai avansat cu revopsirea lor. E bine ca sunt functionale si circula.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
SirVlady
A ieșit primul vagon din noul lot de 20-68. Acesta are numărul de parc 012 și primele drumuri le-a avut la IR 1660, respectiv 1665. Din pozele pe care le-am văzut, scaunele sunt noi și am remarcat ca nu mai sunt așa înghesuite ca cele din prima serie.
Sursă foto: necunoscută.
A ieșit primul vagon din noul lot de 20-68. Acesta are numărul de parc 012 și primele drumuri le-a avut la IR 1660, respectiv 1665. Din pozele pe care le-am văzut, scaunele sunt noi și am remarcat ca nu mai sunt așa înghesuite ca cele din prima serie.
Sursă foto: necunoscută.
received_1148739835315245.jpeg (46.06 KB; downloaded 7000 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
TibiV
https://clubferoviar.ro/vagon-ruginit/
SirVlady wrote:
A ieșit primul vagon din noul lot de 20-68. Acesta are numărul de parc 012 și primele drumuri le-a avut la IR 1660, respectiv 1665.
Sursă foto: necunoscută.
https://clubferoviar.ro/vagon-ruginit/
GALERIE FOTO Transformare totală. Un vagon ruginit al CFR Călători a devenit vehicul la standarde europene
Un vagon ruginit al CFR Călători, căruia la prima vedere nimeni nu-i dădea șanse să mai circule vreodată pe calea ferată, s-a transformat într-un vehicul feroviar la standarde europene.
Înainte de a intra pe poarta reparatorului de material rulant Electroputere VFU Pașcani, vagonul cu pricina părea potrivit mai degrabă pentru a deveni refugiu pentru persoanele fără adăpost, înainte de a ajunge la fier vechi. Și totuși, acum el este apt din nou pentru a circula pe rețeaua feroviară românească, în condiții sporite de siguranță și confort.
ÎNAINTE DE MODERNIZARE:
CFR Călători are un deficit acut de material rulant. În condițiile în care la finele anului trecut, potrivit Raportului de activitate al societății, numărul vagoanelor nu depășea 800, așa cum a arătat Club Feroviar, satisfacerea cererii de transport devine o misiune tot mai grea.
Prezent la Zilele Feroviare 2019, directorul general al CFR Călători, Valentin Dorobanțu, declara că până la finele anului în curs își propune ca parcul activ de vagoane al societății să depășească 1.000 de bucăți. Parcul fizic de vagoane al operatorului feroviar de stat este mult mai mare, însă multe sunt abandonate prin gările din întreaga țară, fiind într-o stare avansată de degradare. Unele dintre ele, într-adevăr, sunt bune doar pentru a fi duse la fier vechi, însă altele pot fi modernizate din temelii.
Un vagon ruginit a ajuns ”vedetă” pe rețeaua feroviară românească
O demonstrează acest vagon, care dintr-o ruginitură condamnată la casare și vânzare la Remat a ajuns un vehicul feroviar la standarde europene după ce a fost supus unui amplu proces de modernizare. Acum, vagonul ruginit din urmă cu câteva luni este dotat cu scaune ergonomice, instalație de aer condiționat, afișaj electronic și uși cu acționare automată.
DUPĂ MODERNIZARE:
După un astfel de proces de modernizare, durata de viață a vagonului aparținând operatorului feroviar de stat a fost prelungită cu minimum 20 de ani.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
Andrei Andraș
Nu înțeleg de ce are ușile roșii, dar de ce să se facă ceva uniform în țara asta?
Nu înțeleg de ce are ușile roșii, dar de ce să se facă ceva uniform în țara asta?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
shoppy
Parca exista un CS prin care se definea schema de vopsire, dar daca sefii de depou / mecanicii vopsesc/botesc locomotivele cum vor ei, este normal ca si furnizorii de vagoane sa faca la fel (mai ales ca sigur Calatori are datorii restante la ei).
Parca exista un CS prin care se definea schema de vopsire, dar daca sefii de depou / mecanicii vopsesc/botesc locomotivele cum vor ei, este normal ca si furnizorii de vagoane sa faca la fel (mai ales ca sigur Calatori are datorii restante la ei).
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)
bogdan5ful
Seria adoua de vagoane 20-68 pare făcută cam în grabă din mai multe motive:
1)Structura de rezistență (din punctul meu de vedere format pe baza pozelor) a noului vagon pare muult mai firavă decât a vagonului inițial;
2)Ușile sunt de altă culoare și arată neterminat, la fel și părțile laterale ale vagonului unde este înscrisă clasa vagonului. (era scumpă vopsirea în negru a spațiului dintre geamuri pentru a arăta uniform?)
3)Interiorul arată cel puțin ciudat din mai multe motive și pare și mai ieftin datorită suporturilor similare vagoanelor modernizate tot la Remar, iar scaunele la fel, par așa de autobuz, poate sunt confortabile, nu știu.
4)Acoperișul(probabil seria a două de 20-68 e făcută din alte serie de vagoane de baza decât prima serie ) arată că s-au modificat cât mai puține lucruri și pare mai ieftin așa.
Seria adoua de vagoane 20-68 pare făcută cam în grabă din mai multe motive:
1)Structura de rezistență (din punctul meu de vedere format pe baza pozelor) a noului vagon pare muult mai firavă decât a vagonului inițial;
2)Ușile sunt de altă culoare și arată neterminat, la fel și părțile laterale ale vagonului unde este înscrisă clasa vagonului. (era scumpă vopsirea în negru a spațiului dintre geamuri pentru a arăta uniform?)
3)Interiorul arată cel puțin ciudat din mai multe motive și pare și mai ieftin datorită suporturilor similare vagoanelor modernizate tot la Remar, iar scaunele la fel, par așa de autobuz, poate sunt confortabile, nu știu.
4)Acoperișul(probabil seria a două de 20-68 e făcută din alte serie de vagoane de baza decât prima serie ) arată că s-au modificat cât mai puține lucruri și pare mai ieftin așa.
- TibiV
-
Posted:
-
- Robert
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Robert
Doar la noi în România involuția e la ea acasă. Vechiul model avea 4 televizoare pentru afișaj, măsuțe la scaune și cotieră între scaune. Cel nou un display și nici urmă de cele mai sus scrise.
Doar la noi în România involuția e la ea acasă. Vechiul model avea 4 televizoare pentru afișaj, măsuțe la scaune și cotieră între scaune. Cel nou un display și nici urmă de cele mai sus scrise.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Utilizator anonim
De parca ar si functiona prea mult displayurile alea. Si cand functioneaza parca ar arata cine stie ce mari informatii.
De parca ar si functiona prea mult displayurile alea. Si cand functioneaza parca ar arata cine stie ce mari informatii.
fddfdf.jpg (29.18 KB; downloaded 6181 times)
- Robert
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)
Robert
Asa ceva nu o sa arate la noi niciodata
Asa ceva nu o sa arate la noi niciodata
📖 Pagination options