Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 992538 views
📖 Pagination options
- IK4
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
IK4
Daca ne uitam mai atent la ultimele licitatii unde au participat si pe unde eventual au si castigat, nu prea cred ca e cazul sa le plangem de mila. Bugete de achizitie cat mai mici si experienta similara solicitata tinzand spre zero, toate cu dedicatie speciala pentru ei. Ajutor de stat mascat. Se stia precis ca nici un producator de top care se respecta nu ar fi participat pe un pret mic facand rabat la calitate. Daca la aceste licitatii organizate in orasele din Romania s-ar fi pus niste bugete realiste si s-ar fi cerut experienta similara ca pentru un producator consacrat, poate am fi avut 5-6 oferte, nu una singura, iar Astra ar fi fost spulberata din start. Probabil si la Bucuresti au crezut ca vor fi singuri, nu s-au gandit ca turcii le vor face o surpriza in stil Otokar oferind un produs ieftin si probabil mai calitativ doar pentru a patrunde pe piata UE chiar si in pierdere pentru moment.
Pe plan international, unde concurenta este reala, Astra nu a prins nici macar un contract, fiind batuta grav chiar si de Pesa si de CAF, nu de Bombardier sau Alstom.
Scandal sigur va fi, pentru ca in ultima vreme doar la asta ne mai pricepem. Restul e Made in China si in Turcia.
Tom wrote:
Astra cu blidarul ei și cu Imperiile și Autenticele sale, ar putea fi însă doar o victimă a politicii de a pune cruce oricărei inițiative industriale autohtone. Nu sunt în măsură de a le compara. Deocamdată turcii se încadrează în condițiile tehnice, măcar la lungime, la restul cred că nu s'a terminat, iar după cum stau lucrurile, s'ar putea să iasă cu scandal.
Daca ne uitam mai atent la ultimele licitatii unde au participat si pe unde eventual au si castigat, nu prea cred ca e cazul sa le plangem de mila. Bugete de achizitie cat mai mici si experienta similara solicitata tinzand spre zero, toate cu dedicatie speciala pentru ei. Ajutor de stat mascat. Se stia precis ca nici un producator de top care se respecta nu ar fi participat pe un pret mic facand rabat la calitate. Daca la aceste licitatii organizate in orasele din Romania s-ar fi pus niste bugete realiste si s-ar fi cerut experienta similara ca pentru un producator consacrat, poate am fi avut 5-6 oferte, nu una singura, iar Astra ar fi fost spulberata din start. Probabil si la Bucuresti au crezut ca vor fi singuri, nu s-au gandit ca turcii le vor face o surpriza in stil Otokar oferind un produs ieftin si probabil mai calitativ doar pentru a patrunde pe piata UE chiar si in pierdere pentru moment.
Pe plan international, unde concurenta este reala, Astra nu a prins nici macar un contract, fiind batuta grav chiar si de Pesa si de CAF, nu de Bombardier sau Alstom.
Scandal sigur va fi, pentru ca in ultima vreme doar la asta ne mai pricepem. Restul e Made in China si in Turcia.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Nu uita si de cifra de afaceri mica pentru a participa Astra direct.
Durmazlar a patruns deja pe piata UE la Olsztyn, unde sunt contractate 12 unitati bi-sens de 32 de metri, cu posibilitatea pentru inca 12. Primele unitati vor fi livrate la anul in Martie.
IK4 wrote:
Bugete de achizitie cat mai mici si experienta similara solicitata tinzand spre zero, toate cu dedicatie speciala pentru ei.
Nu uita si de cifra de afaceri mica pentru a participa Astra direct.
IK4 wrote:
(...) doar pentru a patrunde pe piata UE chiar si in pierdere pentru moment.
Durmazlar a patruns deja pe piata UE la Olsztyn, unde sunt contractate 12 unitati bi-sens de 32 de metri, cu posibilitatea pentru inca 12. Primele unitati vor fi livrate la anul in Martie.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
Din start imi cer scuze pentru offtopic.
Ca in Romania nu se produce nimic e pentru ca asa a vrut ciuma care ne-a condus de la revolutie incoace.
Fabricile neperformante puteau fi facute performante prin investitii externe. Datorita faptului ca "noi nu ne vindem tara" (un patriotism propagandistic care prinde doar la ignoranti) am pierdut industia auto din Romania. Ca ne-a mai Ramas Dacia, si ca a venit Ford e minune. Guvernantii ne dau cu tifla in ceafa de fiecare data cand e vorba de atrage firme mari care sa produca mult in Romania.
Bunastarea asa se face, nu prin marirea salariilor si consumerism...
URAC e priedut. Nimeni nu-l mai ia acum, sa deschida fabrica de tramvaie in Romania. Astra va supravietui din licitatiile de acum, reparatii capitale si modernizari -> nu se vor vinde pseudo-Imperio pe afara.
Insistenta de a produce ceva prost (Bucur LF fara boghiu pivotant) care nu e adaptat unei infrastructuri dezastruoase (sine OR), licitatii fara a apela la finantare europeana, cu un caiet de sarcini bine definit, care sa creeze unparteneriat intre autoritati locale si vanzator, pentru a avea calitate adaptata pe plan local, infrastructura etc., nu va duce decat la lipsa de prosperitate.
Sa excluzi din start competitori (prin buget pe unitate limitat si criteriu pret > 40%) va duce la o licitatie distorsionata care nu va oferi calitate ci doar cantitate.
Din start imi cer scuze pentru offtopic.
Ca in Romania nu se produce nimic e pentru ca asa a vrut ciuma care ne-a condus de la revolutie incoace.
Fabricile neperformante puteau fi facute performante prin investitii externe. Datorita faptului ca "noi nu ne vindem tara" (un patriotism propagandistic care prinde doar la ignoranti) am pierdut industia auto din Romania. Ca ne-a mai Ramas Dacia, si ca a venit Ford e minune. Guvernantii ne dau cu tifla in ceafa de fiecare data cand e vorba de atrage firme mari care sa produca mult in Romania.
Bunastarea asa se face, nu prin marirea salariilor si consumerism...
URAC e priedut. Nimeni nu-l mai ia acum, sa deschida fabrica de tramvaie in Romania. Astra va supravietui din licitatiile de acum, reparatii capitale si modernizari -> nu se vor vinde pseudo-Imperio pe afara.
Insistenta de a produce ceva prost (Bucur LF fara boghiu pivotant) care nu e adaptat unei infrastructuri dezastruoase (sine OR), licitatii fara a apela la finantare europeana, cu un caiet de sarcini bine definit, care sa creeze unparteneriat intre autoritati locale si vanzator, pentru a avea calitate adaptata pe plan local, infrastructura etc., nu va duce decat la lipsa de prosperitate.
Sa excluzi din start competitori (prin buget pe unitate limitat si criteriu pret > 40%) va duce la o licitatie distorsionata care nu va oferi calitate ci doar cantitate.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
1689
Informatia e truncata.
De exportat - cu chiu cu vai - s-au exportat doar troleibuze, care reprezentau o foarte mica parte din productia Autobuzul. Si astea s-au exportat doar in Ukraina si - ca sasiuri - in Bulgaria.
Autobuze s-au exportat foarte putine si nu in CAER. Si - de fapt - nu s-au "exportat" pe devize niciodata, ci in barter. Din Columbia se lua cafea pe troleibuze, care se vindea pe banane, care se vindeau pe bumbac, care se vindea pe petrol care se vindea pe devize.
Haideti sa nu ne amagim ce industrie performanta aveam si cum a fost ea distrusa de interese straine.
Pina si Ikarus - care producea autobuze mult mai performante decit Autobuzul/Rocar - a sfirsit prin a da faliment.
Si asta pentru simplul motiv ca un produs trebuie sa fie competitiv (pret, calitate, marketing etc.) pentru a supravietui.
Daca e sa ma refer - de exemplu - la Solaris... E recunoscut faptul ca nu se incadreaza in categoria "premium", dar a gasit o nisa in care s-a pozitionat.
O vreme.
Pina cind "factura" costurilor si incasarilor a venit, moment in care a inceput sa aiba dificultati financiare pentru a-si sustine pe mai departe modelul de afacere. Norocul Solaris a fost ca a venit salvarea de la CAF.
Dar nici asta nu va dura infinit, daca ma intrebati pe mine... CAF nu e un producator cu renume grozav in piata. Exista datorita pretului si pretul nu aduce un volum suficient de comenzi pentru a sustine financiar afacerea - chiar daca acum joaca pe cartea diversificarii portofoliului de produse.
In bransa transportului in comun nu cumpara nimeni autobuze CAF pentru ca au cumparat - cindva - metrouri ieftine CAF.
Solaris era intr-o situatie financiara dificila si a fost doar o chestiune de timp.
Solaris wrote:
[
Asa este. Fabrica Autobuzul facea ca 3600 unitati anual. Exporta in tot CAER ul, [...].
Informatia e truncata.
De exportat - cu chiu cu vai - s-au exportat doar troleibuze, care reprezentau o foarte mica parte din productia Autobuzul. Si astea s-au exportat doar in Ukraina si - ca sasiuri - in Bulgaria.
Autobuze s-au exportat foarte putine si nu in CAER. Si - de fapt - nu s-au "exportat" pe devize niciodata, ci in barter. Din Columbia se lua cafea pe troleibuze, care se vindea pe banane, care se vindeau pe bumbac, care se vindea pe petrol care se vindea pe devize.
Haideti sa nu ne amagim ce industrie performanta aveam si cum a fost ea distrusa de interese straine.
Pina si Ikarus - care producea autobuze mult mai performante decit Autobuzul/Rocar - a sfirsit prin a da faliment.
Si asta pentru simplul motiv ca un produs trebuie sa fie competitiv (pret, calitate, marketing etc.) pentru a supravietui.
Daca e sa ma refer - de exemplu - la Solaris... E recunoscut faptul ca nu se incadreaza in categoria "premium", dar a gasit o nisa in care s-a pozitionat.
O vreme.
Pina cind "factura" costurilor si incasarilor a venit, moment in care a inceput sa aiba dificultati financiare pentru a-si sustine pe mai departe modelul de afacere. Norocul Solaris a fost ca a venit salvarea de la CAF.
Dar nici asta nu va dura infinit, daca ma intrebati pe mine... CAF nu e un producator cu renume grozav in piata. Exista datorita pretului si pretul nu aduce un volum suficient de comenzi pentru a sustine financiar afacerea - chiar daca acum joaca pe cartea diversificarii portofoliului de produse.
In bransa transportului in comun nu cumpara nimeni autobuze CAF pentru ca au cumparat - cindva - metrouri ieftine CAF.
Solaris era intr-o situatie financiara dificila si a fost doar o chestiune de timp.
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Solaris
Dificil de a exporta in Bulgaria sașiuri de troleibuz (caroserie autoportanta). Numai cu informatii din Wikipedia si ce mai gasim pe net nu cred ca se poate argumenta. Autobuzul PRODUCEA autovehicule. Asa cum putea pentru vremurile alea. Principalul asset al fabricii erau oamenii. Daca dupa '90 li s-ar fi dat sansa de a performa prin investitii minime in tehnologie si utilaje, sunt sigur ca ar fi supravietuit.
Despre Solaris, mai usurel cu parerile. Solaris a fost fondat in 1995 si astazi sunt unde sunt. Se bat de la egal cu MB, MAN, IVECO etc.
Daca ai rabdarea necesara, citeste postarile mele si ai sa ai, in masura in care chiar te intereseaza, o imagine mai corecta a situatiei companiei. Nu prea se potriveste cu alegatiile tale.
Despre CAF, ai decenta sa urmaresti evolutia ultimilor 5 ani pe bursa si apoi mai vorbim.
In rest, numai de bine.
1689 wrote:Solaris wrote:
[
Asa este. Fabrica Autobuzul facea ca 3600 unitati anual. Exporta in tot CAER ul, [...].
Informatia e truncata.
De exportat - cu chiu cu vai - s-au exportat doar troleibuze, care reprezentau o foarte mica parte din productia Autobuzul. Si astea s-au exportat doar in Ukraina si - ca sasiuri - in Bulgaria.
Autobuze s-au exportat foarte putine si nu in CAER. Si - de fapt - nu s-au "exportat" pe devize niciodata, ci in barter. Din Columbia se lua cafea pe troleibuze, care se vindea pe banane, care se vindeau pe bumbac, care se vindea pe petrol care se vindea pe devize.
Haideti sa nu ne amagim ce industrie performanta aveam si cum a fost ea distrusa de interese straine.
Pina si Ikarus - care producea autobuze mult mai performante decit Autobuzul/Rocar - a sfirsit prin a da faliment.
Si asta pentru simplul motiv ca un produs trebuie sa fie competitiv (pret, calitate, marketing etc.) pentru a supravietui.
Daca e sa ma refer - de exemplu - la Solaris... E recunoscut faptul ca nu se incadreaza in categoria "premium", dar a gasit o nisa in care s-a pozitionat.
O vreme.
Pina cind "factura" costurilor si incasarilor a venit, moment in care a inceput sa aiba dificultati financiare pentru a-si sustine pe mai departe modelul de afacere. Norocul Solaris a fost ca a venit salvarea de la CAF.
Dar nici asta nu va dura infinit, daca ma intrebati pe mine... CAF nu e un producator cu renume grozav in piata. Exista datorita pretului si pretul nu aduce un volum suficient de comenzi pentru a sustine financiar afacerea - chiar daca acum joaca pe cartea diversificarii portofoliului de produse.
In bransa transportului in comun nu cumpara nimeni autobuze CAF pentru ca au cumparat - cindva - metrouri ieftine CAF.
Solaris era intr-o situatie financiara dificila si a fost doar o chestiune de timp.
Dificil de a exporta in Bulgaria sașiuri de troleibuz (caroserie autoportanta). Numai cu informatii din Wikipedia si ce mai gasim pe net nu cred ca se poate argumenta. Autobuzul PRODUCEA autovehicule. Asa cum putea pentru vremurile alea. Principalul asset al fabricii erau oamenii. Daca dupa '90 li s-ar fi dat sansa de a performa prin investitii minime in tehnologie si utilaje, sunt sigur ca ar fi supravietuit.
Despre Solaris, mai usurel cu parerile. Solaris a fost fondat in 1995 si astazi sunt unde sunt. Se bat de la egal cu MB, MAN, IVECO etc.
Daca ai rabdarea necesara, citeste postarile mele si ai sa ai, in masura in care chiar te intereseaza, o imagine mai corecta a situatiei companiei. Nu prea se potriveste cu alegatiile tale.
Despre CAF, ai decenta sa urmaresti evolutia ultimilor 5 ani pe bursa si apoi mai vorbim.
In rest, numai de bine.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Costin
Exista topic pentru discutii despre limba romana, semnalari de greseli etc, in afara lui se discuta, evident, doar pe fond. Deci hai sa nu deviem discutia acum...
Revenind la Rocar, nu cumva miscarile alea idioate din anii 90 cu "nu ne vindem tara" s-au manifestat inclusiv aici (precum si la Semanatoarea) la intentiile de privatizare a uzinelor respective? Retehnologizarea era necesara si ar fi fost facuta daca uzina se privatiza in conditii corecte, dar oamenii, asa cum erau ei resursa principala, au fost efectiv mintiti si manipulati sa se opuna privatizarii. Impresia mea e ca atunci, ca si acum (la stat, cel putin) sindicatele, care au alta agenda decat cea de protejare a angajatului, s-au opus progresului natural pentru niste interese de moment.
Exista topic pentru discutii despre limba romana, semnalari de greseli etc, in afara lui se discuta, evident, doar pe fond. Deci hai sa nu deviem discutia acum...
Revenind la Rocar, nu cumva miscarile alea idioate din anii 90 cu "nu ne vindem tara" s-au manifestat inclusiv aici (precum si la Semanatoarea) la intentiile de privatizare a uzinelor respective? Retehnologizarea era necesara si ar fi fost facuta daca uzina se privatiza in conditii corecte, dar oamenii, asa cum erau ei resursa principala, au fost efectiv mintiti si manipulati sa se opuna privatizarii. Impresia mea e ca atunci, ca si acum (la stat, cel putin) sindicatele, care au alta agenda decat cea de protejare a angajatului, s-au opus progresului natural pentru niste interese de moment.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
TibiV
Impresia ta este absolut corecta....
Sindicatele s-au opus din rasputeri privatizarilor, pentru ca si-ar fi pierdut puterea discretionara pe o au in TOATE companiilede stat...
Urmareste stirile legate de sindicate... Crezi ca isi mai permit liderii sindicail de la Dacia/Mioveni sau Ford Craiova sa faca figuratia pe care o face Radoi la Metrorex?!...
Pe de alta parte (stiu ca imi voi lua injuraturi...) sindicatele sunt cam depasite de vreme...
Sindicatele au fost inventate in Anglia secolului al XIX-lea, in vremea cand proprietarul unei fabrici/mine putea decide suveran cresteri/scaderi de salarii. Iar angajatii lui erau captivi dpdv geografic, nu prea puteau parasi familia/satul/comunitatea...
(Dar era fix epoca in care o sotie era, din punct de vedere legal, proprietatea exclusiva a sotului ei.... Nu egala lui, nu partenera lui, ci proprietatea lui. Iar divortul NU exista decat pentru capetele incoronate...)
Iar copii au avut nevoie de protectie speciala... Serios? Nu mai mult de 12 ore de munca pentru un copilas de 9 ani?!?!...
”The Cotton Mills and Factories Act 1819 stated that no children under 9 were to be employed and that children aged 9–16 years were limited to 12 hours' work per day”
(Chiar este o lectura interesanta, ajuta sa intelegem cat de mult a progresat, totusi, lumea: https://en.wikipedia.org/wiki/Factory_Acts...)
Dar de atunci lucrurile s-au mai schimbat...
Nici un englez nu isi mai poate inchide sotia nebuna intr-un turn pentru ca el sa se insoare cu alta...
Pe scurt:
Sindicatele mi se par depasite intr-o epoca in care, daca nu iti mai place latifundiarul, poti sa schimbi in cateva zile nu doar mosia, ci si tara unde se afla mosia....
Este exact ceea ce au facut cel putin un sfert dintre membrii Asociatiei...
Impresia ta este absolut corecta....
Sindicatele s-au opus din rasputeri privatizarilor, pentru ca si-ar fi pierdut puterea discretionara pe o au in TOATE companiilede stat...
Urmareste stirile legate de sindicate... Crezi ca isi mai permit liderii sindicail de la Dacia/Mioveni sau Ford Craiova sa faca figuratia pe care o face Radoi la Metrorex?!...
Pe de alta parte (stiu ca imi voi lua injuraturi...) sindicatele sunt cam depasite de vreme...
Sindicatele au fost inventate in Anglia secolului al XIX-lea, in vremea cand proprietarul unei fabrici/mine putea decide suveran cresteri/scaderi de salarii. Iar angajatii lui erau captivi dpdv geografic, nu prea puteau parasi familia/satul/comunitatea...
(Dar era fix epoca in care o sotie era, din punct de vedere legal, proprietatea exclusiva a sotului ei.... Nu egala lui, nu partenera lui, ci proprietatea lui. Iar divortul NU exista decat pentru capetele incoronate...)
Iar copii au avut nevoie de protectie speciala... Serios? Nu mai mult de 12 ore de munca pentru un copilas de 9 ani?!?!...
”The Cotton Mills and Factories Act 1819 stated that no children under 9 were to be employed and that children aged 9–16 years were limited to 12 hours' work per day”
(Chiar este o lectura interesanta, ajuta sa intelegem cat de mult a progresat, totusi, lumea: https://en.wikipedia.org/wiki/Factory_Acts...)
Dar de atunci lucrurile s-au mai schimbat...
Nici un englez nu isi mai poate inchide sotia nebuna intr-un turn pentru ca el sa se insoare cu alta...
Pe scurt:
Sindicatele mi se par depasite intr-o epoca in care, daca nu iti mai place latifundiarul, poti sa schimbi in cateva zile nu doar mosia, ci si tara unde se afla mosia....
Este exact ceea ce au facut cel putin un sfert dintre membrii Asociatiei...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98 (1998-2014)
ADK
Atât 611, cât și 664 și 3713 puteau fi salvate dacă STB-ul nu ar fi fost încăpățânat să i le vândă lui castrosua.
1689 wrote:
Sa speram ca nu va avea soarta lui 611 si se va gasi - inainte de a fi canibalizat - un cumparator interesat sa il pastreze.
Atât 611, cât și 664 și 3713 puteau fi salvate dacă STB-ul nu ar fi fost încăpățânat să i le vândă lui castrosua.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98 (1998-2014)
Tom
Dacă i le vindeau userului castrosua de pe Tramclub, aveau măcar șanse de restaurare și erau salvate. Dar de unde știi că i le-ar fi vândut lui?
Dacă i le vindeau userului castrosua de pe Tramclub, aveau măcar șanse de restaurare și erau salvate. Dar de unde știi că i le-ar fi vândut lui?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98 (1998-2014)
ADK
Am vorbit cu el, doar m-am interesat în special de DAC-ul cumpărat de la Transbus Fetești. Ar fi vrut să salveze până și Rocar de Simon și DAF, dar n-a avut cu cine. Au preferat să le dea la fier vechi și să șteargă orice urmă de istorie.
Am vorbit cu el, doar m-am interesat în special de DAC-ul cumpărat de la Transbus Fetești. Ar fi vrut să salveze până și Rocar de Simon și DAF, dar n-a avut cu cine. Au preferat să le dea la fier vechi și să șteargă orice urmă de istorie.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Vinieta de Bucuresti si taxa de centru.
Tom
În anul 2016, am fost "invitat" la un spectacol de doi bani în care Țoapandela & The Gang invita prostimea să voteze partidul care tocmai câștigase localele. Nu mai votez demult în capitala duamnei din motive tehnice, dar discursul ei și al restului "the gang" părea convingător pentru alegeile parlamentare ce urmau. Ca să n'o dăm pur în politică, voi fi scurt. Țoapandela, secondată de Mutu și cel de la Sectorul 1, al cărui nume n'am reușit să-l rețin, se angajau ferm să închidă incineratorul de la Rudeni, care poluează și produce un miros pestilențial în cel puțin 2 sectoare din administrația Duamnei. După aproape 3 ani de la acel moment, m-am trezit astăzi în același miros pestilențial, noroc că fiind mai frig, nu mai las geamul deschis. Normal că pentru că "inspectorii nu au program de noapte", firma securistă care deține acest incinerator, bĕse acest infect miros pe timpul nopții, iar dimineața nici usturoi n'a mâncat.
Iar lucrurile nu se opresc aici, Duamna mai vrea și alte pestilențiuni peste qacapitala condusă de ea ca pe moșia lui bărbatu-său. Iată și un articol pe tema asta. Ca și un exemplu de dimocrăsi și hiumăn raiț în ședințele de consiliu, când se votează proiecte pentru tovarășii cu epoleții pe sub costumele de firmă:
Așa că asta este 'Cuana care pune oamenii să plătească taxă pe eșapament, pentru ca securiștii din firme șmechere să vă împută în continuare orașul cu Zyklon-B, pardon, Oxigen-B, iar de ei, nimeni nu vrea să se atingă. Deși opoziția a votat și împotrivă, a votat masiv pentru, așa că [BIP] nu e doar pentru unii, ci și pentru ceilalți.
Iar dedicația mea pentru 'Cuana este exact asta, doar că mă pregătesc să o fac sticker pe bune, asemănător celui cu "F# you Greta!" Notă: mașina din foto nu-mi aparține, iar numărul este fake făcut cu un software propriu, nu au ajuns atât de departe cu 2-B, dar poza e doar o "alegorie hiperbolică" și evident, un pamflet.
În anul 2016, am fost "invitat" la un spectacol de doi bani în care Țoapandela & The Gang invita prostimea să voteze partidul care tocmai câștigase localele. Nu mai votez demult în capitala duamnei din motive tehnice, dar discursul ei și al restului "the gang" părea convingător pentru alegeile parlamentare ce urmau. Ca să n'o dăm pur în politică, voi fi scurt. Țoapandela, secondată de Mutu și cel de la Sectorul 1, al cărui nume n'am reușit să-l rețin, se angajau ferm să închidă incineratorul de la Rudeni, care poluează și produce un miros pestilențial în cel puțin 2 sectoare din administrația Duamnei. După aproape 3 ani de la acel moment, m-am trezit astăzi în același miros pestilențial, noroc că fiind mai frig, nu mai las geamul deschis. Normal că pentru că "inspectorii nu au program de noapte", firma securistă care deține acest incinerator, bĕse acest infect miros pe timpul nopții, iar dimineața nici usturoi n'a mâncat.
Iar lucrurile nu se opresc aici, Duamna mai vrea și alte pestilențiuni peste qacapitala condusă de ea ca pe moșia lui bărbatu-său. Iată și un articol pe tema asta. Ca și un exemplu de dimocrăsi și hiumăn raiț în ședințele de consiliu, când se votează proiecte pentru tovarășii cu epoleții pe sub costumele de firmă:
Așa că asta este 'Cuana care pune oamenii să plătească taxă pe eșapament, pentru ca securiștii din firme șmechere să vă împută în continuare orașul cu Zyklon-B, pardon, Oxigen-B, iar de ei, nimeni nu vrea să se atingă. Deși opoziția a votat și împotrivă, a votat masiv pentru, așa că [BIP] nu e doar pentru unii, ci și pentru ceilalți.
Iar dedicația mea pentru 'Cuana este exact asta, doar că mă pregătesc să o fac sticker pe bune, asemănător celui cu "F# you Greta!" Notă: mașina din foto nu-mi aparține, iar numărul este fake făcut cu un software propriu, nu au ajuns atât de departe cu 2-B, dar poza e doar o "alegorie hiperbolică" și evident, un pamflet.
2-B-74395.jpg (169.07 KB; downloaded 3404 times)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
BodoMinea
Acum vă voi explica de ce eu astăzi, de 'Black Friday' nu cumpăr absolut nimic.
Vă prezint mai jos, preluată de pe Facebook, descoperirea unui domn - cum funcționează afișarea mesajelor de genul 'la acest produs se mai uită X persoane' pe Emag:
Pentru cei care nu au cunoștințe de programare... Înseamnă că se alege un număr la întâmplare, mai mic decât 30...
Și dacă nu e de ajuns pentru a vă convinge că nu se face niciodată afacerea anului cu ocazia acestor oferte, uitați aici prețul unui televizor pe care Emag îl afișează ca fiind redus de la 2000 RON:
Adică... Da. Mare reducere. Vă prindeți voi.
Grafic de pe https://www.istoric-preturi.info
Acum vă voi explica de ce eu astăzi, de 'Black Friday' nu cumpăr absolut nimic.
Vă prezint mai jos, preluată de pe Facebook, descoperirea unui domn - cum funcționează afișarea mesajelor de genul 'la acest produs se mai uită X persoane' pe Emag:
Screenshot_20191115-124428__01.jpg (122.3 KB; downloaded 3164 times)
Pentru cei care nu au cunoștințe de programare... Înseamnă că se alege un număr la întâmplare, mai mic decât 30...
Și dacă nu e de ajuns pentru a vă convinge că nu se face niciodată afacerea anului cu ocazia acestor oferte, uitați aici prețul unui televizor pe care Emag îl afișează ca fiind redus de la 2000 RON:
Screenshot_20191115-124652__01.jpg (102.16 KB; downloaded 3167 times)
Adică... Da. Mare reducere. Vă prindeți voi.
Grafic de pe https://www.istoric-preturi.info
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Andrei98
Asa fac si la telefoane in general, ei afiseaza mereu pretul de la aparitia lui chiar daca producatorul l-a mai ieftinit de cateva ori.
Asa fac si la telefoane in general, ei afiseaza mereu pretul de la aparitia lui chiar daca producatorul l-a mai ieftinit de cateva ori.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Costin
Nu e prost cine cere, e prost cine da. Cata vreme vor exista cumparatori care accepta aceste mizerii, din ignoranta sau cu buna stiinta, ele vor continua...
Nu e prost cine cere, e prost cine da. Cata vreme vor exista cumparatori care accepta aceste mizerii, din ignoranta sau cu buna stiinta, ele vor continua...
📖 Pagination options