Topic: Transportul feroviar din Republica Moldova
146 posts, 35630 views
📖 Pagination options
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
Cladirea de calatori a statiei Chisinau (actuala cladire a fost inaugurata in 1948 si modernizata dupa 2000. Are 3 linii cu peron pentru calatori si cca 9 linii pentru trenurile de Marfa)
Cladirea de calatori a statiei Chisinau (actuala cladire a fost inaugurata in 1948 si modernizata dupa 2000. Are 3 linii cu peron pentru calatori si cca 9 linii pentru trenurile de Marfa)
38_big.jpg (38.8 KB; downloaded 2976 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
Vedere dinspre peroane
Vedere dinspre peroane
16_big.jpg (59.84 KB; downloaded 2974 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Gara Tighina-2 (inaugurate in 1879, din 2004 ocupata de separatistii transnistreni)
Are cca 8 linii.
Aici opresc doar doua trenuri de calatori (internationale): trenul Chisinau- Odessa (operat de CFM) si unul din trenurile Chisinau- Moscova (cel operat de RZD).
-Gara Tighina-2 (inaugurate in 1879, din 2004 ocupata de separatistii transnistreni)
Are cca 8 linii.
Aici opresc doar doua trenuri de calatori (internationale): trenul Chisinau- Odessa (operat de CFM) si unul din trenurile Chisinau- Moscova (cel operat de RZD).
75_big.jpg (38.54 KB; downloaded 2979 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Gara Tighina-1 (inaugurata in 1871, din 2004 ocupata de separatistii transnistreni. Are cca 14 linii)
-Gara Tighina-1 (inaugurata in 1871, din 2004 ocupata de separatistii transnistreni. Are cca 14 linii)
60_big.jpg (41.49 KB; downloaded 2976 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Gara Revaca (din apropiere de Chisinau. Este cea mai apropiata statie CFM de aeroportul Chisinau)
-Gara Revaca (din apropiere de Chisinau. Este cea mai apropiata statie CFM de aeroportul Chisinau)
56_big.jpg (68.41 KB; downloaded 2979 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Gara Basarabeasca, important nod feroviar
-Gara Basarabeasca, important nod feroviar
09_big.jpg (37.24 KB; downloaded 2929 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Intrare in gara Basarabeasca
-Intrare in gara Basarabeasca
02_1280.jpg (121.27 KB; downloaded 2927 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Liniile statiei Giurgiulesti CFM (care are: doua linii de ecartament normal, o linie incalecata cu 4 sine si cca 6 linii de ecartament larg).
Deserveste unicul port (fluvial) al Republicii Moldova, la Dunare.
-Liniile statiei Giurgiulesti CFM (care are: doua linii de ecartament normal, o linie incalecata cu 4 sine si cca 6 linii de ecartament larg).
Deserveste unicul port (fluvial) al Republicii Moldova, la Dunare.
Portul_de_pasgeri_Giurgiulești.jpg (45.66 KB; downloaded 2932 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Gara Comrat (se afla de fapt in localitatea Bugeac)
-Gara Comrat (se afla de fapt in localitatea Bugeac)
90_big.jpg (73.49 KB; downloaded 2971 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Gara Prut-2 CFM (se afla in "oraselul"- centru raional- Cantemir)(statie de frontiera)
Are o grupa de cca 13 linii de ecartament normal si o grupa de cca 11 linii de ecartament larg.
-Gara Prut-2 CFM (se afla in "oraselul"- centru raional- Cantemir)(statie de frontiera)
Are o grupa de cca 13 linii de ecartament normal si o grupa de cca 11 linii de ecartament larg.
98_big.jpg (112.65 KB; downloaded 2928 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Gara Cahul
-Gara Cahul
86_big.jpg (72.18 KB; downloaded 2930 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-"Palatul de cultura a feroviarilor" din Chisinau (in incinta sa se afla si Muzeul de istorie al CFM)(Bdul. Decebal, nr. 2)
A fost inaugurat în 1980 , fiind construit după planurile arhitecților Semion Șoihet și Abram Vaisbein.
Aparține întreprinderii Calea Ferată din Moldova.
Palatul găzduiește diverse concerte, expoziții de artă, concursuri, cursuri, evenimente sportive etc.
Spațiile Palatului de cultură a feroviarilor sunt folosite de diverse colective de dans și sportive din Chișinău.
În scuarul din fața clădirii este amenajat un havuz, nefuncțional în prezent.
-"Palatul de cultura a feroviarilor" din Chisinau (in incinta sa se afla si Muzeul de istorie al CFM)(Bdul. Decebal, nr. 2)
A fost inaugurat în 1980 , fiind construit după planurile arhitecților Semion Șoihet și Abram Vaisbein.
Aparține întreprinderii Calea Ferată din Moldova.
Palatul găzduiește diverse concerte, expoziții de artă, concursuri, cursuri, evenimente sportive etc.
Spațiile Palatului de cultură a feroviarilor sunt folosite de diverse colective de dans și sportive din Chișinău.
În scuarul din fața clădirii este amenajat un havuz, nefuncțional în prezent.
63_big.jpg (43.23 KB; downloaded 2930 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Sediul CFM, situat intr-o cladire veche, de patrimoniu, din apropierea intersectiei strazilor Vlaicu Parcalab si Veronica Micle, din Chisinau.
-Sediul CFM, situat intr-o cladire veche, de patrimoniu, din apropierea intersectiei strazilor Vlaicu Parcalab si Veronica Micle, din Chisinau.
98_big.jpg (64.68 KB; downloaded 2930 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar din Republica Moldova
fl82
-Cateva fotografii cu material rulant feroviar, utilizat in Republica Moldova:
-Locomotiva diesel-electrica tip "3TE10M" (in mai 1961 prima astfel de locomotiva intra in parcul depoului Balti-Slobozia, marcand inceputul tractiunii diesel in fosta RSS-Moldoveneasca)(este una dintre cele mai puternice locomotive diesel din lume, avand 3 unitati, o greutate maxima de 414 tone. Toate cele 3 unitati dezvolta o putere de 9000 cp).
-Cateva fotografii cu material rulant feroviar, utilizat in Republica Moldova:
-Locomotiva diesel-electrica tip "3TE10M" (in mai 1961 prima astfel de locomotiva intra in parcul depoului Balti-Slobozia, marcand inceputul tractiunii diesel in fosta RSS-Moldoveneasca)(este una dintre cele mai puternice locomotive diesel din lume, avand 3 unitati, o greutate maxima de 414 tone. Toate cele 3 unitati dezvolta o putere de 9000 cp).
3TE10M1103B_AKishinev-2.jpg (67.24 KB; downloaded 3087 times)
📖 Pagination options