Topic: Tramvaiul ITB V056 #119 restaurat la URAC
48 posts, 19326 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
1689
Pot sa intreb de ce acest tramvai (la fel si EP-ul) nu circula pe o linie de agrement de week-end (de exemplu 26) ?
S-ar putea institui un tarif special (5 RON ? 7 RON ? 10 RON ?!?)), cu care se acopera cheltuielile de operare, intretinere si - de ce nu - restaurarea unui V3A 70.
Exista suficiente bucle (Sura Mare, Dristor, Depoul Victoria - doar citeva exemple) unde ar putea face o oprire pentru a nu perturba traficul tramvaielor mai rapide (desi, sint sigur, la frecventa actuala, asta nu e o problema insurmontabila).
Pot sa intreb de ce acest tramvai (la fel si EP-ul) nu circula pe o linie de agrement de week-end (de exemplu 26) ?
S-ar putea institui un tarif special (5 RON ? 7 RON ? 10 RON ?!?)), cu care se acopera cheltuielile de operare, intretinere si - de ce nu - restaurarea unui V3A 70.
Exista suficiente bucle (Sura Mare, Dristor, Depoul Victoria - doar citeva exemple) unde ar putea face o oprire pentru a nu perturba traficul tramvaielor mai rapide (desi, sint sigur, la frecventa actuala, asta nu e o problema insurmontabila).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
ByOnu
Desigur ca poti intreba. Scurt - nu exista interes pentru asta din partea RATB si/sau a PMB.
Desigur ca poti intreba. Scurt - nu exista interes pentru asta din partea RATB si/sau a PMB.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
andrei11
Ba eu aș fi și mai radical, ByOnu o să arunce cu pietre / borduri / traverse / etc - cu ce-i cade în mână - după mine. Aș proiecta un nou V 56 - la exterior identic cu originalul - dar cu motor de nivelul anului 2020...
Ba eu aș fi și mai radical, ByOnu o să arunce cu pietre / borduri / traverse / etc - cu ce-i cade în mână - după mine. Aș proiecta un nou V 56 - la exterior identic cu originalul - dar cu motor de nivelul anului 2020...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
1689
Ebbelwei-Express-ul din Frankfurt este in configuratia originala (modelul K s-a produs intre 1949 si 1954) si este in serviciu in fiecare week-end si zi de sarbatoare.
Asa ca nu inteleg de ce ar trebui ca V 56-le sa fie modificat.
Controller-ul Thomson Houston sint convins ca o sa ingroape toata flota actuala si urmatoare de tramvaie a STB-ului...
De curiozitate, chiar am sa intreb de ce nu se face o astfel de linie... Ca doar nu numai cine nu intreaba nu primeste nici un raspuns.
...sau unul care nu raspunde intrebarii...
andrei11 wrote:
Ba eu aș fi și mai radical, ByOnu o să arunce cu pietre / borduri / traverse / etc - cu ce-i cade în mână - după mine. Aș proiecta un nou V 56 - la exterior identic cu originalul - dar cu motor de nivelul anului 2020...
Ebbelwei-Express-ul din Frankfurt este in configuratia originala (modelul K s-a produs intre 1949 si 1954) si este in serviciu in fiecare week-end si zi de sarbatoare.
Asa ca nu inteleg de ce ar trebui ca V 56-le sa fie modificat.
Controller-ul Thomson Houston sint convins ca o sa ingroape toata flota actuala si urmatoare de tramvaie a STB-ului...
De curiozitate, chiar am sa intreb de ce nu se face o astfel de linie... Ca doar nu numai cine nu intreaba nu primeste nici un raspuns.
...sau unul care nu raspunde intrebarii...
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul Thomson (V09)
CiprianTRB
Lui 119 nu ii ajungea Pantograful la rețea, in Apropiere de Bd Carol I.
Cei de la interventii s-au chinuit ceva sa îl împingă...
Lui 119 nu ii ajungea Pantograful la rețea, in Apropiere de Bd Carol I.
Cei de la interventii s-au chinuit ceva sa îl împingă...
PicsArt_10-27-12.14.22.jpg (964.06 KB; downloaded 4246 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- messe
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
messe
Inaltimea firului de contact fata de sol s-a modificat fata de anii '70 cand V56 circula in linia 21 sau a ramas la fel ? Nu e o cota standard ?
Inaltimea firului de contact fata de sol s-a modificat fata de anii '70 cand V56 circula in linia 21 sau a ramas la fel ? Nu e o cota standard ?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
GPS
Întrebarea e cum de anul trecut, fix în același loc nu a avut probleme. Nu contează ce a fost acum câteva zeci de ani.
Întrebarea e cum de anul trecut, fix în același loc nu a avut probleme. Nu contează ce a fost acum câteva zeci de ani.
- messe
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
andrei11
Eu spun că de vină nu e firul, e pantograful. Poate nu mai e ăla de anul trecut.
Eu spun că de vină nu e firul, e pantograful. Poate nu mai e ăla de anul trecut.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
3mil
Acum cativa ani, inainte de o parada s-au facut probe pe traseu si tot asa s-a intamplat. Firul este la acelasi nivel, atat doar ca la editiile anterioare s-a tinut cont de acest aspect si a trecut din inertie de portiunea aceea de cativa metri unde nu ajungea pantograful. Anul acesta nu stiu... ori s-a uitat de problema si nu a avut avant suficient vagonul, ori a trebuit sa franeze din diverse motive.
Acum cativa ani, inainte de o parada s-au facut probe pe traseu si tot asa s-a intamplat. Firul este la acelasi nivel, atat doar ca la editiile anterioare s-a tinut cont de acest aspect si a trecut din inertie de portiunea aceea de cativa metri unde nu ajungea pantograful. Anul acesta nu stiu... ori s-a uitat de problema si nu a avut avant suficient vagonul, ori a trebuit sa franeze din diverse motive.
- vl273
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
GPS
Vagonul 119 în Depoul Giulești pe 15 iunie 1998, purtând încă numărul 246.
Poză realizată de Klaus Mundt.
Vagonul 119 în Depoul Giulești pe 15 iunie 1998, purtând încă numărul 246.
Poză realizată de Klaus Mundt.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
GPS
Are cineva poze cu interiorul lui 119 înainte de restaurare? Știu că erau la un moment dat două poze din 2003 (sper să nu greșesc) una din exterior și una din interior.
Mulțumesc.
Are cineva poze cu interiorul lui 119 înainte de restaurare? Știu că erau la un moment dat două poze din 2003 (sper să nu greșesc) una din exterior și una din interior.
Mulțumesc.
📖 Pagination options