Topic: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
1522 posts, 425256 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
orex
Iti doresti o hora cu CUC...U, eventual si cu PUPAZA?! Contacteaza-l!
Noi, din zona ne-am saturat de comicariile astea!
Iti doresti o hora cu CUC...U, eventual si cu PUPAZA?! Contacteaza-l!
Noi, din zona ne-am saturat de comicariile astea!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
Cucii nu-mi sunt simpatici si nici pupezele, prefer ciocanitoarele ce <asaneaza> mediul inconjurator si elimina <daunatorii>!
Cucii nu-mi sunt simpatici si nici pupezele, prefer ciocanitoarele ce <asaneaza> mediul inconjurator si elimina <daunatorii>!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
orex
Woody woodpecker a fost numai una...si facea furori!
PS
Scuze de off topic dar...merita sa aflam ce-i in ”trunchiul” arborelui, asta daca mai stie, la zi, ce zace in mendrele Metrorex!
Woody woodpecker a fost numai una...si facea furori!
PS
Scuze de off topic dar...merita sa aflam ce-i in ”trunchiul” arborelui, asta daca mai stie, la zi, ce zace in mendrele Metrorex!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
Eu am o pereche in gradina de la tara si le iubesc nespus! Cand le aud ciocanind imi zic...inca o carie eliminata!!!
(Woodpecker...atentie la ortografie!)
Iar in trunchiul cariat al arborelui nu e nimic altceva decat o imensa...gaura putreda.
Eu am o pereche in gradina de la tara si le iubesc nespus! Cand le aud ciocanind imi zic...inca o carie eliminata!!!
(Woodpecker...atentie la ortografie!)
Iar in trunchiul cariat al arborelui nu e nimic altceva decat o imensa...gaura putreda.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
orex
CORECTAT!
Chestiunea e cum ramane cu Eroilor 2, ca la AM am vazut ca d-abia ne-au primit in ”santier”?
CORECTAT!
Chestiunea e cum ramane cu Eroilor 2, ca la AM am vazut ca d-abia ne-au primit in ”santier”?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
sab
Pai inclusiv despre schimbarea pardoselii era vorba, cand se solicita "aducerea in secolul XXI" a statiilor vechi. Si nu imi imaginez cum o faci o schimbare de pardoseaza pe portiuni intr-o statie care se inchide pentru max 6 ore/ zi.
Nici tehnic nu cred ca se pot deschide doar anumite usi, ca sa permiti coborarea/urcarea doar pe acolo. Asta daca s-ar putea ca respectivii calatori sa fie indrumati la urcare doar catre respectivele vagoane/usi in statiile de imbarcare. Imbarcarea in statia cu lucrari ar fi mai simpla, se pot indruma calatorii, dar la coborare (mai ales la orele de varf) nu vad cum.
Cu schelele pentru schimbarea tavanelor ai dreptate, nu trebuie sa fie neaparat un obstacol la urcare/coborare. Se poate urca/ debarca printre ele, daca nu sunt in dreptul usilor.
subway guru wrote:
De ce???...ca doar nu te gandesti ca trebuie sa umpli peroanele cu schele, eventual de bambus ca-s mai ieftine...
La pardoseala n-ai de ce umbla, trebuie doar sa montezi elementele de ghidare pentru nevazatori si atat.
Pai inclusiv despre schimbarea pardoselii era vorba, cand se solicita "aducerea in secolul XXI" a statiilor vechi. Si nu imi imaginez cum o faci o schimbare de pardoseaza pe portiuni intr-o statie care se inchide pentru max 6 ore/ zi.
Nici tehnic nu cred ca se pot deschide doar anumite usi, ca sa permiti coborarea/urcarea doar pe acolo. Asta daca s-ar putea ca respectivii calatori sa fie indrumati la urcare doar catre respectivele vagoane/usi in statiile de imbarcare. Imbarcarea in statia cu lucrari ar fi mai simpla, se pot indruma calatorii, dar la coborare (mai ales la orele de varf) nu vad cum.
Cu schelele pentru schimbarea tavanelor ai dreptate, nu trebuie sa fie neaparat un obstacol la urcare/coborare. Se poate urca/ debarca printre ele, daca nu sunt in dreptul usilor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
andrei11
De la moderator citire :
Off topicul despre Stația Parc îl găsiți la Stația Parc.
Vă rog nu vă mai atacați inutil ( știți voi cine ). Mulțumesc.
PS :
Mi-a plăcut comentariul despre zburătoare ( cuc, ciocănitoare, pupăză) A mai destins atmosfera.
De la moderator citire :
Off topicul despre Stația Parc îl găsiți la Stația Parc.
Vă rog nu vă mai atacați inutil ( știți voi cine ). Mulțumesc.
PS :
Mi-a plăcut comentariul despre zburătoare ( cuc, ciocănitoare, pupăză) A mai destins atmosfera.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
@sab
De unde ai mai scos-o pe asta cu inlocuirea podelelor, ce, s-a <tocit> granitul???...taman matale, adeptul neconditionat al pietrei naturale de calitate vrei <surogate> in loc???
Zau daca va mai intelege cineva...
@sab
De unde ai mai scos-o pe asta cu inlocuirea podelelor, ce, s-a <tocit> granitul???...taman matale, adeptul neconditionat al pietrei naturale de calitate vrei <surogate> in loc???
Zau daca va mai intelege cineva...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
andrei11
Guru, nu te fă că nu înțelegi. Nu e vorba de granit. E vorba de gresia ieftină din multe stații de metrou după ce a început ieconomia.
Guru, nu te fă că nu înțelegi. Nu e vorba de granit. E vorba de gresia ieftină din multe stații de metrou după ce a început ieconomia.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
Aia nu e gresie ieftina de n-o pui nici in baie, e gresie canelata <heavy duty> ce rezista o mie de ani...sau acum va <pute> doar ca e de pe <vremea ailalta>?
Nu se mai fabrica asa ceva in Romania zilelor astea...din pacate...doar <macinis>...
Aia nu e gresie ieftina de n-o pui nici in baie, e gresie canelata <heavy duty> ce rezista o mie de ani...sau acum va <pute> doar ca e de pe <vremea ailalta>?
Nu se mai fabrica asa ceva in Romania zilelor astea...din pacate...doar <macinis>...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
sab
Intre-adevar, gresia galbena pare rezistenta, desi nu este cine stie ce, estetic vorbind. S-a mai tocit pe alocuri, dar in general vad ca rezista bine dupa 40 ani.
De unde am scos-o cu modernizarea peroanelor? Goldmund solicita modernizarea statiei E1 :
Iar eu am spus ca nu vad cum faci asta fara sa inchizi statia.
Intre-adevar, gresia galbena pare rezistenta, desi nu este cine stie ce, estetic vorbind. S-a mai tocit pe alocuri, dar in general vad ca rezista bine dupa 40 ani.
De unde am scos-o cu modernizarea peroanelor? Goldmund solicita modernizarea statiei E1 :
Goldmund wrote:
Daca tot suntem aici, statia Eroilor1 nu ar trebui modernizata total? ..
Goldmund wrote:
Nu, nu, nu sunt legende urbane ca s-au modernizat statii de metrou la greu pe aici...De ex. cea mai complexa statie subterana(pe doua nivele si doua magistrale a 2-4 linii)Charlottenplatz(iata o poza dupa modernizare, inainte tavanele erau inchise la culoare,structura peroanelor invechita, crapata, etc)
Iar eu am spus ca nu vad cum faci asta fara sa inchizi statia.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
Goldmund
Eu nu am scris ca tot ce s-a facut in epoca de aur e si insalubru, invechit, insa unele statii trebuie intr-adevar renovate si doar ce este stricat si se poate schimba, sa fie renovat, nu si stalpii de sustinere
Ce mi-a placut de ex. este noua intrare de metrou la Tineretului, bravo constructorului! Se poate, cu intarzieri ca de obicei(nu inteleg criticile pentru ceea ce ar urma sa se strice acolo. Asa nu se mai construieste nimic, nicaieri)
Eroilor 2 nu va mai avea nevoie de inca o intrare...asa ca, grabeste-te constructor si termina odata calvarul prin care trec toti oamenii care asteapta aceasta magistrala, dar mai ales calvarul vecinilor de santier!(poate ma aude pe mine cine trebuie)
(ce-ar fi ca toti alesii poporului sa trebuiasca -prin lege! - sa foloseasca mijloacele de transport in comun, de acasa pana la Parlament de ex.., sa fie interzis folosirea limuzinei din garaj pana la serviciu, in primul rand din rationament ecologic...Sa vedeti atunci intr-o perioada parlamentara de patru ani cate se vor face in Bucuresti!PS: masina electrica limuzina are o amprenta ecologica devastatoare pt. mediu)
Eu nu am scris ca tot ce s-a facut in epoca de aur e si insalubru, invechit, insa unele statii trebuie intr-adevar renovate si doar ce este stricat si se poate schimba, sa fie renovat, nu si stalpii de sustinere
Ce mi-a placut de ex. este noua intrare de metrou la Tineretului, bravo constructorului! Se poate, cu intarzieri ca de obicei(nu inteleg criticile pentru ceea ce ar urma sa se strice acolo. Asa nu se mai construieste nimic, nicaieri)
Eroilor 2 nu va mai avea nevoie de inca o intrare...asa ca, grabeste-te constructor si termina odata calvarul prin care trec toti oamenii care asteapta aceasta magistrala, dar mai ales calvarul vecinilor de santier!(poate ma aude pe mine cine trebuie)
(ce-ar fi ca toti alesii poporului sa trebuiasca -prin lege! - sa foloseasca mijloacele de transport in comun, de acasa pana la Parlament de ex.., sa fie interzis folosirea limuzinei din garaj pana la serviciu, in primul rand din rationament ecologic...Sa vedeti atunci intr-o perioada parlamentara de patru ani cate se vor face in Bucuresti!PS: masina electrica limuzina are o amprenta ecologica devastatoare pt. mediu)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
Hai ca incepem sa ne dumirim si fara sa ne certam ca chiorii.
Goldmund, am avut sansa unica si irepetabila pentru un student roman din <epoca ceasista> sa vizitez in anii ‘70 santierul metroului din urbea ta actuala vest-germana numita Stuttgart la vremea cand era efectiv <devastata> de constructia metroului la voi acolo. Pe ulita voastra mare, de la Gara pan’ la Moara era o zona (daca-mi amintesc bine pe trotuarul din fata unui <mare> magazin extrem de frecventat) unde nemtzalaii pusesera cam cate 2mp de pavaj cu diversele solutii de pardoseli pentru viitorul metrou pentru testare timp de cinci ani pana sa se decida care e cea mai rezistenta. Acum inteleg din ce spui ca n-a fost destul si le-ati inlocuit ca <au crapat>, deci nici exigenta germana nu e chiar infailibila, mai scapa ici-colo cate un diesel-gate!
Ba mai mult, imi amintesc perfect ca am stat de vorba cu <dirigintele de santier> insarcinat cu receptia placilor ceramice de podea care culmea-culmilor, lua la verificat <dimensional> placile si daca aveau o abatere mai mare de +/-2mm le arunca la gunoi...si atunci despre ce vorbim a-propos de gresia noastra canelata <indestructibla>?...o aruncam la gunoi doar asa ca e <veche> desi e perfect buna???
Hai ca incepem sa ne dumirim si fara sa ne certam ca chiorii.
Goldmund, am avut sansa unica si irepetabila pentru un student roman din <epoca ceasista> sa vizitez in anii ‘70 santierul metroului din urbea ta actuala vest-germana numita Stuttgart la vremea cand era efectiv <devastata> de constructia metroului la voi acolo. Pe ulita voastra mare, de la Gara pan’ la Moara era o zona (daca-mi amintesc bine pe trotuarul din fata unui <mare> magazin extrem de frecventat) unde nemtzalaii pusesera cam cate 2mp de pavaj cu diversele solutii de pardoseli pentru viitorul metrou pentru testare timp de cinci ani pana sa se decida care e cea mai rezistenta. Acum inteleg din ce spui ca n-a fost destul si le-ati inlocuit ca <au crapat>, deci nici exigenta germana nu e chiar infailibila, mai scapa ici-colo cate un diesel-gate!
Ba mai mult, imi amintesc perfect ca am stat de vorba cu <dirigintele de santier> insarcinat cu receptia placilor ceramice de podea care culmea-culmilor, lua la verificat <dimensional> placile si daca aveau o abatere mai mare de +/-2mm le arunca la gunoi...si atunci despre ce vorbim a-propos de gresia noastra canelata <indestructibla>?...o aruncam la gunoi doar asa ca e <veche> desi e perfect buna???
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Eroilor 2
subway guru
@sab
Te contrazic si de data asta referitor la scepticismul ca vezi Doamne nu s-ar putea inlocui pardoseli in doar sase ore de noapte fara sa incurci circulatia...
Ca sa te lamuresti am sa-ti povestesc o istorioara veche-veche de la statia Dristor1, sperand ca are sa-ti placa. La vremea aia eram un tanar inginer entuziast cu doar cativa ani de experienta...
Pietrarii de la Marmura erau ingrozitor de intarziati cu finisajele si nici nu dadeau semne de cine stie ce mobilizare desi statia era <cuiul lui Pepelea> pentru punerea in functiune la termenul prescris. Eu imi indeplinisem misiunea de instalare a caii de rulare acolo si eram relativ <lejer> cand ma trezesc ca ma cheama dl. Director Ştefan Ciurel asa tam-nesam pe nepusa masa...
Ma prezint si asa cum era el direct si neprotocolar imi pune in brate niste <bidoane> de tabla cu ceva <rasini> de import, probabil aduse <pe sub mana> de oameni din <serviciile speciale> nu de tolomacii de la <aprovizionare>, si-mi zice scurt pe doi: iti iei echipa (stia ca aveam o echipa de milioane, bucovineni de cea mai mare isprava, toti unul si unul, taman ca <jupanul>), te duci la Dristor din noaptea asta si-mi faci pana dimineata un stalp complet placat (iei placi de la marmureni ca aia noaptea dorm), le lipesti direct pe beton cu smacurile astea bicomponent. Zis si facut! Nu-ti spun ca neprea stiind cat de toxici erau vaporii emanati de smacuri eram toti a doua zi cu ochii rosii si bube pe maini!
Dar tot m-am dus <pe sest> sa vad reactia pietrarilor care se minunau cum de aparuse peste noapte un stalp complet finisat cand lor le trebuiau 2-3-4zile pentru o singura asiza cu mortar...asa ca m-am dus bucuros la don Ciurel sa-i raportez isprava si ne-am amuzat amandoi de rezultat...evident ca era un <bluff> menit sa-i bage in viteza si sa-i ameninte ca daca nu sunt in stare sa termine la timp le ia lucrarea si ne-o da noua.
O astfel de <rezolvare> nu ar mai fi in ziua de azi niciun fel de fapta de bravura ci o simpla banalitate!
Si vreau sa-ti mai spun ceva...cu ceea ce mai ramasese prin bidoane si cu placute de ceramica recuperate din resturi cazute din vagoane la Valea Cascadelor mi-am placat <artistic> holul la apartamentul primit de la stat jupuind linoleumul jegos din dotare, toate bune si frumoase dar cand a fost sa ma mut la <mai bine> ca-mi crescuse numericeste familia vine o dobitoaca de la primarie si-mi zice ca musai sa pun jegul de linoleum la loc, altfel nu pot sa ma mut!!!...asa ca saracul socru-miu a dat cu ciocanul si dalta trei saptamani bune, sarindu-i scantei in ochi, ca rasina aia era mai tare ca otelul, iar eu eram la job 12ore/zi...asa ca atentie si invatatura de minte, daca o lucrare e prea buna...s-ar putea sa regreti!
Toate cele bune!
P.S.
Asa sa stiti, unul dintre stalpii aia <babani> de la Dristor e stalpul meu si al domnului ing Ciurel, dar nu va spun care pentru ca e singurul stalp cu finisaj <indestructibil>!
@sab
Te contrazic si de data asta referitor la scepticismul ca vezi Doamne nu s-ar putea inlocui pardoseli in doar sase ore de noapte fara sa incurci circulatia...
Ca sa te lamuresti am sa-ti povestesc o istorioara veche-veche de la statia Dristor1, sperand ca are sa-ti placa. La vremea aia eram un tanar inginer entuziast cu doar cativa ani de experienta...
Pietrarii de la Marmura erau ingrozitor de intarziati cu finisajele si nici nu dadeau semne de cine stie ce mobilizare desi statia era <cuiul lui Pepelea> pentru punerea in functiune la termenul prescris. Eu imi indeplinisem misiunea de instalare a caii de rulare acolo si eram relativ <lejer> cand ma trezesc ca ma cheama dl. Director Ştefan Ciurel asa tam-nesam pe nepusa masa...
Ma prezint si asa cum era el direct si neprotocolar imi pune in brate niste <bidoane> de tabla cu ceva <rasini> de import, probabil aduse <pe sub mana> de oameni din <serviciile speciale> nu de tolomacii de la <aprovizionare>, si-mi zice scurt pe doi: iti iei echipa (stia ca aveam o echipa de milioane, bucovineni de cea mai mare isprava, toti unul si unul, taman ca <jupanul>), te duci la Dristor din noaptea asta si-mi faci pana dimineata un stalp complet placat (iei placi de la marmureni ca aia noaptea dorm), le lipesti direct pe beton cu smacurile astea bicomponent. Zis si facut! Nu-ti spun ca neprea stiind cat de toxici erau vaporii emanati de smacuri eram toti a doua zi cu ochii rosii si bube pe maini!
Dar tot m-am dus <pe sest> sa vad reactia pietrarilor care se minunau cum de aparuse peste noapte un stalp complet finisat cand lor le trebuiau 2-3-4zile pentru o singura asiza cu mortar...asa ca m-am dus bucuros la don Ciurel sa-i raportez isprava si ne-am amuzat amandoi de rezultat...evident ca era un <bluff> menit sa-i bage in viteza si sa-i ameninte ca daca nu sunt in stare sa termine la timp le ia lucrarea si ne-o da noua.
O astfel de <rezolvare> nu ar mai fi in ziua de azi niciun fel de fapta de bravura ci o simpla banalitate!
Si vreau sa-ti mai spun ceva...cu ceea ce mai ramasese prin bidoane si cu placute de ceramica recuperate din resturi cazute din vagoane la Valea Cascadelor mi-am placat <artistic> holul la apartamentul primit de la stat jupuind linoleumul jegos din dotare, toate bune si frumoase dar cand a fost sa ma mut la <mai bine> ca-mi crescuse numericeste familia vine o dobitoaca de la primarie si-mi zice ca musai sa pun jegul de linoleum la loc, altfel nu pot sa ma mut!!!...asa ca saracul socru-miu a dat cu ciocanul si dalta trei saptamani bune, sarindu-i scantei in ochi, ca rasina aia era mai tare ca otelul, iar eu eram la job 12ore/zi...asa ca atentie si invatatura de minte, daca o lucrare e prea buna...s-ar putea sa regreti!
Toate cele bune!
P.S.
Asa sa stiti, unul dintre stalpii aia <babani> de la Dristor e stalpul meu si al domnului ing Ciurel, dar nu va spun care pentru ca e singurul stalp cu finisaj <indestructibil>!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination