Topic: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
365 posts, 123470 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Victor92
Am folosit azi-dimineata linia 642 de la Piata Drumul Taberei la Pod Grant.
Cateva constatari:
- cand m-am urcat, toate scaunele erau ocupate in autobuz. Dupa prima statie, am intrebat 2-3 calatori de ce aleg 642 si nu tramvaiul (care era full si iti da o stare de discomfort). Raspunsul lor a fost simplu: prefera legatura rapida de la Posta/Raul Doamnei/Lovinescu catre Lujerului/Crangasi;
- la Uverturii, s-au urcat vreo 20 de calatori ;
- timpul de parcurgere a distantei precizate mai sus (ce-i drept si la 7 dimineata - desi lumea pleaca mai devreme acum de acasa) a fost de 30-33 de minute - putea sa se reduca la 25 de minute ...asta daca nu era politistul de la Uverturii care incurca mai rau traficul in intersectie
Legat de linia 641:
- pe sensul spre Ghencea, autobuzele trecau la 5 minute si erau ocupate toate locuri pe scaune + inca vreo 10-15 persoane in picioare;
- la statia Bd. Ceahlaul, foarte multi calatori coboara din 41 si sar pur si simplu gardul ca sa ia 641, scapand astfel de enervanta paleta
Nu stiu cum e dupa-amiaza pe sensul spre Drumul Taberei, dar aseara la ora 20 am luat 642 de la Crangasi si am facut 10 minute pana la Piata Dr. Taberei ... ceea ce mi se pare foarte bine.
Am folosit azi-dimineata linia 642 de la Piata Drumul Taberei la Pod Grant.
Cateva constatari:
- cand m-am urcat, toate scaunele erau ocupate in autobuz. Dupa prima statie, am intrebat 2-3 calatori de ce aleg 642 si nu tramvaiul (care era full si iti da o stare de discomfort). Raspunsul lor a fost simplu: prefera legatura rapida de la Posta/Raul Doamnei/Lovinescu catre Lujerului/Crangasi;
- la Uverturii, s-au urcat vreo 20 de calatori ;
- timpul de parcurgere a distantei precizate mai sus (ce-i drept si la 7 dimineata - desi lumea pleaca mai devreme acum de acasa) a fost de 30-33 de minute - putea sa se reduca la 25 de minute ...asta daca nu era politistul de la Uverturii care incurca mai rau traficul in intersectie
Legat de linia 641:
- pe sensul spre Ghencea, autobuzele trecau la 5 minute si erau ocupate toate locuri pe scaune + inca vreo 10-15 persoane in picioare;
- la statia Bd. Ceahlaul, foarte multi calatori coboara din 41 si sar pur si simplu gardul ca sa ia 641, scapand astfel de enervanta paleta
Nu stiu cum e dupa-amiaza pe sensul spre Drumul Taberei, dar aseara la ora 20 am luat 642 de la Crangasi si am facut 10 minute pana la Piata Dr. Taberei ... ceea ce mi se pare foarte bine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
FabiM
Sunt momente dimineața in care pana și 643 e plină. Problema la 41 e ca vine și greu de cele mai multe ori, pentru ca dacă vin câte doua, rămâne un gol, iar oamenii se duc la 641/2/3. Seara, fără trafic, autobuzul face mult mai puțin decât tramvaiul.
Sunt momente dimineața in care pana și 643 e plină. Problema la 41 e ca vine și greu de cele mai multe ori, pentru ca dacă vin câte doua, rămâne un gol, iar oamenii se duc la 641/2/3. Seara, fără trafic, autobuzul face mult mai puțin decât tramvaiul.
- messe
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
messe
Referitor la linia 642, observ ca sunt pareri pro si contra si conform celor scrise de Utilizator anonim se pare ca se va desfiinta, insa dupa revenirea lui 41 pe traseul de baza n-am vazut, comparativ cu 642, cat de solicitat e 641 pe tronsonul Ghencea-Tricodava. Poate cei de la STB ar trebui sa tina cont de gradul de solicitare a celor 2 linii (641 si 642) pe tronsoanele Ghencea, respectiv Valea Argesului - Tricodava,eventual prin persoanele abilitate sa studieze acest lucru la fata locului si sa concluzioneze care linie e mai rentabila. Daca tinem cont de afirmatiile lui Victor, 642 chiar e solicitata si nu e exclus tinand cont de numarul de blocuri existente in arealul Tricodava-Valea Argesului. Poate ar fi mai benefica suspendarea lui 641 si o parte din tururile din 641 sa fie introduse in 642 iar 642 prelungit la PPL avand traseul Valea Argesului - PPL.
Referitor la linia 642, observ ca sunt pareri pro si contra si conform celor scrise de Utilizator anonim se pare ca se va desfiinta, insa dupa revenirea lui 41 pe traseul de baza n-am vazut, comparativ cu 642, cat de solicitat e 641 pe tronsonul Ghencea-Tricodava. Poate cei de la STB ar trebui sa tina cont de gradul de solicitare a celor 2 linii (641 si 642) pe tronsoanele Ghencea, respectiv Valea Argesului - Tricodava,eventual prin persoanele abilitate sa studieze acest lucru la fata locului si sa concluzioneze care linie e mai rentabila. Daca tinem cont de afirmatiile lui Victor, 642 chiar e solicitata si nu e exclus tinand cont de numarul de blocuri existente in arealul Tricodava-Valea Argesului. Poate ar fi mai benefica suspendarea lui 641 si o parte din tururile din 641 sa fie introduse in 642 iar 642 prelungit la PPL avand traseul Valea Argesului - PPL.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
andrei11
1) Victor exagerează.
2) Este de-a dreptul absurd să dublezi un electrtic de capacitate mare cu cale proprie de rulare cu un Diesel care stă blocat în trafic.
1) Victor exagerează.
2) Este de-a dreptul absurd să dublezi un electrtic de capacitate mare cu cale proprie de rulare cu un Diesel care stă blocat în trafic.
- orex
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
orex
Daca e sa fim realisti, pana la reluarea normala a traficului liniei 41, poate sfarsitul anului 2020, ar trebui desfiintat 641 nu 642, dar, oricum, nu-i dupa noi!!
Daca e sa fim realisti, pana la reluarea normala a traficului liniei 41, poate sfarsitul anului 2020, ar trebui desfiintat 641 nu 642, dar, oricum, nu-i dupa noi!!
- messe
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
messe
andrei11, scuza-mi eroarea, eu am facut o completare la ceea ce a scris rosetti 61 referitor la linia 305, linie mentionata aici de el, apoi: 1- poate Victor exagereaza sau nu, e parerea lui, eu am luat-o ca pe o simpla afirmatie de aceea am si scris ca ar fi bine de facut un studiu de catre cei de la STB si nu mai revin la comentariul anterior; 2- momentan nu cumva un Diesel dubleaza electricul si acum pe tot traseul (641)? Si de ce daca acest 642 isi justifica prezenta nu poate exista? Mai ales ca de la Tricodava nu are traseu comun cu 41? Si aici, daca nu te superi, adaug un 3- paleta plus un eventual blocaj pe linia lui 41 din motive de "bizoni" sau altele, avand o linie de autobuz elimini niste timpi morti pana la introducerea liniei naveta si avand o linie gen 642 intre PPL- Valea Argesului poti introduce un 641 intre Ghencea si Tricodava cu 3 autobuze in caz de nevoie. E un punct de vedere personal, nu-i tin neaparat partea lui Victor insa am analizat si unele pareri. Anticipat iti multumesc de intelegere si daca mai comit anumite erori te rog sa nu te superi, cu timpul sper sa invat.
andrei11, scuza-mi eroarea, eu am facut o completare la ceea ce a scris rosetti 61 referitor la linia 305, linie mentionata aici de el, apoi: 1- poate Victor exagereaza sau nu, e parerea lui, eu am luat-o ca pe o simpla afirmatie de aceea am si scris ca ar fi bine de facut un studiu de catre cei de la STB si nu mai revin la comentariul anterior; 2- momentan nu cumva un Diesel dubleaza electricul si acum pe tot traseul (641)? Si de ce daca acest 642 isi justifica prezenta nu poate exista? Mai ales ca de la Tricodava nu are traseu comun cu 41? Si aici, daca nu te superi, adaug un 3- paleta plus un eventual blocaj pe linia lui 41 din motive de "bizoni" sau altele, avand o linie de autobuz elimini niste timpi morti pana la introducerea liniei naveta si avand o linie gen 642 intre PPL- Valea Argesului poti introduce un 641 intre Ghencea si Tricodava cu 3 autobuze in caz de nevoie. E un punct de vedere personal, nu-i tin neaparat partea lui Victor insa am analizat si unele pareri. Anticipat iti multumesc de intelegere si daca mai comit anumite erori te rog sa nu te superi, cu timpul sper sa invat.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
andrei11
Stai liniștit, nu mă supăr pentru erori nesemificative. Alte erori mă supără.
Chestia cu bizonii nu e adevărată, am mai spus de vreo 3 ori acest lucru - probabil n-ai citit, tu acasă la tine de ce nu ai două frigidere ( unul de rezervă în caz că se strică primul ), două mașini de spălat, două etc ( tot ce se poate dubla, inclusiv un auto care să-l ți în parcare în caz că primul auto se defectează ) ?
642 & 41
În principiu se fac combinații de trasee și trebuie ținut cont că vrând nevrând se va inaugura M 5.1 care va reorganiza trasee în cartier.
STB nu face studii, asta e clar. În toate cazurile, nu numai în acesta.
Da, paleta e o problemă, dar să sperăm că se va renunța la ea.
Să inroduci 3 autobuze între Ghencea și Tricodava ? Pe baza cărui studiu ? Acum câteva rânduri ai spus - și am confirmat - că STB nu prea face studii de trafic. Cazi în aceeași greșeală ? Dacă ai fi spus << să introducă câteva autobuze >> era ok, dar de ce ai dat ca sigur numărul 3 ( trei ) ?
Cu Victor mă știu de foarte mult timp, să nu te inducă în eroare dacă avem păreri diferite în anumite privințe.
Problema reală a liniilor 641 / 642 vs 41 nu e oare faptul că actualul parc al lui 41 NU face față ? ( Cel puțin în anumite intervale de timp ).
Stai liniștit, nu mă supăr pentru erori nesemificative. Alte erori mă supără.
Chestia cu bizonii nu e adevărată, am mai spus de vreo 3 ori acest lucru - probabil n-ai citit, tu acasă la tine de ce nu ai două frigidere ( unul de rezervă în caz că se strică primul ), două mașini de spălat, două etc ( tot ce se poate dubla, inclusiv un auto care să-l ți în parcare în caz că primul auto se defectează ) ?
642 & 41
În principiu se fac combinații de trasee și trebuie ținut cont că vrând nevrând se va inaugura M 5.1 care va reorganiza trasee în cartier.
STB nu face studii, asta e clar. În toate cazurile, nu numai în acesta.
Da, paleta e o problemă, dar să sperăm că se va renunța la ea.
Să inroduci 3 autobuze între Ghencea și Tricodava ? Pe baza cărui studiu ? Acum câteva rânduri ai spus - și am confirmat - că STB nu prea face studii de trafic. Cazi în aceeași greșeală ? Dacă ai fi spus << să introducă câteva autobuze >> era ok, dar de ce ai dat ca sigur numărul 3 ( trei ) ?
Cu Victor mă știu de foarte mult timp, să nu te inducă în eroare dacă avem păreri diferite în anumite privințe.
Problema reală a liniilor 641 / 642 vs 41 nu e oare faptul că actualul parc al lui 41 NU face față ? ( Cel puțin în anumite intervale de timp ).
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Victor92
Andrei11, nu exagerez deloc. Uite, saptamana aceasta am folosit vreo 2 zile la rand linia 642 (ieri si azi).
Despre situatia de ieri dimineata - putin dupa ora 7 - am relatat-o.
Astazi am plecat putin mai tarziu -08:40- si am luat un 642 de la Plaza. Autobuzul avea toate locurile pe scaune ocupate, iar singurul blocaj pe care l-am avut a fost la intersectia de la Uverturii si dupa spre Ciurel. In rest, s-a circulat foarte bine, inclusiv la Crangasi. Cred ca am parcursul distanta in aproximativ 20-25 de minute in conditiile de mai sus.
La Pasaj Grant, erau 4-5 tramvaie la paleta ...
Seara (ora 18 deja e seara), am venit acasa tot cu 642. L-am luat de la Pod Grant (statia de sub pasaj). Eram eu cu inca un calator. La Crangasi, tot peronul era plin la 41, iar de acolo oamenii au migrat spre 641/42. Dupa ce am plecat de la Crangasi, erau ocupate toate locurile in autobuz + 20-30 calatori in picioare. Am ajuns la Piata Dr. Taberei in 13-15 minute - stand vreo 4 minute la Piata la semafor ...
Andrei11, nu exagerez deloc. Uite, saptamana aceasta am folosit vreo 2 zile la rand linia 642 (ieri si azi).
Despre situatia de ieri dimineata - putin dupa ora 7 - am relatat-o.
Astazi am plecat putin mai tarziu -08:40- si am luat un 642 de la Plaza. Autobuzul avea toate locurile pe scaune ocupate, iar singurul blocaj pe care l-am avut a fost la intersectia de la Uverturii si dupa spre Ciurel. In rest, s-a circulat foarte bine, inclusiv la Crangasi. Cred ca am parcursul distanta in aproximativ 20-25 de minute in conditiile de mai sus.
La Pasaj Grant, erau 4-5 tramvaie la paleta ...
Seara (ora 18 deja e seara), am venit acasa tot cu 642. L-am luat de la Pod Grant (statia de sub pasaj). Eram eu cu inca un calator. La Crangasi, tot peronul era plin la 41, iar de acolo oamenii au migrat spre 641/42. Dupa ce am plecat de la Crangasi, erau ocupate toate locurile in autobuz + 20-30 calatori in picioare. Am ajuns la Piata Dr. Taberei in 13-15 minute - stand vreo 4 minute la Piata la semafor ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
andrei11
Victor, repet,
Problema reală a liniilor 641 / 642 vs 41 nu e oare faptul că actualul parc al lui 41 NU face față ? ( Cel puțin în anumite intervale de timp ).
În același sens ?
Victor, repet,
Problema reală a liniilor 641 / 642 vs 41 nu e oare faptul că actualul parc al lui 41 NU face față ? ( Cel puțin în anumite intervale de timp ).
La Pasaj Grant, erau 4-5 tramvaie la paleta ...
În același sens ?
- Victor92
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
andrei11
Întreb și eu ca fraierul...
Deci ai luat 642 de sub Grant la întoarcere.
Singura posibilitate pe care ai observat-o era că mergeau 4 - 5 tramvaie pe pod tampon în tampon spre Ghencea și la paletă așteptau 3 -4 tramvaie spre PPL ?
Asta ca să nu am coșmaruri noaptea...
Întreb și eu ca fraierul...
Deci ai luat 642 de sub Grant la întoarcere.
Singura posibilitate pe care ai observat-o era că mergeau 4 - 5 tramvaie pe pod tampon în tampon spre Ghencea și la paletă așteptau 3 -4 tramvaie spre PPL ?
Asta ca să nu am coșmaruri noaptea...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Victor92
Stateau la rand inainte sa urce podul in ambele sensuri - de dimineata.
Am luat 642 de sub pod dupa ce am ajuns acolo cu 44 de la Basarab.
Stateau la rand inainte sa urce podul in ambele sensuri - de dimineata.
Am luat 642 de sub pod dupa ce am ajuns acolo cu 44 de la Basarab.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
andrei11
Dacă ai folosit exclusiv 642 ( și 44 de la Basarsab ) cum ai văzut tu ce se petrecea la pod la Parcul Regina Maria ? Pe mine nu mă privește, pentru un prieten interesat.
Dacă ai folosit exclusiv 642 ( și 44 de la Basarsab ) cum ai văzut tu ce se petrecea la pod la Parcul Regina Maria ? Pe mine nu mă privește, pentru un prieten interesat.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination