Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1022016 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Andrei98
Eu unul nu am văzut decât o data în uz kneeling-ul la Otokar, și le prind destul de des. Nici ECAS-ul nu prea l-am observat activ la ele...
Eu unul nu am văzut decât o data în uz kneeling-ul la Otokar, și le prind destul de des. Nici ECAS-ul nu prea l-am observat activ la ele...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Sa vedem in urmatorul clip cum toate autobuzele Otokar sunt ,,defecte" si nu functioneaza inclinarea. O fi asa sau nu stiu soferii sa foloseasca acel buton? Sursa Youtube, minutul 3:46. https://www.youtube.com/watch?v=cRNBq3UBBfo Eu zic ca e mai ceva decat in filmele cu prosti.
Minutul 21:00. Atentie ce facea nesimtitul de sofer de nu cobora
Eu unul l-as fi dat afara! A incalcat niste reguli de circulatie si de ordine interioara.
Sa vedem in urmatorul clip cum toate autobuzele Otokar sunt ,,defecte" si nu functioneaza inclinarea. O fi asa sau nu stiu soferii sa foloseasca acel buton? Sursa Youtube, minutul 3:46. https://www.youtube.com/watch?v=cRNBq3UBBfo Eu zic ca e mai ceva decat in filmele cu prosti.
Minutul 21:00. Atentie ce facea nesimtitul de sofer de nu cobora
Eu unul l-as fi dat afara! A incalcat niste reguli de circulatie si de ordine interioara.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
CiprianTRB
Legat de achizitia de Autobuze GNC, în urma cu câteva săptămâni am trimis un mail la ADTPBI în care întrebam, cât mai durează studiul de oportunitate pentru achiziția de autobuze GNC.
Răspunsul a fost
Întrebarea mea este, Credeți ca se va lansa licitația pana la sfârșitul anului?
Legat de achizitia de Autobuze GNC, în urma cu câteva săptămâni am trimis un mail la ADTPBI în care întrebam, cât mai durează studiul de oportunitate pentru achiziția de autobuze GNC.
Răspunsul a fost
ADTPBI wrote:
Studiul de Oportunitate pentru achiziția de autobuze cu alimentare pe Gaz Natural Comprimat(GNC) este finalizat. Acesta urmează a fi pus în dezbatere publică și trimis la Primăria Municipiului București.
Întrebarea mea este, Credeți ca se va lansa licitația pana la sfârșitul anului?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Nu cred. Dar cele Hybrid ar trebui sa aiba motoare alimentate cu CNG conform cerintelor. Daca va uitati in Ploiesti, vechile Ikarus-uri au alimentare CNG. Si noi, am cumparat autobuze noi noute Diesel. De ce sa nu fie mai putin poluante iar combustibilul mult mai ieftin? Lasa asa sa fie depasite de vremuri la fel cum au patit si cu Citaro euro 3 care au fost prost configurate din start. Geamuri extrem de mici in salon, trapele au trebuit intoarse invers si montat acel ,,tunel" in jurul lor iar cel mai importat lucru lipsa AC in salon. Cu cat au costat toate aceste imbunatatiri pe parcurs cred ca cumpara varianta aproape de top. Asa a facut Romania ,,afaceri". Si chiar nu inteleg de cand Romania este atat de ,,prietena" cu Turcia care nu este nici macar membra UE. Probabil ca doamna Firea stie mai bine.
Ce minte creata sau deloc trebuie sa ai sa cumperi autobuze noi si sa te apuci sa le faci modificari inainte de scoaterea in traseu.
A se vedea si ,,parasolarul" montat de turci pe parbrizul noilor autobuze. Acel colant este toatl inutil din doua motive: 1- este foarte sus si foarte ingust; 2 - foarte transparent pentru soarele puternic pe timpul verii.
Nu cred. Dar cele Hybrid ar trebui sa aiba motoare alimentate cu CNG conform cerintelor. Daca va uitati in Ploiesti, vechile Ikarus-uri au alimentare CNG. Si noi, am cumparat autobuze noi noute Diesel. De ce sa nu fie mai putin poluante iar combustibilul mult mai ieftin? Lasa asa sa fie depasite de vremuri la fel cum au patit si cu Citaro euro 3 care au fost prost configurate din start. Geamuri extrem de mici in salon, trapele au trebuit intoarse invers si montat acel ,,tunel" in jurul lor iar cel mai importat lucru lipsa AC in salon. Cu cat au costat toate aceste imbunatatiri pe parcurs cred ca cumpara varianta aproape de top. Asa a facut Romania ,,afaceri". Si chiar nu inteleg de cand Romania este atat de ,,prietena" cu Turcia care nu este nici macar membra UE. Probabil ca doamna Firea stie mai bine.
Ce minte creata sau deloc trebuie sa ai sa cumperi autobuze noi si sa te apuci sa le faci modificari inainte de scoaterea in traseu.
A se vedea si ,,parasolarul" montat de turci pe parbrizul noilor autobuze. Acel colant este toatl inutil din doua motive: 1- este foarte sus si foarte ingust; 2 - foarte transparent pentru soarele puternic pe timpul verii.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
BGP2597
La Ploiești Ikarusurile funcționează pe motorină. Acum vreo 15 ani cele scurte și o parte din articulate au fost trecute pe GPL, nu CNG, iar în momentul de față doar unul sau două mai au instalație. S-a mai reîncercat acum câțiva ani remotorizarea MAN-urilor pe GPL, într-un proiect care s-a lăsat cu scandal pentru că deja și MAN-urile au ajuns la vârsta de casare, iar după ce au fost convertite 5 autobuze proiectul a fost abandonat, deoarece era foarte costisitor (aprox. 100.000 EUR / autobuz), iar noile motoare nu erau destul de puternice.
La Ploiești Ikarusurile funcționează pe motorină. Acum vreo 15 ani cele scurte și o parte din articulate au fost trecute pe GPL, nu CNG, iar în momentul de față doar unul sau două mai au instalație. S-a mai reîncercat acum câțiva ani remotorizarea MAN-urilor pe GPL, într-un proiect care s-a lăsat cu scandal pentru că deja și MAN-urile au ajuns la vârsta de casare, iar după ce au fost convertite 5 autobuze proiectul a fost abandonat, deoarece era foarte costisitor (aprox. 100.000 EUR / autobuz), iar noile motoare nu erau destul de puternice.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Am inteles. Le-am vazut cu acele rezervoare sus si am crezut ca functioneaza pe gaz. Oricum au circulat ceva timp si modificate. Scria pe ele ,,Nu poluez!". Cu banii aia mai bine le casa si cumpara unele noi...
Am inteles. Le-am vazut cu acele rezervoare sus si am crezut ca functioneaza pe gaz. Oricum au circulat ceva timp si modificate. Scria pe ele ,,Nu poluez!". Cu banii aia mai bine le casa si cumpara unele noi...
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
BGP2597
Cele cu rezervor funcționează pe GPL, dar în momentul de față doar 2133 și probabil încă unul mai au instalația GPL. Restul au fost retrase, iar câtorva le-a fost dată jos și circulă din nou pe motorină (exemplu 2283 sau 2288). Știu că pare greu de crezut, dar banii cu care s-a făcut această conversie pe autobuze care aveau deja peste 30 de ani la acea dată au fost din fonduri Europene printr-un proiect Civitas.
*Rog un moderator când e posibil să mute acest off-topic în secțiunea dedicată Ploieștiului*
Cele cu rezervor funcționează pe GPL, dar în momentul de față doar 2133 și probabil încă unul mai au instalația GPL. Restul au fost retrase, iar câtorva le-a fost dată jos și circulă din nou pe motorină (exemplu 2283 sau 2288). Știu că pare greu de crezut, dar banii cu care s-a făcut această conversie pe autobuze care aveau deja peste 30 de ani la acea dată au fost din fonduri Europene printr-un proiect Civitas.
*Rog un moderator când e posibil să mute acest off-topic în secțiunea dedicată Ploieștiului*
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Noi nu am profitat de fonduri europene deoarece au cumparat Diesel...iar la acea data actualul STB inca era regie.
Noi nu am profitat de fonduri europene deoarece au cumparat Diesel...iar la acea data actualul STB inca era regie.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
CiprianTRB
Nu e adevărat!
anndrei wrote:
Nu cred. Dar cele Hybrid ar trebui sa aiba motoare alimentate cu CNG conform cerintelor.
Nu e adevărat!
PicsArt_10-21-05.56.57.png (1.19 MB; downloaded 3233 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Mda, nu mai este nimic de zis...situatia este foarte clara pentru mine. Biodiesel banuiesc ca nu are nicio legatura cu CNG.
Scuza ar fi ca nu sunt statii de alimentare CNG. Asta asa este, dar se pot face!
Ce frumos torcea acel Citaro CNG care a fost in probe pe linia 336. Ziceai ca merge pe benzina. Nu se simtea nicio vibratie iar motorul se auzea foarte incet si in partea din fata aproape deloc.
Mda, nu mai este nimic de zis...situatia este foarte clara pentru mine. Biodiesel banuiesc ca nu are nicio legatura cu CNG.
Scuza ar fi ca nu sunt statii de alimentare CNG. Asta asa este, dar se pot face!
Ce frumos torcea acel Citaro CNG care a fost in probe pe linia 336. Ziceai ca merge pe benzina. Nu se simtea nicio vibratie iar motorul se auzea foarte incet si in partea din fata aproape deloc.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Cristi N
Bio Diesel este uleiul de rapita, floarea soarelui, etc. In principiu este un lichid cu propietati asemanatoare motorinei dar obtinut din plante si nu necesita cine stie ce modificari la motor. Dezavantajul lui e ca iarna se face marmelada daca nu e aditivat serios si in al doilea rand e considerat ne-etic sa faci din mancare combustibil.
Bio Diesel este uleiul de rapita, floarea soarelui, etc. In principiu este un lichid cu propietati asemanatoare motorinei dar obtinut din plante si nu necesita cine stie ce modificari la motor. Dezavantajul lui e ca iarna se face marmelada daca nu e aditivat serios si in al doilea rand e considerat ne-etic sa faci din mancare combustibil.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Din ce observ in caietul de saricni, lipsesc: frigiderul din cabina soferului si proiectoarele de ceata.
Din ce observ in caietul de saricni, lipsesc: frigiderul din cabina soferului si proiectoarele de ceata.
- ADK
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
anndrei
Am recitit si apare frigiderul din cabina soferului. Mai apare despre cabina soferului ca trebuie sa fie inchisa etans fara sa intre curenti de aer. Ma gandesc ca o mica ,,ferestra" ar trebui sa existe. poate are un calator o problema si tipa la sofer sa opreasca sau sa nu plece iar acesta nu aude nimic.
@ADK, probabil ca glumesti cu frigiderul din salon.
Am recitit si apare frigiderul din cabina soferului. Mai apare despre cabina soferului ca trebuie sa fie inchisa etans fara sa intre curenti de aer. Ma gandesc ca o mica ,,ferestra" ar trebui sa existe. poate are un calator o problema si tipa la sofer sa opreasca sau sa nu plece iar acesta nu aude nimic.
@ADK, probabil ca glumesti cu frigiderul din salon.
📖 Pagination options