Topic: Ikarus 415T
1714 posts, 565001 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Nenea_titi
Nu era vorbă că nu mai au voie prin centru? E drept că Vatra nu are suficiente Citelis pentru câte linii are pe centru. Mai ales că are și unele defecte. Adevărul că aceste mașini au fost destul de durabile, având în vedere exploatarea ratb - stb. Cel puțin, în 1997 când au apărut, mi se păreau navete spațiale pe lângă DACuri. Dar, vremea și-a pus amprenta pe ele, și exploatarea. Bănuiesc că majoritatea au cam depășit 1.000.000 km.
Nu era vorbă că nu mai au voie prin centru? E drept că Vatra nu are suficiente Citelis pentru câte linii are pe centru. Mai ales că are și unele defecte. Adevărul că aceste mașini au fost destul de durabile, având în vedere exploatarea ratb - stb. Cel puțin, în 1997 când au apărut, mi se păreau navete spațiale pe lângă DACuri. Dar, vremea și-a pus amprenta pe ele, și exploatarea. Bănuiesc că majoritatea au cam depășit 1.000.000 km.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Inafara de 69, 91 si uneori 90, circula permanent in centru,nu exista vreo restrictie...
Inafara de 69, 91 si uneori 90, circula permanent in centru,nu exista vreo restrictie...
- ADK
-
Posted:
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
CiprianTRB
Da, chiar de ce? Nu poluează deloc, în locul lor as interzice Citaro Euro 3 care chiar populează...
Da, chiar de ce? Nu poluează deloc, în locul lor as interzice Citaro Euro 3 care chiar populează...
- cris_m
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
Interesant e ca - din imagine (desi poate induce in eroare, fiind destul de intunecata) - pare ca s-au mai gasit faruri si proiectoare de ceata noi pentru aceasta "cosmetizare" a lui 5180 (poate imi explica si mie cineva acest giumbusluc tehnic - e reparatie capitala, dar nu prea ?).
Interesant e ca - din imagine (desi poate induce in eroare, fiind destul de intunecata) - pare ca s-au mai gasit faruri si proiectoare de ceata noi pentru aceasta "cosmetizare" a lui 5180 (poate imi explica si mie cineva acest giumbusluc tehnic - e reparatie capitala, dar nu prea ?).
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Nenea_titi
A fost o dispoziție dată, astfel ca vehiculele non lf să nu mai intre pe centru. Doar Bujoreni probabil poate onora această cerere, Vatra nu are suficiente lf funcționale.
Nici eu nu văd de ce să nu între Ik415 în centru, mai ales că se poate face o alternare pe traseu, 1 Ik la 2 Citelis. Plus că, sincer, Ikarus îmi par mai bine făcute decât Citelis. Părerea mea. Singurul lor neajuns este că nu sunt lf, dar dacă ar fi luat de la început varianta 411, cred că multe încă circulau. Și după venirea noilor troleibuze, 100 bucăți, cred că măcar 50 ik415 mai rămân în uz.
A fost o dispoziție dată, astfel ca vehiculele non lf să nu mai intre pe centru. Doar Bujoreni probabil poate onora această cerere, Vatra nu are suficiente lf funcționale.
Nici eu nu văd de ce să nu între Ik415 în centru, mai ales că se poate face o alternare pe traseu, 1 Ik la 2 Citelis. Plus că, sincer, Ikarus îmi par mai bine făcute decât Citelis. Părerea mea. Singurul lor neajuns este că nu sunt lf, dar dacă ar fi luat de la început varianta 411, cred că multe încă circulau. Și după venirea noilor troleibuze, 100 bucăți, cred că măcar 50 ik415 mai rămân în uz.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
În 1997-2002 sau când au venit Ikarusurile, nu erau pretențiile astea cu podea joasă. Deși exista, Bucureștiul nu era de așa ceva în timpurile alea. Că au fost 98 și 7460 aduse în 1998, era altă poveste. Dar acum fără supărare, de când au apărut "îmbunătățirile" astea cu podea joasă, aer condiționat, wifi etc au "crescut" destul de mult și pretențiile. Mâine-poimâine când o să vină autobuze cu prize USB, dacă la unul nu o să meargă parcă văd că nimeni nu își va plătii călătoria.
În 1997-2002 sau când au venit Ikarusurile, nu erau pretențiile astea cu podea joasă. Deși exista, Bucureștiul nu era de așa ceva în timpurile alea. Că au fost 98 și 7460 aduse în 1998, era altă poveste. Dar acum fără supărare, de când au apărut "îmbunătățirile" astea cu podea joasă, aer condiționat, wifi etc au "crescut" destul de mult și pretențiile. Mâine-poimâine când o să vină autobuze cu prize USB, dacă la unul nu o să meargă parcă văd că nimeni nu își va plătii călătoria.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Utilizator anonim
Il tin minte in probe pe 86 prin Pajura, era alta imagine. A circulat vreo saptamana pe acolo. Din ce stiu in urma testelor problema era garda prea joasa, pe vremea aia strazile erau niste ruine la noi. Nu am idee daca pe vremea aia se faceau licitatii sau se cumpara prin alte metode.
Il tin minte in probe pe 86 prin Pajura, era alta imagine. A circulat vreo saptamana pe acolo. Din ce stiu in urma testelor problema era garda prea joasa, pe vremea aia strazile erau niste ruine la noi. Nu am idee daca pe vremea aia se faceau licitatii sau se cumpara prin alte metode.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
alexxd_31
Eu nu inteleg ce se intelege prin "Centru"
Ce linii deservite de Vatra Luminoasa nu trec prin centru?
Poate vreti sa spuneti prin fata Primariei Capitalei.
Bulevardul Dacia, Piata Romana, Bulevardul Lascar Catargiu pe care circula 79 si 86 nu sunt in centru?
Dupa logica mea, nu mai are ce cauta nici un Ikarus 415T la Vatra Luminoasa.
Eu nu inteleg ce se intelege prin "Centru"
Ce linii deservite de Vatra Luminoasa nu trec prin centru?
Poate vreti sa spuneti prin fata Primariei Capitalei.
Bulevardul Dacia, Piata Romana, Bulevardul Lascar Catargiu pe care circula 79 si 86 nu sunt in centru?
Dupa logica mea, nu mai are ce cauta nici un Ikarus 415T la Vatra Luminoasa.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
L-am vazut si eu zilele trecute pe 5204 dupa "cosmetizare". Arata decent - cel putin exterior - pentru un vehicul de aproape 20 de ani...
Ceea ce e impresionant e ca Ikarus-urile inca sint capabile sa ruleze in trafic umar la umar chiar si cu Otokar-urile... In una din seri am plecat de la Budapesta - fiind intr-un 381 - in acelasi timp cu un Ikarus si am ajuns simultan la Blocul Turn la Metalurgiei. Si pot spune ca autobuzul a incercat sa-l depaseasca...
Pacat ca nu s-au cumparat mai multe atunci si - mai ales - ca n-au fost intretinute mai bine (desi nu se poate astepta cu mult mai mult de la niste troleibuze de virsta lor...).
De altfel, daca nu ma insel, sint printre cele mai longevive vehicule pe roti din istoria transportului in comun bucurestean.
L-am vazut si eu zilele trecute pe 5204 dupa "cosmetizare". Arata decent - cel putin exterior - pentru un vehicul de aproape 20 de ani...
Ceea ce e impresionant e ca Ikarus-urile inca sint capabile sa ruleze in trafic umar la umar chiar si cu Otokar-urile... In una din seri am plecat de la Budapesta - fiind intr-un 381 - in acelasi timp cu un Ikarus si am ajuns simultan la Blocul Turn la Metalurgiei. Si pot spune ca autobuzul a incercat sa-l depaseasca...
Pacat ca nu s-au cumparat mai multe atunci si - mai ales - ca n-au fost intretinute mai bine (desi nu se poate astepta cu mult mai mult de la niste troleibuze de virsta lor...).
De altfel, daca nu ma insel, sint printre cele mai longevive vehicule pe roti din istoria transportului in comun bucurestean.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Atât Ikarus (ca orice, autobuz sau troleibuz) cât și Tatra (tramvaie și camioane) au fost făcute destul de simplu, să reziste și să se întrețină ușor. Doar că în RO...
Atât Ikarus (ca orice, autobuz sau troleibuz) cât și Tatra (tramvaie și camioane) au fost făcute destul de simplu, să reziste și să se întrețină ușor. Doar că în RO...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
Doua troleibuze Ikarus 415T de la Bucurestii-Noi - In aceasta dimineata prin ceata de pe Grivitei.
5211
5249
Doua troleibuze Ikarus 415T de la Bucurestii-Noi - In aceasta dimineata prin ceata de pe Grivitei.
5211
5249
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Victor92
Inca-i un parfum de toamna pe Mircea Vulcanescu
5277 - Linia 93 - 17.11.2019
Inca-i un parfum de toamna pe Mircea Vulcanescu
5277 - Linia 93 - 17.11.2019
📖 Pagination options