Topic: Știri și articole din presă
108 posts, 42303 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
George
Sunt fonduri europene implicate la cele două proiecte pe care le menţionezi.
Sunt fonduri europene implicate la cele două proiecte pe care le menţionezi.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
sab
Problema este ca suntem "campioni" la accesarea fondurilor europene.
Problema este ca suntem "campioni" la accesarea fondurilor europene.
- adila
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
adila
Si daca sunt fonduri europene si totul este sub control, cand incepe treaba, ca este toamna deja? Am mai accesat noi fonduri si le-am dat inapoi, nu ar fi prima data.
Si daca sunt fonduri europene si totul este sub control, cand incepe treaba, ca este toamna deja? Am mai accesat noi fonduri si le-am dat inapoi, nu ar fi prima data.
- adila
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
adila
4 ani? Tot atat a durat si M5, din 2010 pana azi, ca se numara din 2 in 3, asa e la noi.
sab wrote:
Modernizarea Magistralei 2 de la metrou ar trebui să scurteze perioada de aşteptare a trenurilor la două minute
https://www.stiripesurse.ro/modernizare ... 90272.htmlModernizarea Magistralei 2 de la metrou va genera scurtarea duratei de aşteptare între trenuri la mai puţin de două minute, însă lucrările vor fi gata după patru ani de la începerea acestora, a anunţat marţi, directorul Metrorex Marin Aldea, la deschiderea conferinţei Zilele Feroviare 2019, anunță MEDIAFAX.
"Înlocuirea căii de rulare pe Magistrala 2 este un proiect care cuprinde mai multe componente. Este vorba despre îmbunătăţirea sistemului de transport pe Magistrala 2 Berceni - Pipera cu cele trei componente: trenuri noi care funcţionează deja pe magistrala a doua, accesul de la Tineretului pus în funcţiune în primăvara acestui an şi înlocuirea căii de rulare. Suntem în procedura de achiziţie pentru că am avut discuţii cu ANAF-ul cu privire la criteriile de selecţie. Împreună cu ANAF-ul am stabilit ultimele detalii şi cât de curând va fi încărcată în sistemul electronic de achiziţii publice. Termenul este de patru ani de la începerea lucrărilor de realizare. Durata de succesiune între trenuri se va reduce de la trei minute la aproape două minute sau chiar mai puţin de două minute", a spus Marin Aldea.
Despre proiectul Liniei 7 de metrou, Aldea a explicat că este cuprins în strategia 2014-2030, iar în prezent nu există finanţare pentru acesta.
"Linia 7 de metrou de la Bragadiru la Voluntari este un proiect cuprins în strategia de dezvoltare şi modernizare a metroului 2014-2030, este un proiect în valoare de 2,4 miliarde de euro şi pentru acest proiect nu avem finanţare, nu a fost demarat. Nu avem niciun fel de finaţare. Este un proiect cuprins în strategia de dezvolatare a metroului ca şi celelalte proiecte. Ajungem la o valoare de circa 6,5 miliarde de euro cu proiectele cuprinse în Strategia de dezvoltare şi modernizare a metroului, proiecte care vor face obiectul discuţiilor cu privire la finanţarea din următorul cadru financiar din fonduri europene 2021-2027 şi probabil că şi subiectul unor eventuale discuţii pentru eventuale credite pentru a realiza aceste proiecte" a mai declarat directorul Metrorex.
Dar proiect ati facut sau pe ce vreti sa obtineti finantare ?
4 ani? Tot atat a durat si M5, din 2010 pana azi, ca se numara din 2 in 3, asa e la noi.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
subway guru
Doua minute?...cand vor binevoi sa ne anunte tinta reala de 90secunde???
Doua minute?...cand vor binevoi sa ne anunte tinta reala de 90secunde???
- sab
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
sab
Nu cred ca un simplu X plasat "strategic" inainte de viitoatea statie Cimitir permite rebrusarea la 90 secunde. Pentru 90 secunde trebuie o configuratie mai complexa. Este un fel de D2/AS, unde niciodata nu vei putea sa ai 90 secunde.
Nu cred ca un simplu X plasat "strategic" inainte de viitoatea statie Cimitir permite rebrusarea la 90 secunde. Pentru 90 secunde trebuie o configuratie mai complexa. Este un fel de D2/AS, unde niciodata nu vei putea sa ai 90 secunde.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
subway guru
Te inseli, din punctul de vedere al caii singura restrictie e viteza maxima admisa pentru parcurgerea aparatelor de cale <pe abatuta> care depinde de <tangenta> abaterii, pui o tangenta mai mica sporeste lungimea bretelei dar creste viteza, altele sunt cauzele reale pentru care nu rebruseaza trenurile la 90secunde dar despre astea nu indrazneste nimeni sa vorbeasca...
Spune-mi te rog, in caietele de sarcini pentru trenuri sau pentru automatizari ai vazut ca cerinta obligatorie rebrusarea la 90secunde???...nu, e doar enuntata capacitatea liniei de circulatie la 90secunde!
IVA a circulat cu rebrusare la 90secunde cu echipaje <suveica>...pe bretele cu tangenta <mare>!
Te inseli, din punctul de vedere al caii singura restrictie e viteza maxima admisa pentru parcurgerea aparatelor de cale <pe abatuta> care depinde de <tangenta> abaterii, pui o tangenta mai mica sporeste lungimea bretelei dar creste viteza, altele sunt cauzele reale pentru care nu rebruseaza trenurile la 90secunde dar despre astea nu indrazneste nimeni sa vorbeasca...
Spune-mi te rog, in caietele de sarcini pentru trenuri sau pentru automatizari ai vazut ca cerinta obligatorie rebrusarea la 90secunde???...nu, e doar enuntata capacitatea liniei de circulatie la 90secunde!
IVA a circulat cu rebrusare la 90secunde cu echipaje <suveica>...pe bretele cu tangenta <mare>!
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
sab
Tu ai adus vorba de tinta de 90 secunde... Nu este in caietul de sarcini, tocmai asta este. Lucrurile nu sunt facute cu cap, nu sunt corelate. De ce sa gandeasca cineva in perspectiva ? Este greu...
Bine, nici n-am avea trenuri pentru 90 de secunde, asta este alta poveste. Din pacate, insa, lucrurile se inrautatesc de la an la an pe M2 si problema va deveni acuta peste cativa ani. Atunci ne vom trezi ca trebuie modificat rebrusmentul.
Tu ai adus vorba de tinta de 90 secunde... Nu este in caietul de sarcini, tocmai asta este. Lucrurile nu sunt facute cu cap, nu sunt corelate. De ce sa gandeasca cineva in perspectiva ? Este greu...
Bine, nici n-am avea trenuri pentru 90 de secunde, asta este alta poveste. Din pacate, insa, lucrurile se inrautatesc de la an la an pe M2 si problema va deveni acuta peste cativa ani. Atunci ne vom trezi ca trebuie modificat rebrusmentul.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
aztec
Problema nu este mecanicul?
Adica, la fel ca la ITB/RATB/STB..sunt legati de garnitura in loc sa faca stafeta la capat?
Pt ca se pierde timp pt pargurgerea intregii garnituri pe jos.
Sau un mecanic doar pt capete..
Problema nu este mecanicul?
Adica, la fel ca la ITB/RATB/STB..sunt legati de garnitura in loc sa faca stafeta la capat?
Pt ca se pierde timp pt pargurgerea intregii garnituri pe jos.
Sau un mecanic doar pt capete..
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
sab
Problema este rebrusarea. Daca nu ai linii de stocare dincolo de statie, unde sa se faca schimbarea de la un capat la altul in termen rezonbil, nu ai cum sa ai interval foarte mic. Plus ca mai exista si timpul de "odihna", nu se poate sa alergi de la un capat la altul si sa pleci din statie imediat.
La un capat care se opreste "in zid" sau daca nu exista cel putin 3-4 linii dupa statie este foarte greu sa asiguri aceste conditii. Doar cu mecanici de schimb, dar tot este aiurea.
Problema este rebrusarea. Daca nu ai linii de stocare dincolo de statie, unde sa se faca schimbarea de la un capat la altul in termen rezonbil, nu ai cum sa ai interval foarte mic. Plus ca mai exista si timpul de "odihna", nu se poate sa alergi de la un capat la altul si sa pleci din statie imediat.
La un capat care se opreste "in zid" sau daca nu exista cel putin 3-4 linii dupa statie este foarte greu sa asiguri aceste conditii. Doar cu mecanici de schimb, dar tot este aiurea.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
subway guru
Nu va concentrati degeaba pe linii de stocare <fara numar> ori pe mecanici, nimeni nu e absurd sa le ceara sa fie recordmani mondiali la o suta de metri plat, cauza reala e in alta parte...si e strict legata de tren si automatizari plus <proceduri>.
In ceea ce priveste mecanicii si cu atat mai mult ajutorii de mecanici, din perspectiva istorica sunt o specie pe cale de disparitie pe plan mondial, nu au nicio speranta de supravietuire, viitorul e clar, trenul <driverless>...
Un rebrusment cu doua linii si bretea e suficient pentru rebrusare in toata lumea civilizata, nu va mai luati dupa solutii <rusesti>!
Nu va concentrati degeaba pe linii de stocare <fara numar> ori pe mecanici, nimeni nu e absurd sa le ceara sa fie recordmani mondiali la o suta de metri plat, cauza reala e in alta parte...si e strict legata de tren si automatizari plus <proceduri>.
In ceea ce priveste mecanicii si cu atat mai mult ajutorii de mecanici, din perspectiva istorica sunt o specie pe cale de disparitie pe plan mondial, nu au nicio speranta de supravietuire, viitorul e clar, trenul <driverless>...
Un rebrusment cu doua linii si bretea e suficient pentru rebrusare in toata lumea civilizata, nu va mai luati dupa solutii <rusesti>!
📖 Pagination options