Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
1830 posts, 558147 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
andrei11
Florinds, dacă tot ai lăsat 10 ( zece ) tramvaie să treacă pentru că nu te-ai putut urca, vreau de la tine :
1) Stația
2) Ora
3) Sensul
4) Numerele de parc ale celor 10 tramvaie
5) Numărul de parc al tramvaiului câștigător.
________________
Îți spun eu, treaba cu 10 tramvaie e superrrrrrrrrrrrexagerată.
Florinds, dacă tot ai lăsat 10 ( zece ) tramvaie să treacă pentru că nu te-ai putut urca, vreau de la tine :
1) Stația
2) Ora
3) Sensul
4) Numerele de parc ale celor 10 tramvaie
5) Numărul de parc al tramvaiului câștigător.
________________
Îți spun eu, treaba cu 10 tramvaie e superrrrrrrrrrrrexagerată.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
orex
Daca pana la inaugurarea metroului usor, in 2002, nu a facut nimeni ”gat” la cate palete au fost pe acest traseu, cu atat mai putin acum, cand traficul rutier, pe acest itinerar, e infernal, cam la orice ora!
PS
In 1994 am luat o amenda ”radar” de 500 lei. Unde? In dreptul ”Antenei” STS! Incercati acelasi lucru astazi ca nu cred ca va mai iese in niciuna dintre cele 24 de ore cat are o zi!
Daca pana la inaugurarea metroului usor, in 2002, nu a facut nimeni ”gat” la cate palete au fost pe acest traseu, cu atat mai putin acum, cand traficul rutier, pe acest itinerar, e infernal, cam la orice ora!
PS
In 1994 am luat o amenda ”radar” de 500 lei. Unde? In dreptul ”Antenei” STS! Incercati acelasi lucru astazi ca nu cred ca va mai iese in niciuna dintre cele 24 de ore cat are o zi!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Utilizator anonim
Povestesc vatmani mai vechi ca a fost o perioada cu 3 palete pe 41, in acelasi timp, si tot s-a mers, si nu a mai murit nimeni, si nu a facut nimeni scandal ca nu sunt autobuze.
Povestesc vatmani mai vechi ca a fost o perioada cu 3 palete pe 41, in acelasi timp, si tot s-a mers, si nu a mai murit nimeni, si nu a facut nimeni scandal ca nu sunt autobuze.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
orex
305 era istorie atunci!
PS
Nici Drumul Taberei si zonele adiacente nu mai sunt ce-au fost acum 18-20 de ani!
305 era istorie atunci!
PS
Nici Drumul Taberei si zonele adiacente nu mai sunt ce-au fost acum 18-20 de ani!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
cris_m
Comparatiile voastre nu sunt cele mai bune pentru ca zona de oras in discutie s-a dezvoltat enorm. Sa va amintesc de prelungirea Ghencea, Tricodava, Lujerului sau Preciziei cate blocuri au primit in ultimul deceniu cel putin?
Comparatiile voastre nu sunt cele mai bune pentru ca zona de oras in discutie s-a dezvoltat enorm. Sa va amintesc de prelungirea Ghencea, Tricodava, Lujerului sau Preciziei cate blocuri au primit in ultimul deceniu cel putin?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
aztec
Orex..cu 642 "am prins" 80km/h intre Crangasi si iesirea de la pasajul Lujerului...in 2 episoade...una exact unde zici tu si alta , fireste in pasaj.
Exceptand perioada mentionata pe forum cu problemele de la pasaj Ciurel, pana acum 642 a fost egal sau mai rapid ca 41....mentionez, la orele la care circul eu cu el.
Dupa ce se da drumul la metrou ar deveni total inutil
Orex..cu 642 "am prins" 80km/h intre Crangasi si iesirea de la pasajul Lujerului...in 2 episoade...una exact unde zici tu si alta , fireste in pasaj.
Exceptand perioada mentionata pe forum cu problemele de la pasaj Ciurel, pana acum 642 a fost egal sau mai rapid ca 41....mentionez, la orele la care circul eu cu el.
Dupa ce se da drumul la metrou ar deveni total inutil
- Costin
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Costin
Nu poti sa argumentezi avantajul unei linii de autobuz cu o ilegalitate comisa de un sofer. Pur si simplu nu poti, nu tine
Nu poti sa argumentezi avantajul unei linii de autobuz cu o ilegalitate comisa de un sofer. Pur si simplu nu poti, nu tine
- aztec
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
aztec
Nope. Spun ca mai sunt ore si la care circulatia e normala si permite un trafic lejer. Si se poate scoate un timp decent si cu autobuzul...si mergand normal.
Nope. Spun ca mai sunt ore si la care circulatia e normala si permite un trafic lejer. Si se poate scoate un timp decent si cu autobuzul...si mergand normal.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Valentin
Și când e cea mai mare cerere? La orele varf Înafara orelor sunt mult mai puțini călători și nu toți se grăbesc.
Și când e cea mai mare cerere? La orele varf Înafara orelor sunt mult mai puțini călători și nu toți se grăbesc.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
orex
@cris_m
Punctasem acest aspect dar poate n-ai avut rabdare sa citesti tot mesajul, nu de alta dar locuiesc in Drumul Taberei de peste patru decenii si cunosc cand ”granita” Bucurestiul, in acest areal, se termina la ”porumb” la V. Oltului.
Chestiunea e ca se va circula, alternativ pe Grant, cel putin inca vreo opt luni din 2020 si asta va face ”deliciul” calatoriei cu 41 peste pasaj, mai ales in perioada caniculara. Clar ca la vara mai bine va fi in 641/642 decat in ”etuve”, dar depinde fiecare ce prefera/ce conteaza, confortul in detrimentul timpului pierdut in trafic sau viceversa?
Sa speram ca METABET CF S.A. ,castigatorul procedurii de atribuire al traverselor bi-bloc, isi va onora comanda in termenul asumat (6 luni de la semnarea contractului), iar faimoasa COMPANIE MUNICIPALA STRAZI, PODURI SI PASAJE BUCURESTI SA sa le puna in opera cat mai rapid!
@cris_m
Punctasem acest aspect dar poate n-ai avut rabdare sa citesti tot mesajul, nu de alta dar locuiesc in Drumul Taberei de peste patru decenii si cunosc cand ”granita” Bucurestiul, in acest areal, se termina la ”porumb” la V. Oltului.
Chestiunea e ca se va circula, alternativ pe Grant, cel putin inca vreo opt luni din 2020 si asta va face ”deliciul” calatoriei cu 41 peste pasaj, mai ales in perioada caniculara. Clar ca la vara mai bine va fi in 641/642 decat in ”etuve”, dar depinde fiecare ce prefera/ce conteaza, confortul in detrimentul timpului pierdut in trafic sau viceversa?
Sa speram ca METABET CF S.A. ,castigatorul procedurii de atribuire al traverselor bi-bloc, isi va onora comanda in termenul asumat (6 luni de la semnarea contractului), iar faimoasa COMPANIE MUNICIPALA STRAZI, PODURI SI PASAJE BUCURESTI SA sa le puna in opera cat mai rapid!
- larus
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
larus
Legat de dublarea 41 de 641. In fiecare dimineață pe la 8, când aștept 163 in stație la Ceahlău pe sensul spre Grant, 41 e foarte aglomerat si nu întotdeauna cele doua (de regula) tramvaie care așteaptă la paleta pot sa preia toți călătorii de pe peron. In acest caz, unii fug, printre mașini, sa prindă 641. Eu zic ca frecventa lui 41 acum e mai mica decât normal, deoarece se pierd câteva minute la paleta pana vin tramvaiele din sens opus si mai mult de 2 tramvaie o data nu le permit. In acest timp, un 641 poate depăși cele doua tramvaie care așteaptă la paleta. E adevărat ca si 641 trebuie sa stea la alta coada, cea rutiera.
Legat de dublarea 41 de 641. In fiecare dimineață pe la 8, când aștept 163 in stație la Ceahlău pe sensul spre Grant, 41 e foarte aglomerat si nu întotdeauna cele doua (de regula) tramvaie care așteaptă la paleta pot sa preia toți călătorii de pe peron. In acest caz, unii fug, printre mașini, sa prindă 641. Eu zic ca frecventa lui 41 acum e mai mica decât normal, deoarece se pierd câteva minute la paleta pana vin tramvaiele din sens opus si mai mult de 2 tramvaie o data nu le permit. In acest timp, un 641 poate depăși cele doua tramvaie care așteaptă la paleta. E adevărat ca si 641 trebuie sa stea la alta coada, cea rutiera.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
cris_m
Luni la pranz am fost si eu cu 41. Implementarea paletei e o mare prostie, mai ales prin faptul ca se asteapta cate 2 tramvaie pentru a trece Grantul. Nu inteleg de ce nu se lasa cate un tramvai alternativ, traversarea dureaza cam un minut si jumatate (cel putin mie atat mi-a luat)? Asteptandu-se cate 2 raman unul dupa altul si merg trenulet tot traseul, dupa pauza de vreo 5 minute sa zic (in orice caz dublu intervalului normal), pentru ca celelalte tramvaie asteapta...
Nu mai spun ca in continuare avem linie valurita, nu mai e ca in iunie, dar tot e, vagoanele tot se balanseaza stanga-dreapta, nu la fel de pronuntat, dar tot alarmant pentru ce viteza au (sau ar trebui sa aiba) tramvaiele.
Luni la pranz am fost si eu cu 41. Implementarea paletei e o mare prostie, mai ales prin faptul ca se asteapta cate 2 tramvaie pentru a trece Grantul. Nu inteleg de ce nu se lasa cate un tramvai alternativ, traversarea dureaza cam un minut si jumatate (cel putin mie atat mi-a luat)? Asteptandu-se cate 2 raman unul dupa altul si merg trenulet tot traseul, dupa pauza de vreo 5 minute sa zic (in orice caz dublu intervalului normal), pentru ca celelalte tramvaie asteapta...
Nu mai spun ca in continuare avem linie valurita, nu mai e ca in iunie, dar tot e, vagoanele tot se balanseaza stanga-dreapta, nu la fel de pronuntat, dar tot alarmant pentru ce viteza au (sau ar trebui sa aiba) tramvaiele.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
orex
In 2019 e altceva decat in raport cu 1999, de cand a fost pentru prima oara faimoasa ”paleta” pe linia 41, dar e singura solutie!
In 2019 e altceva decat in raport cu 1999, de cand a fost pentru prima oara faimoasa ”paleta” pe linia 41, dar e singura solutie!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
andrei11
Un tramvai la 2,5 minute sau două <<cuplate>> la 5 minute cam tot aia e din punct de vedere al capacității...Dacă s-ar trimite peste Grant numai un tramvai alternativ nu iese la timp...
Un tramvai la 2,5 minute sau două <<cuplate>> la 5 minute cam tot aia e din punct de vedere al capacității...Dacă s-ar trimite peste Grant numai un tramvai alternativ nu iese la timp...
📖 Pagination options