Topic: Irisbus Citelis
972 posts, 349888 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Dragos31
Inseamna ca eu l-am vazut doar cand nu era condus de titulari, pentru ca, dupa cum am spsu, de luni bune il vad cu firmele stinse.
Inseamna ca eu l-am vazut doar cand nu era condus de titulari, pentru ca, dupa cum am spsu, de luni bune il vad cu firmele stinse.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
barbuandrei
Probabil. In momentul asta, este tot pe linia 69, cu firma funcțională, nefiind titularul de la schimbul 2. Probabil acel sofer a stiut sa porneasca firma. Povestea acestei firme este una interesanta totusi. Dupa accidentul de la Tricodava, cand titularul lui 5306 de la vremea aceea a intrat cu aceasta in stalp, i-a fost inlocuita firma si thoreb-ul, fiind montat unul nou, cu afisaj touch-screen, unic la acea vreme, cel putin la troleibuze. Cu acel thoreb, la fiecare sosire la Valea Argesului, firma devenea "Acces la Valea Argesului", iar cand se afla pe alte linii, la Depoul Alexandria, aparea "Se retrage la depoul Bujoreni". Acela a functionat asa timp de 2-3 ani, pana anul acesta cand a intrat apa in el, in prezent functionand doar 2 minute la pornirea masini. (P.S. a nu se confunda cu pornirea ca la autoturism. La troleibuz, stationarea la capat se face cu automatul scos, pornirea propiu-zisa se face doar dimineața sau cand trebuie resetata din diferite cauze). Anul acesta, titularii au încercat de mai multe ori inlocuirea thoreb-ului, avand unele noi in magazie, dar de fiecare data au fost refuzați de catre colegii de la tehnic, dand vina pe lipsa unui stick cu liniile ce trebuiesc memorate.
Probabil. In momentul asta, este tot pe linia 69, cu firma funcțională, nefiind titularul de la schimbul 2. Probabil acel sofer a stiut sa porneasca firma. Povestea acestei firme este una interesanta totusi. Dupa accidentul de la Tricodava, cand titularul lui 5306 de la vremea aceea a intrat cu aceasta in stalp, i-a fost inlocuita firma si thoreb-ul, fiind montat unul nou, cu afisaj touch-screen, unic la acea vreme, cel putin la troleibuze. Cu acel thoreb, la fiecare sosire la Valea Argesului, firma devenea "Acces la Valea Argesului", iar cand se afla pe alte linii, la Depoul Alexandria, aparea "Se retrage la depoul Bujoreni". Acela a functionat asa timp de 2-3 ani, pana anul acesta cand a intrat apa in el, in prezent functionand doar 2 minute la pornirea masini. (P.S. a nu se confunda cu pornirea ca la autoturism. La troleibuz, stationarea la capat se face cu automatul scos, pornirea propiu-zisa se face doar dimineața sau cand trebuie resetata din diferite cauze). Anul acesta, titularii au încercat de mai multe ori inlocuirea thoreb-ului, avand unele noi in magazie, dar de fiecare data au fost refuzați de catre colegii de la tehnic, dand vina pe lipsa unui stick cu liniile ce trebuiesc memorate.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
1689
Din ce stiam, RK-urile sint programate pe baza duratei de exploatare, nu pe baza numarului de km rulati.
Este o informatie gresita ?
barbuandrei wrote:
Sunt masini cu aproximativ 700.000 km, exemplu lui 5386, care a stat pe dreapta doar cateva luni in acesti 10 ani, iar altele cu 300-400.000 km, exemple fiind 5324, 5362, 5384 etc.
Din pacate, la aceste troleibuze nu este indicat kilometrajul real pe bord, majoritatea avand "999999" sau "000000".
Din ce stiam, RK-urile sint programate pe baza duratei de exploatare, nu pe baza numarului de km rulati.
Este o informatie gresita ?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
ADK
Normal pe km, ca daca e la ani ar însemna că mașina chiar daca nu circula sa aiba parte de rk aiurea. Aici e vorba de uzura... sunt mașini care au rezistat din fabrica mai mult decât masinile trecute prin rk.
Normal pe km, ca daca e la ani ar însemna că mașina chiar daca nu circula sa aiba parte de rk aiurea. Aici e vorba de uzura... sunt mașini care au rezistat din fabrica mai mult decât masinile trecute prin rk.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Prin caietele de sarcini de obicei sunt trecute clauze de timp, de genul „vehiculul va functiona x ani, sau xxxx km fara a necesita reparatii capitale”, nu mai stiu cat este in general la troleibuze, dar ca ani sunt undeva in jur de 12 pentru troleibuze/autobuze.
Un exemplu chiar din caietul de sarcini al celor 100 licitate acum...
Prin caietele de sarcini de obicei sunt trecute clauze de timp, de genul „vehiculul va functiona x ani, sau xxxx km fara a necesita reparatii capitale”, nu mai stiu cat este in general la troleibuze, dar ca ani sunt undeva in jur de 12 pentru troleibuze/autobuze.
Un exemplu chiar din caietul de sarcini al celor 100 licitate acum...
Untitled.jpg (21.85 KB; downloaded 4738 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
1689
Bun, dar pentru Citelis-uri ?
Banuiesc ca la vremea respectiva nu s-a stipulat nimic de genul asta in CS, ca atare cerintele actuale nu se aplica si vorbim si de un salt tehnologic intre timp.
Ar fi pacat sa ne trezim si cu ele "cazute" din cauza intetinerii necorespunzatoare. Chiar daca au fost indisponibilizare pentru perioade lungi datorita lipsei pieselor, timpul isi spune cuvintul (sasiu, caroserie, piese consumabile etc.).
N-ar fi cazul sa se inceapa procesul, cu atit mai mult cu cit unele au depasit 12 ani de la livrare ? Mai mult, inteleg ca numarul de km real parcursi este greu (daca nu imposibil) de evaluat din cauza defectiunilor pe partea electronica.
Bun, dar pentru Citelis-uri ?
Banuiesc ca la vremea respectiva nu s-a stipulat nimic de genul asta in CS, ca atare cerintele actuale nu se aplica si vorbim si de un salt tehnologic intre timp.
Ar fi pacat sa ne trezim si cu ele "cazute" din cauza intetinerii necorespunzatoare. Chiar daca au fost indisponibilizare pentru perioade lungi datorita lipsei pieselor, timpul isi spune cuvintul (sasiu, caroserie, piese consumabile etc.).
N-ar fi cazul sa se inceapa procesul, cu atit mai mult cu cit unele au depasit 12 ani de la livrare ? Mai mult, inteleg ca numarul de km real parcursi este greu (daca nu imposibil) de evaluat din cauza defectiunilor pe partea electronica.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
barbuandrei
Este primul troleibuz cu reclama pe modelul celor de la Citaro. Cei ce doresc sa il pozeze, este prezent pe 61.
alexandru_minciu91 wrote:
5365 a primit o reclama noua.
Este primul troleibuz cu reclama pe modelul celor de la Citaro. Cei ce doresc sa il pozeze, este prezent pe 61.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Victor92
5365 - troleibuzul despre care s-a discutat mai sus. Astazi vis-a-vis de Gradina Botanica.
Din pacate, in momentul in care l-am pozat, firma NU functiona, dar pe aplicatia STB aparea pe linia 61.
5365 - troleibuzul despre care s-a discutat mai sus. Astazi vis-a-vis de Gradina Botanica.
Din pacate, in momentul in care l-am pozat, firma NU functiona, dar pe aplicatia STB aparea pe linia 61.
- V2A
-
Posted:
-
- Andrei VV
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Andrei VV
5399 pe retragere cu firma PROBE spre Depoul Vatra Luminoasă
5399 pe retragere cu firma PROBE spre Depoul Vatra Luminoasă
5399-PROBE-13.02.2020.jpg (966.77 KB; downloaded 3857 times)
- cris_m
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
barbuandrei
Nu. E titular zi de zi pe linia 90. La volan era titularul de la schimbul 1. Cel mai probabil a fost la ITP la Bujoreni, ori se retragea fara a face statii.
Nu. E titular zi de zi pe linia 90. La volan era titularul de la schimbul 1. Cel mai probabil a fost la ITP la Bujoreni, ori se retragea fara a face statii.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Robert
8 ani și jumătate de absență. Îmi pare ceva strigător la cer. Este ca și cum ai da foc la banul public, atâta risipă (să plătești un troleibuz și tu să nu îl folosești deloc) pentru probabil ceva piese de schimb
8 ani și jumătate de absență. Îmi pare ceva strigător la cer. Este ca și cum ai da foc la banul public, atâta risipă (să plătești un troleibuz și tu să nu îl folosești deloc) pentru probabil ceva piese de schimb
📖 Pagination options