Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA

225 posts, 2191044 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 17
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA RATBCFR FaN

Ma uitam și eu pe InfoSTB și dau de 361 in 41 :lol:  :lol: . Azi 361,ieri 329..mâine ce mai urmează?  :lol:

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA FabiM

Intr-adevăr 361 este astăzi in 41. Interesante repartizările astea dar proaste alegeri sa trimiți fix tramvaie cu probleme.. 361 abia dacă circula, iar 329 e dus din toate punctele de vedere și ieri a dat-o in bara. :popa:

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Victor92

361 s-a retras la Alexandria in urma cu 20 de minute...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Utilizator anonim

Tramvaiul ala e o bomba pe sine, imi creste tensiunea numai cand ma gandesc la el la coborarea spre Unirii, ce sa mai zic de 41. Ce credeti, ca cei de la Colentina l-au dat de bun?

 



Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA 1689

Utilizator anonim wrote:
Tramvaiul ala e o bomba pe sine, imi creste tensiunea numai cand ma gandesc la el la coborarea spre Unirii, ce sa mai zic de 41. Ce credeti, ca cei de la Colentina l-au dat de bun?


Intretinerea intregului parc de tramvaie - place sa nu - cade sub responsabilitatea URAC.

Nu inteleg de ce 361 (un produs EPC la vremea respectiva) este o astfel de oaie neagra de neintretinut iar alte "creatii" URAC (la fel de nefiabile) nu sint categorisite la fel...

205 nu e cu mult mai breaz - si asta de multa vreme. La fel BLF-urile (care nici macar n-au cutezat sa fie testate in 41 desi URAC se batea cu caramida in piept ca e viitorul tramvaiului bucurestean...).

Asa ca sa nu mai dam cu pietre doar intr-o eroare tehnologica (daca, intr-adevar este - si nu e doar o lipsa de intretinere adecvata), cind e plina flota de multe alte exemple din productia proprie a URAC-ului...

PS: un depou trebuie sa opereze parcul alocat, nu sa trimita vagoanele "care nu-i plac" altundeva. Daca un tramvai are probleme tehnice, e datoria URAC sa le rezolve - atita timp cit tehnicienii din depou nu gasesc o solutie.
URAC = Uzina de Reparatii Atelierele Centrale - cel putin asta era numele recent. Daca intre timp s-a transformat in Uzina de Creatii, asta n-a fost comunicat - cel putin nu public.

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA 3mil

Din ce mi-a ajuns și mie pe la urechi, principala problema a lui a fost ca din senin rămânea fără frâne, motiv pentru care vatmanii de la Colentina au refuzat să se mai urce la manșa acestui vagon...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Utilizator anonim

1689 wrote:
Intretinerea intregului parc de tramvaie - place sa nu - cade sub responsabilitatea URAC.


Depinde mult si la ce model de tramvai ne referim, V3Aurile clasice, CH PPCurile si Bucur 1 da, sunt in totalitate, cu exceptia surselor, in mentenanta URAC. Apoi, acest lucru se schimba la generatiile mai noi. La tot ce este asincron V3A, inclusiv 361, URACul nu mai are niciun fel de implicare la partea de tractiune, cu exceptia boghiului, fara motoare, si a manufacturii clasice - caroserie, geamuri etc. Toata tractiunea e sub contract cu producatorul, in cazul CAurilor, ICPE-SAERP, la 361 nu stiu in ce mod se face colaborarea acum cu INDA, dar la fel, URACul nu are niciun fel de implicare in tractiune. URACul nici macar nu stie, nu are documentatii, pentru reparatii la tractiune asincron sau alte choppere inafara de cele produse de ei. Vezi cazul Holecurilor si a Bucur 3001/2 care nu au mai putut fi reparate.

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA FabiM

A avut și astăzi o tentativa sa circule in 8 dar a picat acum jumătate de ora. :lol:

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA bercenicity

Utilizator anonim wrote:
La tot ce este asincron V3A, inclusiv 361, URACul nu mai are niciun fel de implicare la partea de tractiune, cu exceptia boghiului, fara motoare, si a manufacturii clasice - caroserie, geamuri etc. Toata tractiunea e sub contract cu producatorul, in cazul CAurilor, ICPE-SAERP, la 361 nu stiu in ce mod se face colaborarea acum cu INDA, dar la fel, URACul nu are niciun fel de implicare in tractiune. URACul nici macar nu stie, nu are documentatii, pentru reparatii la tractiune asincron sau alte choppere inafara de cele produse de ei. Vezi cazul Holecurilor si a Bucur 3001/2 care nu au mai putut fi reparate.

Pe cati ani e contractul? Ar trebui sa fie pe perioada estimata de viata a echipamentului. Altfel ce facem? Le tragem la gard când expira?

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA Nenea_titi

Ar putea să îl pună ca mascota unui depou. Oricum, nu face altceva decât să sprijine gardul...iar STB ar face bine să renunțe la astfel de unicate

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA shoppy

Sa il trimita la URAC, pastreaza boghiurile si ce se mai poate pe la mijloc pe la cutie, si face un 2010-CA.

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA alexxd_31

Nu trebuie un nou proiect pentru conversia  V3A-93M-EPC si V3A-93M-FAUR in V3A-93-CA-PPC ?

 


Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA CiprianTRB

Poate convertire în V3A-2010-CA-PPC, nu 93...  :headbash:

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434789 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use