Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
174 posts, 90426 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ByOnu
Solutia corecta este prelungirea lui 41 pana la Alexandriei via. acest nou bulevard. 41 care poate fi spart in doua trasee: 41a PPL - Dep. Alexandria si 41b PPL - Domnesti. Ignorati indicativele traseului.
Lucian wrote:
Poate vor să il prelungească până la Dep. Alexandria... Dar nu inteleg de ce nu ar face-o pe Antiaeriană
Solutia corecta este prelungirea lui 41 pana la Alexandriei via. acest nou bulevard. 41 care poate fi spart in doua trasee: 41a PPL - Dep. Alexandria si 41b PPL - Domnesti. Ignorati indicativele traseului.
- survola
-
Posted:
-
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
Bogdan MD
Solutia corecta este 41 pana la b-dul Alexandria, fara variante. Iar 47 prelungit pana la centura sau pana unde vor face noua linie de tramvai. Cele doua linii nu ar trebui sa se suprapuna, ca sa nu se strice cadenta si frecventa foarte buna a liniei 41. Cand ai linii de mare capacitate si frecventa buna, nu mai ai nevoie de alte variante care fac stanga-dreapta (presupunand ca trecem naibii odata la biletul de o ora). Oricum, imaginati-va ce bine ar fi sa poti transborda din 41 direct in 32
Solutia corecta este 41 pana la b-dul Alexandria, fara variante. Iar 47 prelungit pana la centura sau pana unde vor face noua linie de tramvai. Cele doua linii nu ar trebui sa se suprapuna, ca sa nu se strice cadenta si frecventa foarte buna a liniei 41. Cand ai linii de mare capacitate si frecventa buna, nu mai ai nevoie de alte variante care fac stanga-dreapta (presupunand ca trecem naibii odata la biletul de o ora). Oricum, imaginati-va ce bine ar fi sa poti transborda din 41 direct in 32
- orex
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
orex
Circuli cu 41? Nu cred! In contextul actual de trafic, 41 se aglomereaza, la orele de varf, inca de la Auchan (fosta Tricodava adica la doua statii de capat) chiar circuland cu o cadenta sustinuta! Daca pana la urma se va face strapungerea spre sos. Alexandria (cine stie cand!) trebuie sa coexiste DOUA linii de tramvai pe traseul str. Brasov pana la PPL, cel putin pana la inaugurarea M8 (niciunul dintre noi nu va fi contemporan cu vremurile)!
Circuli cu 41? Nu cred! In contextul actual de trafic, 41 se aglomereaza, la orele de varf, inca de la Auchan (fosta Tricodava adica la doua statii de capat) chiar circuland cu o cadenta sustinuta! Daca pana la urma se va face strapungerea spre sos. Alexandria (cine stie cand!) trebuie sa coexiste DOUA linii de tramvai pe traseul str. Brasov pana la PPL, cel putin pana la inaugurarea M8 (niciunul dintre noi nu va fi contemporan cu vremurile)!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
andrei11
Uitați de M 5 ( cap coadă ) și de M 4(6) cap - coadă ? Și M 4(6) va ajunge la PPL și încă mult după PPL.
Uitați de M 5 ( cap coadă ) și de M 4(6) cap - coadă ? Și M 4(6) va ajunge la PPL și încă mult după PPL.
- orex
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
orex
Reiterez, pana la inaugurarea M8 nu exista solutii fezabile de defluire a traficului in zona (pasageri sau autovehicule) daca se face strapungerea in sos. Alexandriei!
M5 cap coada? Vorbim de anii 2030, cel putin. La restul mai adauga 10 ani cel putin de acum incolo, cu indulgenta, si...vezi ce-ti da in ”ecuatia” temporala a trecerii noastre prin spatiul Carpato-Danubiano-Pontic! Trist dar adevarat!
Reiterez, pana la inaugurarea M8 nu exista solutii fezabile de defluire a traficului in zona (pasageri sau autovehicule) daca se face strapungerea in sos. Alexandriei!
M5 cap coada? Vorbim de anii 2030, cel putin. La restul mai adauga 10 ani cel putin de acum incolo, cu indulgenta, si...vezi ce-ti da in ”ecuatia” temporala a trecerii noastre prin spatiul Carpato-Danubiano-Pontic! Trist dar adevarat!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
andrei11
Recunosc că n-am urmărit acest subiect sau frânturi din el se regăsesc și la Inelul Median și nu le-am citit eu, dar a apărut ceva concret despre această suprastrăpungere sau sunt petarde de campanie ?
Recunosc că n-am urmărit acest subiect sau frânturi din el se regăsesc și la Inelul Median și nu le-am citit eu, dar a apărut ceva concret despre această suprastrăpungere sau sunt petarde de campanie ?
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
Valentin
Personal as vedea situatia asa, 41 ramane la Ghencea pana se termina cu strapungerea minune, iar 47 extins la Domnesti + adaugate mai multe ture. Odata cu terminarea strapungerii , 41 dus la Alexandria (ar fi mai usor si pentru ei avand in vedere ca in 41 o parte din tramvaie vin din Depoul Alexandria, deci se pot retrage mai usor in caz de avarie si au si o ruta alternativa in cazul in care se intampla ceva intre Str.Brasov si Alexandria), iar 47 la Domnesti. Practic, cadenta 41 va trebui sa ramana la fel (2,3 minute), iar 47 ar trebui adus la rangul lui 41 (cadenta 4,5 minute) + o serie de sine pe Calea Rahova pentru a ajunge mai repede la Unirii (asta in cazul in care nu "place" un set de sine spre P.Parlamentului).
In felul asta transbordarea 41-47 si invers n-ar trebui sa dureze mai mult de 2,3 min - 4,5 min. Eu zic ca e suficient de bine, avand in vedere ca unii asteapta tramvaiul si 15 minute sau mai mult. Plus, separarea asta contribuie la o cadenta mai buna pe fiecare linie in parte.
Hai sa o luam altfel, 41a - Alexandria, 41b- Domnesti , cu ce ajuta? Inafara de "lenea" de a transborda? E mai comfortabil sa stai in tramvai si sa te duca la PPL, dar cum influenteaza asta cadenta pe linie pe tronsonul comun? (un ex bun e la metrorex, M1/M3) - stiu ca e vorba de tramvaie, dar logica e aproape aceeasi, nu o sa poti perfectiona timpul la un moment dat (mai ales daca sa zicem ca tronsonul comun se modernizeaza serios si devine cu adevarat metrou usor). Astfel, in loc de 2,3 minute, pe tronsonul comun o sa astepti mai mult, pentru ca tramvaiele trebuiesc impartite pentru ambele capete + distanta spre Domnesti e mai mare ca spre Alexandria. Deci sa zicem ca s-ar incerca intercalarea lor, cum o faci avand in vedere distanta care difera si fara sa bagi multi bani intr-un sistem inteligent? Practic, sunt niste costuri in plus pentru ce? pentru comoditate? pentru maxim 4,5 minute pierdute (cazul cel mai rau posibil)? Merita d.p.d.v. economic?
Personal as vedea situatia asa, 41 ramane la Ghencea pana se termina cu strapungerea minune, iar 47 extins la Domnesti + adaugate mai multe ture. Odata cu terminarea strapungerii , 41 dus la Alexandria (ar fi mai usor si pentru ei avand in vedere ca in 41 o parte din tramvaie vin din Depoul Alexandria, deci se pot retrage mai usor in caz de avarie si au si o ruta alternativa in cazul in care se intampla ceva intre Str.Brasov si Alexandria), iar 47 la Domnesti. Practic, cadenta 41 va trebui sa ramana la fel (2,3 minute), iar 47 ar trebui adus la rangul lui 41 (cadenta 4,5 minute) + o serie de sine pe Calea Rahova pentru a ajunge mai repede la Unirii (asta in cazul in care nu "place" un set de sine spre P.Parlamentului).
In felul asta transbordarea 41-47 si invers n-ar trebui sa dureze mai mult de 2,3 min - 4,5 min. Eu zic ca e suficient de bine, avand in vedere ca unii asteapta tramvaiul si 15 minute sau mai mult. Plus, separarea asta contribuie la o cadenta mai buna pe fiecare linie in parte.
Hai sa o luam altfel, 41a - Alexandria, 41b- Domnesti , cu ce ajuta? Inafara de "lenea" de a transborda? E mai comfortabil sa stai in tramvai si sa te duca la PPL, dar cum influenteaza asta cadenta pe linie pe tronsonul comun? (un ex bun e la metrorex, M1/M3) - stiu ca e vorba de tramvaie, dar logica e aproape aceeasi, nu o sa poti perfectiona timpul la un moment dat (mai ales daca sa zicem ca tronsonul comun se modernizeaza serios si devine cu adevarat metrou usor). Astfel, in loc de 2,3 minute, pe tronsonul comun o sa astepti mai mult, pentru ca tramvaiele trebuiesc impartite pentru ambele capete + distanta spre Domnesti e mai mare ca spre Alexandria. Deci sa zicem ca s-ar incerca intercalarea lor, cum o faci avand in vedere distanta care difera si fara sa bagi multi bani intr-un sistem inteligent? Practic, sunt niste costuri in plus pentru ce? pentru comoditate? pentru maxim 4,5 minute pierdute (cazul cel mai rau posibil)? Merita d.p.d.v. economic?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
andrei11
Nu contează că o ramură e mai lungă decât alta, se reglează din numărul de tramvaie ( asta dacă vrei să ai tramvaie intercalate ). Să spunem că o ramură e mai lungă de două ori decât cealaltă. Asta ca să simplificăm. Pe ramura lungă o să turezi de două ori mai multe tramvaie decât pe ramura scurtă și-ți ies tramvaiele intercalate. La fel se întâmplă și la M 1/M 3 dacă vrei să ai metrouri intercalate. Dacă un traseu e numai cu 60 % mai lung față de celălalt o să înmulțești cu 1,6. Și așa mai departe, funcție de cazul concret. Bine, asta e teoretic, trebuie să ții seama ( la suprafață ) și de timpii de parcurs, s-ar putea ca ramura lungă să fie mai rapidă ca cea scurtă. Dar din teorie se rezolvă totul pentru intercalări.
Nu contează că o ramură e mai lungă decât alta, se reglează din numărul de tramvaie ( asta dacă vrei să ai tramvaie intercalate ). Să spunem că o ramură e mai lungă de două ori decât cealaltă. Asta ca să simplificăm. Pe ramura lungă o să turezi de două ori mai multe tramvaie decât pe ramura scurtă și-ți ies tramvaiele intercalate. La fel se întâmplă și la M 1/M 3 dacă vrei să ai metrouri intercalate. Dacă un traseu e numai cu 60 % mai lung față de celălalt o să înmulțești cu 1,6. Și așa mai departe, funcție de cazul concret. Bine, asta e teoretic, trebuie să ții seama ( la suprafață ) și de timpii de parcurs, s-ar putea ca ramura lungă să fie mai rapidă ca cea scurtă. Dar din teorie se rezolvă totul pentru intercalări.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
ByOnu
Astea-s detalii. Voi temeti-va de faptul ca se va face mai devreme sau mai tarziu largirea minune catre Domnesti, la pachet cu mutarea liniei de pe Ghencea, FARA sa prevada din start si un tramvai spre Alexandriei. Lipsa de viziune.
Astea-s detalii. Voi temeti-va de faptul ca se va face mai devreme sau mai tarziu largirea minune catre Domnesti, la pachet cu mutarea liniei de pe Ghencea, FARA sa prevada din start si un tramvai spre Alexandriei. Lipsa de viziune.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
punmeister
Este prevazut, sort of.
Este prevazut, sort of.
Screenshot_20190921-134608_Chrome.jpg (664.31 KB; downloaded 3694 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
ByOnu
Acel sort of e problema. Dpmdv trebuie pus de pe acum macazul, chit ca linia si bulevardul s-ar face ulterior.
ByOnu wrote:
Daca am fi destepti, am pune de pe acum un butterfly acolo!
Acel sort of e problema. Dpmdv trebuie pus de pe acum macazul, chit ca linia si bulevardul s-ar face ulterior.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
aztec
Intrebare.
Unde mai avem intersectie cu posibilitatea ca tramvaiul sa o ia in 3 directii?
Si cu grad de incarcare mare...
In plan sunt 2, dar daca vrem spre Alexandria trebuie inca una...si nu cred ca e fezabil...
Intrebare.
Unde mai avem intersectie cu posibilitatea ca tramvaiul sa o ia in 3 directii?
Si cu grad de incarcare mare...
In plan sunt 2, dar daca vrem spre Alexandria trebuie inca una...si nu cred ca e fezabil...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe
andrei11
Nu-ți aprobă nimeni un macaz - ca și investiție - pentru un traseu care nu are nicio linie de credit nici acum nici într-un viitor apropiat sau îndepărtat.
Din punctul de vedere al planificării, în loc să modernizeze alte linii de tramvai PG - ul s-a apucat să modernizeze Iancului - Pantelimon unde e prevăzut deja metrou...
Nu mai spun de linia de tramvai de pe D-na Ghica care nu e prevăzută nicăieri, nici în construcția viitorului pasaj D-an Ghica / Colentina. Mai mult PS 2 s-a apucat să planteze copaci pe traseul liniei, să te ții acum scandal cu ecologiștii că trebuie să taie arborii care deja sunt crescuți binișor la ora actuală. Planificări beton în Era Capitalistă, că tot mă acuzi când ai prilejul că trăiesc în trecut...
Nu-ți aprobă nimeni un macaz - ca și investiție - pentru un traseu care nu are nicio linie de credit nici acum nici într-un viitor apropiat sau îndepărtat.
Din punctul de vedere al planificării, în loc să modernizeze alte linii de tramvai PG - ul s-a apucat să modernizeze Iancului - Pantelimon unde e prevăzut deja metrou...
Nu mai spun de linia de tramvai de pe D-na Ghica care nu e prevăzută nicăieri, nici în construcția viitorului pasaj D-an Ghica / Colentina. Mai mult PS 2 s-a apucat să planteze copaci pe traseul liniei, să te ții acum scandal cu ecologiștii că trebuie să taie arborii care deja sunt crescuți binișor la ora actuală. Planificări beton în Era Capitalistă, că tot mă acuzi când ai prilejul că trăiesc în trecut...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea
•
Choose destination