Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3134 posts, 874906 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Tom
Plugurile sunt pe osii independente, nu pot fi decât V04. Ce mai rămân sunt măgărușii din URAC, turbofrezele (dacă mai există) și ceva remorci utilitare. Plus 119 (V56). Remorca V12 nu știu dacă se încadrează aici.
Plugurile sunt pe osii independente, nu pot fi decât V04. Ce mai rămân sunt măgărușii din URAC, turbofrezele (dacă mai există) și ceva remorci utilitare. Plus 119 (V56). Remorca V12 nu știu dacă se încadrează aici.
- V2A
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- bobby
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
In videoul din material, de la minutul 7, „patronul” de la Alexandria in „actiune”
https://www.digi24.ro/special/campanii- ... ma-1188489
In videoul din material, de la minutul 7, „patronul” de la Alexandria in „actiune”
https://www.digi24.ro/special/campanii- ... ma-1188489
- alexxd_31
-
Posted:
-
- hADRIAN
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
cris_m
A fost demult 1 aprilie...
alexxd_31 wrote:
Pare om serios pus pe treaba!
A fost demult 1 aprilie...
- V2A
-
Posted:
-
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
vl273
Ce minte domn patron la aia cu "cateva ore" in conditiile in care 224 era asa pe spate de luni de zile.. si de multe altele in interior in special nu mai zic...
Utilizator anonim wrote:
In videoul din material, de la minutul 7, „patronul” de la Alexandria in „actiune”
https://www.digi24.ro/special/campanii- ... ma-1188489
Ce minte domn patron la aia cu "cateva ore" in conditiile in care 224 era asa pe spate de luni de zile.. si de multe altele in interior in special nu mai zic...
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Andi_C
Dimineață, in jurul orei 7:45, 129 mergea cu usa 3 deschisa, pe linia 41, asemnea lui 329 ieri, doar că cel de astazi avea si calatori in el.
Dimineață, in jurul orei 7:45, 129 mergea cu usa 3 deschisa, pe linia 41, asemnea lui 329 ieri, doar că cel de astazi avea si calatori in el.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
vl273
Cu 044 de la Colentina ce se mai aude? A ajuns la modernizare sau inca e zace prin depou?
Cu 044 de la Colentina ce se mai aude? A ajuns la modernizare sau inca e zace prin depou?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
ByOnu
Jumatate din parcul de Bucur LF pe dreapta.
Jumatate din parcul de CA pe dreapta.
O treime din parcul de '93 pe dreapta.
O treime din parcul de Bucur pe dreapta.
Un sfert din parcul de CH-PPC pe dreapta.
Avem nevoie de externalizarea mentenantei, asa cum este la metrou.
Jumatate din parcul de Bucur LF pe dreapta.
Jumatate din parcul de CA pe dreapta.
O treime din parcul de '93 pe dreapta.
O treime din parcul de Bucur pe dreapta.
Un sfert din parcul de CH-PPC pe dreapta.
Avem nevoie de externalizarea mentenantei, asa cum este la metrou.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Problema e la STB ca dureaza foarte mult achizitia de piese, nu exista un program multi-anual, nu exista interes mai ales, se merge de la o luna la alta la tot. Si stiu ca unii colegi de forum sar ca URACul nu stiu ce si nu stiu cum, dar la troleibuze de exemplu Irisbusurile au fost cazute aproape jumatate acum cativa ani, la fel Citaro, erau aproape 400 pe dreapta.
Si evident ca acelasi lucru se va intampla peste 8, sau deja 7, ani si la Otokar, asta daca nu se schimba putin logica pana atunci. Plus ca STBul nu stie sa repare majoritatea componentelor cu defecte instalate de externi. La momentul actual STB nu mai stie sa faca nici RKuri sau reparatii importante la Tatra, toti cei care erau „tatici” in ele iesind la pensie. Si chiar daca stie, nu au piese suficiente ca se achizitioneaza foarte greu...
Cele mai elocvente cazuri sunt la Bucur 1, unde 3007 a stat vreo 7 ani pe dreapta dupa o tamponare usoara, iar 3004 a fost descompletat de tot dupa ce a fost retras pentru schimbat bandajele.
Problema e la STB ca dureaza foarte mult achizitia de piese, nu exista un program multi-anual, nu exista interes mai ales, se merge de la o luna la alta la tot. Si stiu ca unii colegi de forum sar ca URACul nu stiu ce si nu stiu cum, dar la troleibuze de exemplu Irisbusurile au fost cazute aproape jumatate acum cativa ani, la fel Citaro, erau aproape 400 pe dreapta.
Si evident ca acelasi lucru se va intampla peste 8, sau deja 7, ani si la Otokar, asta daca nu se schimba putin logica pana atunci. Plus ca STBul nu stie sa repare majoritatea componentelor cu defecte instalate de externi. La momentul actual STB nu mai stie sa faca nici RKuri sau reparatii importante la Tatra, toti cei care erau „tatici” in ele iesind la pensie. Si chiar daca stie, nu au piese suficiente ca se achizitioneaza foarte greu...
Cele mai elocvente cazuri sunt la Bucur 1, unde 3007 a stat vreo 7 ani pe dreapta dupa o tamponare usoara, iar 3004 a fost descompletat de tot dupa ce a fost retras pentru schimbat bandajele.
📖 Pagination options