Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022
1049 posts, 268967 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
orex
Si pana la urma unde circula, in lume, modelul asta de 12 m?
Si pana la urma unde circula, in lume, modelul asta de 12 m?
- GPS
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Compromisuri romanesti (o tot aud si la cei care il ridica il slavi pe Videanu ca a reabilitat linii de tramvai)... acu na, sa stam cu troleele vechi e si asta o optiune.
Costin wrote:Puss in Boots wrote:
mai conteaza ca e cu dedicatie? Avem nevoie de troleibuze noi.
"A furat, da' macar a mai facut si el ceva"...
Compromisuri romanesti (o tot aud si la cei care il ridica il slavi pe Videanu ca a reabilitat linii de tramvai)... acu na, sa stam cu troleele vechi e si asta o optiune.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
micutzu
Cat or mai tine si alea,vor incepe sa pice din ce in ce mai des pana vor fi inlocuite cu autobuze.
Cat or mai tine si alea,vor incepe sa pice din ce in ce mai des pana vor fi inlocuite cu autobuze.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Andrei98
Am gasit si eu intamplator asta pe forum, ce ziceti, va bagati sa fiti cobai?
Am gasit si eu intamplator asta pe forum, ce ziceti, va bagati sa fiti cobai?
Aron wrote:
Defapt, conform site-ului transphoto.ru, este vorba de un troleibuz cu 3 sectiuni pe nume Bozankaya Vossloh Kiepe. Si a ars la a 5-a zi dupa punerea in circulatie, tot atatea zile are noua linie de troleibuz usor, in traducere libera.
sursa: http://transphoto.ru/photo/794444/
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Valentin
Pune toate datele daca tot poti sa traduci, ca de exemplu anul incidentului (2015 - trambus construit in 2014), numarul de incidente ( 1 dovedit ), modelul (Bozankaya Vossloh Kiepe), de ce a luat foc:
Eu zic ca de atunci problema s-a rezolvat.
Pune toate datele daca tot poti sa traduci, ca de exemplu anul incidentului (2015 - trambus construit in 2014), numarul de incidente ( 1 dovedit ), modelul (Bozankaya Vossloh Kiepe), de ce a luat foc:
1- the behavior of dc power supply seemed normal before and after the incident, as well as power surge regulator and transformers that supplying the system.
2- scada and power levels also seemed fine, (it's about software and computer systems probably.)
3- an independent german foundation (TÜV Thüringen) found a problem with contactor box. Electric arc caused the contactor box to overheat and built up pressure inside the box caused the fire.
4- conclusive report points out that the overheated contactor box is caused the accident, the same defect could not found on other trambuses.
5- Any kind of problems and defects on the trambuses are insured by the manufacturer, they started to build a new trambus.
damaged parts of the cables has been repaired and trambuses started new test drives.
according to another sources, the faulty box is manufactured by Vossloh-Kiepe (Vossloh-Kiepe electric inlet box? or something like that)
Eu zic ca de atunci problema s-a rezolvat.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Andrei98
Eu n-am tradus nimic, doar am citat alta postare de pe forum. Poate s-a rezolvat pentru astea dar la noi vin cu un model de 12m care nu exista, si cum au dat-o in bara cu modelul respectiv asa pot face si cu astea.
Eu n-am tradus nimic, doar am citat alta postare de pe forum. Poate s-a rezolvat pentru astea dar la noi vin cu un model de 12m care nu exista, si cum au dat-o in bara cu modelul respectiv asa pot face si cu astea.
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Solaris
Poate ar fi de spus si despre fabrica Sileo care a ars in 2017 in Germania (neoficial incendiul pornit de la un autobuz in fabricatie). Deasemenea, in Germania au fost cazuri de ''combustie spontana'' la cateva autobuze electrice Sileo.
Dar toate acestea nu inseamna nimic fata de determinarea PMB de a bate palma cu Bozankaya.
In mod normal la evaluarea tehnica nu ar fi avut cum sa treaca in veci. Se cereau certificate de test ale autovehiculului ofertat. Bozankaya a depus certificate ale ebus-ului Sileo. Se cerea omologare EU a autovehiculului ofertat. Bozankaya a depus omologarea ebus-ului Sileo.
Practic s-a ofertat ebus-ul Sileo si o promisiune ca i se ataseaza pantografe.
Asta vom cumpara. Si pot presupune ca pe langa 100 troleibuze vom avea si cativa cetateni multumiti de o afacere buna.
Poate ar fi de spus si despre fabrica Sileo care a ars in 2017 in Germania (neoficial incendiul pornit de la un autobuz in fabricatie). Deasemenea, in Germania au fost cazuri de ''combustie spontana'' la cateva autobuze electrice Sileo.
Dar toate acestea nu inseamna nimic fata de determinarea PMB de a bate palma cu Bozankaya.
In mod normal la evaluarea tehnica nu ar fi avut cum sa treaca in veci. Se cereau certificate de test ale autovehiculului ofertat. Bozankaya a depus certificate ale ebus-ului Sileo. Se cerea omologare EU a autovehiculului ofertat. Bozankaya a depus omologarea ebus-ului Sileo.
Practic s-a ofertat ebus-ul Sileo si o promisiune ca i se ataseaza pantografe.
Asta vom cumpara. Si pot presupune ca pe langa 100 troleibuze vom avea si cativa cetateni multumiti de o afacere buna.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Dacă pana acum nu aveam nicio referință pentru aceste troleibuze, se pare ca acum am facut rost. Și sunt unele foarte bune...
Dacă pana acum nu aveam nicio referință pentru aceste troleibuze, se pare ca acum am facut rost. Și sunt unele foarte bune...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
bercenicity
În caietul de sarcini se cere motor electric amplasat în consola spate. Sileo S12 are punte spate ZF AVE cu 2 motoare integrate în punte și reductor planetar - interzis în caietul de sarcini. Ma gândesc ca dacă se considera ceva produs de serie în contextul licitației noastre o sa fie trambusul (care are motoare separate) nu e-busul.
În caietul de sarcini se cere motor electric amplasat în consola spate. Sileo S12 are punte spate ZF AVE cu 2 motoare integrate în punte și reductor planetar - interzis în caietul de sarcini. Ma gândesc ca dacă se considera ceva produs de serie în contextul licitației noastre o sa fie trambusul (care are motoare separate) nu e-busul.
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Solaris
Detalii. Puteau sa vina si cu un batiscaf si tot treceau de tehnic. Asa cum au trecut de altfel.
Detalii. Puteau sa vina si cu un batiscaf si tot treceau de tehnic. Asa cum au trecut de altfel.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
micutzu
@Solaris: Vad ca tot va plangeti ca a castigat Bozankaya.Dar Solaris de ce nu a participat la licitatie ? A fost singurul ofertant,era normal sa castige, daca erau si alte oferte poate altul ar fi fost deznodamantul.
@Solaris: Vad ca tot va plangeti ca a castigat Bozankaya.Dar Solaris de ce nu a participat la licitatie ? A fost singurul ofertant,era normal sa castige, daca erau si alte oferte poate altul ar fi fost deznodamantul.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Poate daca erau mai multi participanti si se contesta, CNSC spunea ca e ceva in neregula, si chiar daca nu avea nimeni dreptate, se anula si se relua. Eu pana la proba contrarie sper ca Bozankaya sa vina cu un produs fiabil.
Poate daca erau mai multi participanti si se contesta, CNSC spunea ca e ceva in neregula, si chiar daca nu avea nimeni dreptate, se anula si se relua. Eu pana la proba contrarie sper ca Bozankaya sa vina cu un produs fiabil.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
micutzu
E usor sa critici pe altul cand nici macar nu te obosesti sa participi la licitatie.Cat de fiabile sunt ramane de vazut la momentul respectiv,e inutil sa ne dam cu parerea de pe acum.Asa s-a zis si despre Otokar cand au castigat licitatia si uite ca merg bine mersi deocamdata.
E usor sa critici pe altul cand nici macar nu te obosesti sa participi la licitatie.Cat de fiabile sunt ramane de vazut la momentul respectiv,e inutil sa ne dam cu parerea de pe acum.Asa s-a zis si despre Otokar cand au castigat licitatia si uite ca merg bine mersi deocamdata.
📖 Pagination options