Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1688 posts, 496699 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Andrei VV
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Andrei VV
5247 a picat chiar acum la Palatul Copiilor, cu acceleratia. Era pe linia 73.
5247 a picat chiar acum la Palatul Copiilor, cu acceleratia. Era pe linia 73.
- N116
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
N116
A revenit dupa aproximativ 3 luni 5394, este azi in 66. Dintre Citelis-urile de la Vatra Luminoasa sunt indisponibile la ora actuala doar absentele pe termen lung 5317, 5318, 5360 si 5375.
A revenit dupa aproximativ 3 luni 5394, este azi in 66. Dintre Citelis-urile de la Vatra Luminoasa sunt indisponibile la ora actuala doar absentele pe termen lung 5317, 5318, 5360 si 5375.
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
adrian buda
5228 s-a defectat in statia Parcul Tineretului spre Piata Unirii, fiind repartizatpe în 76.
5228 s-a defectat in statia Parcul Tineretului spre Piata Unirii, fiind repartizat
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
cris_m
5337, ieri langa liceul Lazar, era tractat spre Vatra Luminoasa cu afisajul "RODAJ". Se descurca baietii si fara "DEFECT"? Se descurcaaaa!
5337, ieri langa liceul Lazar, era tractat spre Vatra Luminoasa cu afisajul "RODAJ". Se descurca baietii si fara "DEFECT"? Se descurcaaaa!
20190829_192419-1612x1209.jpg (495.71 KB; downloaded 3662 times)
- V2A
-
Posted:
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
RATBCFR FaN
A revenit 5116,a fost pe 76,dar s-a retras fiind tur mic.
A revenit 5116,a fost pe 76,dar s-a retras fiind tur mic.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
V2A
L-am văzut şi eu acum câteva minute. A fost cosmetizat, nu credeam că mai duc la cosmetizare troleibuze din seria #51xx.
L-am văzut şi eu acum câteva minute. A fost cosmetizat, nu credeam că mai duc la cosmetizare troleibuze din seria #51xx.
- yoyoMax
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
yoyoMax
5228 a picat azi si a fost tractat de B 18 VCO(cred ca asta era nr)
5228 a picat azi si a fost tractat de B 18 VCO(cred ca asta era nr)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
GPS
Eu zic să facem un topic dedicat pentru defecțiunile lui 5228. Cu toate acestea nu pot să nu remarc faptul că cei de la Berceni îl tot repară. La alte depouri era retras de mult și posibil descompletat.
Eu zic să facem un topic dedicat pentru defecțiunile lui 5228. Cu toate acestea nu pot să nu remarc faptul că cei de la Berceni îl tot repară. La alte depouri era retras de mult și posibil descompletat.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
ADK
Depinde cu ce ”pică”. 5228 și 5246 ce picau în veselie acum câțiva ani, când revenise din conservare 5227. Lui 5246 nu i s-au mai închis ușile la capăt la Reșița în 2015, dar noroc că a mai putut fi tras din stație pierzând la urmă tot aerul (dar și altele). Mă mir cum de nu picau jafuri ca 5115 (care doar pe dinafară arată bine, în rest e jale), 5126 (care avusese un titular super, dar a trecut la sch. 1 pe altă mașină), 5128 (care nu-și dădea nimeni interesul pentru mașină), 5137 (care huruia și la fel nu interesa pe nimeni mașina) și 5141 (ca în cazul lui 5128) și picau astea mai noi care-și dădeau destul de mult interesul pentru ele titularii. Bine, nu mă refer strict la mașinile de mai sus, unde cel puțin 5246 era alergată groaznic, mai erau cotoarbe ca 5207 (cândva era mașină asta, la Bujoreni n-a fost jeglijată). Mie nici acum nu-mi vine a crede când a luat foc 5241, find cea mai bună mașină din tot garajul (nu știu dacă o mai fi și acum, dar are ceva concurență ca 5204, 5224, 5225, 5240 și 5245). Și degeaba spuneți voi, o mașină rezistă și datorită șoferilor, nu doar a garajului (5117 e în ”viață” datorită fostului titular al lui 5230, mașina fusese trasă pe dreapta deodată cu 5203, care ulterior prima a fost readusă pe drumuri datorită unui mare om iar a doua a fost reparată și transferată din lipsă de mașini (în locul lor: 5100, 5101 și 5121) la Bucureștii-Noi cu 5202. Revenind, altfel era posibil să aibă soarta ca 5124 și 5139, care și alea puteau să mai fie în viață dacă exista cineva interesat pentru ele, vedeți Ikarusul 260 #2288 din Ploiești). Vă spun că la Nițu Vasile se făcea o perioadă... discriminări (într-un fel sau altul) între mașini, spre exemplu 5247 primea doar piese uzate, până și butoanele de la bord erau luate de prin toate gunoaiele, iar 5130 era mult mai ”respectată” și mereu avea câte ceva nou-nouț din magazie. Până și 5141 care-l consideram cel puțin ca aspect exterior un jaf, dar primise și goarnă. Țin să cred că cu timpul nu s-au mai făcut discriminări și s-a dorit investirea cu adevărat în ele, din lipsă de mașini că dacă avea STB altele...
Depinde cu ce ”pică”. 5228 și 5246 ce picau în veselie acum câțiva ani, când revenise din conservare 5227. Lui 5246 nu i s-au mai închis ușile la capăt la Reșița în 2015, dar noroc că a mai putut fi tras din stație pierzând la urmă tot aerul (dar și altele). Mă mir cum de nu picau jafuri ca 5115 (care doar pe dinafară arată bine, în rest e jale), 5126 (care avusese un titular super, dar a trecut la sch. 1 pe altă mașină), 5128 (care nu-și dădea nimeni interesul pentru mașină), 5137 (care huruia și la fel nu interesa pe nimeni mașina) și 5141 (ca în cazul lui 5128) și picau astea mai noi care-și dădeau destul de mult interesul pentru ele titularii. Bine, nu mă refer strict la mașinile de mai sus, unde cel puțin 5246 era alergată groaznic, mai erau cotoarbe ca 5207 (cândva era mașină asta, la Bujoreni n-a fost jeglijată). Mie nici acum nu-mi vine a crede când a luat foc 5241, find cea mai bună mașină din tot garajul (nu știu dacă o mai fi și acum, dar are ceva concurență ca 5204, 5224, 5225, 5240 și 5245). Și degeaba spuneți voi, o mașină rezistă și datorită șoferilor, nu doar a garajului (5117 e în ”viață” datorită fostului titular al lui 5230, mașina fusese trasă pe dreapta deodată cu 5203, care ulterior prima a fost readusă pe drumuri datorită unui mare om iar a doua a fost reparată și transferată din lipsă de mașini (în locul lor: 5100, 5101 și 5121) la Bucureștii-Noi cu 5202. Revenind, altfel era posibil să aibă soarta ca 5124 și 5139, care și alea puteau să mai fie în viață dacă exista cineva interesat pentru ele, vedeți Ikarusul 260 #2288 din Ploiești). Vă spun că la Nițu Vasile se făcea o perioadă... discriminări (într-un fel sau altul) între mașini, spre exemplu 5247 primea doar piese uzate, până și butoanele de la bord erau luate de prin toate gunoaiele, iar 5130 era mult mai ”respectată” și mereu avea câte ceva nou-nouț din magazie. Până și 5141 care-l consideram cel puțin ca aspect exterior un jaf, dar primise și goarnă. Țin să cred că cu timpul nu s-au mai făcut discriminări și s-a dorit investirea cu adevărat în ele, din lipsă de mașini că dacă avea STB altele...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
GPS
Discriminare sau nu, astăzi Depoul Berceni este un exemplu, iar toate mașinile de mai sus (excepție 5130, care probabil va reveni și ea) sunt pe traseu zi de zi, mai mult sau mai puțin zgomotoase. Faptul că mașini din seria 51xx ajung la URAC arată că cei de aici întrețin orice troleibuz, indiferent de șofer sau număr, desigur atât cât pot.
Discriminare sau nu, astăzi Depoul Berceni este un exemplu, iar toate mașinile de mai sus (excepție 5130, care probabil va reveni și ea) sunt pe traseu zi de zi, mai mult sau mai puțin zgomotoase. Faptul că mașini din seria 51xx ajung la URAC arată că cei de aici întrețin orice troleibuz, indiferent de șofer sau număr, desigur atât cât pot.
📖 Pagination options