Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

673 posts, 188860 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Problema acolo este ..banala: existenta alveolei STB. Trebuie scapat odata de aceasta boala cu alveolele care oricum nu-s folosite.



 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Păi după logica asta să scăpăm și de benzile unice, că și așa nu sunt folosite  !

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Pai noi nu (prea) avem benzi unice auto de folosit. Problema cu benzile unice auto -alea care sunt, Dorobanti pe un segment si parca pe Splai nu?- e ca la noi sunt folosite si de altii care n-au treaba cu transportul public, nu ca nu le-ar folosi STB-ul. Cel putin eu asa am vazut. Cel putin pe Dorobanti ar fi si aiurea sa nu le foloseasca, pe unde ar merge? Iar alveole pe-afara n-am prea vazut, probabil tine de intrarea din nou in trafic mai simpla cu statie normala decat cu alveola. Nu stiu, n-am idee. Dar e adevarat ca multe autobuze opresc pe jumate spre deloc in alveolele respective ca stiu probabil cat de greu e apoi sa reintri in trafic cu soferimea bucuresteana la datorie.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Nici prin cap nu-ți trece câte benzi unice de BUS avem în București. Pe foaia de hârtie, evident.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Ei asa pe hartie si in tara e lapte si miere.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Daddy

Asa cum era de asteptat, si in restul statiilor STB muncitorii retrag acele borduri inverse. De ce sa muncim o singura data si bine cand putem sa spargem de doua ori si sa consumam banii de doua ori?

Surpriza (sau nu) e ca toata noaptea trecuta au lucrat la reasfaltarea benzii 1 sens spre Aparatori, in zona PS4. Da, asfaltul era valurit, sunt curios cine a platit nota, daca a existat si o garantie a lucrarii. Freza inca o gasiti in zona primariei, semn ca decopertarile posibil ca vor continua.

Cred ca totusi lucrarea poate trecuta la finalizate si aici. Baluta a inceput sa monteze panouri cu propria imagine in care se lauda singur pentru lucrare, nu mai atasez poza pe forum, o gasiti aici link.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului GPS

Și în stația Cartier Apărătorii Patriei asfaltul a început să fie vălurit, de asemenea trotuarul în zona Strada Democrației ar necesita câteva lucrări.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Azi au reasfaltat si banda 1 pe sensul spre Giurgiului, intre str. Aurel Persu si semaforul de la Brancoveanu.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Andrei98

Asfalt mai prost ca asta nu am vazut in viata mea, este foarte moale, dupa cateva zile este fin ca gheata in zonele unde calca rotile masinilor...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului theoslavic

Au intrat cu lucrarile si pe Drumul Jilavei. Ieri si azi au scos bordurile aproape pana la Strada Poieni.
Trotuarul este din ciment de ani buni, pare ca-l vor inlocui cu asfalt.
Cam aiurea ca nu s-au apucat in acelasi timp cu NetCity. O sa fie amuzant cand vor trebui sa sparga.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Asta e alta lucrare. Daca se dezvolta subiectul, puteti crea un topic nou.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului GPS

TibiV wrote:
Wow!... avem deja un bolard la pamant...



https://imgur.com/a/MGi1nKQ


Plus încă vreo 10 între Apărători și Democrației.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Cel care a configurat parcarea habar nu are de OUG-ul ala cunoscut si sub numele de codul rutier.

Articolul 144:
(2) Administratorul drumului public poate amenaja pe anumite zone ale trotuarului, cu avizul poliţiei rutiere, spaţii destinate opririi sau staţionării vehiculelor, marcate şi semnalizate corespunzător. Amenajările se pot executa numai dacă:
a) se respectă culoarul destinat circulaţiei pietonilor, stabilit potrivit normativelor în vigoare, care nu poate fi mai mic de 1 m lăţime;
b) accesul vehiculelor în parcare se realizează din partea carosabilă;
c) poziţionarea vehiculelor în parcare nu stânjeneşte circulaţia pe prima bandă sau pe pistele amenajate.
(3) Nu se pot amenaja parcări pentru autovehicule, pe trotuar, la mai puţin de 10 m de intersecţii, staţii ale mijloacelor de transport în comun sau treceri pentru pietoni.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Daddy

Dragos Tanase wrote:
Reconfigurare parcare rezidentiala Turnu Magurele, peste drum de Meridian Auto. Inainte erau perpendiculare cu strada... iar acum, din 60, au ramas doar 20 de locuri!

Acolo cred ca trebuia aplicata solutia cu parcare in spic, cu intrare din strada. Daca nu ma insel, in zona Ucea au procedat asa. Ieseau mai multe locuri de parcare, trotuarul era delimitat natural, eventual si cu un rand de arbori noi plantati, fara bile si bolarzi, toata lumea avea de castigat.

 


Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433350 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use