Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiReabilitare Pasaj Grant

 

Topic: Știri și articole din presă

33 posts, 2350 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Știri și articole din presă Cristi N

Sursa: Info Trafic Bucuresti si Ilfov
Primăria Capitalei începe lucrările la Podul Grant: de luni, 8 aprilie, va fi închisă Breteaua F - care urcă din Calea Griviței (spre Gara de Nord) pe Podul Grant

Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, începe lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant, după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată și face legătura între Bd. Ion Mihalache și Calea Giulești.

Astfel, începând de luni, 08.04.2019, ora 11.00 se închide circulația pe breteaua F de urcare/coborâre dinspre Calea Griviței / spre Gara de Nord a Podului Grant (aferentă sensului de circulație Turda – Crângași). Circulația pe breteaua de acces va fi întreruptă până la finalizarea lucrărilor. Traficul pe Podul Grant nu va fi afectat.

Rute alternative:
- pentru urcarea pe pod pentru direcția Crângași se vor utiliza bretelele adiacente rampei Turda;
- pentru coborârea de pe Podul Grant pe Calea Griviței se vor utiliza pentru întoarcere bretelele aferente Căii Giulești.

Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa lucrări de frezare a sistemului rutier existent, de așternere a hidroizolației și înlocuire a elementelor de siguranță rutiera existente (parapeți metalici). Totodată, va fi realizată așternerea mixturilor asfaltice, vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor, iar ulterior vor fi realizate marcajele definitive.

Lucrări similare vor fi realizate, în lunile următoare, și la celelalte bretele ale pasajului (eventualele restricții de circulație vor fi anunțate). Alte lucrări vor fi realizate, ulterior, la pasajul denivelat superior: lucrări de infrastructură, la structură de rezistență și la suprastructură (montarea parapetului pietonal și a celui de protecție). Totodată, se va interveni pentru reabilitarea liniei de tramvai și pentru asigurarea siguranței circulației (semnalizarea rutieră provizorie și semnalizarea rutieră definitivă).

Lucrările la pasaj și indicatorii tehnico-economici au fost aprobați anul trecut, în luna septembrie pentru a se asigura circulația în condiţii de siguranţă pe acest pasaj și au la bază o expertiză tehnică din care au rezultat o serie de neconformităţi, starea tehnică a pasajului fiind încadrată ca “nesatisfăcătoare”.

Lucrarea face obiectul contractului încheiat de CMSPP cu Administrația Străzilor și se execută în baza Autorizației de construire nr. 385 1673693/06.11.2018 și cu respectarea avizului Brigăzii Rutiere, cu nr. 378/02.04.2019.

 


Re: Podul Grant TibiV

Mai frate, dupa atat vreme inca sunteti naivi...  :lol:

OFICIAL:
PRECIZARI

Referitor la informatiile false vehiculate in spatiul public si care fac referire la faptul ca "rosturile de dilatatie de la Podul Grant au fost asfaltate de muncitori", Primaria Municipiului Bucuresti face urmatoarele precizari:

Avand in vedere ca circulatia rutiera nu a fost intrerupta pe breteaua care apare in fotografii si pentru ca rosturile de dilatatie erau rupte in totalitate in acea zona, pentru prevenirea accidentelor, echipa de muncitori care lucreaza la consolidarea podului a astupat gropile provizoriu, cu mixtura stocabila.

Subliniem faptul ca este vorba de lucrari provizorii, care au fost executate in regim de urgenta, pentru siguranta in trafic a soferilor care tranzitau zona.

Mai mult decat atat, pentru edificare, anexam fotografii cu lucrari la rostul de dilatatie care se reface in rampa unde exista aviz pentru intrerupere trafic si lucrari de reabilitare.







Bolduirea rosie din comunicat imi apartine...
Voi vedeti acele ”rosturi de dilatatie rupte in totalitate”?!....
Eu nu gasesc decat doua explicatii posibile pentru acest comunicat:
1. Blonda ne crede mai prosti decat parem, si ca vom inghiti toate gogosile pe care ni le serveste.
2. Blonda este mai proasta decat pare, si inghite toate gogosile pe care i le servesc cele +20 de companii create de ea...
(Cuvantul cheie este ”inghite”...  :D  )

 


Re: Podul Grant TibiV

COMUNICAT DE PRESA

Lucrările la Pasajul Grant continuă!
Din data de 8 mai, circulația va fi închisă pe breteaua de coborâre pe Calea Giulești spre Pasajul Basarab/Calea Plevnei a pasajului (aferenta sensului de circulație Turda – Crângași)

Primăria Capitalei continuă lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant, în acest scop urmând ca o nouă bretea să fie închisă.

Astfel, începând cu data de 08 mai 2019, ora 11.00, se va restricționa circulația pe breteaua de coborâre pe Calea Giulești spre Pasajul Basarab/Calea Plevnei a Podului Grant (aferenta sensului de circulație Turda – Crângași). Se poate utiliza ca variantă de ocolire strada 9 Mai.

Proiectul este realizat de Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, fiind vorba de prima intervenție după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată și face legătura între Bd. Ion Mihalache și Calea Giulești.

Traficul pe Podul Grant nu va fi afectat.

Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa lucrări de demonatare a rosturilor de dilatație existente, de frezare a sistemului rutier existent, de așternere a hidroizolației și înlocuire a elementelor de siguranță rutiera existente (parapeți metalici). Totodată, va fi realizată așternerea mixturilor asfaltice, vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor și parapetul de protecție.

Lucrări similare vor fi realizate, în lunile următoare, și la celelalte bretele ale pasajului (eventualele restricții de circulație vor fi anunțate). Alte lucrări vor fi realizate, ulterior, la pasajul denivelat superior: lucrări de infrastructură, la structură de rezistență și la suprastructură (montarea parapetului pietonal și a celui de protecție). Totodată, se va interveni pentru reabilitarea liniei de tramvai și pentru asigurarea siguranței circulației (semnalizarea rutieră provizorie și semnalizarea rutieră definitivă).

Lucrările la pasaj și indicatorii tehnico-economici au fost aprobați anul trecut, în luna septembrie pentru a se asigura circulația în condiţii de siguranţă pe acest pasaj și au la bază o expertiză tehnică din care au rezultat o serie de neconformităţi, starea tehnică a pasajului fiind încadrată ca “nesatisfăcătoare”.

Lucrarea face obiectul contractului încheiat de CMSPP cu Administrația Străzilor și se execută în baza Autorizației de construire nr. 385 1673693/06.11.2018 și cu respectarea avizului Brigăzii Rutiere, cu nr.378/02.04.2019.

Directia de presa



 


Re: Podul Grant cosmin212

Am inteles ca de astazi se inchide si breteaua spre Giulesti-Opera Comica

LE: https://www.europafm.ro/bucuresti-se-in ... -giulesti/
Untitled.jpg (84.69 KB; downloaded 6482 times)

 


Re: Podul Grant burli

Anunţ important pentru şoferi! Podul Grant intră în reparaţii


Lucrările de reabilitare şi consolidare a Podului Grant avansează, iar începând de miercuri, ora 11,00, se va închide breteaua de urcare/coborâre dinspre Gara de Nord spre Cartier Giuleşti, anunţă Primăria Capitalei.

În vederea continuarii lucrărilor de reabilitare şi consolidare a Podului Grant, începând cu data de 05 iunie 2019, ora 11.00, circulaţia rutieră se va restricţiona pe breteaua de urcare/coborâre a Podului Grant, dinspre Gara de Nord spre Cartier Giulesti (aferentă sensului de circulaţie Turda – Crângaşi).

Se pot utiliza ca varianta de ocolire următoarele rute:

1. Pentru urcarea pe pod se va folosi breteaua de urcare pe calea Giulesti pentru sensul Crangasi -Turda si apoi se vor utiliza pentru intoarcere bretelele adiacente rampei Turda;

2. Pentru coborarea de pe Podul Grant se vor utiliza Bulevardul Constructorilor sau strada 9 Mai (pentru acces in Calea Giulesti, cu posibilitatea intoarcerii in zonele unde semnalizarea rutiera permite aceasta manevra).

Pe breteaua inchisa, Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti va executa urmatoarele tipuri de lucrari: demontarea rosturilor de dilatatie existente, frezarea sistemului rutier existent, asternerea hidroizolatiei, inlocuirea elementelor de siguranta rutiera existente (parapeti metalici), realizarea caii pe pod (asternerea mixturilor asfaltice), montarea dispozitivelor de acoperire a rosturilor si montarea parapetului de protectie.

Actualul Pod Grant a fost finalizat la începutul anilor 80 și a fost construit conform standardelor antiseismice stabilite după cutremurul din 1977. Podul este construit dintr-o structură cu grinzi precomprimate de beton, iar între acestea au fost montate o serie de rosturi de dilatație.

https://www.auto-bild.ro/stiri/anunt-imp ... 996.html

 



Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Nenea_titi

Aici se specifică ceva


Decizia aruncă Capitala în aer! De ce a fost scos din circulație tramvaiul 41. Este haos

Tramvaiul 41 a fost scos dfin circulație. Decizie provoacă deja un adevărat haos și sute de călători sunt puternic afectați.

Este haos deja în București după ce autoritățile au decis să suspende circulaţia tramvaielor liniei 41 timp de două luni. Această măsura a fost pusă în aplicare de sâmbătă, 29 iunie iar motivul este legat de realizarea unor lucrări la Podul Ciurel, staţia de metrou din Drumul Taberei şi la podul Grant.

Directorul general al Societăţii de Transport Bucureşti (STB), Andrei Creci, a spus că pentru preluarea călătorilor vor fi introduse 50 de autobuze pe două linii navetă.

Oamenii sunt deja revoltați mai ales că în tramvaiul 41 încăpeau un număr de trei ori mai mare decât încap acum în autobuze iar timpul de așteptare era mult mai mic decât cel pe care îl petrec acum în stații. Spre exemplu, în tramvaliul 41 puteau intra până la 300 de oameni iar acesta venea în stație la cel mult la 2 minute la orele de vârf. În plus, nu se stătea la semafor și nu era afectat de ambuteiaje.

În ceea ce privește autobuzul, în acesta încap 100 de oameni, acestea nu vin vin foarte repede pentru că este ușor imposibil ținând cont sunt obligate să stea la toate semafoarele şi toate ambuteiajele din trafic.

Despre decizia de suspendare a tramvaielor a dat mai multe detalii directorul general al STB.

„În această vară se suspendă între 29 iunie şi 1 septembrie linia de tramvai 41 pentru a se realiza nişte lucrări la Podul Ciurel, la staţia de metrou din Drumul Taberei şi la Podul Grant, ele fiind avizate de către Comisia Tehnică de Circulaţie din Primăria Capitalei. Cei trei constructori au înţeles cât de important este ca lucrările să se facă cât mai repede şi concomitent, pentru a putea fi cât mai puţin suspendată linia 41 de tramvai”, a precizat Creci.

El a spus că se vor pune în circulaţie 50 de autobuze pentru preluarea călătorilor, pe două lunii navetă, respectiv 641 şi 642, iar dacă acestea nu vor fi suficiente se vor putea suplimenta.

„Se vor face două linii navetă de autobuz, una va fi 641, cu 30 de autobuze, care va funcţiona pe întreg traseul liniei 41, de la Ghencea până la Bulevardul Expoziţiei, iar cealaltă va fi 642 cu 20 de autobuze, care va asigura un aport de capacitate pentru tronsonul cel mai solicitat al liniei 41, adică între Drumul Taberei şi Podul Grant. Va fi o linie mai scurtă, dar exact pe zonele cu cea mai mare aglomeraţie zilnică. Din evaluările noastre aceste 50 de autobuze vor fi suficiente, dar în caz de nevoie ele pot fi suplimentate fără probleme”, a explicat şeful STB.

Astfel, traseul liniei de autobuze 641 va fi Ghencea- Braşov- Pasaj Lujerului, Virtuţii, Şoseaua Crângaşi, Podul Grant (aici în funcţie de cum vor evolua lucrările), Turda, Mareşal Averescu, Mărăşti şi B-dul Expoziţiei, iar cel al liniei 642, Valea Argeşului, Drumul Taberei – ramura de sud, Braşov, Pasaj Lujerului, Virtuţii, Crângaşi, breteaua de la Pasaj Grant, cu întoarcere fără staţionare pe Şoseaua Crângaşi.

„Dacă lucrările ne vor permite tehnic, vom băga în circulaţie un tramvai cu două capete de la Bulevardul Expoziţiei la Podul Grant, vom face şi acest lucru, dacă nu, vom suplimenta aceste linii navetă. Având în vedere cât de important este traseul liniei 41 în acest moment vom face tot posibilul ca autobuzele să aibă aer condiţionat şi confortul cetăţenilor să nu aibă de suferit”, a concluzionat directorul general al STB, Andrei Creci.

Constructorii celor trei lucrări de infrastructură sunt: Asocierea Max Bogl, Astaldi, Euroconstruct şi Tehnologica pentru zona Ciurel, Astaldi la Drumul Taberei pentru Metrorex şi Compania Drumuri Poduri Pasaje pentru lucrările la Podul Grant. Linia 41 de tramvai are o lungime de 8,5 kilometri (17 kilometri dus-întors) şi deserveşte zilnic în jur de 150.000 călători. Potrivit datelor Primăriei Capitalei, transmise la începutul lunii aprilie, pe linia 41 circulă în 36 de tramvaie ce asigură o capacitate maximă de 7.077 de călători pe oră pe un sens, însă pe perioada de vară, traseul liniei 41 este acoperit de 35 tramvaie cu o capacitate de 6.880 călători/h/sens.

În zilele de sărbători, acest traseu este acoperit de 25 tramvaie cu o capacitate de 5.188 călători/h/sens. ‘Măsura suspendării circulaţiei tramvaiului 41 pe traseul indicat este necesară pentru a fi efectuate lucrări la pasajul denivelat subteran Pod Grant, la podul hobanat peste Şoseaua Virtuţii şi la staţia de metrou Parc Drumul Taberei’, se anunța într-un comunicat de presă.

UPDATE:

Societatea de Transport Bucureşti (STB) suplimentează la 38 numărul autobuzelor care circulă pe linia 641, între Ghencea şi Piaţa Presei, şi reduce timpul de succedare la 3-4 minute în orele de vârf, din cauza aglomeraţiei create în prima zi de muncă după suspendarea liniei 41 de tramvai.

https://www.capital.ro/decizia-arunca-ca ... html/amp

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc AdrianD

Dar totusi, acum se circula pe sensul Crangasi - Turda? Pentru ca oricum autobuzele nu intorceau pe sensul Turda - Crangasi. In comunicatele date scria ca inspre Piata Presei merg pe pod, pe sensul Crangasi - Turda, si ca se intoarce pe la Basarab, deci nu o luau pe sensul Turda - Crangasi, care s-a inchis acum. Si se spunea ca vor circula pe Grant pe ambele sensuri pana se va inchide podul:

"În cazul în care nu se restricţionează traficului rutier pe Pasajul Grant, sensul dinspre Bd. Ion Mihalache spre Piaţa Crângaşi, începând cu data de 29.06.2019, până la restricţionarea circulaţiei pe Pasajul Grant, linia navetă 641 va funcţiona între 'Ghencea' şi 'Piaţa Presei', în ambele sensuri peste Pasaj Grant", precizează reprezentanţii PMB.

https://www.agerpres.ro/social/2019/06/ ... st--332146

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Cristy

Licitatia pentru traverse a fost anulata ieri.  :popa:
Prefer sa nu comentez mai mult... :headbash:

traverse.PNG (34.51 KB; downloaded 5631 times)

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) orex

Pana una alta in stadiul asta este achizitia denumita ”Lucrari pentru montarea dispozitive de acoperire rosturi de dilatatie pentru pasaj denivelat suprateran POD GRANT”, fiind acceptate toate cele 7 (sapte)  familii de dispozitive de acoperire a rosturilor, conform prescriptiilor din C.S. in conformitate cu ETAG 032 (Ghidul pentru agrementarea tehnică europeană care enumera tipurile de dispozitive de acoperire a rosturilor de dilataţie pentru poduri rutiere agrementate). Stiti, cumva, care este solutia tehnica a unicului ofertant, S.C. RETTER Projectmanagement S.R.L.? Sa speram ca nu doar ce e mai ieftin!
Licitatie POD GRANT.png (215.1 KB; downloaded 3272 times)

Cat priveste achizitia de traverse, aceasta se afla intr-o faza incipienta!
Licitatie-traverse-Pod-Grand 1.1.png (148.18 KB; downloaded 3187 times)

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Adrian Rosca

Tramvaiele vor circula din nou pe linia 41 de la 1 septembrie, însă pe Podul Grant se va merge pe un singur fir, au spus pentru ECONOMICA.NET surse apropiate situaţiei.

Circulaţia tramvaielor 41 va fi reluată de la 1 septembrie iar pe Podul Grant se va circula în sistem "paletă", au spus sursele noastre. Adică la intrarea şi ieşirea de pe pod vor fi puse macazuri iar un tramvai din direcţia Turda – Crângaşi va aştepta să treacă cel de pe sensul Crângaşi – Turda pentru a traversa podul. Și invers.

https://www.economica.net/tramvaiul-41- ... 72288.html

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Utilizator anonim

Saptamana asta se semneaza contractul pentru traverse. Deci in scurt timp vedem lucrul la linie pentru ca in prima parte de octombrie sa avem iar 41 suspendat un weekend pentru inversarea paletei.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) orex

Cel mai probabil!
SICAP bi_bloc.png (118.35 KB; downloaded 2781 times)

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) satanistu

Ati intuit bine. ;)

Circulația pe podul Grant, pe sensul Turda- Crângași, va fi deschisă pe o bandă


Circulaţia pe banda I de pe podul Grant, pe sensul Turda - Crângaşi, va fi deschisă luni, ora 6.00, bretelele aferente rămânând în continuare închise, anunţă Brigada Rutieră, citată de Agerpres.

Brigada Rutieră solicită conducătorilor de autovehicule să circule cu prudenţă, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum şi semnalele poliţiştilor rutieri.

Pietonii au obligaţia să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... -1183844

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reabilitare Pasaj Grant  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434789 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use