Topic: V3A-93M-FAUR
1165 posts, 400225 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Victor92
Pe linia 47 mai "scapa" si astfel de tramvaie.
241 - Linia 47 - Ghencea - 15.08.2019
Pe linia 47 mai "scapa" si astfel de tramvaie.
241 - Linia 47 - Ghencea - 15.08.2019
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Dragos31
238 - O aparitie interesanta azi pe linia 10.
238 - Linia 10 - Pasaj Basarab - 21 August 2019
238 - O aparitie interesanta azi pe linia 10.
238 - Linia 10 - Pasaj Basarab - 21 August 2019
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
vl273
Off: Pe la ce ora ai facut poza? Ca e posibil sa fi fost si eu in el daca era pe la 16.30 )
Zilele trecute a fost si 262
Off: Pe la ce ora ai facut poza? Ca e posibil sa fi fost si eu in el daca era pe la 16.30 )
Zilele trecute a fost si 262
- Dragos31
-
Posted:
-
- nathalael
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
Ieri l-au trimis pe linia 41 pe #252, cu al său pantograf clasic. Interiorul arată în nota clasică a majorității vagoanelor de tramvai din București, adică destul de infect, jegos, uzat din multe puncte de vedere. Pozitiv ca să zic așa ar fi că se deschid toate geamurile, fie ele și modelul acela pagubos în secțiunea B și C. Pentru iluminatul interior sunt montate parțial lămpi modelul nou cu leduri, din păcate au păstrat și capacele vechi, care oricum nu prea mai stau fixate... Din păcate a rămas cu caricatura aia de afișaj, de la fostele autobuze Rocar, ”reciclat” la URAC și pus la vagonul #105 cu ocazia RK-ului. Cât de bine puteau să arate vagoanele astea la finalul anilor 90 și cât au involuat prin distrugerea sistematică din partea călătorilor, dar și a STB (RATB)-URAC...
Ieri l-au trimis pe linia 41 pe #252, cu al său pantograf clasic. Interiorul arată în nota clasică a majorității vagoanelor de tramvai din București, adică destul de infect, jegos, uzat din multe puncte de vedere. Pozitiv ca să zic așa ar fi că se deschid toate geamurile, fie ele și modelul acela pagubos în secțiunea B și C. Pentru iluminatul interior sunt montate parțial lămpi modelul nou cu leduri, din păcate au păstrat și capacele vechi, care oricum nu prea mai stau fixate... Din păcate a rămas cu caricatura aia de afișaj, de la fostele autobuze Rocar, ”reciclat” la URAC și pus la vagonul #105 cu ocazia RK-ului. Cât de bine puteau să arate vagoanele astea la finalul anilor 90 și cât au involuat prin distrugerea sistematică din partea călătorilor, dar și a STB (RATB)-URAC...
252 - 41 - 02.09.2019 (1).JPG (338.49 KB; downloaded 3416 times)
252 - 41 - 02.09.2019 (2).JPG (270.02 KB; downloaded 3419 times)
252 - 41 - 02.09.2019 (3).JPG (347.84 KB; downloaded 3416 times)
252 - 41 - 02.09.2019 (4).JPG (376.38 KB; downloaded 3457 times)
252 - 41 - 02.09.2019 (5).jpg (235.79 KB; downloaded 3414 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
GPS
Care este logica acestei mutări? Adică nu se putea reapara 105 cu piesele lui 252 în loc să fie luat corpul A, apoi iar mutat și tot așa?
Care este logica acestei mutări? Adică nu se putea reapara 105 cu piesele lui 252 în loc să fie luat corpul A, apoi iar mutat și tot așa?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Cat timp nu mai avem patine cu grafit, care este problema cu pantograful clasic pe 41?
Cat timp nu mai avem patine cu grafit, care este problema cu pantograful clasic pe 41?
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
3mil
Singura posibila problema, agățarea pantografului în cârlig (care este mai sus la pantograful clasic) în Pasajul Lujerului, cum s-a întâmplat in 2012 când s-au tamponat #110, #300 și #296.
Singura posibila problema, agățarea pantografului în cârlig (care este mai sus la pantograful clasic) în Pasajul Lujerului, cum s-a întâmplat in 2012 când s-au tamponat #110, #300 și #296.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
S-au busit ca sunt berbeci, un vagon se putea opri absolut oriunde din absolut orice cauza. Daca este intr-un singur loc si nici nu este vreo situatie complicata cu intersectare cu troleibuz, pai mai usor rectificam reteaua acolo si scapam de problema.
S-au busit ca sunt berbeci, un vagon se putea opri absolut oriunde din absolut orice cauza. Daca este intr-un singur loc si nici nu este vreo situatie complicata cu intersectare cu troleibuz, pai mai usor rectificam reteaua acolo si scapam de problema.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
#252 circula destul de des in 41 de la redeschiderea liniei.
#252 circula destul de des in 41 de la redeschiderea liniei.
DSC_7782.jpg (192.49 KB; downloaded 4442 times)
- hADRIAN
-
Posted:
-
📖 Pagination options