Topic: Știri și articole din presă
199 posts, 79421 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Chev Celios
Eu am zis ca vor fi probleme cu proiectul actual. In aviatie sunt niste reglementari foarte stricte care se respecta la sange. Daca ROMATSA zice ca nu le place proiectul atunci asa ramane. Nu prea exista cale de mijloc.
Eu am zis ca vor fi probleme cu proiectul actual. In aviatie sunt niste reglementari foarte stricte care se respecta la sange. Daca ROMATSA zice ca nu le place proiectul atunci asa ramane. Nu prea exista cale de mijloc.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
Opinia Publică - care evident e tembelă, prost informată și neinstruită, cum reușeau aterizările la vechiul aeroport Hong Kong și pe ploaie și pe vânt și pe întuneric ? Dacă stau să caut pe net acum mai găsesc zeci de aeroporturi cu aterizări dificile. Și nu o să caut saituri gen Can Can, crede-mă. Dar cum am spus, Opinia Publică e și tembelă și prost informată și neinstruită.
Întrebare :
Stimate coleg, dacă proiectul este cel prezentat, în dreapta DN 1 (mergând spre Ploiești) ( pentru că ce e în stânga lui DN 1 NU ne interesează, fiind departe de aeroport ), așadar în dreapta lui DN 1 linia CF practic trece prin păduricea care e acolo. ( Vor fi defrișări de arbori ). Acea pădurice nu vă încurcă ? Pentru că înălțimea liniei va fi SUB cea a arborilor. Întrebare pusă tot așa, fără legătură cu subiectul, Opinia Publică e tembelă, prost informată și neinstruită.
Opinia Publică - care evident e tembelă, prost informată și neinstruită, cum reușeau aterizările la vechiul aeroport Hong Kong și pe ploaie și pe vânt și pe întuneric ? Dacă stau să caut pe net acum mai găsesc zeci de aeroporturi cu aterizări dificile. Și nu o să caut saituri gen Can Can, crede-mă. Dar cum am spus, Opinia Publică e și tembelă și prost informată și neinstruită.
Întrebare :
Stimate coleg, dacă proiectul este cel prezentat, în dreapta DN 1 (mergând spre Ploiești) ( pentru că ce e în stânga lui DN 1 NU ne interesează, fiind departe de aeroport ), așadar în dreapta lui DN 1 linia CF practic trece prin păduricea care e acolo. ( Vor fi defrișări de arbori ). Acea pădurice nu vă încurcă ? Pentru că înălțimea liniei va fi SUB cea a arborilor. Întrebare pusă tot așa, fără legătură cu subiectul, Opinia Publică e tembelă, prost informată și neinstruită.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
misterr
S-a semnat autorizația pentru legătură feroviară între aeroport și Gara de Nord
ALDE a anunțat pe Facebook faptul că s-a semnat autorizația de construire pentru legătură feroviară dintre Aeroportul Otopeni și Gara de Nord București.
https://www.facebook.com/ALDERomania/posts/2110811685888500
Ovidiu Sîrbu, secretar de stat Ministerul Transporturilor: „Astăzi am semnat autorizația de construire pentru legătură feroviară dintre Aeroportul Otopeni și Gara de Nord București, fiind primul proiect din țară de acest fel. Astfel, toți călătorii care tranzitează aeroportul vor beneficia de această legătură alternativă cu centrul orașului.
Am convingerea că în următorii ani și Timișoara, precum și celelalte orașe cu aeroport, vor implementa astfel de proiecte”.
S-a semnat autorizația pentru legătură feroviară între aeroport și Gara de Nord
ALDE a anunțat pe Facebook faptul că s-a semnat autorizația de construire pentru legătură feroviară dintre Aeroportul Otopeni și Gara de Nord București.
https://www.facebook.com/ALDERomania/posts/2110811685888500
Ovidiu Sîrbu, secretar de stat Ministerul Transporturilor: „Astăzi am semnat autorizația de construire pentru legătură feroviară dintre Aeroportul Otopeni și Gara de Nord București, fiind primul proiect din țară de acest fel. Astfel, toți călătorii care tranzitează aeroportul vor beneficia de această legătură alternativă cu centrul orașului.
Am convingerea că în următorii ani și Timișoara, precum și celelalte orașe cu aeroport, vor implementa astfel de proiecte”.
- ByOnu
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
aztec
Vad poza aia cu inspiratia...pare statia de tramvai de la Basarab
Vad poza aia cu inspiratia...pare statia de tramvai de la Basarab
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
TibiV
A semnat un kkt cu perje... AC pentru DOAR 507 metri....
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=400&t=4589&p=326137#p326137
AndreiByOnu, secretarul ala de stat este de la ALDE, nu de la PSD,..
Deci ALDE se lauda cu ce lucruri marete face omul lor. E mai tare ca Cucul....
A semnat un kkt cu perje... AC pentru DOAR 507 metri....
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=400&t=4589&p=326137#p326137
TibiV wrote:
Prima AC eliberata astazi, 20 august 2019, pentru acest proiect (care este gresit din start).
Deocamdata doar pe o portiune de viaduct de 507 metri si 13 pile...
De la Pila 25 la Pila 37. Nu imi dau seama exact, dar poate este supratraversarea DN1 (desi DN1 este la 18+500, deci mai spre Bucuresti...)
Deci ALDE se lauda cu ce lucruri marete face omul lor. E mai tare ca Cucul....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
Ce legătură este între mine și ALDE ? Nu am pronunțat nici un nume de partid !
Ce legătură este între mine și ALDE ? Nu am pronunțat nici un nume de partid !
- shoppy
-
Posted:
-
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Razvan021
Au de gand sa cumpere rame cu hidrogen pentru linia asta.
Nu faptul ca nu au in vedere electrificarea e problema, ci faptul ca proiectul e facut pentru o durata limitata pentru ca nu s-a luat in calcul prelunigirea pana la viitorul T2, care dupa ce va fi dat in folosinta va inlocui T1.Adica linia se opreste la un viitor terminal gol.
Au de gand sa cumpere rame cu hidrogen pentru linia asta.
Nu faptul ca nu au in vedere electrificarea e problema, ci faptul ca proiectul e facut pentru o durata limitata pentru ca nu s-a luat in calcul prelunigirea pana la viitorul T2, care dupa ce va fi dat in folosinta va inlocui T1.Adica linia se opreste la un viitor terminal gol.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
PinkyHog
De pe pagina de Facebook Bucharest Airports https://www.facebook.com/BucAirports/?__tn__=%2CdkCH-R-R&eid=ARDQUPI9JeyGF2e-QmU8aOcbmljA1pakLdw1G-7AqO8hJSL2ZK0NqHepsbe_g-WHqsfQRJu_qzmjwQFi&hc_ref=ARSZqFLmSJ5ti8xr7uOpDxW9dRNo0sWTwCFhKK74v8it_E7_VRSEbc2SSCMn9euFbe8&fref=nf&hc_location=group
"În contextul demarării lucrărilor pentru realizarea legăturii feroviare între Aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord, vă informăm că, începând de luni, 2 septembrie 2019, accesul la / de la Aeroportul Internațional Henri Coandă București se va modifica după cum urmează:
- fluxul principal de acces la aeroport este deviat pe breteaua imediat următoare față de actuala bandă de circulație;
- pentru ieșirea din aeroport, prioritatea de circulație în actualul sens giratoriu o vor avea vehiculele care ies din aeroport.
În vederea asigurării unui trafic fluent, CNAB face următoarele recomandări:
- utilizarea cu precădere a mijloacelor de transport în comun;
- conducătorii auto care se deplasează în zonă să acorde atenție sporită semnelor de circulație amplasate și semnalelor agenților de la poliția rutieră.
De asemenea, vă rugăm să vă luați toate măsurile necesare pentru a vă prezenta la timp la aeroport, respectând indicațiile formulate de fiecare companie aeriană în parte, în vederea efectuării tuturor formalităților pentru zbor. Regretăm disconfortul creat și reiterăm faptul că toate aceste măsuri sunt destinate confortului și siguranței pasagerilor.
#cfr #bucharestairports #confort #modernizare"
De pe pagina de Facebook Bucharest Airports https://www.facebook.com/BucAirports/?__tn__=%2CdkCH-R-R&eid=ARDQUPI9JeyGF2e-QmU8aOcbmljA1pakLdw1G-7AqO8hJSL2ZK0NqHepsbe_g-WHqsfQRJu_qzmjwQFi&hc_ref=ARSZqFLmSJ5ti8xr7uOpDxW9dRNo0sWTwCFhKK74v8it_E7_VRSEbc2SSCMn9euFbe8&fref=nf&hc_location=group
"În contextul demarării lucrărilor pentru realizarea legăturii feroviare între Aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord, vă informăm că, începând de luni, 2 septembrie 2019, accesul la / de la Aeroportul Internațional Henri Coandă București se va modifica după cum urmează:
- fluxul principal de acces la aeroport este deviat pe breteaua imediat următoare față de actuala bandă de circulație;
- pentru ieșirea din aeroport, prioritatea de circulație în actualul sens giratoriu o vor avea vehiculele care ies din aeroport.
În vederea asigurării unui trafic fluent, CNAB face următoarele recomandări:
- utilizarea cu precădere a mijloacelor de transport în comun;
- conducătorii auto care se deplasează în zonă să acorde atenție sporită semnelor de circulație amplasate și semnalelor agenților de la poliția rutieră.
De asemenea, vă rugăm să vă luați toate măsurile necesare pentru a vă prezenta la timp la aeroport, respectând indicațiile formulate de fiecare companie aeriană în parte, în vederea efectuării tuturor formalităților pentru zbor. Regretăm disconfortul creat și reiterăm faptul că toate aceste măsuri sunt destinate confortului și siguranței pasagerilor.
#cfr #bucharestairports #confort #modernizare"
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
Formulare de grădiniță :
...pentru ieșirea din aeroport, prioritatea de circulație în actualul sens giratoriu o vor avea vehiculele care ies din aeroport.
Asta înseamnă că intersecția aceea nu mai e un sensgiratoriu ci este o intersecție dirijată cu ceva rotund în mijlocul ei. Au deja două în interiorul aeroportului, singurul sensgiratoriu ar fi cel de sub pod. Altul nu e.
Formulare de grădiniță :
...pentru ieșirea din aeroport, prioritatea de circulație în actualul sens giratoriu o vor avea vehiculele care ies din aeroport.
Asta înseamnă că intersecția aceea nu mai e un sensgiratoriu ci este o intersecție dirijată cu ceva rotund în mijlocul ei. Au deja două în interiorul aeroportului, singurul sensgiratoriu ar fi cel de sub pod. Altul nu e.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
misterr
ANIMAŢIE GRAFICĂ: Cum va arăta pasarela de la Otopeni. Pasagerii vor trece printre maşini
Click pe imagine pentru video:
Se anunță o perioadă dificilă pentru şoferi, pe unul dintre cele mai aglomerate drumuri din țară: DN1.
Au fost instituite numeroase restricții și s-a schimat traseul de intrare în aeroportul Henri Coandă, pentru că au început lucrările la pasarela feroviară peste șosea, care ar trebui să fie gata până în mai 2020.
Aproape 20 de poliţişti şi mai mulţi muncitori au început pe la prânz blocarea arterei de acces din DN1 către aeroportul Otopeni. Primii şoferi surprinşi de modificări, au fost lăsaţi să treacă.
Calea de intrare cu care toţi sunt obişnuiţi a fost blocată, iar şoferii vor putea folosi pentru asta una din cele două căi de ieşire. Aşadar, aeroportul are de luni o singură cale de intrare şi una de ieşire.
La un moment dat, restricţiile de circulaţie se vor înmulţi. Constructorul va bloca DN1 pentru anumite lucrări. Promite însă că vor fi doar noaptea şi că ar urma să blocheze un singur sens de circulaţie de pe Drumul Naţional.
După ce au oprit circulaţia pe breteaua de acces către aeroport, muncitorii companiei care construieşte podul peste DN1 au început defrişările, dar şi săpăturile. În zonă vor apărea primii piloni ai pasarelei.
Pilonii vor fi situaţi pe spaţiul verde, dar şi pe giratoriul din fața parcării terminalului sosiri. Pasarela feroviară va trece peste DN1 printre două clădiri. Firma care urmează să o ridice a anunţat că a primit deja autorizaţia de construcţie. Punctul final va fi chiar pe parcarea din faţa terminalului sosiri. Problema este că pasagerii ar trebui să treacă printre maşini până în aeroport, dacă autorităţile nu amenajează o cale de acces civilizată.
Pasarela feroviară peste DN1 ar trebui terminată până în mai 2020 pentru Campionatul European de Fotbal. Astfel, microbiştii ar putea ajunge la aeroport şi pe calea ferată din Gara de Nord până în Otopeni, nu doar cu autobuzele Societăţii de Transport Bucureşti. Bucureştiul va găzdui 4 meciuri din Campionatul European.
ANIMAŢIE GRAFICĂ: Cum va arăta pasarela de la Otopeni. Pasagerii vor trece printre maşini
Click pe imagine pentru video:
Se anunță o perioadă dificilă pentru şoferi, pe unul dintre cele mai aglomerate drumuri din țară: DN1.
Au fost instituite numeroase restricții și s-a schimat traseul de intrare în aeroportul Henri Coandă, pentru că au început lucrările la pasarela feroviară peste șosea, care ar trebui să fie gata până în mai 2020.
Aproape 20 de poliţişti şi mai mulţi muncitori au început pe la prânz blocarea arterei de acces din DN1 către aeroportul Otopeni. Primii şoferi surprinşi de modificări, au fost lăsaţi să treacă.
Calea de intrare cu care toţi sunt obişnuiţi a fost blocată, iar şoferii vor putea folosi pentru asta una din cele două căi de ieşire. Aşadar, aeroportul are de luni o singură cale de intrare şi una de ieşire.
La un moment dat, restricţiile de circulaţie se vor înmulţi. Constructorul va bloca DN1 pentru anumite lucrări. Promite însă că vor fi doar noaptea şi că ar urma să blocheze un singur sens de circulaţie de pe Drumul Naţional.
După ce au oprit circulaţia pe breteaua de acces către aeroport, muncitorii companiei care construieşte podul peste DN1 au început defrişările, dar şi săpăturile. În zonă vor apărea primii piloni ai pasarelei.
Pilonii vor fi situaţi pe spaţiul verde, dar şi pe giratoriul din fața parcării terminalului sosiri. Pasarela feroviară va trece peste DN1 printre două clădiri. Firma care urmează să o ridice a anunţat că a primit deja autorizaţia de construcţie. Punctul final va fi chiar pe parcarea din faţa terminalului sosiri. Problema este că pasagerii ar trebui să treacă printre maşini până în aeroport, dacă autorităţile nu amenajează o cale de acces civilizată.
Pasarela feroviară peste DN1 ar trebui terminată până în mai 2020 pentru Campionatul European de Fotbal. Astfel, microbiştii ar putea ajunge la aeroport şi pe calea ferată din Gara de Nord până în Otopeni, nu doar cu autobuzele Societăţii de Transport Bucureşti. Bucureştiul va găzdui 4 meciuri din Campionatul European.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
TibiV
Adevarul
Si sursa celor de la Adevarul...
https://www.money.ro/breaking-news-constructia-caii-ferate-catre-otopeni-a-fost-intrerupta/
Ţiriac opreşte construcţia căii ferate dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni
11 octombrie 2019, 19:44
Construcţia căii ferate dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni a fost oprită printr-o decizie judecătorească, după ce omul de afaceri Ion Ţiriac şi alte companii au mers către instanţă, nemulţumiţi că proiectul le afectează investiţiile din zonă.
Curtea de Apel Bucureşti a decis, vineri, 11 octombrie, oprirea imediată a lucrărilor la proiectul de construcţie al căii ferate către Aeroportul Otopeni, au declarat surse judiciare pentru Money.ro. Decizia este executorie, însă poate fi contestată la instanţa superioară. Pe portalul instanţelor de judecată, decizia CAB nu a fost încă publicată. Decizia instanţei vine după ce, în data de 25 septembrie, mai multe companii, organizaţii şi persoane fizice, printre care şi omul de afaceri Ion Ţiriac au deschis la Curtea de Apel Bucureşti un proces în contecios administrativ şi fiscal împotriva Guvernului, Ministerul Transporturilor şi Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA.
Reclamanţii s-au considerat lezaţi de proiectul căii ferate spre Aeroportul Otopeni. Este vorba despre Airport Retail Park Otopeni SRL, Dongo BV Real Estate SRL, Daneridge România SRL, Art Pack SRL, Central Ice Rink SRL, Fundaţia Ţiriac, Mărişoiu Roxana Gabriela, Mariana Iancu şi Comtel Focus S.A. La primul termen, pe 7 octombrie, judecarea cauzei au fost amânată, iar astăzi, 11 octombrie, instanţa a decis în favoarea celor care contestă construirea liniei de cale ferată.
Este vorba de tronsonul de 2,95 km. care urmează să se desprindă din magistrala care merge de la Gara de Nord către Urziceni şi care urmează să străbată pe piloni Drumul Gării Odăi, prin spatele patinoarului ridicat de Ion Ţiriac la Otopeni, să traverseze DN1 şi să intre în aeroport în zonaterminalului de Plecare. Recent, omul de afaceri Ion Ţiriac a anunţat că va demola patinoarul pe care l-a inaugurat, în urmă cu trei ani, în Otopeni, deşi costurile construirii lui au depăşit trei milioane şi jumătate de euro, pentru că este situat foarte aproape de noua cale ferată.
Ţiriac a declarat că din acelaşi motiv va întrerupe şi alte planuri sportive, respectiv construirea unei academii de tenis, pe care Ion Ţiriac şi Ilie Năstase o aveau în aceeaşi zonă, potrivit „Gazeta Sporturilor”. „Proximitatea actualului traseu propus de oficialii de la Ministerul Transporturilor va face imposibilă continuarea activităţii patinoarului şi a sălii de gimnastică în condiţii optime. Proiectul universităţii este, de asemenea, compromis de această nouă cale ferată care ar urma să traverseze campusul într-un mod care l-ar face complet inutilizabil, atât din perspectiva accesibilităţii, cât şi din cea fonică”, spunea Ţiriac.
Totodată, o parte dintre cei 63 de proprietari din zonă se plâng că trenul va trece la numai 5 metri de casele în care locuiesc, punându-le viaţa în pericol. Recent, unul dintre proprietarii care locuiesc pe strada Gării Odăi a declarat pentru „Adevărul” că stâlpul care susţine viaductul va fi montat în curtea casei sale, iar calea ferată va fi amplasată la doar 4-5 metri de fereastra de la etajul clădirii care nu are mai mult de 9 metri înălţime.
Adevarul
Si sursa celor de la Adevarul...
BREAKING NEWS! Construcția căii ferate către Otopeni a fost întreruptă printr-o decizie judecătorească
La câteva săptămâni după ce Ion Țiriac a amenințat că va demola patinoarul de la Otopeni, proiectul de construcție al căii ferate către aeroport a fost întrerupt.
Sursa: Money.ro | Publicat: 11.10.2019, 16:22
Proiectul construcției liniei de cale ferată care va uni Gara de Nord de Aeroportul Otopeni a fost întrerupt, au declarat pentru Money.ro surse judiciare. Curtea de Apel București a decis vineri, 11 octombrie, oprirea imediată a lucrărilor la acest proiect. Decizia este executorie, însă poate fi contestată la instanța superioară.
În 29 septembrie 2019, mai multe companii, organizații și persoane fizice care s-au considerat lezate de poiectul căii ferate au deschis la Curtea de Apel București un proces în Contecios Administrativ și Fiscal. Este vorba despre AIRPORT RETAIL PARK OTOPENI SRL, DONGO BV REAL ESTATE SRL, DANERIDGE ROMÂNIA SRL, ART PACK SRL, CENTRAL ICE RINK SRL, FUNDAŢIA ŢIRIAC, MĂRIŞOIU ROXANA GABRIELA, MARIANA IANCU și COMTEL FOCUS S.A.
Pârâți erau Guvernul României, Ministerul Transporturilor și Compania Națională de Căi Ferate CFR SA. La primul termen, pe 7 octombrie, judecarea cauzei au fost amânată, iar astăzi, 11 octombrie, instanța a decis în favoarea celor care contestă construirea liniei de cale ferată.
Este vorba de tronsonul de 2,95 km. care urmează să se desprindă din magistrala care merge de la Gara de Nord către Urziceni și care urmează să străbată pe piloni Drumul Gării Odăi, prin spatele patinoarului ridicat de Ion Țiriac la Otopeni, să traverseze DN1 și să intre în aeroport în zonaterminalului de Plecare.
Recent, Ion Țiriac, cel care a investit 3 milioane de euro în patinoarul de la Otopeni, a anunțat că va fi nevoit să demoleze construcția, pusă în funcțiune în 2016, pentru că este situată foarte aproape de noua cale ferată. ”Nu pot lăsa copiii cu trenul pe deasupra. Pe mine mă stupefiază infantilitatea organelor care sunt responsabile pentru așa ceva. Faptul că încă nu se știe proiectul. Dacă trenul trece printr-un butoi sau se fac doar două garduri fonice. Am fost la Minister, fără niciun rezultat. Dacă e așa și se face acest tren, tot acest proiect cade. Trebuia să fie o piscină olimpică, apoi sala Nadiei de gimnastică. Apoi un centru de tenis cu 30 de terenuri. Cu cămin de 40-50 de camere. Așa voiam. Acum patinoarul e închis. Nu pot da drumul în aceste condiții! Unde mergem? Nu știu!”, a declarat Țiriac, pentru Gazeta Sporturilor.
Proiectul prevede construcția a 2,95 de kilometri de cale ferată simplă neelectrificată pe care vor circula automotoare, un viaduct cu o lungime de 1.521 metri și care va traversa DN1 la o înălțime de peste 5,67 metri, podețe, o instalaţie de centralizare electronică, o stație de călători la terminalul T1 cu peroane care vor avea o lungime de 150 de metri, panouri pe care va fi afișat mersul trenurilor, dar și informații în legătură cu zborurile de pe aeroportul Otopeni, bănci din lemn, trotuare rulante, ghișeu de vânzare a biletelor de tren dar și automate de comercializare a biletelor, două lifturi.
https://www.money.ro/breaking-news-constructia-caii-ferate-catre-otopeni-a-fost-intrerupta/
- Frankie
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Frankie
Cale ferată prin curțile oamenilor.
La o lună de când au început lucrările la linia ferată care ar trebui să lege centrul Bucureştiului de aeroportul Otopeni, un hotel şi proprietara unei case au reuşit să oprească oprească lucrările pe anumite porţiuni.
Sunt slabe şanse ca toată linia ferată să fie gata la timp, adică în mai, anul viitor. Oficialii CFR şi ai ministerului Transporturilor şi-au luat angajamentul că linia ferată va fi gata în primăvara anului viitor când zeci de mii de suporteri vor veni la meciurile Campionatului European de Fotbal, care vor fi organizate în Capitală. Dacă nu va fi gata, atunci meciurile s-ar putea suspenda.
Pentru că îi va trece trenul prin jumătate de curte, CFR i-a oferit Roxanei Mărăşoiu 34 de euro pe metrul pătrat. Doar pentru bucata afectată de linia ferată suspendată. Însă judecătorii Curţii de Apel i-au dat dreptate femeii. Lucrările nu pot continua deocamdată, pentru că trepidaţiile, poluarea fonică şi praful ar afecta viaţa familiei.
Un pilon al pasarelei pe care trece trenul ar trebuie să fie chiar în locul unui hotel. Doar că proprietarii au reuşit să suspende exproprierile, şi demolarea implicit. Între timp, muncitorii lucrează în faţa aeroportului Otopeni.
Decizia instanţei, în ambele cazuri, poate fi atacată de CFR Infrastructură în 5 zile. Chiar şi aşa, până la o sentinţă definitivă poate dura şi mai bine de un an, spun avocaţii. Iar linia ferată are şanse tot mai mici să fie gata la timp.
Trenul spre Otopeni va pleca din Gara de Nord, Chitila Sud, Mogoşoaia. Apoi pe o linie ferată supraterană, pe DN1, va trece prin curţile mai multor locuitori ai oraşului Otopeni. Apoi va ajunge până în parcarea terminalului Sosiri.
Deocamdata, nici şeful CFR infrastructura şi nici ministrul transporturilor, Răzvan Cuc nu au comentat situaţia.
sursa: https://a1.ro/news/social/lucrarile-la- ... 17341.html
Cale ferată prin curțile oamenilor.
La o lună de când au început lucrările la linia ferată care ar trebui să lege centrul Bucureştiului de aeroportul Otopeni, un hotel şi proprietara unei case au reuşit să oprească oprească lucrările pe anumite porţiuni.
Sunt slabe şanse ca toată linia ferată să fie gata la timp, adică în mai, anul viitor. Oficialii CFR şi ai ministerului Transporturilor şi-au luat angajamentul că linia ferată va fi gata în primăvara anului viitor când zeci de mii de suporteri vor veni la meciurile Campionatului European de Fotbal, care vor fi organizate în Capitală. Dacă nu va fi gata, atunci meciurile s-ar putea suspenda.
Pentru că îi va trece trenul prin jumătate de curte, CFR i-a oferit Roxanei Mărăşoiu 34 de euro pe metrul pătrat. Doar pentru bucata afectată de linia ferată suspendată. Însă judecătorii Curţii de Apel i-au dat dreptate femeii. Lucrările nu pot continua deocamdată, pentru că trepidaţiile, poluarea fonică şi praful ar afecta viaţa familiei.
Un pilon al pasarelei pe care trece trenul ar trebuie să fie chiar în locul unui hotel. Doar că proprietarii au reuşit să suspende exproprierile, şi demolarea implicit. Între timp, muncitorii lucrează în faţa aeroportului Otopeni.
Decizia instanţei, în ambele cazuri, poate fi atacată de CFR Infrastructură în 5 zile. Chiar şi aşa, până la o sentinţă definitivă poate dura şi mai bine de un an, spun avocaţii. Iar linia ferată are şanse tot mai mici să fie gata la timp.
Trenul spre Otopeni va pleca din Gara de Nord, Chitila Sud, Mogoşoaia. Apoi pe o linie ferată supraterană, pe DN1, va trece prin curţile mai multor locuitori ai oraşului Otopeni. Apoi va ajunge până în parcarea terminalului Sosiri.
Deocamdata, nici şeful CFR infrastructura şi nici ministrul transporturilor, Răzvan Cuc nu au comentat situaţia.
sursa: https://a1.ro/news/social/lucrarile-la- ... 17341.html
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination