Topic: Otokar Kent C - 10
454 posts, 180345 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
cris_m
Am mutat ultimele discutii la topicul de repartizari, acolo unde le sta mai bine. Aici se discuta despre autobuzul in sine.
Am mutat ultimele discutii la topicul de repartizari, acolo unde le sta mai bine. Aici se discuta despre autobuzul in sine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
Ca tot mai mult s-a discutat in ultima perioada, sa vedem si una din aparitiile mai exotice.
Ca tot mai mult s-a discutat in ultima perioada, sa vedem si una din aparitiile mai exotice.
DSC_7684.jpg (188.94 KB; downloaded 7573 times)
- Mihai2005
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Otokar Kent C - 10
Andrei Andraș
Acum că a fost luat de pe oraș și pus pe navetă, cum s-a cerut, nu e bine că nu e pe 643 (care nu s-a înființat încă). Când o să fie pe 643, vor trebui pe 642. Da' mereu trebuie să se trezească vreunul nemulțumit. De ce să le bage pe 643, văd vreo 5 oameni înăuntru în 642, care e baiul?
Acum că a fost luat de pe oraș și pus pe navetă, cum s-a cerut, nu e bine că nu e pe 643 (care nu s-a înființat încă). Când o să fie pe 643, vor trebui pe 642. Da' mereu trebuie să se trezească vreunul nemulțumit. De ce să le bage pe 643, văd vreo 5 oameni înăuntru în 642, care e baiul?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Gabi23
#6333 (linia 361) a fost tamponat astăzi in coltarul din stanga spate. Nu e grav, va reveni repede teoretic.
#6333 (linia 361) a fost tamponat astăzi in coltarul din stanga spate. Nu e grav, va reveni repede teoretic.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Am observat ca la anumite autobuze Otokar, la un interval de timp se aud motorasele electrice ale trapelor din plafon. Chiar daca sunt inchise, ele se mai trag in jos (in cheder) apoi revin la pozitia initiala, inchis. Ori au autobuzele o defectiune ori asa este construit sa ii dea calculatorul de bord un impuls pentru a ,,verifica" daca sunt inchise.
Am observat ca la anumite autobuze Otokar, la un interval de timp se aud motorasele electrice ale trapelor din plafon. Chiar daca sunt inchise, ele se mai trag in jos (in cheder) apoi revin la pozitia initiala, inchis. Ori au autobuzele o defectiune ori asa este construit sa ii dea calculatorul de bord un impuls pentru a ,,verifica" daca sunt inchise.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Gabi23
#6339 pe linia 178, la ora 19:30 evident spre Sala Palatului nu era foarte solicitat și pentru că era apropiat de #4671. Pentru că nu există niște reguli clare la nivelul celor care aprobă ieșirea pe poarta garajului ajung pe linii nepotrivite...
Un exemplu pozitiv este ce se întâmplă la Titan, pe linia 223 ajung tot mai puțin Kent 10, pentru că sunt trimise pe liniile cu ”Elevi”. Astăzi era doar#6348 pe această linie:
#6339 pe linia 178, la ora 19:30 evident spre Sala Palatului nu era foarte solicitat și pentru că era apropiat de #4671. Pentru că nu există niște reguli clare la nivelul celor care aprobă ieșirea pe poarta garajului ajung pe linii nepotrivite...
6339 - 178 - 16.10.2019.JPG (315.47 KB; downloaded 6264 times)
Un exemplu pozitiv este ce se întâmplă la Titan, pe linia 223 ajung tot mai puțin Kent 10, pentru că sunt trimise pe liniile cu ”Elevi”. Astăzi era doar#6348 pe această linie:
6348 - 223 - 16.10.2019.JPG (392.96 KB; downloaded 6261 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Chev Celios
Cumva tur bis? S-a interesat cineva ce tur era?? Daca nu era bis atunci foarte rau.
Gabi23 wrote:
#6339 pe linia 178, la ora 19:30 evident spre Sala Palatului nu era foarte solicitat și pentru că era apropiat de #4671....]
Cumva tur bis? S-a interesat cineva ce tur era?? Daca nu era bis atunci foarte rau.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Dragos31
A fost toată ziua la traseu. De dimineață l-am remarcat pe aplicația InfoSTB, la prânz(aproximativ ora 12:00) un prieten mi-a transmis că este la traseu pe linia 178 - iar pe seară l-a imortalizat mai sus @Gabi23.
Depinde și ce se înțelege prin tur "bis". Să circule doar într-un anumit interval orar sau să fie prezent toată ziua la traseu la jumătatea intervalului dintre două ture normale ...
A fost toată ziua la traseu. De dimineață l-am remarcat pe aplicația InfoSTB, la prânz(aproximativ ora 12:00) un prieten mi-a transmis că este la traseu pe linia 178 - iar pe seară l-a imortalizat mai sus @Gabi23.
Depinde și ce se înțelege prin tur "bis". Să circule doar într-un anumit interval orar sau să fie prezent toată ziua la traseu la jumătatea intervalului dintre două ture normale ...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Chev Celios
Poate si amandoua la un loc. Daca a fost toata ziua inseamna ca a fost o greseala.
Poate si amandoua la un loc. Daca a fost toata ziua inseamna ca a fost o greseala.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Autobuzul 6338 al Autobazei Militari, scoate un sunet ciudat in partea din spate. Se aude de parca ar merge infranat. Ori de la cutia de viteze ori de la diferential...
Autobuzul 6338 al Autobazei Militari, scoate un sunet ciudat in partea din spate. Se aude de parca ar merge infranat. Ori de la cutia de viteze ori de la diferential...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Am observat ca luminile LED din salonul autobuzelor Otokar au doua intensitati. Prima pozitie este mai slaba, ca o lumina ambientala si nu se aprind cele doua spoturi ce lumineaza scaunele din spate, de langa motor. Iar a doua pozitie se aprind la intensitate maxima + cele doua spoturi. Sincer, mi se pare mai buna prima pozitie cu intensitate mai mica deoarece este mai putin deranjanta si mai vezi si afara, pe geam. Cand sunt aprinse la intensitate maxima, se vede foarte slab in exterior pe timpul noptii.
Cunoaste cineva rolul celor trei butoane?
Am observat ca luminile LED din salonul autobuzelor Otokar au doua intensitati. Prima pozitie este mai slaba, ca o lumina ambientala si nu se aprind cele doua spoturi ce lumineaza scaunele din spate, de langa motor. Iar a doua pozitie se aprind la intensitate maxima + cele doua spoturi. Sincer, mi se pare mai buna prima pozitie cu intensitate mai mica deoarece este mai putin deranjanta si mai vezi si afara, pe geam. Cand sunt aprinse la intensitate maxima, se vede foarte slab in exterior pe timpul noptii.
Cunoaste cineva rolul celor trei butoane?
Otokar.jpg (1.41 MB; downloaded 5415 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
ADK
Al doilea e ceva de la ventilație iar al treilea probabil când alimentezi. Să nu aibă vreun antifurt ceva. Însă chiar nu știu că are un "plus" și un "minus"...
Al doilea e ceva de la ventilație iar al treilea probabil când alimentezi. Să nu aibă vreun antifurt ceva. Însă chiar nu știu că are un "plus" și un "minus"...
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
ikarus13
Primul buton - Aeroterma cabina
Al doilea buton - Aeroterma salon
Al treilea buton - Webasto
Iar cel incercuit de jos cu desenul cu pompa (cu + - pe ea) - Deschide usa de la alimentare. Daca soferul nu ajunge in 15 secunde sa bage pompa sa alimenteze, se blocheaza si nu mai poate alimenta pana nu apasa iar pe acel buton.
Apoi, bineinteles, ultimul buton este pentru geamul de la cabina.
Primul buton - Aeroterma cabina
Al doilea buton - Aeroterma salon
Al treilea buton - Webasto
Iar cel incercuit de jos cu desenul cu pompa (cu + - pe ea) - Deschide usa de la alimentare. Daca soferul nu ajunge in 15 secunde sa bage pompa sa alimenteze, se blocheaza si nu mai poate alimenta pana nu apasa iar pe acel buton.
Apoi, bineinteles, ultimul buton este pentru geamul de la cabina.
📖 Pagination options