Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
1718 posts, 348839 views
📖 Pagination options
- Techno
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Techno
Dar daca acele sute de mii (exagerat) ar merge cu metroul, pe linii mai multe si cu garnituri mai dese cum ar fi? In afara de 41 care e super plin, nu stiu (poate or mai fi 2-3 linii) alte tramvaie pline. Ideea e ca in unele zone sunt utile (in lipsa metroului) in altele nu.
marian wrote:
Sint sofer de 21 de ani, si niciodata nu m-am gindit ca tramvaiele sint inutile,nu neaparat ca incerc sa ma gindesc ca si alti care nu isi permit autoturisme trebuie sa se deplaseze,cumva iar tramvaiul este dupa metrou cel mai eficient mijloc de transport avind in vedere capacitatea dar m-am gindit si te sfatuiesc si pe tine Techno sa te gindesti ce s-ar intimpla daca acei oameni care sint de ordinul sutelor de mii care merg cu tramvaiul si-ar lua masini si ar merge la servici cu ele in aceelasi timp cu tine.Sa vezi atunci suferinta.
Dar daca acele sute de mii (exagerat) ar merge cu metroul, pe linii mai multe si cu garnituri mai dese cum ar fi? In afara de 41 care e super plin, nu stiu (poate or mai fi 2-3 linii) alte tramvaie pline. Ideea e ca in unele zone sunt utile (in lipsa metroului) in altele nu.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Utilizator anonim 2
Spunea cineva cu multe pagini in urma de aspectul inestetic al tevilor de scurgere:
Iata ce se intimpla la sol:
Diametrul baltii e de cel putin 1m, si asta la debitul pe care il observati.
Spunea cineva cu multe pagini in urma de aspectul inestetic al tevilor de scurgere:
Iata ce se intimpla la sol:
Diametrul baltii e de cel putin 1m, si asta la debitul pe care il observati.
- AdrianC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
AdrianC
La tevile alea ar fi bune niste "palarii" intoarse invers ca sa imprastie jetul, macar nu mai sapa groapa. Incercati cu o lingura la jetul de la robinet sa vedeti efectul:).
La tevile alea ar fi bune niste "palarii" intoarse invers ca sa imprastie jetul, macar nu mai sapa groapa. Incercati cu o lingura la jetul de la robinet sa vedeti efectul:).
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
DanCld
.... sau sa puna o retea completa de tevi de scurgere cu "exit" direct in canalizare!
.... sau sa puna o retea completa de tevi de scurgere cu "exit" direct in canalizare!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Dominatrix
Orasele cu densitate mare de linii de metrou in centru si-au construit metroul acum multi ani (decenii) cand costurile de constructie (si exploatare) erau mult mai mici. Acum nici un oras din lume nu mai construieste metrou la scara la care ar trebui construit in Bucuresti pentru a ne putea macar gandi la eliminarea macar partiala a tramvaielor din oras.. Exceptiile sunt Madrid'ul si orasele chinezesti, dar acolo conjunctura a fost cu totul diferita.
De aceea in Bucuresti tramvaiul nu numai ca e necesar, dar ar trebui extins, nu neaparat in oras, ci mai ales in zonele suburbane + Ilfov pe masura dezvoltarii acestor zone.
Techno wrote:Haideti totusi sa revenim cu picioarele pe pamant. Linii de metrou care sa brazdeze orasul in toate directiile nu vom avea NICIODATA. Nu exista nici planuri, nici finantare si nici vointa politica pentru asa ceva. M5, M6 si M7, chiar in forma lor finala, nu vor scadea ca prin magie traficul din oras. Si daca totusi asemenea planuri sau altele si mai magnifice vor deveni realitate peste 60-70 de ani, atunci cel putin pentru mine, chiar nu mai are rost nici sa ma gandesc la ele.marian wrote:
Sint sofer de 21 de ani, si niciodata nu m-am gindit ca tramvaiele sint inutile,nu neaparat ca incerc sa ma gindesc ca si alti care nu isi permit autoturisme trebuie sa se deplaseze,cumva iar tramvaiul este dupa metrou cel mai eficient mijloc de transport avind in vedere capacitatea dar m-am gindit si te sfatuiesc si pe tine Techno sa te gindesti ce s-ar intimpla daca acei oameni care sint de ordinul sutelor de mii care merg cu tramvaiul si-ar lua masini si ar merge la servici cu ele in aceelasi timp cu tine.Sa vezi atunci suferinta.
Dar daca acele sute de mii (exagerat) ar merge cu metroul, pe linii mai multe si cu garnituri mai dese cum ar fi? In afara de 41 care e super plin, nu stiu (poate or mai fi 2-3 linii) alte tramvaie pline. Ideea e ca in unele zone sunt utile (in lipsa metroului) in altele nu.
Orasele cu densitate mare de linii de metrou in centru si-au construit metroul acum multi ani (decenii) cand costurile de constructie (si exploatare) erau mult mai mici. Acum nici un oras din lume nu mai construieste metrou la scara la care ar trebui construit in Bucuresti pentru a ne putea macar gandi la eliminarea macar partiala a tramvaielor din oras.. Exceptiile sunt Madrid'ul si orasele chinezesti, dar acolo conjunctura a fost cu totul diferita.
De aceea in Bucuresti tramvaiul nu numai ca e necesar, dar ar trebui extins, nu neaparat in oras, ci mai ales in zonele suburbane + Ilfov pe masura dezvoltarii acestor zone.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Dominatrix
O fi de vina si infrastructura neadecvata, dar si stilul de sofat al unora poarta mare parte din vina. Si apropo, sa stii ca eu am carnet de conducere de foarte mult timp si – din motive pe care nu are rost sa le detaliez aici – cred ca am condus in timpul asta mai mult decat majoritatea membrilor acestui forum. Iar daca esti blocat pe o banda de circulatie stai cuminte la rand pana poti trece. Daca toti ar proceda asa, s-ar circula mai bine. Garantat.
Nu stiu ce inseamna sclemberii, dar daca politia nu ti-a zis nimic, atunci respectivii sunt de tot rasul. Cei mai putin tineri isi amintesc probabil bancul acela de pe vremea lui Ceausescu care spunea ca unitatea de masurat inteligenta se numeste Èšian iar cel mai mic submultiplu este miliÈšianul si mai mult nu comentez fiindca nu vreau sa starnesc sensibilitatile unora.
Mircea G wrote:Nu, MirceaG, regula de baza nu este SA CIRCULI; regula de baza este SA RESPECTI REGULILE DE CIRCULATIE. Tocmai pentru ca acest lucru atat de simplu e atat de greu de priceput pe plaiurile mioritice si in plus se si da permis de conducere la orice maimuta, traficul din oras este in rahatul care este. Si din acelasi motiv intersectiile principale din oras sunt f**ute (adica blocate) si e un vacarm permanent in ele, din cauza unora care se baga aiurea vazand ca nu pot trece de intersectie, dar tot intra si o blocheaza.sss wrote:De ce sefu ' ? Matale ai permis ?Regula de circulatie de baza , este SA CIRCULI . Daca te trezesti pe o strada blocata CE TREBUIE sa faci ? sa deblochezi , sa iesi din zona . DE zeci de ori DE FATA CU POLITIA RUTIERA am intors pe interzis sau am facut tot felul de sclemberii pentru a iesi din blocaj si nimeni n-a comenta nimic , ba mai mult de multe ori ei au oprit alte masini pt a putea sa fac manevra . De ce ?
Cat de nenorociti putem fi... natie de kkat
O fi de vina si infrastructura neadecvata, dar si stilul de sofat al unora poarta mare parte din vina. Si apropo, sa stii ca eu am carnet de conducere de foarte mult timp si – din motive pe care nu are rost sa le detaliez aici – cred ca am condus in timpul asta mai mult decat majoritatea membrilor acestui forum. Iar daca esti blocat pe o banda de circulatie stai cuminte la rand pana poti trece. Daca toti ar proceda asa, s-ar circula mai bine. Garantat.
Nu stiu ce inseamna sclemberii, dar daca politia nu ti-a zis nimic, atunci respectivii sunt de tot rasul. Cei mai putin tineri isi amintesc probabil bancul acela de pe vremea lui Ceausescu care spunea ca unitatea de masurat inteligenta se numeste Èšian iar cel mai mic submultiplu este miliÈšianul si mai mult nu comentez fiindca nu vreau sa starnesc sensibilitatile unora.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Dominatrix
Apropo de acele tevi de scurgere, vreau sa intreb pe cineva care e in tema: de ce s-a ales aceasta solutie? Chiar ar fi fost asa de scump sa fie "legate" direct la canalizarea menajera sau pluviala (am scris "sau", fiindca daca nu ma insel, in Bucuresti tot una e)?
Apropo de acele tevi de scurgere, vreau sa intreb pe cineva care e in tema: de ce s-a ales aceasta solutie? Chiar ar fi fost asa de scump sa fie "legate" direct la canalizarea menajera sau pluviala (am scris "sau", fiindca daca nu ma insel, in Bucuresti tot una e)?
subway guru wrote:Dar nu se putea implementa un sistem de genul "bucla inductiva" care sa dea verde pentru tramvai numai cand acesta se apropia, ca sa nu apara situatii cu cicluri semaforice care dau "verde" pentru tramvaie care nu exista? Nu e complicat…
Punand la socoteala ca actualii timpi de semaforizare sunt facuti ca si cum 11-le ar fi 41, toti astia stau ca 'tampitzii' la rosu asteptand un tramvai care nu mai vine...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
George
In aceste conditii - la care adaug si faptul ca sunteti impotriva consultarilor publice, desi acestea sunt de esenta democratiei - ma intreb de ce spuneti ca va agitati pentru un oras normal....personal sunt socat de felul in care va puteti lauda cu incalcarea legii si a bunului-simt (nu mai vorbesc de spatiile verzi).
Disclaimer: nu se vrea un atac la persoana, ci un atac la apologia incalcarii legii. Si a bunului-simt.
Ca sa citez un clasic in viata la alta discutie, despre exproprieri, asta e legea, nu se discuta. Se aplica intocmai si in materie de circulatie.
Mircea G wrote:sss wrote:De ce sefu ' ? Matale ai permis ?Regula de circulatie de baza , este SA CIRCULI . Daca te trezesti pe o strada blocata CE TREBUIE sa faci ? sa deblochezi , sa iesi din zona . DE zeci de ori DE FATA CU POLITIA RUTIERA am intors pe interzis sau am facut tot felul de sclemberii pentru a iesi din blocaj si nimeni n-a comenta nimic , ba mai mult de multe ori ei au oprit alte masini pt a putea sa fac manevra . De ce ?
Cat de nenorociti putem fi... natie de kkat
In aceste conditii - la care adaug si faptul ca sunteti impotriva consultarilor publice, desi acestea sunt de esenta democratiei - ma intreb de ce spuneti ca va agitati pentru un oras normal....personal sunt socat de felul in care va puteti lauda cu incalcarea legii si a bunului-simt (nu mai vorbesc de spatiile verzi).
Disclaimer: nu se vrea un atac la persoana, ci un atac la apologia incalcarii legii. Si a bunului-simt.
Ca sa citez un clasic in viata la alta discutie, despre exproprieri, asta e legea, nu se discuta. Se aplica intocmai si in materie de circulatie.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Mircea G
Din pacate n-ati inteles nimic . Eu stiu ca fiecare vrea sa se simta important , mare si tare , si sa fie " consultat " pt orice zid construit in orasul asta , dar nu se poate . Doar citiva au capacitatea de a gindi asemenea proiecte , de a studia si stabili .
Nu poti lasa la mina sau mintea locuitorilor viitorul dezvoltarii .
Pt ca este democratie AVEM REPREZENTANTI , platiti , care se ocupa cu asa ceva .
Daca vreti democratie de tip anul 1000 i.e.n. , ar insemna sa ne adunam in piata publica si sa incepem sa ne dam cu parerea ...
Aberatia cu aceste " consultari populare " nu este decit o cana cu apa rece data celor cu gura mare si creier mic . Nu cred ca se va ajunge la asa ceva .
Ce-ar insemna ca niste arhitecti , proiectanti sa gindeasca un proiect si sa vina taica- nimeni , sa spuna ca el nu vrea , din te miri cine stie ce motive ? Va spun eu , ar insemna ca arhitectii si proiectantii sa-si bage picioarele , pe principiul , daca sinteti VOI destepti , faceti VOI .
Romanii sint maestri la pus contre si idei crete . Eu va garantez ca daca-mi dati niste bani , va scot un sondaj ca jumatate+ 1 din bucuresteni , cer darimarea podului Basarab . Asta inseamna consultare populara.
Cum poti pune dezvoltarea unei comunitati in mina unei gloate minate de foame ,interese de gasca si imediate , gloata lipsita de informatii dezvoltarea orasului ?
Ce treaba are portarul de la Apaca ( si toata stima pt el ) cu proiectul unei strazi ? daca nivelul lui este de portar , credeti ca parerea lui poate fi autorizata sa stabileasca cum si pe unde , in ce conditii tehnice se face o strada ? Vi se pare logic ???
Asa ca , daca vrem sa vedem o dezvoltare si civilizare a orasului , trebuie sa depasim stadiul in care toti sintem constructori , arhitecti si filozofi , si sa lasam in grija celor abilitati sa faca ce este de facut .Chiar si cazul ca nu sintem multumiti de ce fac cei platiti , trebuie sa intelegem ca cei din " frunte " nu sint decit niste reprezentanti ai gloatei ...Asta este gloata , astia sint reprezentantii ...
Despre trafic .
Iar n-ati priceput cum sta treaba . Legile circulatiei sint date sa actioneze in caz de normalitate . In cazul cind in trafic se intimpla evenimente ce duc la perturbarea circulatiei normale , iese nenea politistul in strada , care el , stabileste ad-hoc , dupa mintea lui , cum sa faca PENTRU DESCONGESTIONAREA TRAFICULUI . Asta este rolul lui , sa asigure circulatia FLUENT si are dreptul sa hotarasca . Asta am spus si eu . In caz de blocaje , am dreptul , si daca pot , sa parasesc blocajul si chiar am fost ajuta de POLITIA RUTIERA sa fac asta .
Ultima oara am facut asta la iesire din Brasov spre Bucuresti cind ei deviau circulatia - pe ocolite - eu am vrut sa ma duc spre Sinaia , si nu ma lasau , asa ca am vrut sa ma intorc in oras , drept urmare am intors spre oras . Acolo se aflau doua echipaje si multe grade , dar nimeni n-a comentat nimic ... Dupa doua ore , cind m-am intors si tineau in continuare drumul blocat si deviat , am trecut printre ei , pe motiv ca nu aveau dreptul legal sa ma opreasca . Am trecut printre masinile de politie ...
Despre trecut peste spatiul verde ...daca se pune problema , o pot face . Asta ar insemna ca cineva n-a gindit si proiectat strada bine , ca trebuie facute bretele ...
Chiar pe undeva gasisem ca o strada dreapta , fara intersectie , nu poate fi mai lunga , conform normelor europene , de 190 m . Oare de ce ??? Nu cumva , si pentru a putea debloca si devia circulatia , pe undeva , in caz de nevoie ? Ce lungime are tronsonul din poza pusa de colegul ?
George wrote:
In aceste conditii - la care adaug si faptul ca sunteti impotriva consultarilor publice, desi acestea sunt de esenta democratiei - ma intreb de ce spuneti ca va agitati pentru un oras normal....personal sunt socat de felul in care va puteti lauda cu incalcarea legii si a bunului-simt (nu mai vorbesc de spatiile verzi).
Din pacate n-ati inteles nimic . Eu stiu ca fiecare vrea sa se simta important , mare si tare , si sa fie " consultat " pt orice zid construit in orasul asta , dar nu se poate . Doar citiva au capacitatea de a gindi asemenea proiecte , de a studia si stabili .
Nu poti lasa la mina sau mintea locuitorilor viitorul dezvoltarii .
Pt ca este democratie AVEM REPREZENTANTI , platiti , care se ocupa cu asa ceva .
Daca vreti democratie de tip anul 1000 i.e.n. , ar insemna sa ne adunam in piata publica si sa incepem sa ne dam cu parerea ...
Aberatia cu aceste " consultari populare " nu este decit o cana cu apa rece data celor cu gura mare si creier mic . Nu cred ca se va ajunge la asa ceva .
Ce-ar insemna ca niste arhitecti , proiectanti sa gindeasca un proiect si sa vina taica- nimeni , sa spuna ca el nu vrea , din te miri cine stie ce motive ? Va spun eu , ar insemna ca arhitectii si proiectantii sa-si bage picioarele , pe principiul , daca sinteti VOI destepti , faceti VOI .
Romanii sint maestri la pus contre si idei crete . Eu va garantez ca daca-mi dati niste bani , va scot un sondaj ca jumatate+ 1 din bucuresteni , cer darimarea podului Basarab . Asta inseamna consultare populara.
Cum poti pune dezvoltarea unei comunitati in mina unei gloate minate de foame ,interese de gasca si imediate , gloata lipsita de informatii dezvoltarea orasului ?
Ce treaba are portarul de la Apaca ( si toata stima pt el ) cu proiectul unei strazi ? daca nivelul lui este de portar , credeti ca parerea lui poate fi autorizata sa stabileasca cum si pe unde , in ce conditii tehnice se face o strada ? Vi se pare logic ???
Asa ca , daca vrem sa vedem o dezvoltare si civilizare a orasului , trebuie sa depasim stadiul in care toti sintem constructori , arhitecti si filozofi , si sa lasam in grija celor abilitati sa faca ce este de facut .Chiar si cazul ca nu sintem multumiti de ce fac cei platiti , trebuie sa intelegem ca cei din " frunte " nu sint decit niste reprezentanti ai gloatei ...Asta este gloata , astia sint reprezentantii ...
Despre trafic .
Iar n-ati priceput cum sta treaba . Legile circulatiei sint date sa actioneze in caz de normalitate . In cazul cind in trafic se intimpla evenimente ce duc la perturbarea circulatiei normale , iese nenea politistul in strada , care el , stabileste ad-hoc , dupa mintea lui , cum sa faca PENTRU DESCONGESTIONAREA TRAFICULUI . Asta este rolul lui , sa asigure circulatia FLUENT si are dreptul sa hotarasca . Asta am spus si eu . In caz de blocaje , am dreptul , si daca pot , sa parasesc blocajul si chiar am fost ajuta de POLITIA RUTIERA sa fac asta .
Ultima oara am facut asta la iesire din Brasov spre Bucuresti cind ei deviau circulatia - pe ocolite - eu am vrut sa ma duc spre Sinaia , si nu ma lasau , asa ca am vrut sa ma intorc in oras , drept urmare am intors spre oras . Acolo se aflau doua echipaje si multe grade , dar nimeni n-a comentat nimic ... Dupa doua ore , cind m-am intors si tineau in continuare drumul blocat si deviat , am trecut printre ei , pe motiv ca nu aveau dreptul legal sa ma opreasca . Am trecut printre masinile de politie ...
Despre trecut peste spatiul verde ...daca se pune problema , o pot face . Asta ar insemna ca cineva n-a gindit si proiectat strada bine , ca trebuie facute bretele ...
Chiar pe undeva gasisem ca o strada dreapta , fara intersectie , nu poate fi mai lunga , conform normelor europene , de 190 m . Oare de ce ??? Nu cumva , si pentru a putea debloca si devia circulatia , pe undeva , in caz de nevoie ? Ce lungime are tronsonul din poza pusa de colegul ?
Iesire Brasov- Bucuresti.jpg (118.54 KB; downloaded 2157 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
shoppy
De necrezut, ieri cascheta de la Grozavesti dirija traficul diferit fata de semafor, si mi se pare ca o facea bine ...
De necrezut, ieri cascheta de la Grozavesti dirija traficul diferit fata de semafor, si mi se pare ca o facea bine ...
- sss
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
sss
Da sefu' ! Am de vreo 20 ani si 700000 km, dar pentru ca gazonul ala a fost platit din banii mei nici nu mi-ar trece prin cap sa ma kk pe el! Eu fac parte dintre dobitocii care stau in coloana, nu depasesc tramvaie pe stanga, iar pe Centura blocata, chiar nu merg pe contrasens! Asa-i ca-s neadaptat la mediu si potrivit evolutiei speciilor tre' sa dispar?
Mircea G wrote:sss wrote:De ce sefu ' ? Matale ai permis ?Regula de circulatie de baza , este SA CIRCULI . Daca te trezesti pe o strada blocata CE TREBUIE sa faci ? sa deblochezi , sa iesi din zona . DE zeci de ori DE FATA CU POLITIA RUTIERA am intors pe interzis sau am facut tot felul de sclemberii pentru a iesi din blocaj si nimeni n-a comenta nimic , ba mai mult de multe ori ei au oprit alte masini pt a putea sa fac manevra . De ce ?
Cat de nenorociti putem fi... natie de kkat
Da sefu' ! Am de vreo 20 ani si 700000 km, dar pentru ca gazonul ala a fost platit din banii mei nici nu mi-ar trece prin cap sa ma kk pe el! Eu fac parte dintre dobitocii care stau in coloana, nu depasesc tramvaie pe stanga, iar pe Centura blocata, chiar nu merg pe contrasens! Asa-i ca-s neadaptat la mediu si potrivit evolutiei speciilor tre' sa dispar?
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
elloyy
^^^^ daca am fi pe facebook as da like
^^^^ daca am fi pe facebook as da like
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Mircea G
Generalizati si sub impulsul nervilor neglijati ceva ...
Eu n-am spus ca ma ...pe el de gazon , dar pentru a evita asa ceva trebuie facute scuaruri de intoarcere . Greseala este a administratorului drumului si a nu a celui ce a dorit sa scape din blocaj . Iesirea din blocaj , in sensul celor spuse de mine , inseamna clar iesire din blocaj prin intoarcere , viraj stinga sau dreapta , nu depasirea coloanei , nu mers pe contrasens . Da , depasesc tramvaiul pe stinga atunci cind legea imi permite .
Strada dintre Leu si Splai are peste 900 de metrii deci ar trebui minim 4 scuaruri de legatura intre benzi / sensuri .
Cind pe sosele politia , din diferite motive deviaza circulatia pe cimp , ce faceti ???
Da , nu prea sinteti adaptat , dar nu in sensul dat de dvs . Invatati sa fiti mai combativ , invatati sa va cereti drepturile si sa va folositi de drepturile cistigate . In cazul prezentat , va puteti adresa administratorului drumului cu cerere pentru deschiderea de treceri intre sensuri , pt a putea iesi din blocaje si pt a evita trecerea peste floricele .
sss wrote:
Da sefu' ! Am de vreo 20 ani si 700000 km, dar pentru ca gazonul ala a fost platit din banii mei nici nu mi-ar trece prin cap sa ma kk pe el! Eu fac parte dintre dobitocii care stau in coloana, nu depasesc tramvaie pe stanga, iar pe Centura blocata, chiar nu merg pe contrasens! Asa-i ca-s neadaptat la mediu si potrivit evolutiei speciilor tre' sa dispar?
Generalizati si sub impulsul nervilor neglijati ceva ...
Eu n-am spus ca ma ...pe el de gazon , dar pentru a evita asa ceva trebuie facute scuaruri de intoarcere . Greseala este a administratorului drumului si a nu a celui ce a dorit sa scape din blocaj . Iesirea din blocaj , in sensul celor spuse de mine , inseamna clar iesire din blocaj prin intoarcere , viraj stinga sau dreapta , nu depasirea coloanei , nu mers pe contrasens . Da , depasesc tramvaiul pe stinga atunci cind legea imi permite .
Strada dintre Leu si Splai are peste 900 de metrii deci ar trebui minim 4 scuaruri de legatura intre benzi / sensuri .
Cind pe sosele politia , din diferite motive deviaza circulatia pe cimp , ce faceti ???
Da , nu prea sinteti adaptat , dar nu in sensul dat de dvs . Invatati sa fiti mai combativ , invatati sa va cereti drepturile si sa va folositi de drepturile cistigate . In cazul prezentat , va puteti adresa administratorului drumului cu cerere pentru deschiderea de treceri intre sensuri , pt a putea iesi din blocaje si pt a evita trecerea peste floricele .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
Dar cum poti sa-ti ceri in mod 'civilizat' drepturile (si nu prin revolta, rascoala, razmerita sau alte 'mijloace violente' care incep cu 'R') atata vreme cat pe de alta parte ne spui ca 'monarhii luminati de moda noua' nu trebuie sa tina cont de parerea 'prostimii'???
Scuza-ma, dar e o mica/mare contradictie in termeni...
Dar cum poti sa-ti ceri in mod 'civilizat' drepturile (si nu prin revolta, rascoala, razmerita sau alte 'mijloace violente' care incep cu 'R') atata vreme cat pe de alta parte ne spui ca 'monarhii luminati de moda noua' nu trebuie sa tina cont de parerea 'prostimii'???
Scuza-ma, dar e o mica/mare contradictie in termeni...
📖 Pagination options