Topic: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
144 posts, 59050 views
📖 Pagination options
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
CiprianTRB
În urma cu o luna am trimis la Primăria Municipiului București o propunere pentru Convertirea a o parte din autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 3 în Troleibuze.
Propunerea a fost redirecționata la STB și acesta a fost răspunsul
Sper ca propunerea mea sa devina realitate!
Va invit la discuții despre acest subiect!
În urma cu o luna am trimis la Primăria Municipiului București o propunere pentru Convertirea a o parte din autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 3 în Troleibuze.
Propunerea a fost redirecționata la STB și acesta a fost răspunsul
PicsArt_08-28-08.02.03.png (662.59 KB; downloaded 6598 times)
Sper ca propunerea mea sa devina realitate!
Va invit la discuții despre acest subiect!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
andrei11
Nu e o idee bună, cred căcă costă este prea scumpă convertirea decât un produs deja fabricat cu această destinație.
Nu e o idee bună, cred că
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
Mihai2005
Dar bani pentru transformarea autobuzelor Saurer în troleibuze de exemplu de unde au avut? (off-topic)
Dar bani pentru transformarea autobuzelor Saurer în troleibuze de exemplu de unde au avut? (off-topic)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
andrei11
Cine a făcut transformarea ? Nu sunt la curent cu troleibuzele Saurer, cred că n-am mers niciodată cu ele. Cât timp au mai funcționat ca și troleibuze ? M-am uitat acum la poze, cu siguranță nu m-am urcat în viața mea într-un astfel de troleibuz.
Cine a făcut transformarea ? Nu sunt la curent cu troleibuzele Saurer, cred că n-am mers niciodată cu ele. Cât timp au mai funcționat ca și troleibuze ? M-am uitat acum la poze, cu siguranță nu m-am urcat în viața mea într-un astfel de troleibuz.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
Utilizator anonim
Saurer au fost facute de RATB cu ICPE-SAERP, parca in depoul Bujoreni a fost realizata actiunea. Nu are rost sa comparam ce a fost acum 20 de ani.
Ideea in sine de a transforma E3urile in troleibuze nu este rea, costurile ar putea fi ceva mai mici fata de un troleibuz nou, undeva la 50%, DAR, problema este ca majoritatea E3 sunt foarte uzate din punct de vedere al caroseriei, deci pe langa transformare ar necesita si ceva interventii la structura, ca sa le mai duci 10-15 ani ca troleibuze. Apoi, obligatoriu echipate si cu AC ca lumea, nu bancurile montate recent.
Saurer au fost facute de RATB cu ICPE-SAERP, parca in depoul Bujoreni a fost realizata actiunea. Nu are rost sa comparam ce a fost acum 20 de ani.
Ideea in sine de a transforma E3urile in troleibuze nu este rea, costurile ar putea fi ceva mai mici fata de un troleibuz nou, undeva la 50%, DAR, problema este ca majoritatea E3 sunt foarte uzate din punct de vedere al caroseriei, deci pe langa transformare ar necesita si ceva interventii la structura, ca sa le mai duci 10-15 ani ca troleibuze. Apoi, obligatoriu echipate si cu AC ca lumea, nu bancurile montate recent.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
Utilizator anonim
Si un exemplu mai elocvent, chiar Citarouri transformate in troleibuze, in Szeged, erau 6 bucati in 2011, acum nu stiu cate au ramas.
Si un exemplu mai elocvent, chiar Citarouri transformate in troleibuze, in Szeged, erau 6 bucati in 2011, acum nu stiu cate au ramas.
860-17.09.2011 (2).jpg (411.35 KB; downloaded 9538 times)
865-17.09.2011 (3).jpg (298.96 KB; downloaded 6536 times)
865-17.09.2011 (12).jpg (460.38 KB; downloaded 6538 times)
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
Valentin
Ce geamuri uriase au ungurii pe MB... Personal mi se pare o idee buna, dar voi aduce cateva cuvinte discutiei:
1. Cine realizeaza aceasta convertire? E posibila atribuirea (prin licitatie, etc) contractului catre patria mamă? Daca ar fi posibil asa ceva, s-ar putea odata cu convertirea si un "RK" + montarea de AC (ca cele de pe E4 sau mai bune). Asta ar fi cazul ideal, costurile posibil sa se apropie de un troleibuz nou?
2. Sa facem o comparatie - fata de Iribus au aproximativ cam aceeasi varsta (functie de probleme, piese lipsa, etc.) . Convertirea ar aduce un plus? Ma gandesc ca Ikarus-urile vor fi inlocuite de cele cu autonomie + posibil cele fara, deci oarecum inainte de licitatie puteam justifica convertirea ca o modalitate de a scapa de Ikarus-uri.
3. Convertirea ar putea fi buna daca s-ar moderniza si infrastructura in punctele cheie ca troleibuzele sa nu mai mearga ca un melc la fiecare schimbare de directie + implementarea de noi linii.
Ce geamuri uriase au ungurii pe MB... Personal mi se pare o idee buna, dar voi aduce cateva cuvinte discutiei:
1. Cine realizeaza aceasta convertire? E posibila atribuirea (prin licitatie, etc) contractului catre patria mamă? Daca ar fi posibil asa ceva, s-ar putea odata cu convertirea si un "RK" + montarea de AC (ca cele de pe E4 sau mai bune). Asta ar fi cazul ideal, costurile posibil sa se apropie de un troleibuz nou?
2. Sa facem o comparatie - fata de Iribus au aproximativ cam aceeasi varsta (functie de probleme, piese lipsa, etc.) . Convertirea ar aduce un plus? Ma gandesc ca Ikarus-urile vor fi inlocuite de cele cu autonomie + posibil cele fara, deci oarecum inainte de licitatie puteam justifica convertirea ca o modalitate de a scapa de Ikarus-uri.
3. Convertirea ar putea fi buna daca s-ar moderniza si infrastructura in punctele cheie ca troleibuzele sa nu mai mearga ca un melc la fiecare schimbare de directie + implementarea de noi linii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
Utilizator anonim
Cu siguranta doar prin licitatie, acum depinde si modul in care s-ar face o asemenea transformare, daca s-ar merge pe realizarea totala la prestator, aici fiind destul de limitate optiunile, sau, una foarte probabila, sa fie realizata de STB care sa liciteze doar intreg setul de echipamente de tractiune + montaj AC, in timp ce manopera bruta si alte reparatii sunt facute la URAC.
Cu siguranta doar prin licitatie, acum depinde si modul in care s-ar face o asemenea transformare, daca s-ar merge pe realizarea totala la prestator, aici fiind destul de limitate optiunile, sau, una foarte probabila, sa fie realizata de STB care sa liciteze doar intreg setul de echipamente de tractiune + montaj AC, in timp ce manopera bruta si alte reparatii sunt facute la URAC.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Andrei Andraș
Sau dacă mai are loc Astra, ar putea să le transforme ei la Arad pe modelul Renault-urilor din Cluj.
Sau dacă mai are loc Astra, ar putea să le transforme ei la Arad pe modelul Renault-urilor din Cluj.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
Utilizator anonim
Pai da, Astra ar fi cam singurii care pot face asta.
Pai da, Astra ar fi cam singurii care pot face asta.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
punmeister
Nu pot si la OMNIplus in Odaii?
Nu pot si la OMNIplus in Odaii?
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
micutzu
Cam de cate bucati ar putea fi vorba?Oricum daca se lanseaza si cealalta licitatie pentru inca 100 de troleibuze noi,ma indoiesc ca se va mai lua in calcul aceasta varianta.
Cam de cate bucati ar putea fi vorba?Oricum daca se lanseaza si cealalta licitatie pentru inca 100 de troleibuze noi,ma indoiesc ca se va mai lua in calcul aceasta varianta.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
WT_fan06
Cred că transformarea în troleibuze este o idee foarte bună. Cu ocazia asta se poate realiza şi un "refurbish" general al vehiculelor. Dotarea cu prize USB, afişaje generoase şi comenzi de deschidere a uşilor fiind doar câteva.
Este adevărat că unele E3 sunt uzate, dar pot fi revitalizate şi utilizate încă foarte mulți ani. Singura problemă e norma de poluare. Nu mai putem spune că sunt depăşite ca Rocarurile, că au podea joasă, au mai multe scaune la nivelul podelei decât noile achiziții şi o fiabilitate care, peste câțiva ani, greu va fi rivalizată de alte autobuze diesel.
Unde mai punem problema de mediu rezultată din risipirea resurselor în această lume a consumerismului?
Cred că transformarea în troleibuze este o idee foarte bună. Cu ocazia asta se poate realiza şi un "refurbish" general al vehiculelor. Dotarea cu prize USB, afişaje generoase şi comenzi de deschidere a uşilor fiind doar câteva.
Este adevărat că unele E3 sunt uzate, dar pot fi revitalizate şi utilizate încă foarte mulți ani. Singura problemă e norma de poluare. Nu mai putem spune că sunt depăşite ca Rocarurile, că au podea joasă, au mai multe scaune la nivelul podelei decât noile achiziții şi o fiabilitate care, peste câțiva ani, greu va fi rivalizată de alte autobuze diesel.
Unde mai punem problema de mediu rezultată din risipirea resurselor în această lume a consumerismului?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
CiprianTRB
Eu ma gândeam la în jur de 50-100.
micutzu wrote:
Cam de cate bucati ar putea fi vorba?Oricum daca se lanseaza si cealalta licitatie pentru inca 100 de troleibuze noi,ma indoiesc ca se va mai lua in calcul aceasta varianta.
Eu ma gândeam la în jur de 50-100.
📖 Pagination options