Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1490560 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 321 322 323 324 325 326 327  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Alex21

CiprianTRB wrote:
Asta este pentru cei care încă spun ca linia 278 este un zvon.

Lista e valabila de la 1 septembrie?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

In acel document găsești tot programul de pe toate liniile STB-ului din Ianuarie pana în Septembrie, și linia 278 apare la programul din Septembrie.
Aici ai link-ul documentului http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 190626.pdf

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Cazul liniei 131 - astazi la ora 19:30 - 7 din 14/15 autobuze erau la Ikea. OK ... e pauza de masa, dar ce facem cu atatea autobuze pe aceasta linie ??? Bun, e orasul gol, dar au ajuns autobuzele sa stea si dupa KFC spre Metro ...

Ce usor ar fi sa se faca banda unica de pe DN1 pana la Aviatorilor si de la Piata Dorobantilor la Romana. Ma scuzati ... de la Perla la Ase avem, dar la orele de varf parcheaza bizonii sa isi ia odraslele de la scoala britanica/americana sau se opresc sa-si ia pranzul ...

Solutia de mai sus nu o spun eu, ci mai multi soferi care au lucrat/lucreaza pe linia 131 de cel putin 15 ani: banda unica si un parc maxim din 14 ture si poti asigura o semicursa de 25-30 de minute, interval 5-7 minute.

Sa vedeti distractie atunci cand se va trece la parcul de toamna. O sa fie macel la Ikea de vor parca autobuzele si la Ploiesti.

DSC_0062.JPG (242.3 KB; downloaded 2145 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Aici e loc lejer sa faca banda unica pe 90% din traseu, ba chiar a fost lansat proiectul in 2017 dar au sarit soferii ca e aglomeratie din cauza benzii, recent a fost reluat, dar in teren nimic. Afecteaza mult toate traseele mai ales zona dintre Presei si Arcul de Triumf pe sensul respectiv, pierzi intre 30 si 60 minute. Problema implementarii benzii unice ramane intre Dorobanti si Aviatorilor, unde la fel pierzi mult, dar fiind doar doua benzi pe sens ar fi discutabil sa lasi doar una fiind un tronson destul de aglomerat.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

S-ar putea face si pe Dorobantilor banda unica pentru autobuze (intre Aviatorilor si Piata Dorobantilor - autobuzele au un interval de 1-2 minute la orele de varf) prin mutarea masinilor pe strazile secundare unde exista deja sensuri unice sau se pot implementa pentru a "desfunda" dopul de la Aviatorilor (dinspre Perla).

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Gabi23

Pe Dorobanți e problema semaforizării proaste + dacă ai polițist în intersecție la CdG care lasă tot pe cei de pe Aviatorilor să treacă pe roșu, că doar ”smecherii oficiali” merg pe acest bulevard!  :evil: Pe 131 e si problema că dacă le faci programe să meargă mai repede, se supără că îi pui să alerge și își depășesc norma. Din acest motiv se pierd intenționat curse, știți foarte bine, nu că nu au bandă unică!  :bleah:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Victor92, tu ai carnet de conducere / implicit circului cu autoturismul sau în autoturism 90 % din timpul de deplasare ?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Am carnet de conducere de aproape 9 ani de zile cu 2 amenzi luate si sute mii de kilometri parcursi cu masina.

Folosesc masina si transportul in comun.

De ce intrebi?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Pentru că :
1) În zona Dorobanți - Aviatorilor - PPL sunt benzi unice la greu, nu știu dacă se respectă toate.
2) Pe porțiuni unde ai 2 benzi / sens nu cred că se poate face bandă unică.
3)S-ar putea face si pe Dorobantilor banda unica pentru autobuze (intre Aviatorilor si Piata Dorobantilor - autobuzele au un interval de 1-2 minute la orele de varf) prin mutarea masinilor pe strazile secundare unde exista deja sensuri unice sau se pot implementa pentru a "desfunda" dopul de la Aviatorilor (dinspre Perla).
Prin enunțarea acestei idei am rezerve că ai carnet de 9 ani cu sute de mii de kilometri la activ.... Deci să înțeleg că vrei să interzici circulația auto personală între Piața Dorobanți și Televiziune ? ( ChdG )
4) Parcă s-a încercat ceva implementare de benzi unice pe acolo acum ceva ani dar a ieșit cu scandal monstru, se blocase circulația în zonă.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Andrei11: Decat sa acuzi, verifica situatia din teren si mai discutam dupa.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cris_m

Nu vad o legatura intre carnet si limitarea circulatiei cu masina proprie. Sincer acum! In tarile mai civilizate circulatia prin centru nu este asa la liber ca la noi, vrei sa ajungi in centru sau sa tranzitezi orasul, platesti (destul de mult), stai la semafoare, acorzi prioritate transportului in comun etc. In momentul de fata, daca s-ar implementa banda unica, da, s-ar face conzi imense, s-ar isca un scandal de zile mari, dar efectiv altfel nu ai cum fara sa dai militaria jos din pod. Ne-am obisnuit sa avem prea multe drepturi si libertati, in vreme ce obligatiile sunt undeva intr-un colt obscur.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Repet, cum propui circulația autoturismelor particulare între Liceul Caragiale și ChdG ? N-ai răspuns la întrebare, o aștept(tăm).
Da, aici ai dreptate, sute de mii de km în 9 ani poate să însemne și aproape milionul dar și 110.000...Tot sute de mii de km sunt.
Îmi pare rău că nu mai țin minte unde s-a încercat în nord banda unică acum ceva ani ( nu mulți, că a fost cu duamna primar ), de a ieșit scandal de scandal.
____________________
Completare :
Păi interziceți circulația auto între Piața Dorobanți și ChdG, să vedem ce iese. Eu mă supun și -mi  voi căuta alte trasee.
cris_m wrote:
Nu vad o legatura intre carnet si limitarea circulatiei cu masina proprie.

:?:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cosminduru

O bandă autobuzele și taxiurile, una restul mașinilor
Ce este așa neobișnuit?

Oricum se stă foarte mult pe acea porțiune în față la TVR. Cei care cunosc traseul evită zona, prin Primăverii și/sau calea Floreasca

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Costin

Se poate face o singura banda pentru masini si una dedicata pentru bus + taxi, sunt suficiente trasee alternative pentru traficul de tranzit in zona. Daca ai alternative, nu e nici un motiv sa nu faci banda dedicata pentru bus...

 


Go to page:  1  ... 321 322 323 324 325 326 327  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433604 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use