Topic: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
225 posts, 2191212 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Utilizator anonim
Cam asa arata actiunea, s-a facut in special jumatate de an in 2006 cu primul CH PPC, apoi o lunga perioada in 2007-2008 cu Bucur LF, apoi a mai fost cu 205 la fel procedura.
Cam asa arata actiunea, s-a facut in special jumatate de an in 2006 cu primul CH PPC, apoi o lunga perioada in 2007-2008 cu Bucur LF, apoi a mai fost cu 205 la fel procedura.
306-URAC-20-2.JPG (164.98 KB; downloaded 4965 times)
DSC02550-2.JPG (178.92 KB; downloaded 4949 times)
DSC02552-2.JPG (186.38 KB; downloaded 4950 times)
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
alexxd_31
Stiam ca se face cu recipiente pline cu apa. Cred ca e mai usor de incarcat /descarcat fara sa fie nevoie ca cineva sa isi rupa spatele cu sacii plini nisip.
Stiam ca se face cu recipiente pline cu apa. Cred ca e mai usor de incarcat /descarcat fara sa fie nevoie ca cineva sa isi rupa spatele cu sacii plini nisip.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
3mil
Acum aproape o oră se plimba pe la Gara Basarab.
Acum aproape o oră se plimba pe la Gara Basarab.
IMG_3781.JPG (1.55 MB; downloaded 4698 times)
IMG_3780.JPG (1.65 MB; downloaded 4703 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
punmeister
Asa au facut la CAF.
alexxd_31 wrote:
Stiam ca se face cu recipiente pline cu apa. Cred ca e mai usor de incarcat /descarcat fara sa fie nevoie ca cineva sa isi rupa spatele cu sacii plini nisip.
Asa au facut la CAF.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Nenea_titi
Și CAFurile din Luxemburg tot cu recipiente cu apă calibrate au fost testate pe linie înainte de a fi puse pe traseu . Cu nisip, pe lângă că face mizerie, e și greu de cărat... Acolo, greutatea medie este 70 kg. Eh, încearcă să ridici 70 kg... Recipientele cu apă le umpli pe loc în tramvai și nici mizerie nu faci. În plus sunt calibrate ( 1L apă ~ 1kg). Metoda cu saci de nisip e antică, veche și de demult. Specific STB, încă odată cu metode și tehnologie din secolul trecut.
Revenind , cred că acest tramvai nu are șanse reale să mai revină în serviciu regulat...poate doar să îi dea o linie neimportantă pe lângă un depou, gen cum era 4. Acuma și pe 32 dar e o linie aglomerată și dacă se strică pe ea, la revedere. Blocaj total. Văd că are pantograf schunck...are pretenții de 41?
Și CAFurile din Luxemburg tot cu recipiente cu apă calibrate au fost testate pe linie înainte de a fi puse pe traseu . Cu nisip, pe lângă că face mizerie, e și greu de cărat... Acolo, greutatea medie este 70 kg. Eh, încearcă să ridici 70 kg... Recipientele cu apă le umpli pe loc în tramvai și nici mizerie nu faci. În plus sunt calibrate ( 1L apă ~ 1kg). Metoda cu saci de nisip e antică, veche și de demult. Specific STB, încă odată cu metode și tehnologie din secolul trecut.
Revenind , cred că acest tramvai nu are șanse reale să mai revină în serviciu regulat...poate doar să îi dea o linie neimportantă pe lângă un depou, gen cum era 4. Acuma și pe 32 dar e o linie aglomerată și dacă se strică pe ea, la revedere. Blocaj total. Văd că are pantograf schunck...are pretenții de 41?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
shoppy
Nici nu stiu cu ce sa compari URAC-ul ca sa fie bine, cu ceva de pe la CFR Calatori poate.
Nici nu stiu cu ce sa compari URAC-ul ca sa fie bine, cu ceva de pe la CFR Calatori poate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Utilizator anonim
361 a circulat dimineata in 32.
361 a circulat dimineata in 32.
- bobby
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
bobby
Să sperăm să reziste mai mult decât data trecută
Să sperăm să reziste mai mult decât data trecută
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Utilizator anonim
Si a rezistat...3 zile pana la ora 9, dimineata.
Dupa ce va fi pus la punct, daca va fi pus la punct vroedata, urmeaza sa fie luat la „upgrade” si 192 din depoul Colentina, tot cu INDA... Desi 361 din 2014 de cand l-au scos nu a dat randament nici cat experimentele 3001 si 3002 care au mers aproape constant aproape 10 ani
Si a rezistat...3 zile pana la ora 9, dimineata.
Dupa ce va fi pus la punct, daca va fi pus la punct vroedata, urmeaza sa fie luat la „upgrade” si 192 din depoul Colentina, tot cu INDA... Desi 361 din 2014 de cand l-au scos nu a dat randament nici cat experimentele 3001 si 3002 care au mers aproape constant aproape 10 ani
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
punmeister
Sau ca pe vremea cand avea chopper Holec )))
Utilizator anonim wrote:
Desi 361 din 2014 de cand l-au scos nu a dat randament nici cat experimentele 3001 si 3002 care au mers aproape constant aproape 10 ani
Sau ca pe vremea cand avea chopper Holec )))
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
Tom
Dar nu-i așa că fostul primar Tarkan Bĕsesoğlu a reușit să-l conducă, sa pună o frână și să dea ziariștii din tramvai cu capul în ce au avut în fața lor? (inaugurarea aia pompoasă de la capătul de la Gara de Nord)
Utilizator anonim wrote:Deci, e o minune, a ținut 3 zile.
Si a rezistat...3 zile pana la ora 9, dimineata.
punmeister wrote:Utilizator anonim wrote:Sau ca pe vremea cand avea chopper Holec )))
Desi 361 din 2014 de cand l-au scos nu a dat randament nici cat experimentele 3001 si 3002 care au mers aproape constant aproape 10 ani
Dar nu-i așa că fostul primar Tarkan Bĕsesoğlu a reușit să-l conducă, sa pună o frână și să dea ziariștii din tramvai cu capul în ce au avut în fața lor? (inaugurarea aia pompoasă de la capătul de la Gara de Nord)
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
V2A
361 a fost astăzi în 32. Este și acum la traseu.
361 a fost astăzi în 32. Este și acum la traseu.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
shoppy
Tom wrote:Foarte buna chestia asta, ar trebui sa se repete periodic, poate le mai vine mintea la cap.
Dar nu-i așa că fostul primar Tarkan Bĕsesoğlu a reușit să-l conducă, sa pună o frână și să dea ziariștii din tramvai cu capul în ce au avut în fața lor? (inaugurarea aia pompoasă de la capătul de la Gara de Nord)
📖 Pagination options