Topic: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
365 posts, 123388 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Victor92
642 e foarte bun din mai multe motive:
- se realizeaza legatura intre Valea Argesului si Crangasi (metrou) - i-ar ajuta dimineata, cat si seara pe cei care se duc si vin de la munca. Asa cum bine stim, la orele de varf 41 este aglomerat inca de la capate, iar cand te urci/cobori la Crangasi, e o adevarata crima;
- majoritatea celor care folosesc linia 41, coboara la Tricodava, de unde iau troleibuzele sau autobuzele care si asa sunt blocate in oras;
- linia 642 circula foarte bine seara si are un interval bun - chiar ii ajuta pe cei care coboara de la metrou la Crangasi si se duc in Militari/Drumul Taberei;
- cu banda unica se rezolva foarte usor si am mai mentionat asta: pe Drumul Taberei, din 3 benzi, una o faci pentru bus - valabil si pe Brasov, iar de la intersectia cu Uverturii pana la Crangasi sunt zone in care se mai poate taia din carosabil si sa se mai faca o banda;
- autobuzele de pe linia 642 au aer conditionat, spre deosebire de tramvaiele V3A-93 (sau cum le spune) nu au ac si mori vara de cald in ele;
- calatorii nu mai platesc doua calatorii (tramvai si troleibuz/autobuz) si doar un bilet pentru a calatori intre cele doua zone importante - Crangasi si Drumul Taberei;
- asigurarea unui flux constant in cazul in care un tramvai de pe linia 41 se defecteaza..iar pana apare 641 stim cu totii cum e...toti soferii fug de respectivul traseul - atentie: cand apare 641, este afectat parcul de pe celelalte linii;
- avem un parc de autobuze masiv in clipa de fata si se poate mentine linia 642;
- linia 642 s-a dovedit in acest timp (din iulie incoace) un mare succes, fiind utilizata de multi calatori - spre deosebire de linia 641 care mai are un pic si ajunge direct la Autobaza Titan;
- desigur, aportul ar fi mai mare daca ar fi banda unica si politie care sa gestioneze situatia (de luni pana vineri);
Andrei11, mai doresti argumente?
642 e foarte bun din mai multe motive:
- se realizeaza legatura intre Valea Argesului si Crangasi (metrou) - i-ar ajuta dimineata, cat si seara pe cei care se duc si vin de la munca. Asa cum bine stim, la orele de varf 41 este aglomerat inca de la capate, iar cand te urci/cobori la Crangasi, e o adevarata crima;
- majoritatea celor care folosesc linia 41, coboara la Tricodava, de unde iau troleibuzele sau autobuzele care si asa sunt blocate in oras;
- linia 642 circula foarte bine seara si are un interval bun - chiar ii ajuta pe cei care coboara de la metrou la Crangasi si se duc in Militari/Drumul Taberei;
- cu banda unica se rezolva foarte usor si am mai mentionat asta: pe Drumul Taberei, din 3 benzi, una o faci pentru bus - valabil si pe Brasov, iar de la intersectia cu Uverturii pana la Crangasi sunt zone in care se mai poate taia din carosabil si sa se mai faca o banda;
- autobuzele de pe linia 642 au aer conditionat, spre deosebire de tramvaiele V3A-93 (sau cum le spune) nu au ac si mori vara de cald in ele;
- calatorii nu mai platesc doua calatorii (tramvai si troleibuz/autobuz) si doar un bilet pentru a calatori intre cele doua zone importante - Crangasi si Drumul Taberei;
- asigurarea unui flux constant in cazul in care un tramvai de pe linia 41 se defecteaza..iar pana apare 641 stim cu totii cum e...toti soferii fug de respectivul traseul - atentie: cand apare 641, este afectat parcul de pe celelalte linii;
- avem un parc de autobuze masiv in clipa de fata si se poate mentine linia 642;
- linia 642 s-a dovedit in acest timp (din iulie incoace) un mare succes, fiind utilizata de multi calatori - spre deosebire de linia 641 care mai are un pic si ajunge direct la Autobaza Titan;
- desigur, aportul ar fi mai mare daca ar fi banda unica si politie care sa gestioneze situatia (de luni pana vineri);
Andrei11, mai doresti argumente?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Utilizator anonim
E foarte bun acum, sa vezi cand vine 41 ce vor prefera calatorii sa se inghesuie in 41 decat sa faca ore intregi in trafic. Iar pe unde zici tu nu ai loc sa faci banda unica. Ca sa nu mai zic ca pe tronsonul asta ai deja o banda unica, cea mai eficienta din oras
E foarte bun acum, sa vezi cand vine 41 ce vor prefera calatorii sa se inghesuie in 41 decat sa faca ore intregi in trafic. Iar pe unde zici tu nu ai loc sa faci banda unica. Ca sa nu mai zic ca pe tronsonul asta ai deja o banda unica, cea mai eficienta din oras
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Victor92
Daca le dai oamenilor alternativa si timpi buni de succedare, se vor reorienta.
Daca le dai oamenilor alternativa si timpi buni de succedare, se vor reorienta.
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Mihai2005
Pentru evitarea traficului din Pasajul Lujerului la orele de vârf autobuzele pot opta pentru Strada Lujerului, deasupra pasajului.
Pentru evitarea traficului din Pasajul Lujerului la orele de vârf autobuzele pot opta pentru Strada Lujerului, deasupra pasajului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
andrei11
...se realizeaza legatura intre Valea Argesului si Crangasi (metrou)
O să ai cât de curând o legătură ultracomodă și ultrarapidă între Valea Argeșului și Eroilor și nici nu o să-ți mai trebuiască bilet pentru autobuz...
Argumentul tău cade
...la orele de varf 41 este aglomerat inca de la capate, iar cand te urci/cobori la Crangasi, e o adevarata crima;
Același argument ca cel de mai sus...Vii cu metroul până la Parc Dr. Taberei și după aceea dacă ai chef te urci în 41, chiar deandăretelea....
majoritatea celor care folosesc linia 41, coboara la Tricodava, de unde iau troleibuzele sau autobuzele care si asa sunt blocate in oras;
Ei na, și 642 nu-i blocat, nu ? E helicopter 642 ăsta ?
...linia 642 circula foarte bine seara si are un interval bun - chiar ii ajuta pe cei care coboara de la metrou la Crangasi si se duc in Militari/Drumul Taberei;
Vezi pct 1
...calatorii nu mai platesc doua calatorii (tramvai si troleibuz/autobuz) si doar un bilet pentru a calatori intre cele doua zone importante - Crangasi si Drumul Taberei;
Ai o adevărată obsesie cu cele două călătorii, călătorii întâmplători, da, vor plăti două călătorii, ei și, care-i problema ? Pentru cei tradiționali există abonamentul, sau tu umbli pe blat cu STB - ul și nu ai auzit de abonament ? Eu îl am pe cel mare, de 50 de lei.
asigurarea unui flux constant in cazul in care un tramvai de pe linia 41 se defecteaza..
Asta-i bazaconie, și-ți explic imediat de ce. Tu în casă să înțeleg că ai două frigidere / două aragaze / două mașini de spălat / două WC - uri / două circuite electrice ca în caz că se defectează unul să îl folosești imediat pe celelalt ?
linia 642 s-a dovedit in acest timp (din iulie incoace) un mare succes, fiind utilizata de multi calatori
Evident, pentru că e 41 suspendat...Când se va da drumul la 41, 642 care poate face și o oră de la Grant la Valea Argeșului va muri de moarte bună.
...desigur, aportul ar fi mai mare daca ar fi banda unica si politie care sa gestioneze situatia (de luni pana vineri);
Iar ai o adevărată obsesie cu banda asta unică...Din pasaj până la Grant n-ai decât două benzi / sens.
Voi spuneți despre noi, ăștia mai ruginiți la vârstă că ne-a îndobitocit socialismul ceaușist. Dar și voi, capitaliști pur sânge aveți texte fără fundament o grămadă...Postați o lozincă goală de conținut pe net și credeți că problema e rezolvată...
________________
În concluzie, argumentele tale pentru 642 sunt praf, susținute numai de lozinci capitaliste, formă fără fond.
Vino cu un argument solid și mai discutăm.
...se realizeaza legatura intre Valea Argesului si Crangasi (metrou)
O să ai cât de curând o legătură ultracomodă și ultrarapidă între Valea Argeșului și Eroilor și nici nu o să-ți mai trebuiască bilet pentru autobuz...
Argumentul tău cade
...la orele de varf 41 este aglomerat inca de la capate, iar cand te urci/cobori la Crangasi, e o adevarata crima;
Același argument ca cel de mai sus...Vii cu metroul până la Parc Dr. Taberei și după aceea dacă ai chef te urci în 41, chiar deandăretelea....
majoritatea celor care folosesc linia 41, coboara la Tricodava, de unde iau troleibuzele sau autobuzele care si asa sunt blocate in oras;
Ei na, și 642 nu-i blocat, nu ? E helicopter 642 ăsta ?
...linia 642 circula foarte bine seara si are un interval bun - chiar ii ajuta pe cei care coboara de la metrou la Crangasi si se duc in Militari/Drumul Taberei;
Vezi pct 1
...calatorii nu mai platesc doua calatorii (tramvai si troleibuz/autobuz) si doar un bilet pentru a calatori intre cele doua zone importante - Crangasi si Drumul Taberei;
Ai o adevărată obsesie cu cele două călătorii, călătorii întâmplători, da, vor plăti două călătorii, ei și, care-i problema ? Pentru cei tradiționali există abonamentul, sau tu umbli pe blat cu STB - ul și nu ai auzit de abonament ? Eu îl am pe cel mare, de 50 de lei.
asigurarea unui flux constant in cazul in care un tramvai de pe linia 41 se defecteaza..
Asta-i bazaconie, și-ți explic imediat de ce. Tu în casă să înțeleg că ai două frigidere / două aragaze / două mașini de spălat / două WC - uri / două circuite electrice ca în caz că se defectează unul să îl folosești imediat pe celelalt ?
linia 642 s-a dovedit in acest timp (din iulie incoace) un mare succes, fiind utilizata de multi calatori
Evident, pentru că e 41 suspendat...Când se va da drumul la 41, 642 care poate face și o oră de la Grant la Valea Argeșului va muri de moarte bună.
...desigur, aportul ar fi mai mare daca ar fi banda unica si politie care sa gestioneze situatia (de luni pana vineri);
Iar ai o adevărată obsesie cu banda asta unică...Din pasaj până la Grant n-ai decât două benzi / sens.
Voi spuneți despre noi, ăștia mai ruginiți la vârstă că ne-a îndobitocit socialismul ceaușist. Dar și voi, capitaliști pur sânge aveți texte fără fundament o grămadă...Postați o lozincă goală de conținut pe net și credeți că problema e rezolvată...
________________
În concluzie, argumentele tale pentru 642 sunt praf, susținute numai de lozinci capitaliste, formă fără fond.
Vino cu un argument solid și mai discutăm.
- Victor92
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
andrei11
Cred că majoritatea nu văd bine, nu numai eu.
Bancul ăla cu nebunul* care mergea pe contrasens pe autorstradă e chiar bun...
__________________
* În banc e vorba de nebun, nici prin gând nu-mi trece să jignesc un coleg de forum. Asta ca să fie limpede pentru toată lumea.
Cred că majoritatea nu văd bine, nu numai eu.
Bancul ăla cu nebunul* care mergea pe contrasens pe autorstradă e chiar bun...
__________________
* În banc e vorba de nebun, nici prin gând nu-mi trece să jignesc un coleg de forum. Asta ca să fie limpede pentru toată lumea.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
aztec
Eu folosesc si as vrea sa ramana 642 exact din motivele prezentate.
Nu am facut mai mult de 17 min parca de la VA pana la Crangasi. Bate ceva +41 de la distanță.
Bine...toate argumentele sunt valabile la orele mele.
Eu folosesc si as vrea sa ramana 642 exact din motivele prezentate.
Nu am facut mai mult de 17 min parca de la VA pana la Crangasi. Bate ceva +41 de la distanță.
Bine...toate argumentele sunt valabile la orele mele.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Valentin
Voi nu luati in calcul anumite lucruri, cum ar fi:
1. Traficul de pe linia lui 41 e afectat si la Grant, Ciurel, P.D-Taberei, fapt care au facut o parte din soferi (aia care conduc inca in oras - sa vedem distractie cu 642 de cand incepe scoala - facultatea) sa se orienteze pe alte rute.
2. Linia e buna pentru ca e "comoda" nu pentru ca ar fi mai rapida decat 41 - si-a facut treaba si o sa si-o faca in continuare pana la aparitia lui 41. Nu vreau sa para rautacios ce voi spune - dar schimbul cu 41 dureaza maxim 4 minute avand in vedere ca 41 vine odata la 2-3 minute, nu e de parca cobori la Plaza si astepti xx minute pentru un 35 , transbordarea e rapida , hai maxim 5 minute daca prinzi un semafor - in orice caz aceste 5 minute de "sport" nu inseamna ca e nevoie de 642.
3. Majoritatea celor din 642 o sa se uite cum trece 41 pe langa ei cu viteza in timp ce ei stau in trafic.. o sa se reorienteze.
4. Dubla plata pentru 368+41 sau troleu+41 (transbordarea care exista inainte si nu se plangea nimeni) - cine merge zilnic cu STB si e intr-atat de nebun incat sa plateasca 3,2 lei/zi in loc sa-si ia un abonament? (pentru 642) care e logica? Daca mergi zilnic cu STB fie ca transbordezi sau nu, mai rentabil e abonamentul , eventual in loc de general poti pe 2,3 linii sau cat era si e mai ieftin + beneficii de traseu comun (adica pt 69+41 poti sa iei si 90,93, etc.)
Voi nu luati in calcul anumite lucruri, cum ar fi:
1. Traficul de pe linia lui 41 e afectat si la Grant, Ciurel, P.D-Taberei, fapt care au facut o parte din soferi (aia care conduc inca in oras - sa vedem distractie cu 642 de cand incepe scoala - facultatea) sa se orienteze pe alte rute.
2. Linia e buna pentru ca e "comoda" nu pentru ca ar fi mai rapida decat 41 - si-a facut treaba si o sa si-o faca in continuare pana la aparitia lui 41. Nu vreau sa para rautacios ce voi spune - dar schimbul cu 41 dureaza maxim 4 minute avand in vedere ca 41 vine odata la 2-3 minute, nu e de parca cobori la Plaza si astepti xx minute pentru un 35 , transbordarea e rapida , hai maxim 5 minute daca prinzi un semafor - in orice caz aceste 5 minute de "sport" nu inseamna ca e nevoie de 642.
3. Majoritatea celor din 642 o sa se uite cum trece 41 pe langa ei cu viteza in timp ce ei stau in trafic.. o sa se reorienteze.
4. Dubla plata pentru 368+41 sau troleu+41 (transbordarea care exista inainte si nu se plangea nimeni) - cine merge zilnic cu STB si e intr-atat de nebun incat sa plateasca 3,2 lei/zi in loc sa-si ia un abonament? (pentru 642) care e logica? Daca mergi zilnic cu STB fie ca transbordezi sau nu, mai rentabil e abonamentul , eventual in loc de general poti pe 2,3 linii sau cat era si e mai ieftin + beneficii de traseu comun (adica pt 69+41 poti sa iei si 90,93, etc.)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
andrei11
Abonamentele lunare sunt pe o linie, pe două, pe toate.
Abonamentele lunare sunt pe o linie, pe două, pe toate.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
cosminduru
Simplu, o banda unica, STB si taxi, o banda restul masinilor
Se obisnuieste peste tot prin vest.
Biletele trebuie neaparat modificate la cele de 60 de minute, pentru ca sunt foarte rare situatiile cand un traseu util este direct, majoritatea calatorilor care nu se plimba doua statii intr-un cartier trebuie sa schimbe cel putin o data - si astfel sa plateasca 2, 3 calatorii aiurea. Aceasta meteahna cu biletul valabil doar pe acea calatorie trebuie desfiintata, o calatorie cu STB nu inseamna un singur vehicul. Pana si la metrou ai transbordari gratuite intre magistrale. Asa e normal si asa trebuie sa fie si la suprafata.
Abonamentul e diferit si se adreseaza celor care merg zilnic. Uite eu sunt un calator semi-intamplator, in sensul ca in unele zile folosesc masina personala, in altele bicicleta, in altele metroul si in unele STB.
andrei11 wrote:
Pe o șosea full care are două benzi / sens chiar sunt curios cum poți delimita o bandă unică...
Simplu, o banda unica, STB si taxi, o banda restul masinilor
Se obisnuieste peste tot prin vest.
andrei11 wrote:
Ai o adevărată obsesie cu cele două călătorii, călătorii întâmplători, da, vor plăti două călătorii, ei și, care-i problema ? Pentru cei tradiționali există abonamentul, sau tu umbli pe blat cu STB - ul și nu ai auzit de abonament ? Eu îl am pe cel mare, de 50 de lei.
Biletele trebuie neaparat modificate la cele de 60 de minute, pentru ca sunt foarte rare situatiile cand un traseu util este direct, majoritatea calatorilor care nu se plimba doua statii intr-un cartier trebuie sa schimbe cel putin o data - si astfel sa plateasca 2, 3 calatorii aiurea. Aceasta meteahna cu biletul valabil doar pe acea calatorie trebuie desfiintata, o calatorie cu STB nu inseamna un singur vehicul. Pana si la metrou ai transbordari gratuite intre magistrale. Asa e normal si asa trebuie sa fie si la suprafata.
Abonamentul e diferit si se adreseaza celor care merg zilnic. Uite eu sunt un calator semi-intamplator, in sensul ca in unele zile folosesc masina personala, in altele bicicleta, in altele metroul si in unele STB.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Dragos31
@andrei11, acesta ar trebui sa fie traseul liniei 643 in zona Lujerului, deci nu e chiar aproape de metrou...
Oricum, nu-mi dau seama unde ar putea fi pozitionata statia, cel mai probabil dupa efectuarea manevrei de intoarcere si incadrarea pe Str. Lujerului, in dreptul benzinariei MOL...
andrei11 wrote:
[...]
Referitor la 643, Cora Lujerului e ( relativ ) aproape de metrou ? Că nu-mi dau seama...
@andrei11, acesta ar trebui sa fie traseul liniei 643 in zona Lujerului, deci nu e chiar aproape de metrou...
Oricum, nu-mi dau seama unde ar putea fi pozitionata statia, cel mai probabil dupa efectuarea manevrei de intoarcere si incadrarea pe Str. Lujerului, in dreptul benzinariei MOL...
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Mihai2005
Eu tot nu-i văd rostul acestei linii de autobuz. Prea multe autobuze bune folosite pe niște linii temporare. Dar mă rog, cine sunt eu să judec?
Eu tot nu-i văd rostul acestei linii de autobuz. Prea multe autobuze bune folosite pe niște linii temporare. Dar mă rog, cine sunt eu să judec?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019
Utilizator anonim
Din 2 septembrie se reduce la jumatate parcul pe 641/2 si vor mai fi reduse pe masura ce dispar calatorii. Nenorocirea cea mare e acum, ca ai aproape 60 de autobuze care mai mult stau blocate si polueaza, inclusiv Kenturile care fie ele cele mai ecologice si moderne din oras, tot mai polueaza, de vechile E3 nici nu mai are rost sa discutam.
Din 2 septembrie se reduce la jumatate parcul pe 641/2 si vor mai fi reduse pe masura ce dispar calatorii. Nenorocirea cea mare e acum, ca ai aproape 60 de autobuze care mai mult stau blocate si polueaza, inclusiv Kenturile care fie ele cele mai ecologice si moderne din oras, tot mai polueaza, de vechile E3 nici nu mai are rost sa discutam.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination