Topic: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
161 posts, 63547 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)
Adrian Rosca
1Şedinţa de Guvern din 09.11.2011
Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru lucrările de reabilitare a podului de cale ferată situat între staţiile Vidra şi Grădiştea
GUVERNUL ROMANIEIGuvernul a aprobat astăzi, print-o Hotarâre, indicatorii tehnico-economici, pentru lucrările de reabilitare a podului de cale ferată situat pe linia de cale ferată Bucureşti – Giurgiu, între staţiile Vidra şi Grădiştea, a anunţat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Ioana Muntean, la finalul şedinţei de Guvern.
Circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată Bucureşti - Grădiştea a fost închisă din cauza avariilor apărute la vechiul pod feroviar de la kilometrul 23+557, după inundaţiile din anul 2005. Prin lucrările preconizate se urmăreşte racordarea podului deja construit în cadrul proiectului de amenajarea a râului Argeş, la traseul feroviar existent.
Soluţiile tehnice adoptate pentru acest proiect sunt în acord cu normele europene şi presupun execuţia unor ample lucrări, precum: reabilitarea infrastructurii şi a suprastructurii podului şi a viaductului existent; construirea de noi viaducte pentru eliminarea terasamentelor înalte; racordarea traseului noii linii la linia existentă; amenajarea unui punct de oprire în linie curentă; apărări de maluri în albia râului Argeş pe toată zona podului; instalaţii de semnalizare feroviară şi de siguranţă a circulaţiei; instalaţii de telecomunicaţii etc.
Atribuirea contractului pentru execuţia lucrărilor se va face în urma unei licitaţii deschise, iar contractul se preconizează a fi încheiat până la sfârşitul acestui an, astfel încât execuţia lucrărilor să înceapă în anul 2012.
“Valoarea totală a investiţiei este de aproximativ 59 milioane euro (fără TVA), iar sursa de finanţate va fi asigurată, în urma acordului stabilit cu Comisia Europeană, din fonduri POS-T şi de la Bugetul de Stat”, a precizat purtătorul de cuvânt al Guvernului.
1Şedinţa de Guvern din 09.11.2011
Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru lucrările de reabilitare a podului de cale ferată situat între staţiile Vidra şi Grădiştea
GUVERNUL ROMANIEIGuvernul a aprobat astăzi, print-o Hotarâre, indicatorii tehnico-economici, pentru lucrările de reabilitare a podului de cale ferată situat pe linia de cale ferată Bucureşti – Giurgiu, între staţiile Vidra şi Grădiştea, a anunţat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Ioana Muntean, la finalul şedinţei de Guvern.
Circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată Bucureşti - Grădiştea a fost închisă din cauza avariilor apărute la vechiul pod feroviar de la kilometrul 23+557, după inundaţiile din anul 2005. Prin lucrările preconizate se urmăreşte racordarea podului deja construit în cadrul proiectului de amenajarea a râului Argeş, la traseul feroviar existent.
Soluţiile tehnice adoptate pentru acest proiect sunt în acord cu normele europene şi presupun execuţia unor ample lucrări, precum: reabilitarea infrastructurii şi a suprastructurii podului şi a viaductului existent; construirea de noi viaducte pentru eliminarea terasamentelor înalte; racordarea traseului noii linii la linia existentă; amenajarea unui punct de oprire în linie curentă; apărări de maluri în albia râului Argeş pe toată zona podului; instalaţii de semnalizare feroviară şi de siguranţă a circulaţiei; instalaţii de telecomunicaţii etc.
Atribuirea contractului pentru execuţia lucrărilor se va face în urma unei licitaţii deschise, iar contractul se preconizează a fi încheiat până la sfârşitul acestui an, astfel încât execuţia lucrărilor să înceapă în anul 2012.
“Valoarea totală a investiţiei este de aproximativ 59 milioane euro (fără TVA), iar sursa de finanţate va fi asigurată, în urma acordului stabilit cu Comisia Europeană, din fonduri POS-T şi de la Bugetul de Stat”, a precizat purtătorul de cuvânt al Guvernului.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: 902 Podul de la Gradistea
Dominatrix
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Podul de la Gradistea (Linia 902)
Gabi23
Deşi au trecut peste 8 ani de la prăbuşirea podului vechi (13.08.2005) , probabil va mai curge multă apă pe Argeş, până să mai treacă trenuri pe aici . Nu se mişcă nimic, iar podul parţial construit la sfârşitul anilor '80 şi care ar trebui finalizat, se degradează pe zi ce trece. În loc să se demareze lucrările de înlocuire a elementelor degradate şi să se completeze cu cele care mai sunt necesare, autorităţile responsabile din Ministerul Transporturilor au alte preocupari, prin care risipesc banii, învestindu-i în proiecte fantasmagorice, simpozioane de mâncat gogoşi şi multe alte stupidităţi. Se visează coridoare şi alte linii de mare viteză, dar avem toţi incompetenţii plătiţi să frece duda în minister, nefiind capabili să facă un proiect pertinent!
P.S. Azi 10 noiembrie 2013, în apropierea podului, există o trecere la nivel la care funcţionau semnalele luminoase, nu cumva să vină vreun tren invizibil, să îi calce pe şoferi . Prostia românească!
Pod Grădiştea - 10.11.2013 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (1) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (2) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (3) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (4) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (5) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Deşi au trecut peste 8 ani de la prăbuşirea podului vechi (13.08.2005) , probabil va mai curge multă apă pe Argeş, până să mai treacă trenuri pe aici . Nu se mişcă nimic, iar podul parţial construit la sfârşitul anilor '80 şi care ar trebui finalizat, se degradează pe zi ce trece. În loc să se demareze lucrările de înlocuire a elementelor degradate şi să se completeze cu cele care mai sunt necesare, autorităţile responsabile din Ministerul Transporturilor au alte preocupari, prin care risipesc banii, învestindu-i în proiecte fantasmagorice, simpozioane de mâncat gogoşi şi multe alte stupidităţi. Se visează coridoare şi alte linii de mare viteză, dar avem toţi incompetenţii plătiţi să frece duda în minister, nefiind capabili să facă un proiect pertinent!
P.S. Azi 10 noiembrie 2013, în apropierea podului, există o trecere la nivel la care funcţionau semnalele luminoase, nu cumva să vină vreun tren invizibil, să îi calce pe şoferi . Prostia românească!
Pod Grădiştea - 10.11.2013 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (1) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (2) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (3) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (4) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Pod Grădiştea - 10.11.2013 (5) by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
alchimistul
Pana cel putin in 2012 a circulat un tren al CFR-ului intre Giurgiu si Gradistea, acum vad ca l-au scos. Era un Desiro si avea suficienti calatori pentru o zi de weekend din iulie sau august, cand m-am plimbat cu el.
Cred ca ar trebui sa intre Transferoviar pe linia Giurgiu - Gradistea, ma indoiesc ca ar fi nerentabil. In felul asta ar putea intr-o oarecare masura sa forteze mana ministerului sa repare podul de peste Arges - in afara de un beneficiu evident pentru locuitorii din zona.
Asociatia MetrouUsor a facut vreo petitie, vreun memorandum cu privire la repararea podului de la Gradistea ? Daca ministrilor nu le pasa de poporul lor (sport national in tara asta), macar de rusine in fata vecinilor bulgari, al caror tren consuma motorina suplimentara din cauza indolentei statului roman. Chiar nu mai e nicio speranta ?
Pana cel putin in 2012 a circulat un tren al CFR-ului intre Giurgiu si Gradistea, acum vad ca l-au scos. Era un Desiro si avea suficienti calatori pentru o zi de weekend din iulie sau august, cand m-am plimbat cu el.
Cred ca ar trebui sa intre Transferoviar pe linia Giurgiu - Gradistea, ma indoiesc ca ar fi nerentabil. In felul asta ar putea intr-o oarecare masura sa forteze mana ministerului sa repare podul de peste Arges - in afara de un beneficiu evident pentru locuitorii din zona.
Asociatia MetrouUsor a facut vreo petitie, vreun memorandum cu privire la repararea podului de la Gradistea ? Daca ministrilor nu le pasa de poporul lor (sport national in tara asta), macar de rusine in fata vecinilor bulgari, al caror tren consuma motorina suplimentara din cauza indolentei statului roman. Chiar nu mai e nicio speranta ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
Utilizator anonim
CFR SA a lansat licitația pentru reconstrucția podului de la Grădiștea în valoare de 400 de milioane de lei fonduri europene
CFR SA a lansat licitația pentru „Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana”, proiect în valoare de 400 de milioane de lei, cu un termen de execuție de 82 de luni de la semnarea contractului. Fondurile sunt asigurate prin Programul Operational Infrastructura Mare – POIM, Titlul de ch. 58 Pr. cu finanțare din Fd. Ext. Nerambursabile, aferente cadrului fin. 2014-2020 – 58.03 Programe din Fondul de Coeziune (FC). Proiect în Master Planul General de Transport al României, Anexa 10.35 – Fond de Coeziune la capitolul Proiecte reabilitare cale ferată, perioada 2021 – 2022. Ofertele pot fi depuse până la data de 25.09.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 25.03.2019.
Lucrările aferente obiectivului de investiție constau în proiectarea și execuția lucrărilor în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare. Lucrările sunt situate între Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), între km 18+180 (capătul Y al stației Vidra) și km 30+200 (capătul Y al stației Comana). Valoarea totala estimata este 400.068.617,53 lei fără TVA,compusa din: SERVICII DE PROIECTARE: 11.224.880,20 Lei, fără TVA in care sunt incluse activitati privind elaborarea documentațiilor tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor la faza de Proiectare, verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție elaborare proiect tehnic si detalii de execuție si asistență tehnică din partea proiectantului. EXECUTIA LUCRARILOR:388.843.737,33 lei fara TVA în care sunt incluse si activitatile: organizare de santier si cheltuieli conexe organizarii de santier, amenajarea terenului, amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială, cheltuieli pentru relocare/protecția utilităților, pentru studii de teren, cheltuieli pentru realizarea investiției.
https://mobilitate.eu/cfrsa-reconstruct ... gradistea/
CFR SA a lansat licitația pentru reconstrucția podului de la Grădiștea în valoare de 400 de milioane de lei fonduri europene
CFR SA a lansat licitația pentru „Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana”, proiect în valoare de 400 de milioane de lei, cu un termen de execuție de 82 de luni de la semnarea contractului. Fondurile sunt asigurate prin Programul Operational Infrastructura Mare – POIM, Titlul de ch. 58 Pr. cu finanțare din Fd. Ext. Nerambursabile, aferente cadrului fin. 2014-2020 – 58.03 Programe din Fondul de Coeziune (FC). Proiect în Master Planul General de Transport al României, Anexa 10.35 – Fond de Coeziune la capitolul Proiecte reabilitare cale ferată, perioada 2021 – 2022. Ofertele pot fi depuse până la data de 25.09.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 25.03.2019.
Lucrările aferente obiectivului de investiție constau în proiectarea și execuția lucrărilor în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare. Lucrările sunt situate între Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), între km 18+180 (capătul Y al stației Vidra) și km 30+200 (capătul Y al stației Comana). Valoarea totala estimata este 400.068.617,53 lei fără TVA,compusa din: SERVICII DE PROIECTARE: 11.224.880,20 Lei, fără TVA in care sunt incluse activitati privind elaborarea documentațiilor tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor la faza de Proiectare, verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție elaborare proiect tehnic si detalii de execuție si asistență tehnică din partea proiectantului. EXECUTIA LUCRARILOR:388.843.737,33 lei fara TVA în care sunt incluse si activitatile: organizare de santier si cheltuieli conexe organizarii de santier, amenajarea terenului, amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială, cheltuieli pentru relocare/protecția utilităților, pentru studii de teren, cheltuieli pentru realizarea investiției.
https://mobilitate.eu/cfrsa-reconstruct ... gradistea/
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
andrei11
Ăștia-s nebuni ? Le trebuie 7 ani ? Sunt sigur că există o documentație tehnică făcută deja de dinainte de 1989, aia nu mai e bună ? Trebuie doar să o pună în aplicare.
Ăștia-s nebuni ? Le trebuie 7 ani ? Sunt sigur că există o documentație tehnică făcută deja de dinainte de 1989, aia nu mai e bună ? Trebuie doar să o pună în aplicare.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
TibiV
Andrei,
- cei 7 ani includ si 5 ani de garantie (mai putin ca la Otokare...)
- se va construi un pod nou (deci al treilea), NU ala ramas neterminat de pe vremea lui Ceausescu... Doar ca ala avea spatiu pentru 2 (doua) fire, asta nou va fi pentru un singur fir...
Sunt insa curios cine poate depune o oferta solida in doar 34 de zile (pana pe 25 septembrie 2019)....
Bai, ati dormit in papuci 14 ani si 9 zile, si acum vreti ca un constructor sa se pregateasca in 34 de zile?!...
Andrei,
- cei 7 ani includ si 5 ani de garantie (mai putin ca la Otokare...)
- se va construi un pod nou (deci al treilea), NU ala ramas neterminat de pe vremea lui Ceausescu... Doar ca ala avea spatiu pentru 2 (doua) fire, asta nou va fi pentru un singur fir...
Pod km 23+607 (km proiectat 23+602, existent conform studiilor topo 23+577) peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea și asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele cu calea jos, cu deschiderile 70,00+145,00+70,00m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30,00m. Pe malul drept al Argeşului (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30,00m şi 3 deschideri de câte 33,00m.
Sunt insa curios cine poate depune o oferta solida in doar 34 de zile (pana pe 25 septembrie 2019)....
[CN1014325]-”Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ
Valoare estimata:400.068.617,53 RON
Sursa de finantare:POIM
Termen de depunere a ofertelor:25.09.2019
Durata contract: 4 luni proiectare + 18 luni executie +60 de luni garantie
Pretul are 90% pondere in punctajul final.
Se vizeaza reconstructia a 4 poduri+RK al liniei intre km 18+180 si km 30+200.
Bai, ati dormit in papuci 14 ani si 9 zile, si acum vreti ca un constructor sa se pregateasca in 34 de zile?!...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
andrei11
De ce nu continuă cu podul ceaușist ? Cumva în aceste poze se vede și podul ceaușist ? Mie așa mi se pare.
De ce nu continuă cu podul ceaușist ? Cumva în aceste poze se vede și podul ceaușist ? Mie așa mi se pare.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
aztec
O intrebare superpertinenta.
Probabil au gasit ei o scuza sa il declare si pe acela nesigur pt a se plati unul nou.
De că nu au facut asta de 14 ani... Alta intrebare...
O intrebare superpertinenta.
Probabil au gasit ei o scuza sa il declare si pe acela nesigur pt a se plati unul nou.
De că nu au facut asta de 14 ani... Alta intrebare...
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
BGP2597
Podul ceaușist a fost într-adevăr declarat nesigur, pentru că nu a fost niciodată finalizat / folosit / conservat, motiv pentru care s-a degradat. (Dacă greșesc rog pe cineva să mă corecteze)
Podul ceaușist a fost într-adevăr declarat nesigur, pentru că nu a fost niciodată finalizat / folosit / conservat, motiv pentru care s-a degradat. (Dacă greșesc rog pe cineva să mă corecteze)
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
Razvan021
Nu se foloseste podul ceausist pentru ca...trebuie sa aiba loc barcutele sa treaca pe sub el ca facem canalul Dunare-Bucuresti .Da, desi vi se pare o gluma, asta e motivul.Nu stiu daca el chiar ar fi putut fi folosit oricum, avand in vedere si ce a mentionat @BogdanPetrini.
Nu se foloseste podul ceausist pentru ca...trebuie sa aiba loc barcutele sa treaca pe sub el ca facem canalul Dunare-Bucuresti .Da, desi vi se pare o gluma, asta e motivul.Nu stiu daca el chiar ar fi putut fi folosit oricum, avand in vedere si ce a mentionat @BogdanPetrini.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
andrei11
Imposibil, podul ceaușist a ținut cont de Canalul București - Dunăre care era în construcție la acea dată. Mă îndoiesc că podul e nesigur...
Imposibil, podul ceaușist a ținut cont de Canalul București - Dunăre care era în construcție la acea dată. Mă îndoiesc că podul e nesigur...
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
Razvan021
Corect, insa in 2012 IPTANA a refacut SF-ul pentru finalizarea proiectului de amenajare pentru navigatie si cred ca s-au schimbat datele fata de ce spunea proiectul de dinainte de '89.
Corect, insa in 2012 IPTANA a refacut SF-ul pentru finalizarea proiectului de amenajare pentru navigatie si cred ca s-au schimbat datele fata de ce spunea proiectul de dinainte de '89.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Podul de la Grădiştea (Linia 902)
aztec
Si ce facem, demolam restul de poduri deja construite de la Oltenita in sus..?
Si ce facem, demolam restul de poduri deja construite de la Oltenita in sus..?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România
•
Choose destination