Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1490548 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
Linia 3 va fi de la Bucurestii Noi. Pentru 34 vor scoate tramvaiele care erau si inainte de anomalia cu Bucurestii Noi in 34, care acum trebuie sa isi duca turele inapoi in 41 si in noua 3, care dupa cum vedeti e mai bogata in ture. Bucurestii Noi nu au ce cauta in 1/10, ai doua depouri care deservesc aproape exclusiv liniile astea, sa se repare vagoanele si aia e.
Este evident si plus ca asta am discutat si cu cei din ADTPBI legat de suspendarea liniilor, se cauta solutii de adaptare la parcul actual si creearea unor linii rapide si eficiente, cum sunt deja 41 si 32, pe 21 s-a eficientizat mult, de asemenea acum 1, 10 si 25 vor fi eficientizate. Odata cu sosirea noilor tramvaie atunci vor fi reconfigurare si reinfiintate multe linii, plus ca poate viitoarea conducere a PMB va grabi lucrarile de modernizare la linii.
Sa nu uitam ca acum cativa ani situatia era nasoala si la autobuze, erau in circulatie vreo 600, iar acum nu mai avem loc de ele pe strada
Linia 3 va fi de la Bucurestii Noi. Pentru 34 vor scoate tramvaiele care erau si inainte de anomalia cu Bucurestii Noi in 34, care acum trebuie sa isi duca turele inapoi in 41 si in noua 3, care dupa cum vedeti e mai bogata in ture. Bucurestii Noi nu au ce cauta in 1/10, ai doua depouri care deservesc aproape exclusiv liniile astea, sa se repare vagoanele si aia e.
Este evident si plus ca asta am discutat si cu cei din ADTPBI legat de suspendarea liniilor, se cauta solutii de adaptare la parcul actual si creearea unor linii rapide si eficiente, cum sunt deja 41 si 32, pe 21 s-a eficientizat mult, de asemenea acum 1, 10 si 25 vor fi eficientizate. Odata cu sosirea noilor tramvaie atunci vor fi reconfigurare si reinfiintate multe linii, plus ca poate viitoarea conducere a PMB va grabi lucrarile de modernizare la linii.
Sa nu uitam ca acum cativa ani situatia era nasoala si la autobuze, erau in circulatie vreo 600, iar acum nu mai avem loc de ele pe strada
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Nicu24
40 la ora actuala nu are mai mult de 5-6 tramvaie pe traseu de la Titan și odată cu desființarea lui 56 se mai adaugă 2-3 vagoane ceea ce nu e rău dar tot probabil că odată cu aducerea tramvaielor noi se va ajunge la o situație normala .
Dar degeaba aduci tramvaie noi daca nu modernizezi toată bucata Republica-Sf Vineri .
40 la ora actuala nu are mai mult de 5-6 tramvaie pe traseu de la Titan și odată cu desființarea lui 56 se mai adaugă 2-3 vagoane ceea ce nu e rău dar tot probabil că odată cu aducerea tramvaielor noi se va ajunge la o situație normala .
Dar degeaba aduci tramvaie noi daca nu modernizezi toată bucata Republica-Sf Vineri .
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
GPS
Interesantă formulare: Suspendarea și nu Desființarea. Asta înseamnă că în orice moment ne putem aștepta ca liniile să apară din nou.
Utilizator anonim wrote:
Gata, a aparut si pe siteul PMB, in modificarea programului de transport.
Interesantă formulare: Suspendarea și nu Desființarea. Asta înseamnă că în orice moment ne putem aștepta ca liniile să apară din nou.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
Dupa cum am zis, odata cu sosirea noilor tramvaie sau punerea la punct a parcului de tramvaie, reteaua va fi reconfigurata cu plusuri.
Dupa cum am zis, odata cu sosirea noilor tramvaie sau punerea la punct a parcului de tramvaie, reteaua va fi reconfigurata cu plusuri.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Andrei98
Chiar nu înțeleg de ce vor unii sa existe 56 care 99% din traseu e dublat de 40...
Chiar nu înțeleg de ce vor unii sa existe 56 care 99% din traseu e dublat de 40...
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Mihai2005
Păi și 138 e un fel de ,,dublură'' a liniei 137.
Păi și 138 e un fel de ,,dublură'' a liniei 137.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
cris_m
Asa dupa mine nici 40 nu e mare branza, eu nu l-am vazut prea plin. Sunt calatori, e adevarat, dar nu cred ca ar sta dupa acest tramvai, mai ales ca exista si 19.
Asa dupa mine nici 40 nu e mare branza, eu nu l-am vazut prea plin. Sunt calatori, e adevarat, dar nu cred ca ar sta dupa acest tramvai, mai ales ca exista si 19.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Utilizator anonim
40 are clientii lui constanti, e legatura buna dintre centru si zona Muncii. Pe cale modernizata si cu viteza sporita, ar avea si mai multi clienti.
40 are clientii lui constanti, e legatura buna dintre centru si zona Muncii. Pe cale modernizata si cu viteza sporita, ar avea si mai multi clienti.
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Mihai2005
Păi dacă nu vreți nici 40 și 56, atunci ce tramvaie ați mai vrea să circule în zona Calea Călărașilor? 12-le lui Robert Antohe?
Păi dacă nu vreți nici 40 și 56, atunci ce tramvaie ați mai vrea să circule în zona Calea Călărașilor? 12-le lui Robert Antohe?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
andrei11
Până nu refac liniile pe Călărași - Basarabiei - Chișinău mai bine fără tramvaie pe acolo...
Până nu refac liniile pe Călărași - Basarabiei - Chișinău mai bine fără tramvaie pe acolo...
- Mihai2005
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
cris_m
Eu momentan nu mai vad nici un tramvai sa circule pe acolo, linia e praf. De fapt, cam peste tot pe unde mai e OR, nu ar mai trebui sa circule tramvaie. Repet ce am mai zis si in trecut, e pacat ca nu ne folosim acum de surplusul de autobuze pentru linii naveta, concomitent cu lucrarile de modernizare a infrastructurii vechi. Asta e, unde nu-i cap, vai de picioare!
Eu momentan nu mai vad nici un tramvai sa circule pe acolo, linia e praf. De fapt, cam peste tot pe unde mai e OR, nu ar mai trebui sa circule tramvaie. Repet ce am mai zis si in trecut, e pacat ca nu ne folosim acum de surplusul de autobuze pentru linii naveta, concomitent cu lucrarile de modernizare a infrastructurii vechi. Asta e, unde nu-i cap, vai de picioare!
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
WT_fan06
Cea mai bună soluție ar fi fost suspendarea liniilor 40 și 56, ducerea lui 36 la Complex Titan și înființarea navetei 656 până se modernizează linia de pe Basarabia care este un pericol pentru călători.
Cea mai bună soluție ar fi fost suspendarea liniilor 40 și 56, ducerea lui 36 la Complex Titan și înființarea navetei 656 până se modernizează linia de pe Basarabia care este un pericol pentru călători.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
alexxd_31
Linia trebuie modernizata integral pana la Piata Sfanta Vineri, nu doar pe Basarabia ( in prima etapa intre Republica si Bulevardul 1 Decembria cu reconfigurarea macazelor de la intersectia celor doua strazi astfel incat sa permita in continuare utilizarea liniei de pe Bulevardul 1 Decembrie . Nu cred ca se apuca cineva de lucrare pana nu se temina cu Campionatul European din 2020 si parcarea de pe Decebal.
Linia trebuie modernizata integral pana la Piata Sfanta Vineri, nu doar pe Basarabia ( in prima etapa intre Republica si Bulevardul 1 Decembria cu reconfigurarea macazelor de la intersectia celor doua strazi astfel incat sa permita in continuare utilizarea liniei de pe Bulevardul 1 Decembrie . Nu cred ca se apuca cineva de lucrare pana nu se temina cu Campionatul European din 2020 si parcarea de pe Decebal.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination