Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
1718 posts, 348847 views
📖 Pagination options
- VladG
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
VladG
E haos la Grozavesti. Pana in martie e de evitat zona.
Se vede efectul si in pozele facute azi.
Grant-ul a ajuns sa para mai digerabil.
E haos la Grozavesti. Pana in martie e de evitat zona.
Se vede efectul si in pozele facute azi.
Grant-ul a ajuns sa para mai digerabil.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
Problema e de la timpii de semaforizare.
Semafoarele inca nu sunt integrate 'in sistemul inteligent' ca sa se autoregleze, toate setarile se fac 'manual' si probabil ca va mai dura ceva pana sa le 'nimereasca'...
Problema e de la timpii de semaforizare.
Semafoarele inca nu sunt integrate 'in sistemul inteligent' ca sa se autoregleze, toate setarile se fac 'manual' si probabil ca va mai dura ceva pana sa le 'nimereasca'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
andrei11
Ma aflu in treaba si intreb :
De ce din martie s-ar rezolva situatia de la sol ? Zapaceala pe care am vazut-o noi acum la sol atentie, nu are nici o legatura cu "etajul intai " !! Ma insel eu ? Din contra, cand se va inaugura pasajul vor fi si mai multe masini pentru ca - de exemplu pe Milea - pe langa ce am vazut noi astazi vor fi si masinile care vor vrea sa ajunga "dincolo", pe langa cele "locale". Noi astazi am vazut numai "localele"
Parerea mea este ca timpii semafoarelor sunt de vina, au fost reglati aiurea si in cel mult 2 - 3 saptamani dupa anul nou se vor regla in mod corespunzator. Sa fie de vina oare si Carrefourul ?
Ma aflu in treaba si intreb :
De ce din martie s-ar rezolva situatia de la sol ? Zapaceala pe care am vazut-o noi acum la sol atentie, nu are nici o legatura cu "etajul intai " !! Ma insel eu ? Din contra, cand se va inaugura pasajul vor fi si mai multe masini pentru ca - de exemplu pe Milea - pe langa ce am vazut noi astazi vor fi si masinile care vor vrea sa ajunga "dincolo", pe langa cele "locale". Noi astazi am vazut numai "localele"
Parerea mea este ca timpii semafoarelor sunt de vina, au fost reglati aiurea si in cel mult 2 - 3 saptamani dupa anul nou se vor regla in mod corespunzator. Sa fie de vina oare si Carrefourul ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Utilizator anonim
Zapaceala aia era acolo si inainte de prima urma de santier de pasaj in 2004..5..6, tin minte ca uneori cozile incepeau din intersectia cu Giulesti pe sensul spre Militari iar pe sensul celalalt punctul nasol era la Grozavesti si Giulesti. Iar pe Splai era coada pana aproape de Cotroceni. Practic fata de inainte nu e cam nimic schimbat la imbunatatirea fluxului de trafic inafara de faptul ca este modernizata toata zona si pasajul finalizat.
Mai adaugam si semaforizarea momentan nereusita si iese ce vedem in pozele de azi...
Zapaceala aia era acolo si inainte de prima urma de santier de pasaj in 2004..5..6, tin minte ca uneori cozile incepeau din intersectia cu Giulesti pe sensul spre Militari iar pe sensul celalalt punctul nasol era la Grozavesti si Giulesti. Iar pe Splai era coada pana aproape de Cotroceni. Practic fata de inainte nu e cam nimic schimbat la imbunatatirea fluxului de trafic inafara de faptul ca este modernizata toata zona si pasajul finalizat.
Mai adaugam si semaforizarea momentan nereusita si iese ce vedem in pozele de azi...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
Draga Andrei11, nu e chiar asa de 'simplist'...
Soferii bucuresteni sunt niste 'animalutze mamifere' extrem de 'adaptabile'...
Treaba asta am 'invatat-o' de mult de la Dl col. Durlutz...
Astia, in cel mult trei zile isi adapteza 'din mers' traseele 'optime'...incepand cu taximetristii si sfarsind cu duduitzele 4x14 cu mamaliga-n parbriz! Greu e doar pana prind 'spiel-ul'...
La ora actuala, cel putin 2/3 din circulatia 'la sol' e formata din cei ce vor 'sa traverseze' liniile CF, fie mergand pe Giulesti-Grant, fie prin zona Garii si-si gasisera 'poteca optima' pe aici. Daca tinem seama si de 'dezastrul' actual de pe Buzesti, e absolut explicabil. Cand se va da drumul 'pe sus', circulatia asta actuala la sol se va usura semnificativ...
Punand la socoteala ca actualii timpi de semaforizare sunt facuti ca si cum 11-le ar fi 41, toti astia stau ca 'tampitzii' la rosu asteptand un tramvai care nu mai vine...
Aici a avut perfecta dreptate 'primarele'...
Cu mintea lui de 'nestiutor' a avut intuitia ca punerea in circulatie a tramvaielor 'va creea probleme', si 'doctorul' a 'ghicit-o' la fix...ca asa e la noi...
Urmeaza o 'perioada de adaptare' cand soferii bucuresteni se vor 'orienta rapid' functie de noua situatie, si UTI va reactiona si el cu 'ceva intarzieri' la noile fluxuri create...
Sa speram ca nu va dura prea mult...
Toate cele bune!
Draga Andrei11, nu e chiar asa de 'simplist'...
Soferii bucuresteni sunt niste 'animalutze mamifere' extrem de 'adaptabile'...
Treaba asta am 'invatat-o' de mult de la Dl col. Durlutz...
Astia, in cel mult trei zile isi adapteza 'din mers' traseele 'optime'...incepand cu taximetristii si sfarsind cu duduitzele 4x14 cu mamaliga-n parbriz! Greu e doar pana prind 'spiel-ul'...
La ora actuala, cel putin 2/3 din circulatia 'la sol' e formata din cei ce vor 'sa traverseze' liniile CF, fie mergand pe Giulesti-Grant, fie prin zona Garii si-si gasisera 'poteca optima' pe aici. Daca tinem seama si de 'dezastrul' actual de pe Buzesti, e absolut explicabil. Cand se va da drumul 'pe sus', circulatia asta actuala la sol se va usura semnificativ...
Punand la socoteala ca actualii timpi de semaforizare sunt facuti ca si cum 11-le ar fi 41, toti astia stau ca 'tampitzii' la rosu asteptand un tramvai care nu mai vine...
Aici a avut perfecta dreptate 'primarele'...
Cu mintea lui de 'nestiutor' a avut intuitia ca punerea in circulatie a tramvaielor 'va creea probleme', si 'doctorul' a 'ghicit-o' la fix...ca asa e la noi...
Urmeaza o 'perioada de adaptare' cand soferii bucuresteni se vor 'orienta rapid' functie de noua situatie, si UTI va reactiona si el cu 'ceva intarzieri' la noile fluxuri create...
Sa speram ca nu va dura prea mult...
Toate cele bune!
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
GAC
Frumos reportaj, ca de obicei....
sa intelegem ca s-a dat vacanta la Basarab, tocmai acum cand vremea s-a indreptat. Azi se puteau pune si predale si armat si betonat si prognoza meteo e pe imbunatatire. Daca dupa vacanta o sa fie vreme nasoala, asa cum e si de asteptat, si o sa se avanseze cum a zis Guru (in etape fixe, cu conditia ca daca e vreme rece si nu se poate betona, nu se trece mai departe la dale si armare in continuare, ci se sta in asteptare de vreme buna), cred ca ne apuca luna mai. Mi-e sa n-am gura aurita cu ce nu trebuie. 18 etape de 5 zile fiecare, inseamna 90 de zile, deci 3 luni, dar avand in vedere ca mai sunt si duminici, cand randamentule mai slab, ne ducem spre 100 de zile, daca nu chiar mai mult, iar daca puenm in balanta si faptul ca poate o sa fie si zile reci tocmai cand o sa li se faca de turnat, mai pierdem poate chiar si 20 de zile, deci ne apuca usor 1 mai, si mai ramane de asfaltat, de montat statia de tramvai. M-as mira sa termine statia in 30 de zile, chiar si pe vreme buna de primavara (nici ger nici canicula).
Frumos reportaj, ca de obicei....
sa intelegem ca s-a dat vacanta la Basarab, tocmai acum cand vremea s-a indreptat. Azi se puteau pune si predale si armat si betonat si prognoza meteo e pe imbunatatire. Daca dupa vacanta o sa fie vreme nasoala, asa cum e si de asteptat, si o sa se avanseze cum a zis Guru (in etape fixe, cu conditia ca daca e vreme rece si nu se poate betona, nu se trece mai departe la dale si armare in continuare, ci se sta in asteptare de vreme buna), cred ca ne apuca luna mai. Mi-e sa n-am gura aurita cu ce nu trebuie. 18 etape de 5 zile fiecare, inseamna 90 de zile, deci 3 luni, dar avand in vedere ca mai sunt si duminici, cand randamentule mai slab, ne ducem spre 100 de zile, daca nu chiar mai mult, iar daca puenm in balanta si faptul ca poate o sa fie si zile reci tocmai cand o sa li se faca de turnat, mai pierdem poate chiar si 20 de zile, deci ne apuca usor 1 mai, si mai ramane de asfaltat, de montat statia de tramvai. M-as mira sa termine statia in 30 de zile, chiar si pe vreme buna de primavara (nici ger nici canicula).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
shoppy
Pai logic ca suntem primate adaptabile, cand stai zilnic 60min la stop-uri procesoru e in stand-by, deci sa ai iq-ul sub 90 si pana la urma tot iti vine ideea ca "baaaa, s-a mai redeschis o strada utila pe traseul meu", mai ales ca treaba asta se intampla doar de 1-2 ori pe an(daca ai noroc), deci evenimentul e asteptat cu ardoare de cel putin 6 luni anticipat.
Asta vroiam sa zic si eu, traficul a revenit la nivelul dinainte de deschiderea santierului, ca toate inaugurarile au fost defapt doar re-deschideri ale arterelor blocate de santier, si inca nu s-a trerminat, mai avem zona din fata de la IDM, totul cuplat cu nebunia de craciun - revelion, sa asteptam prima saptamana din anul de gratie 2011 si sa vedem cum o fii.
Pai logic ca suntem primate adaptabile, cand stai zilnic 60min la stop-uri procesoru e in stand-by, deci sa ai iq-ul sub 90 si pana la urma tot iti vine ideea ca "baaaa, s-a mai redeschis o strada utila pe traseul meu", mai ales ca treaba asta se intampla doar de 1-2 ori pe an(daca ai noroc), deci evenimentul e asteptat cu ardoare de cel putin 6 luni anticipat.
Asta vroiam sa zic si eu, traficul a revenit la nivelul dinainte de deschiderea santierului, ca toate inaugurarile au fost defapt doar re-deschideri ale arterelor blocate de santier, si inca nu s-a trerminat, mai avem zona din fata de la IDM, totul cuplat cu nebunia de craciun - revelion, sa asteptam prima saptamana din anul de gratie 2011 si sa vedem cum o fii.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
DanCld
Civilizatie bucuresteana
Desi daca te asteapta o coborare de 30 sau mai multe minute e destul de probabil sa descoperi valente offroad la Logan...
Civilizatie bucuresteana
Desi daca te asteapta o coborare de 30 sau mai multe minute e destul de probabil sa descoperi valente offroad la Logan...
DSC00035_med.jpg (207.3 KB; downloaded 2254 times)
DSC00036_med.jpg (293.76 KB; downloaded 2250 times)
- sss
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
sss
Cat de nenorociti putem fi... natie de kkat
Cat de nenorociti putem fi... natie de kkat
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Mircea G
sss wrote:De ce sefu ' ? Matale ai permis ?Regula de circulatie de baza , este SA CIRCULI . Daca te trezesti pe o strada blocata CE TREBUIE sa faci ? sa deblochezi , sa iesi din zona . DE zeci de ori DE FATA CU POLITIA RUTIERA am intors pe interzis sau am facut tot felul de sclemberii pentru a iesi din blocaj si nimeni n-a comenta nimic , ba mai mult de multe ori ei au oprit alte masini pt a putea sa fac manevra . De ce ?
Cat de nenorociti putem fi... natie de kkat
- Techno
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Techno
Oricum e bataie de joc ce se intampla. Si nu e nici macar ca inainte de inceperea pasajului, atunci nu erau asa cozi. Pentru 3-4 calatori in tramvaie stau sute de masini. Am exagerat cu numarul de calatori ca sa scot problema in evidenta
Oricum e bataie de joc ce se intampla. Si nu e nici macar ca inainte de inceperea pasajului, atunci nu erau asa cozi. Pentru 3-4 calatori in tramvaie stau sute de masini. Am exagerat cu numarul de calatori ca sa scot problema in evidenta
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
SniperGuy
Tocmai ce am trecut si eu prin zona, si pot spune ca se STA, nu se circula. O fi si datorita faptului ca suntem in perioada sarbatorilor si toata lumea e in cautare de cadouri.
Tocmai ce am trecut si eu prin zona, si pot spune ca se STA, nu se circula. O fi si datorita faptului ca suntem in perioada sarbatorilor si toata lumea e in cautare de cadouri.
- marian
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
marian
Sint sofer de 21 de ani, si niciodata nu m-am gindit ca tramvaiele sint inutile,nu neaparat ca incerc sa ma gindesc ca si alti care nu isi permit autoturisme trebuie sa se deplaseze,cumva iar tramvaiul este dupa metrou cel mai eficient mijloc de transport avind in vedere capacitatea dar m-am gindit si te sfatuiesc si pe tine Techno sa te gindesti ce s-ar intimpla daca acei oameni care sint de ordinul sutelor de mii care merg cu tramvaiul si-ar lua masini si ar merge la servici cu ele in aceelasi timp cu tine.Sa vezi atunci suferinta.
Sint sofer de 21 de ani, si niciodata nu m-am gindit ca tramvaiele sint inutile,nu neaparat ca incerc sa ma gindesc ca si alti care nu isi permit autoturisme trebuie sa se deplaseze,cumva iar tramvaiul este dupa metrou cel mai eficient mijloc de transport avind in vedere capacitatea dar m-am gindit si te sfatuiesc si pe tine Techno sa te gindesti ce s-ar intimpla daca acei oameni care sint de ordinul sutelor de mii care merg cu tramvaiul si-ar lua masini si ar merge la servici cu ele in aceelasi timp cu tine.Sa vezi atunci suferinta.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
DanCld
Problema evidenta este semaforizarea de la podul Grozavesti (inferior), timpul de rosu pentru directia expusa mai sus este mult mai mare decat timpul de verde. Este evidenta favorizarea poate exagerata a "splaiului"
Problema evidenta este semaforizarea de la podul Grozavesti (inferior), timpul de rosu pentru directia expusa mai sus este mult mai mare decat timpul de verde. Este evidenta favorizarea poate exagerata a "splaiului"
📖 Pagination options