Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)
616 posts, 180480 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
andrei11
Ok, fiind total off topic si neajutand cu nimic discutiile despre Pasajul Hurmuzachi / Muncii fa-mi placerea te rog si raspunde-mi aici sau unde ai chef cu ce a imbunatatit circulatia auto mutarea liniilor de tramvai pe axul bulevardelor Mihai Bravu si Stefan cel Mare.
Ok, fiind total off topic si neajutand cu nimic discutiile despre Pasajul Hurmuzachi / Muncii fa-mi placerea te rog si raspunde-mi aici sau unde ai chef cu ce a imbunatatit circulatia auto mutarea liniilor de tramvai pe axul bulevardelor Mihai Bravu si Stefan cel Mare.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
Costin
Am sa incerc sa raspund eu, aici, relativ la pasajul Obor, pentru ca se aplica si in cazul pasajului Muncii.
Inainte de modernizare, la Obor aveam:
1. conflictele de trafic din intersectie, care s'au mai indulcit putin datorita semaforizarii mai bune. Ca infrastructura nu s'a facut nimic in vederea rezolvarii unor conflicte de trafic tramvai-masini sau masini-masini. Deci asta e in intersectie iar situatia imi pare mai buna ca inainte strict datorita semaforizarii mai bune.
2. conflictele dintre tramvai si traficul rutier la intrarea/iesirea din pasaj, fiind nevoie de circulatie cu viteza scazuta si atentie maxima. De asemenea, avand in vedere ca bretelele laterale erau si cu linie de tramvai si cu statie, traficul auto era destul de gatuit pe laterale.
Dupa modernizare, am ramas in continuare cu punctul 1, oarecum ameliorat de semaforizarea buna. Evident, problemele de la 2 nu mai exista. Avem trafic fluent atat la intrarea/iesirea in/din pasaj cat si pe bretelele laterale.
Faceti un exercitiu de imaginatie si transpuneti aceasta situatie la Muncii. Efectele sunt aceleasi.
Cu totii asteptam un nenorocit de proiect care nu e publicat nicaieri, sa vedem pe unde or trage liniile de tramvai. Dar pana ne'om lamuri aici, nu are rost sa ne certam. Chill...
Am sa incerc sa raspund eu, aici, relativ la pasajul Obor, pentru ca se aplica si in cazul pasajului Muncii.
Inainte de modernizare, la Obor aveam:
1. conflictele de trafic din intersectie, care s'au mai indulcit putin datorita semaforizarii mai bune. Ca infrastructura nu s'a facut nimic in vederea rezolvarii unor conflicte de trafic tramvai-masini sau masini-masini. Deci asta e in intersectie iar situatia imi pare mai buna ca inainte strict datorita semaforizarii mai bune.
2. conflictele dintre tramvai si traficul rutier la intrarea/iesirea din pasaj, fiind nevoie de circulatie cu viteza scazuta si atentie maxima. De asemenea, avand in vedere ca bretelele laterale erau si cu linie de tramvai si cu statie, traficul auto era destul de gatuit pe laterale.
Dupa modernizare, am ramas in continuare cu punctul 1, oarecum ameliorat de semaforizarea buna. Evident, problemele de la 2 nu mai exista. Avem trafic fluent atat la intrarea/iesirea in/din pasaj cat si pe bretelele laterale.
Faceti un exercitiu de imaginatie si transpuneti aceasta situatie la Muncii. Efectele sunt aceleasi.
Cu totii asteptam un nenorocit de proiect care nu e publicat nicaieri, sa vedem pe unde or trage liniile de tramvai. Dar pana ne'om lamuri aici, nu are rost sa ne certam. Chill...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
shoppy
Nu s-a mai facut mai nimic, doar inlaturarea tencuielii de pe cei doi pereti exteriori.
La Obor situatia s-a ameliorat din cauza refacerii gogoasei din centru, inainte gogoasa era mai mica iar tramvaiele treceau drept cam la banda pe langa ea ceea ce crea probleme ca toata lumea se tinea dupa sina de tramvai si appoi vira brusc la 90 de grade, acum gogoasa s-a marit, tramvaiele sunt in ea iar soferii se concentreaza doar sa se incadreze corect in loc sa aiba si grija de a nu intra pe sina si a nu bloca tramvaiul.
Nu s-a mai facut mai nimic, doar inlaturarea tencuielii de pe cei doi pereti exteriori.
La Obor situatia s-a ameliorat din cauza refacerii gogoasei din centru, inainte gogoasa era mai mica iar tramvaiele treceau drept cam la banda pe langa ea ceea ce crea probleme ca toata lumea se tinea dupa sina de tramvai si appoi vira brusc la 90 de grade, acum gogoasa s-a marit, tramvaiele sunt in ea iar soferii se concentreaza doar sa se incadreze corect in loc sa aiba si grija de a nu intra pe sina si a nu bloca tramvaiul.
- popass
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
popass
Gata s-a terminat !!!!!!!! Și-au luat jucariile si au plecat !!!!!!??????
Gata s-a terminat !!!!!!!! Și-au luat jucariile si au plecat !!!!!!??????
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
shoppy
Era bine sa-si ia jucariile si sa plece, ei doar au plecat, schelele si containerele au ramas tot acolo, incurca circulatia aiurea de vreo spatamna si o sa continue s-o incurce total aiurea inca vreo 2, sper sa vina tiganii sa le sparga containerele si sa le fure schelele lafel ca la Grozavesti.
Era bine sa-si ia jucariile si sa plece, ei doar au plecat, schelele si containerele au ramas tot acolo, incurca circulatia aiurea de vreo spatamna si o sa continue s-o incurce total aiurea inca vreo 2, sper sa vina tiganii sa le sparga containerele si sa le fure schelele lafel ca la Grozavesti.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
PinkyHog
Azi la 7 seara cand ma duceam acasa, nu mai era 'picior' de schela si container la pasaj. Se circula normal pe doua benzi.
Azi la 7 seara cand ma duceam acasa, nu mai era 'picior' de schela si container la pasaj. Se circula normal pe doua benzi.
- Grigore
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
Utilizator anonim
Ce ziceati voi ca se inchide 34 ?
Ce ziceati voi ca se inchide 34 ?
- shoppy
-
Posted:
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
adn2377
Nuu, eu cred ca se reiau.... MARTI!
lucianho wrote:
Stie cineva trecand prin zona daca s-au reluat lucrarile de modernizare la pasaj? Sau valabil de luni...
Nuu, eu cred ca se reiau.... MARTI!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
Utilizator anonim
Lucrarile sunt sistate, au disparut containerele si tot. Nu cunosc motivul pentru care au fost sistate lucrarile.
Lucrarile sunt sistate, au disparut containerele si tot. Nu cunosc motivul pentru care au fost sistate lucrarile.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
Dominatrix
lucianho wrote:Si marmota impacheta ciocolata in staniol. Ursule, treci la aparat!!! Haideti sa nu mai aberam pe aici. La bataia de joc la care este supus transportul electric in Bucuresti, credeti ca se gandeste cineva la o coordonare cat de cat logica a diferitelor lucrari? Haideti sa fim seriosi! Nici macar RATB'ul nu e interesat de asa ceva, fiindca nu au vagoane suficiente, deci aceste pasaje (Splaiul Unirii si Muncii) vin taman la fix ca pretexte pentru suspendarea unor linii de tramvai si ajungerea la o stare de "normalitate". Sa revenim cu picioarele pe pamant!
Pai poate au sistat momentan lucrarile la pasaj pentru a nu suspenda de tot linia 34 deoarece daca se apuca si aici serios automat trebuia suspendata aceasta linie.Cred ca aici vor devia 34-ul atunci cand vor termina lucrarile la pasajul de la Vacaresti ca sa faca schimbul ...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
Dominatrix
lucianho wrote:FALS! Asa a fost la inceput, dar ulterior a fost suspendat total.
Pai am spus asta deoarece 34-ul nu a fost suspendat nici atunci cand s-a modernizat linia...a fost modernizata pe bucati...stii bine doar....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
andrei11
Pasajul Mihai Bravu / Splai / Vacaresti o sa dureze pe putin 3 - 4 ani, o sa si uite lumea de 34 in Popesti Leordeni. Si dupa aceea o sa inceapa P. Sudului - iar vreo 3 ani, Muncii iar vreo 2 ani, cand vor fi gata aceste pasaje aleluia cu 34 nu o sa mai stie nimeni pe unde a circulat, daca a circulat vreodata, samd. Apropo, linia de tramvai de la Pasajul Splai o sa fie pe deasupra sau pe dedesubt ? As aprecia daca ati raspunde la topicul dedicat acestui subiect. Multumesc.
Pasajul Mihai Bravu / Splai / Vacaresti o sa dureze pe putin 3 - 4 ani, o sa si uite lumea de 34 in Popesti Leordeni. Si dupa aceea o sa inceapa P. Sudului - iar vreo 3 ani, Muncii iar vreo 2 ani, cand vor fi gata aceste pasaje aleluia cu 34 nu o sa mai stie nimeni pe unde a circulat, daca a circulat vreodata, samd. Apropo, linia de tramvai de la Pasajul Splai o sa fie pe deasupra sau pe dedesubt ? As aprecia daca ati raspunde la topicul dedicat acestui subiect. Multumesc.
📖 Pagination options