Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1391961 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
A explicat George mai inainte (30.07) care sunt motivele, desi eu sincer ma indoiesc ca acele modificari au condus la costuri suplimentare asa de mari.
A explicat George mai inainte (30.07) care sunt motivele, desi eu sincer ma indoiesc ca acele modificari au condus la costuri suplimentare asa de mari.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
In toata luna august Astaldi a emis facturi in valoare totala de 12,15 milioane lei. Asta dupa ce in mai a facturat doar 2,73 milioane, in iunie 4,39 milioane, iar in iulie 23,7 milioane. Slaba miscare, dar poate mai factureaza ceva in ultimile zile din luna.
In toata luna august Astaldi a emis facturi in valoare totala de 12,15 milioane lei. Asta dupa ce in mai a facturat doar 2,73 milioane, in iunie 4,39 milioane, iar in iulie 23,7 milioane. Slaba miscare, dar poate mai factureaza ceva in ultimile zile din luna.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Asta daca si face!
PS
La CV interstatie Academie-Eroilor in loc sa se ingusteze arealul santierului se mareste, la CV Parc Dr. Taberei-DT 34 se cam bate apa in piua, la colectorul de la piata dispar prea timid, in subteran, ditamai tuburile PAFSIN cu diametrul de 3m, la acces B Academia Militara doar e ingradita organizarea de saniter, nimic mai mult! Si mai sunt puncte de-a lungul santierului la care activitatea este minima sau lipseste cu desavarsire. Va impresioneaza ca au inceput sa fie imbracate suprastructurile acceselor, pe ici pe colo, cu table verzi, ceea ce determina, clar, o viziune calda arhitectonica, a acceselor, cu un plus, montarea indicatoarelor luminoase de intrare in statie (recte. Orizont astazi, acces A)?
Eu unul nu mai musc la chiftelele servite de italieni! Dumneavoastra, cum vreti!
Asta daca si face!
PS
La CV interstatie Academie-Eroilor in loc sa se ingusteze arealul santierului se mareste, la CV Parc Dr. Taberei-DT 34 se cam bate apa in piua, la colectorul de la piata dispar prea timid, in subteran, ditamai tuburile PAFSIN cu diametrul de 3m, la acces B Academia Militara doar e ingradita organizarea de saniter, nimic mai mult! Si mai sunt puncte de-a lungul santierului la care activitatea este minima sau lipseste cu desavarsire. Va impresioneaza ca au inceput sa fie imbracate suprastructurile acceselor, pe ici pe colo, cu table verzi, ceea ce determina, clar, o viziune calda arhitectonica, a acceselor, cu un plus, montarea indicatoarelor luminoase de intrare in statie (recte. Orizont astazi, acces A)?
Eu unul nu mai musc la chiftelele servite de italieni! Dumneavoastra, cum vreti!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Cuc e italian? Te pomenesti ca-l cheama de fapt Cocco.
Cuc e italian? Te pomenesti ca-l cheama de fapt Cocco.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Cine stie?! La a cata ”spitza” ii curge sange italienesc in vene? Habar n-am. Cu toate astea, pana in prezent nu i-a facut, si, totusi, sper sa-i faca pe ”macaronari”
Cine stie?! La a cata ”spitza” ii curge sange italienesc in vene? Habar n-am. Cu toate astea, pana in prezent nu i-a facut, si, totusi, sper sa-i faca pe ”macaronari”
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Mihai2005
Poate Ravianno Cocco.
Adrian Rosca wrote:
Cuc e italian? Te pomenesti ca-l cheama de fapt Cocco.
Poate Ravianno Cocco.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Cu scuzele de rigoare pentru offtopic! Pe lotul 3 Lugoj-Deva, cel putin din stirile curente, a facut-o de OAIE dar nu aia, productiva, a lui Daea!
Incepe sa aiba rateuri in ”carburator” ca despre injectie nu poate fi vorba!
Asta-i primul lui chix, dupa declaratiile sforaitoare pe care le sustinea in lumina ”reflectoarelor” la fiecare vizita pe santierele ”Patriei”. Mama Omida nu mai este, ca atare pe cine mai consulta, astazi, pentru a fi tot asa de ferm convins ca M5.1 poate fi PIF in luna cadourilor 2019?
Cu scuzele de rigoare pentru offtopic! Pe lotul 3 Lugoj-Deva, cel putin din stirile curente, a facut-o de OAIE dar nu aia, productiva, a lui Daea!
Incepe sa aiba rateuri in ”carburator” ca despre injectie nu poate fi vorba!
Asta-i primul lui chix, dupa declaratiile sforaitoare pe care le sustinea in lumina ”reflectoarelor” la fiecare vizita pe santierele ”Patriei”. Mama Omida nu mai este, ca atare pe cine mai consulta, astazi, pentru a fi tot asa de ferm convins ca M5.1 poate fi PIF in luna cadourilor 2019?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
@Adi Rosca
A disparut subit din ROGOP factura Astaldi ce avea mentiunea <Sentinta civila> la M5!!!
Transparenta totala...
Ai avea disponibilitatea sa bagi o cerere de informatii de interes public pe subiect?
@Adi Rosca
A disparut subit din ROGOP factura Astaldi ce avea mentiunea <Sentinta civila> la M5!!!
Transparenta totala...
Ai avea disponibilitatea sa bagi o cerere de informatii de interes public pe subiect?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Factura e tot acolo, vezi pagina 30. Vad ca si ultimele facturi emise de Astaldi au fost platite "ceas", la 20 de zile de la emitere, ceea ce pentru stat e o performanta.
Factura e tot acolo, vezi pagina 30. Vad ca si ultimele facturi emise de Astaldi au fost platite "ceas", la 20 de zile de la emitere, ceea ce pentru stat e o performanta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ai dreptate, e la locul ei langa sentinta cu Jianu...29milioane platite in februarie.
Ai dreptate, e la locul ei langa sentinta cu Jianu...29milioane platite in februarie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Am putea afla si noi care sunt lucrarile alea ce se spera sa fie gata in douzeci-douazeci???
sab wrote:
Ce se întâmplă cu magistrala 5 de metrou. Când se va da în circulaţie
https://www.zf.ro/eveniment/ce-se-intamp ... 18368291Constructorul a dat asigurări în această săptămână că traficul pe magistrala 5 a metroului va fi deschis în luna decembrie a acestui an, a declarat vineri la DC News Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor.
Ministrul spune că unele lucrări vor fi executate şi după deschiderea traficului, făra a-l afecta. Respectivele lucrări sunt incluse într-un document care a fost remis conducerii Metrorex, cu termen de finalizare luna mai 2020.
„Constructorul m-a asigurat că traficul va fi deschis în decembrie, cu calendar, cu grafic, cu tot ce trebuie. Primele teste vor avea loc cu mult înainte de decembrie”, a precizat Răzvan Cuc.
Lucrările la M5 au început în anul 2011 şi ar fi trebuit finalizate în 2015. Cel mai recent, dubii asuprra finalizării lucrărilor la finele acestui an au apărut după ce constructorul, compania Astaldi, a obţinut blocarea conturilor Metrorex, din cauza unei datorii de 94 de milioane de eurro.
Probabil ca se deschide ca M2, cu transbordare pe la suprafata la Eroilor...
Am putea afla si noi care sunt lucrarile alea ce se spera sa fie gata in douzeci-douazeci???
- ByOnu
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
”Cuiul lui Pepelea” sunt cele doua CV (interstatiile Eroilor-Academie si DT 34-PDT) care trebuie musai terminate in 3 luni, asta daca de Revelion spargem sticla de sampanie, circuland pe M5.1! In rest, accesurile restante B (RD), B (AM) si A, A1, B, B1 (PDT) pot fi facute usor, usor si-n 2020.
”Cuiul lui Pepelea” sunt cele doua CV (interstatiile Eroilor-Academie si DT 34-PDT) care trebuie musai terminate in 3 luni, asta daca de Revelion spargem sticla de sampanie, circuland pe M5.1! In rest, accesurile restante B (RD), B (AM) si A, A1, B, B1 (PDT) pot fi facute usor, usor si-n 2020.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Și siguranța traficului, să nu se ciocnească metroaiele între ele. Inclusiv la capete și pe la macaze. Nu vedeți cât durează o prelungire de Dimetronic pe M 4 ? IT - iști noștrii neimpozitați s-au făcut de oaie la faza asta ! ( La M 4 ). Au toate șansele să le iasă cu virgulă și aici. Încă un amănunt, trebuie să armonizeze semnalul de la tunelul de legătură M 1 / M 5, că M 5 e pe un sistem de siguranță, M 1/ 3 pe altul. La gară nici nu știu cum le-a ieșit pasența, dar atunci IT - iștii probabil că încă mai plăteau impozit la stat...
Și siguranța traficului, să nu se ciocnească metroaiele între ele. Inclusiv la capete și pe la macaze. Nu vedeți cât durează o prelungire de Dimetronic pe M 4 ? IT - iști noștrii neimpozitați s-au făcut de oaie la faza asta ! ( La M 4 ). Au toate șansele să le iasă cu virgulă și aici. Încă un amănunt, trebuie să armonizeze semnalul de la tunelul de legătură M 1 / M 5, că M 5 e pe un sistem de siguranță, M 1/ 3 pe altul. La gară nici nu știu cum le-a ieșit pasența, dar atunci IT - iștii probabil că încă mai plăteau impozit la stat...
📖 Pagination options