Topic: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
365 posts, 123377 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Robert24
Foarte rau ca stau acolo. Nu ar trebui sa aiba stationare...
Foarte rau ca stau acolo. Nu ar trebui sa aiba stationare...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Dragos31
Aseara am vrut sa vad daca noua statie de sub Pasajul Grant este sau nu "rentabila", astfel incat, in jurul orei 19:25, nu mai putin de 8 calatori asteptau un autobuz de pe linia 642, iar pe rampa pasajului nu mai era stationat nici un autobuz(lucru care nu ar trebui sa ne mire, pentru ca in comunicatul emis la sfarsitul lunii Iunie de catre cei de la STB era stipulat clar ca autobuzele de pe linia naveta 642 vor intoarce la Pasaj Grant fara stationare)...
Statia este pozitionata chiar in bucla de intoarcere, exact unde in urma cu cateva saptamani Gabi23 ne semnala faptul ca trebuie infiintata o oprire suplimentara -> viewtopic.php?f=228&t=4751&start=168#p321447
4803 - Linia 642 - Podul Grant - 2 August 2019
Aseara am vrut sa vad daca noua statie de sub Pasajul Grant este sau nu "rentabila", astfel incat, in jurul orei 19:25, nu mai putin de 8 calatori asteptau un autobuz de pe linia 642, iar pe rampa pasajului nu mai era stationat nici un autobuz(lucru care nu ar trebui sa ne mire, pentru ca in comunicatul emis la sfarsitul lunii Iunie de catre cei de la STB era stipulat clar ca autobuzele de pe linia naveta 642 vor intoarce la Pasaj Grant fara stationare)...
Statia este pozitionata chiar in bucla de intoarcere, exact unde in urma cu cateva saptamani Gabi23 ne semnala faptul ca trebuie infiintata o oprire suplimentara -> viewtopic.php?f=228&t=4751&start=168#p321447
4803 - Linia 642 - Podul Grant - 2 August 2019
- aztec
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
aztec
Am testat si eu capatul de linie.."fara stationare" de sub pod.
Soferul a urcat pe bordura pt a stationa cateva minute, facand loc masinilor mici care intorceau.....permitand chiar si unui alt autobuz sa treaca..
Locul e mic, stationarea cred ca tine mai mult de un mic reglaj de cadenta.
Am testat si eu capatul de linie.."fara stationare" de sub pod.
Soferul a urcat pe bordura pt a stationa cateva minute, facand loc masinilor mici care intorceau.....permitand chiar si unui alt autobuz sa treaca..
Locul e mic, stationarea cred ca tine mai mult de un mic reglaj de cadenta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
andrei11
Păi ce, de exemplu troleibuzul 85 are prevăzută staționare la Gara de Nord ? Sau 61 / 62 ??
Păi ce, de exemplu troleibuzul 85 are prevăzută staționare la Gara de Nord ? Sau 61 / 62 ??
- aztec
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
aztec
Interval de 3 min pe un traseu aglomerat.. cam greu de intretinut
Oricum, pt mine e mult mai util 642 fata de 41..
Pana acum nu am asteptat mai mult de 4 min in statie si sa fac mai mult de 17 min Valea Argesului-Crangasi....la orele mele...mult mai rapid fata de ceva +41..
Interval de 3 min pe un traseu aglomerat.. cam greu de intretinut
Oricum, pt mine e mult mai util 642 fata de 41..
Pana acum nu am asteptat mai mult de 4 min in statie si sa fac mai mult de 17 min Valea Argesului-Crangasi....la orele mele...mult mai rapid fata de ceva +41..
- Robert Antohe
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Robert Antohe
aztec în zonele Crangasi și Ciurel pe retur este o aglomerație de nedescris încât se formează trenulețe de 4 autobuze a liniilor 641 și 642 și un trenuleț format din doua 178
41 mergea direct, 641ocoleste la gara și iese pe Crangasi abia la vechiul capăt al liniilor 162 si 163, iar 642 are capăt la pod
Sunt oameni care așteaptă cele 20 de linii regionale care se vor înființa abia în septembrie, celalalte linii de autobuz merg puțin rar din cauza acestor linii
aztec în zonele Crangasi și Ciurel pe retur este o aglomerație de nedescris încât se formează trenulețe de 4 autobuze a liniilor 641 și 642 și un trenuleț format din doua 178
41 mergea direct, 641ocoleste la gara și iese pe Crangasi abia la vechiul capăt al liniilor 162 si 163, iar 642 are capăt la pod
Sunt oameni care așteaptă cele 20 de linii regionale care se vor înființa abia în septembrie, celalalte linii de autobuz merg puțin rar din cauza acestor linii
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Utilizator anonim
Daca se reuseste redeschiderea lui 41 la 1, maxim 15 septembrie, autobuzele din liniile astea se duc pe traseele lor normale.
Daca se reuseste redeschiderea lui 41 la 1, maxim 15 septembrie, autobuzele din liniile astea se duc pe traseele lor normale.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Utilizator anonim
Cel putin primele doua saptamani de 41, vor mai ramane si o parte din autobuze, cu parc ce va fi drastic redus. De asemenea linia 642 va fi suspendata si transformata in 643 care va circula intre Ghencea si Lujerului cu intoarcere in giratoriul de la Cora.
Parcul lui 41 va fi initial de 25 ture, urmand ca din 10 septembrie sa fie crescut la 32-34 vagoane in functie de mersul la paleta pe Grant. Autobuzele dispar la suplimentarea din octombrie cand revin pe liniile lor.
Cel putin primele doua saptamani de 41, vor mai ramane si o parte din autobuze, cu parc ce va fi drastic redus. De asemenea linia 642 va fi suspendata si transformata in 643 care va circula intre Ghencea si Lujerului cu intoarcere in giratoriul de la Cora.
Parcul lui 41 va fi initial de 25 ture, urmand ca din 10 septembrie sa fie crescut la 32-34 vagoane in functie de mersul la paleta pe Grant. Autobuzele dispar la suplimentarea din octombrie cand revin pe liniile lor.
- aztec
-
Posted:
-
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Alex21
Deci va exista linia 643 sau e doar o idee?
Utilizator anonim wrote:
Cel putin primele doua saptamani de 41, vor mai ramane si o parte din autobuze, cu parc ce va fi drastic redus. De asemenea linia 642 va fi suspendata si transformata in 643 care va circula intre Ghencea si Lujerului cu intoarcere in giratoriul de la Cora.
Parcul lui 41 va fi initial de 25 ture, urmand ca din 10 septembrie sa fie crescut la 32-34 vagoane in functie de mersul la paleta pe Grant. Autobuzele dispar la suplimentarea din octombrie cand revin pe liniile lor.
Deci va exista linia 643 sau e doar o idee?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Utilizator anonim
Va exista. Oricum pe masura ce se regleaza mersului 41 dispar navetele, cu atat mai repede cu atat mai bine.
Va exista. Oricum pe masura ce se regleaza mersului 41 dispar navetele, cu atat mai repede cu atat mai bine.
- Lucian
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Lucian
Va deranjez și eu cu o întrebare. Circulația pe pod (sens Ghencea) s-a reluat? Autobuzele liniei 641 circula tot pe la Gara sau pe pod?
Va deranjez și eu cu o întrebare. Circulația pe pod (sens Ghencea) s-a reluat? Autobuzele liniei 641 circula tot pe la Gara sau pe pod?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
bercenicity
Poti verifica pe aplicatia STB sau la info.stbsa.ro - iti arata traseul si unde sunt autobuzele pe traseu in timp real.
Poti verifica pe aplicatia STB sau la info.stbsa.ro - iti arata traseul si unde sunt autobuzele pe traseu in timp real.
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Mihai2005
641 încă mai trece pe la Gara de Nord. Apropo, dacă tramvaiul 41 va circula alternativ pe Podul Grant în septembrie, ce deduci din această informație?
Lucian wrote:
Va deranjez și eu cu o întrebare. Circulația pe pod (sens Ghencea) s-a reluat? Autobuzele liniei 641 circula tot pe la Gara sau pe pod?
641 încă mai trece pe la Gara de Nord. Apropo, dacă tramvaiul 41 va circula alternativ pe Podul Grant în septembrie, ce deduci din această informație?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination