Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)

1718 posts, 349537 views
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) shoppy

Nu, ca de obicei atunci cand ploua/ninge mai tare sau e saptamana cu vreo vacanta(craciun, revelion, etc) parca da strechea in toti. Timpii de la semafor nu erau modificati insa era coloana continua pana la Plevnei, chiar si sub Grozavesti, eu vin dinspre poli si de obicei sunt doar 4-5 masini sub pod, acum erau toate 3 benzile pline.
O parte din problema sunt si acele separatoare de trafic de pe Giulesti de care am mai intrebat, cand se intra pe Giulesti cele 2 benzi sunt la limita, daca nu ai curaj nu incap 2 masini odata, daca e camion ocupa ambele benzi si daca e autobuz opreste in statie si a blocat totul ca nu poate fii depasit.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) subway guru

@ionescu63:
Esc-ule, ce ai cu mine?
Daca nu-ti place nici aroma de ananas si nici de coco-nuts de la semaforizare, de ce vrei sa mi-o pui mie in brate?
'Prostiile' nu-mi apartin nici pe departe, bati la usi straine...ca nu sunt eu 'mama lu' Stefan Cel Mare'...
Despre metrou, vezi pe topicul 'aferent'...
In rest, 'Sanatate & Virtute'... :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) VladG

Ceva s-a intamplat azi sau in week-end. Vineri era totul ok. Astazi, pe Giulesti, catre Grant era ok. De asemenea catre Apaca, DUPA Grozavesti era ok. Deci la Grozavesti s-a produs "grozavia" nedorita.
Eram sigur ca s-a intamplat vreun accident grav, ca s-au blocat ceva benzi, in scimb am constatat ca rosul de la traversarea Dambovitei nu se mai termina. Asta e buba.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Probabil au modificat timpii pentru "fluidizarea" traficului si au reusit, acum intersectia e goala ca semafoarele sunt rosu mai mereu  :mrgreen:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) shoppy

Tu nu intelegi ca degeaba scapai de pe Mileai si intrai sub Podul Grozavesti ca era coloana de pe pod pana la Plevnei? Exact asa a fost si joi cand a inceput sa ninga, saptamana asta o sa fie nasol tot Bucurestiul pana isi cumpara toti cadouri si se cara sa petreaca sarbatorile acasa "la tara".

2009, asa e la noi, daca e gata structura de rezistenta zicem ca e terminat, daca prostimea are imprimat pe neuron de Pasajul Basarab si noi defapt am terminat Viaductul Orhideelor si Podul Grozavesti atunci zicem ca am inaugurat Pasajul Basarab, nu conteaza ca sunt 3 structuri complet diferite unite doar prin rosturi de dilatatie.
Deci sa fie clar ca pasajul a fost terminat si inaugurat ca sa nu mai avem discutii inutile(asta pana cand o sa-l inaugureze domn doctor din nou si o sa dea explicatii complicate ca sa explice cum ca "prima parte" a fost doar un fas de prostit fraierii da acum avem ditai pasajul deci in dragoste si razboi totul e permis); urmeaza la modul cel mai optimist 3 luni de "finisaje" pana cand o sa putem merge pe el cu masina(sa speram ca nu-si mai aduce careva aminte de statia de tramvai si ne strica "bucuria").

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) subway guru

@shoppy:
Nici nu vreau sa-ti spun cata dreptate ai... :ugeek:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) VladG

@shoppy: Calm si citeste exact ce am scris.
E vorba de sensul INVERS (Plevnei-Apaca), care la Gozavesti n-a fost niciodata afectat de aglomeratia de pe Plevnei. Pana acum, daca scapai de Plevnei, mergeai glont pana la rampa de la Apaca, unde se face coada.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) shoppy

Ups, se poate, eu am intrat la sala la Sir Orhideea la 17:15 si am iesit la 18:30, nu era absolut nici o problema pe Plevnei - Grozavesti, de aceea am inteles ca vorbesti de partea cealalta, tu la ce ora ai ramas blocat?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Dominatrix

vancouver wrote:
Pe sensul sud -> nord in schimb avem urcarea principala de pe Sos. Gozavesti (2 benzi x estimez trafic maxim 50%), apoi se adauga cele 2 benzi dinspre podul Grozavesti (estimez trafic maxim 75%), pleaca 1 banda spre Calea Plevnei (-25%), dar si vine una (+25%). In total pâna acum avem 5 benzi pentru urcare si 1 pentru coborâre, cu un total de trafic de 50+50+75+75-25+25=250% care se vor inghesui pe 2 benzi spre podul hobanat, adica 250%:2 = 125% pe banda. Deci fiecare banda trebuie sa duca 125% din capacitatea maxima a unei benzi -> rezulta ca ambuteiajele sunt ca si sigure. Mai târziu, când se va realiza pasajul subteran Razoare, de pe Sos. Grozavesti vor veni si mai multe masini. Urmatorul punct critic este când cele 2 benzi pline aproape la maxim (adica mai coboara unele masini pe Cal. Grivitei spre Gara de Nord) vor conduce traficul spre Sos. Titulescu. Acolo se adauga 2 benzi venind de sub Pasaj (adica cei care fac stânga de pe Calea Grivitei spre Sos. Titulescu sub pasaj). Toate aceste benzi dau intr-un semafor care va avea verde cel mult 50% din timp. La semaforul Titulescu/Banu Manta se vor prezenta asadar: 75%+75%+50%+50%=250%, dar vor putea trece numai 50% x 2 benzi (spre Piata Victoriei) + 25% x 1 banda (spre Banu Manta)=125%. Adica 250% vor dori sa mearga pe 125%. Imposibil.
Estimarile de trafic se fac (sau ar trebui sa se faca) dupa modele mult mai complexe, cum zicea si Ad_rem. Estimarile astea, desi sunt facute dupa formule matematice, au in ele o doza destul de mare de subiectivism, pentru ca sunt N modele care pot fi folosite, in functie de situatie. Cea mai mare "hiba" cu calculul de mai sus este presupunerea ca toate benzile de care vorbim au capacitate egala. Nu este deloc asa. De exemplu, bretelele de urcare/coborare, datorita gradientului/pantei au capacitate mai mica decat benzile "directe" pe pasaj. Chiar si cele 2 benzi directe peste pasaj, desi poate parea ciudat, nu cred ca vor avea capacitate egala, mai ales daca volumul de trafic pe bretelele "intermediare" va fi semnificativ (procentual vorbind, fata de traficul direct Titulescu - Sos. Grozavesti- Leu), din cauza preselectarilor necesare. Iar capacitatea benzilor depinde si de alti factori: raza curbelor, gradientul pantelor, volumul de trafic greu (camione, autobuze etc.), ca procent din traficul general si asa mai departe.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) VladG

shoppy wrote:
Ups, se poate, eu am intrat la sala la Sir Orhideea la 17:15 si am iesit la 18:30, nu era absolut nici o problema pe Plevnei - Grozavesti, de aceea am inteles ca vorbesti de partea cealalta, tu la ce ora ai ramas blocat?


Asta-i chiar super tare, ca si eu tot de la sala de la Sir Orhideea am plecat, dar pe la 20:00!  :lol:
Pe la 18:20 am ajuns acolo si asa e, Plevnei-Sir am mers ok cand am venit la sala.
Am auzit si dimineata la KissFm ca au ramas vreo ora blocati in zona pasajului, in timp ce pe Grant s-a mers ata (deci nu e aglomeratia generala cauza gatuirii de la Basarab).
Ma supara faptul asta ca eu chiar am simtit o imbunatatire cand au dat drumul la circulatie la Grozavesti, mi-a scazut cu vreo 15-20 min timpul de ajuns acasa. Acum e frustrant sa ti se ia inapoi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) shoppy

Este culmea, am trecut si eu azi Plevnei - Grozavesti si am asteptat juma de ora, timpii de la semafor erau aceeasi, nu se intamplase nimic, cascheta era acolo si dadea din maini sincron cu semaforul pe sensul celalalt da pe cei care veneau spre regie si nu acordau cedeaza si ii blocau pe cei dinspre Plevnei nu ii vedeau, trebuie neaparat pus inca un semafor acolo care sa dea rosu cand se da verde dinspre Plevnei, coada dinspre Milea era la benzinarie, in tot orasul se merge usor da parca toti soferii de duminica, toti provincialii care habar n-au orasul asta si toti smecherii s-au infipt in intersectia asta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Techno

Lasa shoppy, nu fii trist. Ca va merge tramblaiul bine in zona, nu de aia s-a facut pasajul? Si ce frumos mai e tramblaiul ala nou, cred ca e si confortabil. Metrou usor aproape.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) shoppy

Da, merge, se blocheaza si el 5min sub Grozavesti pana trece :mrgreen: .

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) mindmasster

shoppy wrote:
Da, merge, se blocheaza si el 5min sub Grozavesti pana trece :mrgreen: .


Am fost acum 20 de min la Grozavesti si am observat un lucru . In momentul in care Tramvaiul are VERDE , toata lumea are ROSU si se formeaza niste cozi pe Milea

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use