Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
502 posts, 183567 views
📖 Pagination options
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
mihai_atanasiu
Eu nu inteleg de ce s-au apucat de aceasta lucrare daca nu au toate "piesele".
Eu nu inteleg de ce s-au apucat de aceasta lucrare daca nu au toate "piesele".
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Au incercat sa fie profesionisti sperand sa mearga licitatiile ca la carte...
Au incercat sa fie profesionisti sperand sa mearga licitatiile ca la carte...
- madhorsefuzzy
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
punmeister
La cea pentru traverse bi-bloc avem doua oferte, TRAVERTEC (preluati anul trecut de catre voestalpine) si Metabet CF. Sper sa se miste repede.
La cea pentru traverse bi-bloc avem doua oferte, TRAVERTEC (preluati anul trecut de catre voestalpine) si Metabet CF. Sper sa se miste repede.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
Ramanem la bibloace???
Atunci de ce au daramat tot cand puteau sa inlocuiasca doar traversele??? N-ar fi durat mai mult de o luna pe ambele fire cu inchiderea totala de circulatie
Ramanem la bibloace???
Atunci de ce au daramat tot cand puteau sa inlocuiasca doar traversele??? N-ar fi durat mai mult de o luna pe ambele fire cu inchiderea totala de circulatie
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
Asta poate daca participa cineva la prima procedura de atribuire. Tot bi-bloc s-a solicitat si-n prima procedura, dar s-a demonstrat faptul ca valoarea initiala era prea mica, nefiind nimeni interesat, ca atare actiunea s-a reluat si astfel suntem in prezent! Solutia tehnica, bi-bloc, este inserata in C.S. in cazul ambelor proceduri. Acum avem ANUNTUL DE PARTICIPARE NR. CN1013349 / 22.07.2019 2.070.000,00 RON) unde sunt doi concurenti! Potrivit termenelor, de evaluare, iarna ne apuca oricum (05.12.2019)! N-as crede in vrednicia ”companiei”!
Chiar si asa termenul, prezumtiv avansat de autoritati, poate fi probat doar prin levitatie pe acest traseu!
Asta poate daca participa cineva la prima procedura de atribuire. Tot bi-bloc s-a solicitat si-n prima procedura, dar s-a demonstrat faptul ca valoarea initiala era prea mica, nefiind nimeni interesat, ca atare actiunea s-a reluat si astfel suntem in prezent! Solutia tehnica, bi-bloc, este inserata in C.S. in cazul ambelor proceduri. Acum avem ANUNTUL DE PARTICIPARE NR. CN1013349 / 22.07.2019 2.070.000,00 RON) unde sunt doi concurenti! Potrivit termenelor, de evaluare, iarna ne apuca oricum (05.12.2019)! N-as crede in vrednicia ”companiei”!
Chiar si asa termenul, prezumtiv avansat de autoritati, poate fi probat doar prin levitatie pe acest traseu!
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
Cred ca ne este clar, tuturor, ca pe sensul de mers Crangasi-Turda exista infrastructura veche. Altfel ”paleta” nu se putea face!
Cred ca ne este clar, tuturor, ca pe sensul de mers Crangasi-Turda exista infrastructura veche. Altfel ”paleta” nu se putea face!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
@orex
Problema reala la bibloace nu e traversa ci <galosul>!
@orex
Problema reala la bibloace nu e traversa ci <galosul>!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Procedura pentru traversele bi-bloc a trecut la evaluarea financiara. Probabil in 1-2 saptamani avem contractul semnat.
Procedura pentru traversele bi-bloc a trecut la evaluarea financiara. Probabil in 1-2 saptamani avem contractul semnat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
De asemenea, procedura pentru rosturile de dilatatie e in etapa deliberarii, cum pe SEAP se intarzie mult finalizarea procedurilor, putem considera semnat contractul.
De asemenea, procedura pentru rosturile de dilatatie e in etapa deliberarii, cum pe SEAP se intarzie mult finalizarea procedurilor, putem considera semnat contractul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Macar de ar fi traverse bibloc cu galos de cauciuc pentru antifonare cum se monteaza acum la metroul Londonez...
Macar de ar fi traverse bibloc cu galos de cauciuc pentru antifonare cum se monteaza acum la metroul Londonez...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
^...galosii romanesti vechi aveau peretii netezi, odata introdusi in betonul de monolitizare nu mai aveau unde sa <expandeze> lateral, si in loc sa fie elastici degeaba erau din cauciuc/neopren, se comportau la fel de inelastic precum betonul!
Asta e ineptia initiala a <savantilor> de la Incertrans cand au dat <copy&paste> la solutia frantuzeasca Stedef, s-au plimbat la Paris dar galeriile Lafayette au fost mai atractive ca subteranele RATP...
^...galosii romanesti vechi aveau peretii netezi, odata introdusi in betonul de monolitizare nu mai aveau unde sa <expandeze> lateral, si in loc sa fie elastici degeaba erau din cauciuc/neopren, se comportau la fel de inelastic precum betonul!
Asta e ineptia initiala a <savantilor> de la Incertrans cand au dat <copy&paste> la solutia frantuzeasca Stedef, s-au plimbat la Paris dar galeriile Lafayette au fost mai atractive ca subteranele RATP...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
@Utilizator anonim si @shoppy
Cine sunt maretii constructori <supermobilizati>?...STB, o Municipala, alti neica nimeni???
@Utilizator anonim si @shoppy
Cine sunt maretii constructori <supermobilizati>?...STB, o Municipala, alti neica nimeni???
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Compania Municipala Strazi, Poduri, Pasaje, Canale etc... Dar ei sunt doar cu lucrarile de „forta”, sunt licitate si subcontractate restul lucrarilor de executat...
Compania Municipala Strazi, Poduri, Pasaje, Canale etc... Dar ei sunt doar cu lucrarile de „forta”, sunt licitate si subcontractate restul lucrarilor de executat...
📖 Pagination options