MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 601160 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ionescu63

Eu m-am gandit ca poate se vor trezi pentru viitorul buget european 2014-2020, care din cate stiu a inceput deja sa se negocieze.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Daca ai vre-o 'putere' - ACTIONEAZA!

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ionescu63

subway guru wrote:
Daca ai vre-o 'putere' - ACTIONEAZA!


Puterea noastra sunt aceste discutii si sa speram ca cineva "din zona MTI" va apleca urechea spre aceste discutii, fiinca nu stii de unde iese o idee buna.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Doamne Ajuta sa le dea 'mintea cea de pe urma' a romanului...
Bulgarii si-au 'bagat' de la bun inceput metroul pe 'POS-ul' de mediu...or fi avand ei ceafa ceva 'mai groasa' dar la asta 'ne-au luat fata' si s-au dovedit o leaca ceva mai 'inteligenti'... :cry:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ionescu63

POS-mediu este un mijloc de transport nepoluant
POS dezvoltare regionala
POS transport

oricare, numai sa fie luat in calcul. :idea:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

La #POS-ul Regio, valorile 'admisibile' pentru un proiect sunt 'absolut minore', nu faci nici macar o statie de metrou din ce e acolo...
La 'POS-T' nu se califica 'transportul urban'...
Singura varianta 'fezabila' e 'varianta bulgareasca'...dar noi suntem intotdeauna 'mai dastepti' decat vecinii de la sud... :cry:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ionescu63

Deci transportul urban nu intra decat la mediu....
Un pic surprinzatoar, dar totusi bine ca exista o posibilitate.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Transportul urban 'ecologic'... :mrgreen:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ionescu63

"Dublu ecologic"
Odata metroul actionat electric este el in sine ecologic. Apoi dezvoltarea lui "descurajeaza" transportul cu masinile personale poluante.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Doar ca 'fapt divers' si proiectul M6 Otopeni e prins de japonezi tot la capitolul 'proiecte de mediu' si nu ca vrem noi sa avem o 'poarta aeriana' 'mai cu motz' decat altzii...nu e de 'stargate' e de 'environmental gate'... :lol:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ionescu63

Sa speram ca pana in 2013 se vor rezolva celelalte probleme "stringente" de mediu, astfel incat din 2014 sa se gaseasca o "fereastra" si pentru metrou. :idea:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ByOnu

HAULES BAULES! :shock: AU VENIT EXTRATERESTII SA NE FACA METROU!!! :o


60 de staţii noi de metrou până în 2020

Staţiile Pajura şi Bazilescu vor fi inaugurate anul acesta în luna aprilie
Sună neverosimil, dar conducerea Metrorex le promite bucureştenilor că în următorii 10 ani vor putea circula cu metroul în aproape toate zonele din Capitală şi din împrejurimi. Conform raportului de activitate pe anul 2010, reţeaua de metrou se va extinde cu cinci rute ce se vor întinde pe o distanţă de aproximativ 80 de kilometri.

Metroul din Drumul Taberei costă aproape un miliard de lei
Metrorex a lansat procedura de licitaţie pentru tronsonul Eroilor– Piaţa Iancului. Acesta va costa 2,8 miliarde lei

Cele cinci linii, dintre care unele sunt în construcţie şi altele se află doar în faza de proiect, vor avea 60 de staţii.

Primele staţii inaugurate vor fi Pajura şi Bazilescu, de pe Magistrala 4. Acest tronson a fost început pe vremea lui Ceauşescu, dar abia acum se fac ultimele retuşuri. Reprezentanţii Metrorex spun că cele două staţii vor fi inaugurate anul acesta, în luna aprilie.

Tronsonul urmează să fie extins în următorii patru ani cu doi kilometri, până la staţia Laminorului. „Pentru o bună parte dintre proiecte avem deja surse de finanţare sigure. Pe lângă aceste noi linii avem de gând să continuăm Magistrala 2 până în comuna Pipera", a zis directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.

Un alt tronson va lega, până în 2018, sudul Bucureştiului de aeroporturi. Linia va porni de la Gara Progresul, va trece pe la Gara de Nord şi va duce spre aeroporturile Băneasa şi Otopeni. Acest tronson se va întinde pe 16 kilometri şi va costa peste un miliard de euro.

O altă linie de metrou va lega, în 2015, Drumul Taberei de Universitate, în timp ce ruta Universitate - Pantelimon va fi dată în folosinţă în 2018. Lucrările vor costa peste un 1,5 miliarde de euro.  Tronsonul Voluntari - Colentina - Şoseaua Alexandriei - Jilava va fi pus în funcţiune în 2020.

Lucrările vor începe din Voluntari, ruta fiind menită să interconecteze două dintre cele mai populate zone, cu trecere prin centrul Bucureştiului. A cincea linie de metrou, la care vor începe lucrările în 2017, va lega staţia Păcii de vestul oraşului, acolo unde sunt marile centre comerciale. Astfel, linia Păcii - Centura de Vest va avea patru staţii şi va face legătura cu Autostrada A1. Costurile se vor ridica la aproape 190 de milioane de euro.

Ziarul Adevarul



Saracul Ceausescu (Dumnezeu sa-l odihneasca, merita) n-a fost in stare sa faca decat ~40 de statii in 10 ani (in vremurile in care chiar se construia), si acum cand nu se face nimic o sa rasara statiile ca ciupercile dupa ploaie, ci nu una' doua', ci cam 60 asa, ...n-or fi ele prea multe...

Cum comentati oameni buni?!€

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ByOnu

Pana-n 2020 asta e, ne multumim cu doar 60 de statii noi, e criza. :lol:

Oameni buni, ma gandesc, daca prind eu 2020, si o sa ma uit in trecut la asemenea stiri... oare care va fi realitatea atunci? :?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Dominatrix

Niciun oras din lume -cu exceptia Madrid'ului si oraselor chinezesti - nu au planuri pentru dezvoltarea retelei de metrou cu o asemenea anvergura. Marile metropole cu retele extinse si dense de metrou si-au dezvoltat metroul in general pe vremea cand costurile de constructie erau mai mici si mana de lucru mai ieftina. Aceste conditii nu prea mai sunt indeplinite in ziua de azi. Nu vad de ce tocmai Bucurestiul sa fie exceptia care sa confirme regula. Deci parerea mea fata de acel articol este FORMAT /U. :twisted:

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433196 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use