Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 601160 views
📖 Pagination options
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
Eu m-am gandit ca poate se vor trezi pentru viitorul buget european 2014-2020, care din cate stiu a inceput deja sa se negocieze.
Eu m-am gandit ca poate se vor trezi pentru viitorul buget european 2014-2020, care din cate stiu a inceput deja sa se negocieze.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Daca ai vre-o 'putere' - ACTIONEAZA!
Daca ai vre-o 'putere' - ACTIONEAZA!
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
Puterea noastra sunt aceste discutii si sa speram ca cineva "din zona MTI" va apleca urechea spre aceste discutii, fiinca nu stii de unde iese o idee buna.
subway guru wrote:
Daca ai vre-o 'putere' - ACTIONEAZA!
Puterea noastra sunt aceste discutii si sa speram ca cineva "din zona MTI" va apleca urechea spre aceste discutii, fiinca nu stii de unde iese o idee buna.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Doamne Ajuta sa le dea 'mintea cea de pe urma' a romanului...
Bulgarii si-au 'bagat' de la bun inceput metroul pe 'POS-ul' de mediu...or fi avand ei ceafa ceva 'mai groasa' dar la asta 'ne-au luat fata' si s-au dovedit o leaca ceva mai 'inteligenti'...
Doamne Ajuta sa le dea 'mintea cea de pe urma' a romanului...
Bulgarii si-au 'bagat' de la bun inceput metroul pe 'POS-ul' de mediu...or fi avand ei ceafa ceva 'mai groasa' dar la asta 'ne-au luat fata' si s-au dovedit o leaca ceva mai 'inteligenti'...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
POS-mediu este un mijloc de transport nepoluant
POS dezvoltare regionala
POS transport
oricare, numai sa fie luat in calcul.
POS-mediu este un mijloc de transport nepoluant
POS dezvoltare regionala
POS transport
oricare, numai sa fie luat in calcul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
La #POS-ul Regio, valorile 'admisibile' pentru un proiect sunt 'absolut minore', nu faci nici macar o statie de metrou din ce e acolo...
La 'POS-T' nu se califica 'transportul urban'...
Singura varianta 'fezabila' e 'varianta bulgareasca'...dar noi suntem intotdeauna 'mai dastepti' decat vecinii de la sud...
La #POS-ul Regio, valorile 'admisibile' pentru un proiect sunt 'absolut minore', nu faci nici macar o statie de metrou din ce e acolo...
La 'POS-T' nu se califica 'transportul urban'...
Singura varianta 'fezabila' e 'varianta bulgareasca'...dar noi suntem intotdeauna 'mai dastepti' decat vecinii de la sud...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
Deci transportul urban nu intra decat la mediu....
Un pic surprinzatoar, dar totusi bine ca exista o posibilitate.
Deci transportul urban nu intra decat la mediu....
Un pic surprinzatoar, dar totusi bine ca exista o posibilitate.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Transportul urban 'ecologic'...
Transportul urban 'ecologic'...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
"Dublu ecologic"
Odata metroul actionat electric este el in sine ecologic. Apoi dezvoltarea lui "descurajeaza" transportul cu masinile personale poluante.
"Dublu ecologic"
Odata metroul actionat electric este el in sine ecologic. Apoi dezvoltarea lui "descurajeaza" transportul cu masinile personale poluante.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Doar ca 'fapt divers' si proiectul M6 Otopeni e prins de japonezi tot la capitolul 'proiecte de mediu' si nu ca vrem noi sa avem o 'poarta aeriana' 'mai cu motz' decat altzii...nu e de 'stargate' e de 'environmental gate'...
Doar ca 'fapt divers' si proiectul M6 Otopeni e prins de japonezi tot la capitolul 'proiecte de mediu' si nu ca vrem noi sa avem o 'poarta aeriana' 'mai cu motz' decat altzii...nu e de 'stargate' e de 'environmental gate'...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ionescu63
Sa speram ca pana in 2013 se vor rezolva celelalte probleme "stringente" de mediu, astfel incat din 2014 sa se gaseasca o "fereastra" si pentru metrou.
Sa speram ca pana in 2013 se vor rezolva celelalte probleme "stringente" de mediu, astfel incat din 2014 sa se gaseasca o "fereastra" si pentru metrou.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ByOnu
HAULES BAULES! AU VENIT EXTRATERESTII SA NE FACA METROU!!!
Saracul Ceausescu (Dumnezeu sa-l odihneasca, merita) n-a fost in stare sa faca decat ~40 de statii in 10 ani (in vremurile in care chiar se construia), si acum cand nu se face nimic o sa rasara statiile ca ciupercile dupa ploaie, ci nu una' doua', ci cam 60 asa, ...n-or fi ele prea multe...
Cum comentati oameni buni?!
HAULES BAULES! AU VENIT EXTRATERESTII SA NE FACA METROU!!!
60 de staţii noi de metrou până în 2020
Staţiile Pajura şi Bazilescu vor fi inaugurate anul acesta în luna aprilie
Sună neverosimil, dar conducerea Metrorex le promite bucureştenilor că în următorii 10 ani vor putea circula cu metroul în aproape toate zonele din Capitală şi din împrejurimi. Conform raportului de activitate pe anul 2010, reţeaua de metrou se va extinde cu cinci rute ce se vor întinde pe o distanţă de aproximativ 80 de kilometri.
Metroul din Drumul Taberei costă aproape un miliard de lei
Metrorex a lansat procedura de licitaţie pentru tronsonul Eroilor– Piaţa Iancului. Acesta va costa 2,8 miliarde lei
Cele cinci linii, dintre care unele sunt în construcţie şi altele se află doar în faza de proiect, vor avea 60 de staţii.
Primele staţii inaugurate vor fi Pajura şi Bazilescu, de pe Magistrala 4. Acest tronson a fost început pe vremea lui Ceauşescu, dar abia acum se fac ultimele retuşuri. Reprezentanţii Metrorex spun că cele două staţii vor fi inaugurate anul acesta, în luna aprilie.
Tronsonul urmează să fie extins în următorii patru ani cu doi kilometri, până la staţia Laminorului. „Pentru o bună parte dintre proiecte avem deja surse de finanţare sigure. Pe lângă aceste noi linii avem de gând să continuăm Magistrala 2 până în comuna Pipera", a zis directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.
Un alt tronson va lega, până în 2018, sudul Bucureştiului de aeroporturi. Linia va porni de la Gara Progresul, va trece pe la Gara de Nord şi va duce spre aeroporturile Băneasa şi Otopeni. Acest tronson se va întinde pe 16 kilometri şi va costa peste un miliard de euro.
O altă linie de metrou va lega, în 2015, Drumul Taberei de Universitate, în timp ce ruta Universitate - Pantelimon va fi dată în folosinţă în 2018. Lucrările vor costa peste un 1,5 miliarde de euro. Tronsonul Voluntari - Colentina - Şoseaua Alexandriei - Jilava va fi pus în funcţiune în 2020.
Lucrările vor începe din Voluntari, ruta fiind menită să interconecteze două dintre cele mai populate zone, cu trecere prin centrul Bucureştiului. A cincea linie de metrou, la care vor începe lucrările în 2017, va lega staţia Păcii de vestul oraşului, acolo unde sunt marile centre comerciale. Astfel, linia Păcii - Centura de Vest va avea patru staţii şi va face legătura cu Autostrada A1. Costurile se vor ridica la aproape 190 de milioane de euro.
Ziarul Adevarul
Saracul Ceausescu (Dumnezeu sa-l odihneasca, merita) n-a fost in stare sa faca decat ~40 de statii in 10 ani (in vremurile in care chiar se construia), si acum cand nu se face nimic o sa rasara statiile ca ciupercile dupa ploaie, ci nu una' doua', ci cam 60 asa, ...n-or fi ele prea multe...
Cum comentati oameni buni?!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ByOnu
Pana-n 2020 asta e, ne multumim cu doar 60 de statii noi, e criza.
Oameni buni, ma gandesc, daca prind eu 2020, si o sa ma uit in trecut la asemenea stiri... oare care va fi realitatea atunci?
Pana-n 2020 asta e, ne multumim cu doar 60 de statii noi, e criza.
Oameni buni, ma gandesc, daca prind eu 2020, si o sa ma uit in trecut la asemenea stiri... oare care va fi realitatea atunci?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Niciun oras din lume -cu exceptia Madrid'ului si oraselor chinezesti - nu au planuri pentru dezvoltarea retelei de metrou cu o asemenea anvergura. Marile metropole cu retele extinse si dense de metrou si-au dezvoltat metroul in general pe vremea cand costurile de constructie erau mai mici si mana de lucru mai ieftina. Aceste conditii nu prea mai sunt indeplinite in ziua de azi. Nu vad de ce tocmai Bucurestiul sa fie exceptia care sa confirme regula. Deci parerea mea fata de acel articol este FORMAT /U.
Niciun oras din lume -cu exceptia Madrid'ului si oraselor chinezesti - nu au planuri pentru dezvoltarea retelei de metrou cu o asemenea anvergura. Marile metropole cu retele extinse si dense de metrou si-au dezvoltat metroul in general pe vremea cand costurile de constructie erau mai mici si mana de lucru mai ieftina. Aceste conditii nu prea mai sunt indeplinite in ziua de azi. Nu vad de ce tocmai Bucurestiul sa fie exceptia care sa confirme regula. Deci parerea mea fata de acel articol este FORMAT /U.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination