Topic: Repartizarea autobuzelor
1254 posts, 365008 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
GPS
Și 6235 în R439.
V2A wrote:
De astăzi, autobaza Ferentari a scos aproape complet autobuzele Euro 4 de pe liniile regionale. Singurele pe care le-am identificat sunt 6237 în R425, 4736 în R438 și 4656 în R439. În rest au mai intrat niște Euro 3-uri: 4266, 4311, 4312, 4371, 4399, 4407, 4429, 4445, 4467, 4470, 4473, 4474 etc.. În ultimul timp și Alexandria a rărit Euro 4-urile din regionale.
Și 6235 în R439.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
ByOnu
Ce necesar de parc avem acum, vara, pe liniile urbane? Chiar este cazul sa mai scoata pe liniile centrale E3 fara AC? Chiar n-ajung aproape 1050 (desigur, vreo 100 de E4 or fi stricate, vreo 50 de Kent sunt pe 7xx) sa acopere necesarul?
Este bataie de joc sa pui E3 fara AC pe linii care ajung in interiorul inelului central.
Ce necesar de parc avem acum, vara, pe liniile urbane? Chiar este cazul sa mai scoata pe liniile centrale E3 fara AC? Chiar n-ajung aproape 1050 (desigur, vreo 100 de E4 or fi stricate, vreo 50 de Kent sunt pe 7xx) sa acopere necesarul?
Este bataie de joc sa pui E3 fara AC pe linii care ajung in interiorul inelului central.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Nenea_titi
E3 fără A/C ar trebui să fie pe linii fără trafic mare. Că dacă sunt date pe linii unde e maxim de aglomerat, devine deja cazan sub presiune când sunt peste 40 călători. Iar dacă se mai suie și un boschetar sau vreun nespălat, tacâmul este complet.
E3 fără A/C ar trebui să fie pe linii fără trafic mare. Că dacă sunt date pe linii unde e maxim de aglomerat, devine deja cazan sub presiune când sunt peste 40 călători. Iar dacă se mai suie și un boschetar sau vreun nespălat, tacâmul este complet.
- yoyoMax
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
yoyoMax
Trebuie să scăpăm de ele cat mai repede, oriunde ar fi repartizate starea autobuzului nu se schimba. În Bucureștiul zilelor de astăzi nu ai ce sa faci cu autobuze fără AC, deoarece vara sunt zile destule cu temperaturi peste 30 de grade, iar atunci in E3 ale noastre te transformi in fantana de transpirație. Pe lângă asta mai sunt motive care agravează situația, precum vârstă, numărul de km (desi se putea mai bine , sa nu uitam de 4100, 4210 și încă altele), lipsa de mentenanță și igienă
Trebuie să scăpăm de ele cat mai repede, oriunde ar fi repartizate starea autobuzului nu se schimba. În Bucureștiul zilelor de astăzi nu ai ce sa faci cu autobuze fără AC, deoarece vara sunt zile destule cu temperaturi peste 30 de grade, iar atunci in E3 ale noastre te transformi in fantana de transpirație. Pe lângă asta mai sunt motive care agravează situația, precum vârstă, numărul de km (desi se putea mai bine , sa nu uitam de 4100, 4210 și încă altele), lipsa de mentenanță și igienă
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Nenea_titi
Lipsa de mentenanță și igienă vor fi omniprezente în București, atâta timp cât există o anume specie de călători și personal dezinteresat la garaje...problema mare este că pe regionale pot fi date E3 fără A/C, acolo nu pierzi timp deoarece merg nu stau, dacă se merge cu geamurile deschise, există circulație a aerului. În București, se stă, nu se merge, numărul de călători /autobuz e mult mai mare, și fiind aglomerație urbană, e mult mai cald. Faptul că nu primează reparația autobuzelor E4 cu A/C este grav, ai autobuze cu A/C dar stau pe dreapta. La militari a fost pocnit 4661 și e grav. Dar bănuiesc că la militari sunt măcar 3 E4 care stau pe dreapta, și probabil 4661 le-ar putea dona piese în vederea repunerii în funcțiune. Bineînțeles că pe 178 scapă E3 fără A/C, iar 162 și 163 au otokar și E4. Nu că m-ar deranja, că și colo și colo stau oameni. La fel cum pe 125 sunt Otokar cu A/C în condițiile în care linia asta e cam goală, iar 313 merge cu E3 fără A/C. Ciudate repartizările astea...
Lipsa de mentenanță și igienă vor fi omniprezente în București, atâta timp cât există o anume specie de călători și personal dezinteresat la garaje...problema mare este că pe regionale pot fi date E3 fără A/C, acolo nu pierzi timp deoarece merg nu stau, dacă se merge cu geamurile deschise, există circulație a aerului. În București, se stă, nu se merge, numărul de călători /autobuz e mult mai mare, și fiind aglomerație urbană, e mult mai cald. Faptul că nu primează reparația autobuzelor E4 cu A/C este grav, ai autobuze cu A/C dar stau pe dreapta. La militari a fost pocnit 4661 și e grav. Dar bănuiesc că la militari sunt măcar 3 E4 care stau pe dreapta, și probabil 4661 le-ar putea dona piese în vederea repunerii în funcțiune. Bineînțeles că pe 178 scapă E3 fără A/C, iar 162 și 163 au otokar și E4. Nu că m-ar deranja, că și colo și colo stau oameni. La fel cum pe 125 sunt Otokar cu A/C în condițiile în care linia asta e cam goală, iar 313 merge cu E3 fără A/C. Ciudate repartizările astea...
- yoyoMax
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
yoyoMax
STB cred ca greșește mult si prin modul asta haotic de repartizare, faptul că nu își prioritizeaza liniile pe capitole, adică aglomerate/libere, cu incidente multe/moderate/minime, astfel încât să trimiți ce trebuie, unde trebuie. Spre exemplu Otokar cred ca ar trebui trimise pe linii aglomerate si cu incidente minime si moderate, Citaro E4 pe linii aglomerate si cu incidente de toate tipurile, iar Citaro E3 neapărat pe cele mai libere. Pe lângă treaba asta cu/fara A/C, mai e problema vandalizarilor, adică nu poti trimite pe 381/336/etc autobuze ce au circulat o viață pe 102/116/141/etc
STB cred ca greșește mult si prin modul asta haotic de repartizare, faptul că nu își prioritizeaza liniile pe capitole, adică aglomerate/libere, cu incidente multe/moderate/minime, astfel încât să trimiți ce trebuie, unde trebuie. Spre exemplu Otokar cred ca ar trebui trimise pe linii aglomerate si cu incidente minime si moderate, Citaro E4 pe linii aglomerate si cu incidente de toate tipurile, iar Citaro E3 neapărat pe cele mai libere. Pe lângă treaba asta cu/fara A/C, mai e problema vandalizarilor, adică nu poti trimite pe 381/336/etc autobuze ce au circulat o viață pe 102/116/141/etc
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Nenea_titi
Adu-ți aminte că pe vremuri, pe 116 și 117 circulau DACuri care făceau preorășenești. Și liniile astea chiar ies în centru. La fel și pe 232 și uneori pe 124. Nu vorbesc de ikarus, alea arătau încă decent. Obiceiurile nu s-au schimbat.
Adu-ți aminte că pe vremuri, pe 116 și 117 circulau DACuri care făceau preorășenești. Și liniile astea chiar ies în centru. La fel și pe 232 și uneori pe 124. Nu vorbesc de ikarus, alea arătau încă decent. Obiceiurile nu s-au schimbat.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
V2A
6326 (Otokar de 10 m) este în 381 . De ce nu-l trimit în 125, la schimb cu un Citaro Euro 4? Acum sunt cel puțin două E4 repartizate acolo...
6326 (Otokar de 10 m) este în 381 . De ce nu-l trimit în 125, la schimb cu un Citaro Euro 4? Acum sunt cel puțin două E4 repartizate acolo...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
Si inca minim 6408 si 6413. Foarte rare prezentele Kent in 178.
Si inca minim 6408 si 6413. Foarte rare prezentele Kent in 178.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- AlexNord
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
SirVlady
De regula pe 112 este un C10 si un C12. Saptamana trecuta le-am vazut pe 6311/6315 si 6617.
De regula pe 112 este un C10 si un C12. Saptamana trecuta le-am vazut pe 6311/6315 si 6617.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Dragos31
Invazie de autobuze Mercedes-Benz Citaro azi pe linia 336
Erau cel putin 4361, 4349, 4999...
4999 - Linia 336 - Str. Apusului - 8 August 2019
Invazie de autobuze Mercedes-Benz Citaro azi pe linia 336
Erau cel putin 4361, 4349, 4999...
4999 - Linia 336 - Str. Apusului - 8 August 2019
📖 Pagination options