Topic: Repartizarea tramvaielor
2151 posts, 562570 views
📖 Pagination options
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
ionescu63
"Gabi23 scrie:
329 are parte de RK la boghiuri, acestea fiind de ceva vreme in URAC.
Ale vagoane V3A indisponibile momentan din diverse motive sunt: 010, 135, 251,299, 308, 131, 4002, 4023, 4030."
In plus 228 cred ca inca se afla in probe la URAC dupa RK. Plus CH-PPC-ul de pe 32. Ar cam fi ceva....
"Gabi23 scrie:
329 are parte de RK la boghiuri, acestea fiind de ceva vreme in URAC.
Ale vagoane V3A indisponibile momentan din diverse motive sunt: 010, 135, 251,299, 308, 131, 4002, 4023, 4030."
In plus 228 cred ca inca se afla in probe la URAC dupa RK. Plus CH-PPC-ul de pe 32. Ar cam fi ceva....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Si sa luam la rand situatia vagoanelor de Alexandria care circula pe 41 si de maine si pe 11.
Avem in total 27 CH PPC + 205, 282, 285, 280, 324 adica un total de 32 vagoane compatibile cu linia 41.
Din astea consideram ca sunt toate bune de traseu (lucru greu de realizat) si scoatem 21 CH PPC pt 41 + 205 se face norma de 22 ture si ramanem cu 6 CH PPC din care 3 circula pe linia 11, in total 3 rezerve din care sa zicem ca unu mai iese pe 32 din cand in cand. Pe langa astea 41 are disponibile si clasicele 282, 285, 280, 324, vagoane foarte bune cu exceptia lui 282 care e mai amarat.
Vin si cele 2 2010-CA si cele 4 LF si se rezolva foarte bine problema parcului liniilor 41 si 11.
Restul e can-can
Si sa luam la rand situatia vagoanelor de Alexandria care circula pe 41 si de maine si pe 11.
Avem in total 27 CH PPC + 205, 282, 285, 280, 324 adica un total de 32 vagoane compatibile cu linia 41.
Din astea consideram ca sunt toate bune de traseu (lucru greu de realizat) si scoatem 21 CH PPC pt 41 + 205 se face norma de 22 ture si ramanem cu 6 CH PPC din care 3 circula pe linia 11, in total 3 rezerve din care sa zicem ca unu mai iese pe 32 din cand in cand. Pe langa astea 41 are disponibile si clasicele 282, 285, 280, 324, vagoane foarte bune cu exceptia lui 282 care e mai amarat.
Vin si cele 2 2010-CA si cele 4 LF si se rezolva foarte bine problema parcului liniilor 41 si 11.
Restul e can-can
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
ionescu63
O intrebare totusi ar mai fi: cele 3 CH-PPC-uri de pe 11 vor ramane cu patina de grafit?
O intrebare totusi ar mai fi: cele 3 CH-PPC-uri de pe 11 vor ramane cu patina de grafit?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
010, 135, 228, 308 apartin Dep. Giurgiu, nu Dep. Alexandria.
329 inca are boghiurile la URAC.
251, 299, 4002 circula fata de acum 10 zile cand erau indisponibile.
Alexandria le are in acest moment la RK pe 285, 280, 345, 005.
282 o fi mai amarat, cum ii spui tu, dar se descurca destul de bine. N-a facut blocari, nu are flecuri, pantograful este unul bun, interiorul arata rezonabil fata de alte jeguri. Singura problema ar fi la demaraj unde se invarte in jurul a doar 30-40 km/h doar, dar e bun si asa.
010, 135, 228, 308 apartin Dep. Giurgiu, nu Dep. Alexandria.
329 inca are boghiurile la URAC.
251, 299, 4002 circula fata de acum 10 zile cand erau indisponibile.
Alexandria le are in acest moment la RK pe 285, 280, 345, 005.
282 o fi mai amarat, cum ii spui tu, dar se descurca destul de bine. N-a facut blocari, nu are flecuri, pantograful este unul bun, interiorul arata rezonabil fata de alte jeguri. Singura problema ar fi la demaraj unde se invarte in jurul a doar 30-40 km/h doar, dar e bun si asa.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
ionescu63
Citatul nu l-am facut colorat pt apartenenta la depouri, dar am subliniat tramvaiele la care ma refeream.
Am avut impresia ca 285 a iesit din RK, este de mult timp in URAC.
Citatul nu l-am facut colorat pt apartenenta la depouri, dar am subliniat tramvaiele la care ma refeream.
Am avut impresia ca 285 a iesit din RK, este de mult timp in URAC.
- Leo
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Leo
Mie mi s-ar fi parut mai normal ca liniile sa aibe identitatea lor.
Ex: Pe 41, daca tot poarta numele de "metrou usor" (desi...), sa circule numai tramvaie V3A-CH-PPC.
Sau macar sa nu mai fie combinatii de tramvaie cum e pe linia 8 unde circula Bucur albastre, Tatre si V3A.
Mie mi s-ar fi parut mai normal ca liniile sa aibe identitatea lor.
Ex: Pe 41, daca tot poarta numele de "metrou usor" (desi...), sa circule numai tramvaie V3A-CH-PPC.
Sau macar sa nu mai fie combinatii de tramvaie cum e pe linia 8 unde circula Bucur albastre, Tatre si V3A.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
ionescu63
In cazul prezentat de tine cu 41, ar trebui modernizat depoul B.Noi sa poata primii CH-PPC-uri.
In cazul prezentat de tine cu 41, ar trebui modernizat depoul B.Noi sa poata primii CH-PPC-uri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Singura identitate a fost pe linia 41 pana in 2007 cand a intrat si Alexandria si a inceput inlocuirea parcului, intai cu V3A-93, apoi au inceput sa vina toate noutatile din URAC si s-a ajuns in forma actuala cand 19 ture sunt formate de Bucurestii Noi cu V3A-93 model 41 si cele 22 ture de Alexandria deservite de tot ce au acestia prin curte .
Singura identitate a fost pe linia 41 pana in 2007 cand a intrat si Alexandria si a inceput inlocuirea parcului, intai cu V3A-93, apoi au inceput sa vina toate noutatile din URAC si s-a ajuns in forma actuala cand 19 ture sunt formate de Bucurestii Noi cu V3A-93 model 41 si cele 22 ture de Alexandria deservite de tot ce au acestia prin curte .
- Leo
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Leo
Mda... totusi se ia in calcul ca pe viitor linia 41 sa aibe (din nou) propria identitate?
Utilizator anonim wrote:
Singura identitate a fost pe linia 41 pana in 2007 cand a intrat si Alexandria si a inceput inlocuirea parcului, intai cu V3A-93, apoi au inceput sa vina toate noutatile din URAC si s-a ajuns in forma actuala cand 19 ture sunt formate de Bucurestii Noi cu V3A-93 model 41 si cele 22 ture de Alexandria deservite de tot ce au acestia prin curte .
Mda... totusi se ia in calcul ca pe viitor linia 41 sa aibe (din nou) propria identitate?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Nici sa vrea si nu mai au cum, decat daca vin odata 40 vagoane noi si intra toate pe 41.
Pe viitor (1-2 ani) miscarea pe 41 va fi cam asa - Alexandria va continua sa preia din linie de la B Noi pana o va prelua total cand va intra B Noi in modernizare. Apoi la parc Alexandria va continua cu cel actual + ce o sa le mai vina nou + tot felul de FAUR strecurate in lipsa de altceva.
Oricum pentru unele de FAUR ma bucur ca le avem pe 41, dar altele sunt vai de ele - 282 mai ales.
Nici sa vrea si nu mai au cum, decat daca vin odata 40 vagoane noi si intra toate pe 41.
Pe viitor (1-2 ani) miscarea pe 41 va fi cam asa - Alexandria va continua sa preia din linie de la B Noi pana o va prelua total cand va intra B Noi in modernizare. Apoi la parc Alexandria va continua cu cel actual + ce o sa le mai vina nou + tot felul de FAUR strecurate in lipsa de altceva.
Oricum pentru unele de FAUR ma bucur ca le avem pe 41, dar altele sunt vai de ele - 282 mai ales.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
ionescu63
Abia dupa modernizarea Dep. B.N. cred ca vom avea definitiv numai tramvaie de un tip pe 41 (CH-PPC).
P.S. Nu inteleg ce aveti cu 282....
Abia dupa modernizarea Dep. B.N. cred ca vom avea definitiv numai tramvaie de un tip pe 41 (CH-PPC).
P.S. Nu inteleg ce aveti cu 282....
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Leo wrote:Si ce daca? Oricum ar fi o varianta mult mai rapida decat actualul 385. Padon, nu se poate, fiindca nu mai "incap" tramvaie in bucla de la Piata Unirii.
O linie Ghencea - Unirii de tramvaie ar fi foarte buna, dar nu prea ai pe unde decat cu ocolorie...
Leo wrote:Si nici nu va exista. Nici tramvai nu cred ca se va introduce vreodata, desi exista o hotarare de Consiliu Local in acest sens inca din anii '90.
Aglomeratia de prin 385 se datoreaza si faptului ca RATB e singura solutie de transport, metroul neexistand prin Ghencea si 13 Septembrie.
Dr2005 wrote:...comparativ cu traseul 33 de tramvai care in 2003, pe linie nemodernizata facea 30 de minute pe toata semi-cursa Ghencea - Unirii, cu tot cu stationari. Uite asa progresam!
Aglomeraţia din 385 se datorează faptului că e unica alternativă... şi face 30 de minute de la Ghencea la Drumul Sării şi încă 20 de acolo până la Trafic Greu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Demareaza greu, este uzata suspensia pe boghiul 1 si tot troncane iar articulatiile paraie destul de urat, senzatia de incetineala e la ea acasa in vagonul ala, lucru confirmat si de o parte din vatmani. Il prefer pe 324 la clasice din 41
ionescu63 wrote:
P.S. Nu inteleg ce aveti cu 282....
Demareaza greu, este uzata suspensia pe boghiul 1 si tot troncane iar articulatiile paraie destul de urat, senzatia de incetineala e la ea acasa in vagonul ala, lucru confirmat si de o parte din vatmani. Il prefer pe 324 la clasice din 41
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
ionescu63
In rest nu are alte probleme, nu ?
Utilizator anonim wrote:ionescu63 wrote:
P.S. Nu inteleg ce aveti cu 282....
Demareaza greu, este uzata suspensia pe boghiul 1 si tot troncane iar articulatiile paraie destul de urat, senzatia de incetineala e la ea acasa in vagonul ala, lucru confirmat si de o parte din vatmani. Il prefer pe 324 la clasice din 41
In rest nu are alte probleme, nu ?
📖 Pagination options