Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
502 posts, 183550 views
📖 Pagination options
- realistul
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
realistul
Am trecut astăzi pe pod pe la ora 12 30. Am urcat de pe breteaua de la Giulești și am coborât spre Griviței.. Știți câți oameni erau la muncă? UNU. Rătăcit.
Am trecut astăzi pe pod pe la ora 12 30. Am urcat de pe breteaua de la Giulești și am coborât spre Griviței.. Știți câți oameni erau la muncă? UNU. Rătăcit.
- George
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
George
Păi ce să facă, dacă hidroizolaţia şi traversele abia s-au licitat?? Organizare perfectă, cu ghilimelele de rigoare!
Concluzia e că în 25 de zile s-au [BIP] să spargă nişte betoane, deci o lună a stat închis pasajul total aiurea, chestiile astea se puteau face în vreo 5 zile lucrat 24 h....să vedem ce urmează!
Păi ce să facă, dacă hidroizolaţia şi traversele abia s-au licitat?? Organizare perfectă, cu ghilimelele de rigoare!
Concluzia e că în 25 de zile s-au [BIP] să spargă nişte betoane, deci o lună a stat închis pasajul total aiurea, chestiile astea se puteau face în vreo 5 zile lucrat 24 h....să vedem ce urmează!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
De dimineata sa lucra, probabil ai nimerit in pauza de masa.
De dimineata sa lucra, probabil ai nimerit in pauza de masa.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Intre 12 si 13 e pauza... Si asta in general pe santiere nu doar aici, si pe M5 si la pasajele mari si la CF.
Intre 12 si 13 e pauza... Si asta in general pe santiere nu doar aici, si pe M5 si la pasajele mari si la CF.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
Sina era <ciupita> la interiorul ciupercii din cauza <profilului> patratzos neadecvat UIC...Se putea rezolva aproape gratis schimband sinele intre ele, cea din stanga in dreapta si viceversa astfel ca ambele sa expuna doar flancul integru, dar RATB s-a dat <fudul> si daca tot era <pe euroi> a vrut musai sina noua...
Tzeava te ajuta la mentinerea ecartamentului la montaj si monolitizare.
Blochetii nu sunt in contact direct cu betonul, sunt incaltati cu galosi de cauciuc (neopren)
aztec wrote:
Si eu am vazut sina in Gara Basarab din 1942...si o ploua, o ninge..
Bine..trec maxim 10 trenuri pe zi la viteza mica.
La tramvai uzura este mai accelerata, rapida, personalizata..
Sina era <ciupita> la interiorul ciupercii din cauza <profilului> patratzos neadecvat UIC...Se putea rezolva aproape gratis schimband sinele intre ele, cea din stanga in dreapta si viceversa astfel ca ambele sa expuna doar flancul integru, dar RATB s-a dat <fudul> si daca tot era <pe euroi> a vrut musai sina noua...
shoppy wrote:
... spre deosebire de Basarab mai ai si acea teava din traversa care este expusa deci rugineste si materialele antiderapante care provin de pe carosabil si care accelereaza mult degradarea.
Tzeava te ajuta la mentinerea ecartamentului la montaj si monolitizare.
Blochetii nu sunt in contact direct cu betonul, sunt incaltati cu galosi de cauciuc (neopren)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Costin
Pai hidroizolatia si calea de rulare nu sunt inca licitate. Ce sa mai faca in stadiul asta?...
Pai hidroizolatia si calea de rulare nu sunt inca licitate. Ce sa mai faca in stadiul asta?...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Hidroizolatia e atribuita, vin baietii. Apoi linia de tramvai, dar sa speram ca pana termina astia hidroizolatia se termina si licitatia de traverse.
Hidroizolatia e atribuita, vin baietii. Apoi linia de tramvai, dar sa speram ca pana termina astia hidroizolatia se termina si licitatia de traverse.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Vin vin da mai incolo, continua micile retusuri si pauzele lungi da dese.
Vin vin da mai incolo, continua micile retusuri si pauzele lungi da dese.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Albert
O intrebare... Cablurile alea dintre liniile de contact le lasa așa? Nu de alta, dar marile orașe europene au cam toate cablurile îngropate, iar situația de la 41 e foarte trista, cam cele mai urate cabluri supraterane pe care le-am vazut vreodată...
O intrebare... Cablurile alea dintre liniile de contact le lasa așa? Nu de alta, dar marile orașe europene au cam toate cablurile îngropate, iar situația de la 41 e foarte trista, cam cele mai urate cabluri supraterane pe care le-am vazut vreodată...
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Bogdan MD
Eu am o intrebare, mai mult filosofica in acest moment, dar o pun oricum: ar fi oare posibil, cu ocazia reabilitarii sau ulterior, sa se largeasca calea de rulare in dreptul rampelor astfel incat sa avem niste minime benzi de accelerare si decelerare pentru rampe? Stim cu totii cat de dificil este sa intri pe pasaj de pe una din rampele acelea laterale, nu vezi nimic din cauza parapetilor, iar cei care scot botul masinii in fata, ca sa vada mai bine incurca traficul de pe pasaj. Chiar si o solutie ca rampa Grivita de pe pasajul Basarab ar face o mare diferenta.
NB: stiu ca o solutie similara este deja in aplicare la pasajul peste calea ferata de la Chitila de pe DNCB, unde sunt in curs de extindere riglele de la ultimele 3 perechi de pile astfel incat sa creeze spatiu pentru intrare si iesiri, ce au devenit periculoase odata cu continuarea ulterioara centurii pe direct spre Mogosoaia. Cu ocazia lucrarii s-a descoperit nevoia urgenta de consolidare si reabilitare a respectivului pasaj, care se degradase puternic.
NB2: la reabilitarea din prezent a pasajului Grant e inclusa si reabilitarea pilonilor? Sau momentan se reface doar suprastructura? Ca daca pilonii raman pe alta data, e perfect, se va putea profita de ocazie pentru a face ce propun eu mai sus.
Eu am o intrebare, mai mult filosofica in acest moment, dar o pun oricum: ar fi oare posibil, cu ocazia reabilitarii sau ulterior, sa se largeasca calea de rulare in dreptul rampelor astfel incat sa avem niste minime benzi de accelerare si decelerare pentru rampe? Stim cu totii cat de dificil este sa intri pe pasaj de pe una din rampele acelea laterale, nu vezi nimic din cauza parapetilor, iar cei care scot botul masinii in fata, ca sa vada mai bine incurca traficul de pe pasaj. Chiar si o solutie ca rampa Grivita de pe pasajul Basarab ar face o mare diferenta.
NB: stiu ca o solutie similara este deja in aplicare la pasajul peste calea ferata de la Chitila de pe DNCB, unde sunt in curs de extindere riglele de la ultimele 3 perechi de pile astfel incat sa creeze spatiu pentru intrare si iesiri, ce au devenit periculoase odata cu continuarea ulterioara centurii pe direct spre Mogosoaia. Cu ocazia lucrarii s-a descoperit nevoia urgenta de consolidare si reabilitare a respectivului pasaj, care se degradase puternic.
NB2: la reabilitarea din prezent a pasajului Grant e inclusa si reabilitarea pilonilor? Sau momentan se reface doar suprastructura? Ca daca pilonii raman pe alta data, e perfect, se va putea profita de ocazie pentru a face ce propun eu mai sus.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Se lucreaza si la piloni si la toata structura.
Iar ca evolutie, urmeaza sa vina baietii cu izolatia.
Se lucreaza si la piloni si la toata structura.
Iar ca evolutie, urmeaza sa vina baietii cu izolatia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Se racaie tencuiala si betonul umflat de pe pile si grinzi dar asa, din 10 muncitori 3 racaie, 3 supravegheaza, 1 da cu matura, 1 se duce pana undeva, 1 vine de undeva si 1 doarme, pai in ritmul asta racaie la el pana la anu.
Se racaie tencuiala si betonul umflat de pe pile si grinzi dar asa, din 10 muncitori 3 racaie, 3 supravegheaza, 1 da cu matura, 1 se duce pana undeva, 1 vine de undeva si 1 doarme, pai in ritmul asta racaie la el pana la anu.
- cosmin212
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
cosmin212
Au timp 24 de luni.
Au timp 24 de luni.
Untitled.jpg (67.99 KB; downloaded 3089 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Aha, atunci nu-i problema, traficul sa-l deblocheze repede.
Aha, atunci nu-i problema, traficul sa-l deblocheze repede.
📖 Pagination options