Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023
989 posts, 284611 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Costin
Potul cel mare al BYD in Europa e in Oslo... si deja au inceput livrarile, de cateva luni. Deci nici pentru ei nu mai e o miza Bucurestiul. Sigur, asta nu inseamna ca nu participa sau nu castiga, doar subliniez ca nici pentru ei nu mai e o miza intrarea serioasa pe o piata europeana.
Potul cel mare al BYD in Europa e in Oslo... si deja au inceput livrarile, de cateva luni. Deci nici pentru ei nu mai e o miza Bucurestiul. Sigur, asta nu inseamna ca nu participa sau nu castiga, doar subliniez ca nici pentru ei nu mai e o miza intrarea serioasa pe o piata europeana.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Prin "pot" se refera la cea mai mare comanda ferma in Europa, si intr-adevar pentru BYD ar fi cea mai mare comanda in Europa daca vor lua contractul. Valabil si pentru Sileo, ca ei au luat doar contracte mici prin Germania (si ce a mai luat prin Turcia mama Bozankaya).
Referitor la Oslo, Nobina a comandat 42 de articulate de la BYD.
Prin "pot" se refera la cea mai mare comanda ferma in Europa, si intr-adevar pentru BYD ar fi cea mai mare comanda in Europa daca vor lua contractul. Valabil si pentru Sileo, ca ei au luat doar contracte mici prin Germania (si ce a mai luat prin Turcia mama Bozankaya).
Referitor la Oslo, Nobina a comandat 42 de articulate de la BYD.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
La acest lucru ma refer @punmeister si avand in vedere ca esti informat corespunzator, nu cred ca am gresit catusi de putin! Un contract de 100 de unitati furnizate e ceva, nu? Astfel si-ar consolida pozitia de leader, in furnizarea de asemenea produse in Europa, ceea ce i-ar aduce, clar, un plus, nu numai in marketing!
La acest lucru ma refer @punmeister si avand in vedere ca esti informat corespunzator, nu cred ca am gresit catusi de putin! Un contract de 100 de unitati furnizate e ceva, nu? Astfel si-ar consolida pozitia de leader, in furnizarea de asemenea produse in Europa, ceea ce i-ar aduce, clar, un plus, nu numai in marketing!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Costin
Probabil eu aveam o informatie incompleta. In acest moment Oslo e comanda cea mai mare a lor, pe de alta parte nu stiam ca e pentru Nobina, asta e un operator relativ mic in Oslo. Pe de alta parte relieful si clima din Oslo, pentru autobuze electrice, fac aceasta comanda foarte interesanta si de urmarit pentru lunile care urmeaza. Dar da, numeric, dar si ca "impresie artistica" (mai ales ca e in UE), comanda din Bucuresti e mai consistenta pentru ei.
Probabil eu aveam o informatie incompleta. In acest moment Oslo e comanda cea mai mare a lor, pe de alta parte nu stiam ca e pentru Nobina, asta e un operator relativ mic in Oslo. Pe de alta parte relieful si clima din Oslo, pentru autobuze electrice, fac aceasta comanda foarte interesanta si de urmarit pentru lunile care urmeaza. Dar da, numeric, dar si ca "impresie artistica" (mai ales ca e in UE), comanda din Bucuresti e mai consistenta pentru ei.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Una peste alta hai ca poate, si reusim...si noi romanii sa fim leaderi in ceva, in anii 2019.
Nobina , asa cum am mai relatat, se regaseste ”imprastiata” in patru tari
Una peste alta hai ca poate, si reusim...si noi romanii sa fim leaderi in ceva, in anii 2019.
Nobina , asa cum am mai relatat, se regaseste ”imprastiata” in patru tari
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Cristy
In curand vom vedea afise si pliante prin Bucuresti cu privire la achizitia acestor autobuze.
PMB tocmai ce va directiona 63.000 lei pentru aceste materiale catre S.C. PROMO MEDIA S.R.L, aceeasi firma care a facut afisele de pe M5 cu "In 300 de ani, aici va fi statia TA de metrou".
Inseamna, deci, ca cel putin o oferta poate fi admisibila. Dar orice e posibil.
In curand vom vedea afise si pliante prin Bucuresti cu privire la achizitia acestor autobuze.
PMB tocmai ce va directiona 63.000 lei pentru aceste materiale catre S.C. PROMO MEDIA S.R.L, aceeasi firma care a facut afisele de pe M5 cu "In 300 de ani, aici va fi statia TA de metrou".
Inseamna, deci, ca cel putin o oferta poate fi admisibila. Dar orice e posibil.
cump directa1.PNG (22.1 KB; downloaded 4157 times)
cump directa2.PNG (44.95 KB; downloaded 4157 times)
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Solaris
Ok. Solaris este mic si depresiv. Totusi unde sunt ceilalti producatori? Situatia este destul de clara: la licitatie s-au ofertat autobuze din China si Turcia. VDL, Alstrom, Volvo, SOR etc, chiar nici unul cu ceva curaj? Doar un turc si un chinez?
Ce trebuia sa faca Solaris in acceptiunea Domniei Voastre? Sa vanda doar de dragul de a vinde? Tocmai ce am postat ca nu comenziile ii lipsesc lui Solaris. Ati avut curiozitatea de a urmari desfasuratorul de clarificari la licitatii (troley, electrice etc)? PB nu a acceptat nici o revizuire indiferent de argument (si unele erau chiar de bun simt). Rar au acceptat schimbari ce erau evident necesare pt. rectificarea unor erori a CS.
Si, fac un pariu ca nu BYD va castiga.
orex wrote:
”Serios”, in ce sens?
PS
A fost vrerea Solaris sa constate ca...cerintele autoritatii contractante, bucurestene, exced posibilitatilor sale si ca nu poate sa se...”bata” pentru suprematie?! Nu sunt convins de asta. Alminteri e o ”cauza” neprobata, lipsita de obiectivitate neparticiparea la procedura de atribuire a contractului de furnizare ”autobuze electrice pentru Bucuresti”! Daca BYD iau ”potul”, in Bucuresti, ce ”felie” isi asigura in Europa?
Ok. Solaris este mic si depresiv. Totusi unde sunt ceilalti producatori? Situatia este destul de clara: la licitatie s-au ofertat autobuze din China si Turcia. VDL, Alstrom, Volvo, SOR etc, chiar nici unul cu ceva curaj? Doar un turc si un chinez?
Ce trebuia sa faca Solaris in acceptiunea Domniei Voastre? Sa vanda doar de dragul de a vinde? Tocmai ce am postat ca nu comenziile ii lipsesc lui Solaris. Ati avut curiozitatea de a urmari desfasuratorul de clarificari la licitatii (troley, electrice etc)? PB nu a acceptat nici o revizuire indiferent de argument (si unele erau chiar de bun simt). Rar au acceptat schimbari ce erau evident necesare pt. rectificarea unor erori a CS.
Si, fac un pariu ca nu BYD va castiga.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Alstom si SOR nu respectau CS-ul. SOR-ul are trepte in spate, in timp ce in CS se specifica ca trebuie sa fie fara trepte, cat despre Alstom:
Alstom si SOR nu respectau CS-ul. SOR-ul are trepte in spate, in timp ce in CS se specifica ca trebuie sa fie fara trepte, cat despre Alstom:
punmeister wrote:
Alstom cel putin nu se putea baga datorita CS-ului, PMB vrea usile cu actionare pneumatica (cum au actualele Citaro si Kent), in schimb Aptis vine doar cu usi rototranslante (cum sunt cele de pe V3A si ex-DAF Berkhof Viking) sau cu usi tip IFE (cum sunt cele de pe Bucur LF).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Utilizator anonim
Din licitatia de mai sus inteleg ca e vorba de 4 proiecte a cate 100 autobuze electrice, ceea ce suna bine de tot daca e real.
Din licitatia de mai sus inteleg ca e vorba de 4 proiecte a cate 100 autobuze electrice, ceea ce suna bine de tot daca e real.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Se refera la cele 4 cereri de finantare pentru cele 100 de acum. ))))
Se refera la cele 4 cereri de finantare pentru cele 100 de acum. ))))
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
@cristy
Adica 74.970 RON. TVA-ul cine-l plateste?
PS
Ce s-or fi repezit cu acest contract stimabilii din PMB, mai cu seama ca:
- e achizitie directa, deci se putea face in momentul in care exista certitudinea ca licitatia are un castigator;
- evaluarea financiara, conform graficului de derulare al procedurii de atribuire a contractului de furnizare, are termen de finalizare abia 27.11.2019.
Daca licitatia e anulata, nu sunt bani aruncati pe ”Apa Sambetei”?
Primele 10 autobuze, daca e totul in regula si s-ar semna contractul in decembrie, anul curent, ar veni oricum in noiembrie 2020. Deci popularizarea semnificatiei achizitiei se putea face ”a la longue”.
@solaris
In cazul in care esti interesat de o procedura de atribuire a unui contract, conform legislatiei romane, dar cred ca nu numai, si consideri ca prevederile unui caiet de sarcini sunt restrictive, ai parghiile legale de contestare sau, mai rau, de chemare in judecata. Pana la verdict procedura se suspenda! A uzitat vreun operator economic, potential interesat, aceste cai, daca se considera lezat? NU!
Pariul e cel mai putin important de tinut. Totul e ca si Bucurestiul e sa aiba autobuze electrice, oricare ar fi producatorul acestora!
@cristy
Adica 74.970 RON. TVA-ul cine-l plateste?
PS
Ce s-or fi repezit cu acest contract stimabilii din PMB, mai cu seama ca:
- e achizitie directa, deci se putea face in momentul in care exista certitudinea ca licitatia are un castigator;
- evaluarea financiara, conform graficului de derulare al procedurii de atribuire a contractului de furnizare, are termen de finalizare abia 27.11.2019.
Daca licitatia e anulata, nu sunt bani aruncati pe ”Apa Sambetei”?
Primele 10 autobuze, daca e totul in regula si s-ar semna contractul in decembrie, anul curent, ar veni oricum in noiembrie 2020. Deci popularizarea semnificatiei achizitiei se putea face ”a la longue”.
@solaris
In cazul in care esti interesat de o procedura de atribuire a unui contract, conform legislatiei romane, dar cred ca nu numai, si consideri ca prevederile unui caiet de sarcini sunt restrictive, ai parghiile legale de contestare sau, mai rau, de chemare in judecata. Pana la verdict procedura se suspenda! A uzitat vreun operator economic, potential interesat, aceste cai, daca se considera lezat? NU!
Pariul e cel mai putin important de tinut. Totul e ca si Bucurestiul e sa aiba autobuze electrice, oricare ar fi producatorul acestora!
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Nu SC PROMO MEDIA va face publicitate, ci o firma mutata de la Sibiu la Bucuresti in 2016, SC HOPE PROMO SRL, cu vreo 20% mai ieftin decat cea dintai.
Nu SC PROMO MEDIA va face publicitate, ci o firma mutata de la Sibiu la Bucuresti in 2016, SC HOPE PROMO SRL, cu vreo 20% mai ieftin decat cea dintai.
Publicitate si promovare achizitia autobuze electrice-page0001.jpg (436.57 KB; downloaded 3669 times)
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Cristy
Intr-adevar. In plus, aflam si ce tipuri de servicii vor presta:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/di ... /103933068
Intr-adevar. In plus, aflam si ce tipuri de servicii vor presta:
DESCRIERE:
1. Comunicate de presa - 8 buc. PU: 800 lei + TVA/buc.
2. Realizare si amplasare panouri temporare - 4 buc. PU: 1350 lei + TVA/buc.
3. Realizare si actualizare website - 1 buc. PU: 4000 lei + TVA/buc.
4. Placute - 107 buc. PU: 18 lei + TVA/buc.
5. Autocolante - 107 buc. PU: 5,5 lei + TVA/buc.
6. Pliante - 160.000 buc. PU: 0,18 lei +TVA/buc.
7. Harti cu trasee de transport public - 4000 buc. PU: 0,53 lei + TVA/buc.
8. Realizare si amplasare placi permanente - 4 buc. PU: 400 lei + TVA/buc
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/di ... /103933068
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
CiprianTRB
Se cumpără aceste servici de promovare, dar ce se întâmplă dacă nici BYD, nici Sileo nu au o oferta comformă și se anulează licitatia?
Se cumpără aceste servici de promovare, dar ce se întâmplă dacă nici BYD, nici Sileo nu au o oferta comformă și se anulează licitatia?
📖 Pagination options