Topic: V3A-2010-CA
1369 posts, 456321 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Pai tocmai, ca acordul cadru nu-ti ridica obligatii ca si cumparator, dupa cum a dovedit chiar Primaria Cluj, spre exemplu, cu Pesele.
Pe langa asta, se pierde extraordinar de mult timp cu licitatiile. Pe cand asa faci una, cantitate minima, cantitate maxima la acelasi pret, si ai echipamentele.
Oricum, pana nu o sa se faca 20 pe an, cel putin, sunt degeaba. Am echipat linia lui 21 cu putin peste 10 bucati in 4 ani de zile.
Pai tocmai, ca acordul cadru nu-ti ridica obligatii ca si cumparator, dupa cum a dovedit chiar Primaria Cluj, spre exemplu, cu Pesele.
Pe langa asta, se pierde extraordinar de mult timp cu licitatiile. Pe cand asa faci una, cantitate minima, cantitate maxima la acelasi pret, si ai echipamentele.
Oricum, pana nu o sa se faca 20 pe an, cel putin, sunt degeaba. Am echipat linia lui 21 cu putin peste 10 bucati in 4 ani de zile.
- GPS
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Le recapitulăm :
016, 027, 030, 045, 053, 063, 067, 069, 149, 202, 210, 242, 350. 2015 - 2019, 13:4 = 3,25 vagoane pe an ~ 3 vagoane pe an.
Le recapitulăm :
016, 027, 030, 045, 053, 063, 067, 069, 149, 202, 210, 242, 350. 2015 - 2019, 13:4 = 3,25 vagoane pe an ~ 3 vagoane pe an.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
204 și 076 au o vârstă. Și sunt la Alexandria. Mă refreamla Colentina.
Acum înțeleg că sunt pe țeavă încă 12( văzut pe undeva pe forum).
017, 044, 056, 235, 320, 230(?), 218, 273 ( astea două din BN). Care sunt celelalte 4? Mă gândesc că tot ceva hodoroage de prin BN, Giurgiu sau Titan sau Colentina și de ce nu Victoria, care sprijină gardul
204 și 076 au o vârstă. Și sunt la Alexandria. Mă refreamla Colentina.
Acum înțeleg că sunt pe țeavă încă 12( văzut pe undeva pe forum).
017, 044, 056, 235, 320, 230(?), 218, 273 ( astea două din BN). Care sunt celelalte 4? Mă gândesc că tot ceva hodoroage de prin BN, Giurgiu sau Titan sau Colentina și de ce nu Victoria, care sprijină gardul
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Nu știu ca Victoria să aibă vagoane cu feder, iar Colentina cred că le-a trimis pe toate.
Nu știu ca Victoria să aibă vagoane cu feder, iar Colentina cred că le-a trimis pe toate.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
SirVlady
230 din cate stiu nu e pe federe.
Nenea_titi wrote:
230(?)
230 din cate stiu nu e pe federe.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Nu mai sunt și 232 și 111? Parcă le-am auzit clăncănind la frână și plecare. Asta dacă nu le-au modificat între timp. Și acest criteriu (frâne cu federe mecanice cu resort și frâne hidraulice) e unul obligatoriu, adică el dictează dacă un V3A devine CA-PPC? Victoria are destule pe dreapta. Cu federe sunt destule la Giurgiu, cam majoritatea care intra pe 25, 7, 19, 23 de la Giurgiu clăncăne la frânare și plecare. Includ aici Faur.
Nu mai sunt și 232 și 111? Parcă le-am auzit clăncănind la frână și plecare. Asta dacă nu le-au modificat între timp. Și acest criteriu (frâne cu federe mecanice cu resort și frâne hidraulice) e unul obligatoriu, adică el dictează dacă un V3A devine CA-PPC? Victoria are destule pe dreapta. Cu federe sunt destule la Giurgiu, cam majoritatea care intra pe 25, 7, 19, 23 de la Giurgiu clăncăne la frânare și plecare. Includ aici Faur.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
SirVlady
232 și 111 sunt pe pompe de când se știu. Eu știam ceva de 232 să fie pe federe, dar cu sistem schimbat pe pompe.
232 și 111 sunt pe pompe de când se știu. Eu știam ceva de 232 să fie pe federe, dar cu sistem schimbat pe pompe.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Gata si licitatia, ICPE SAERP va livra echipamentele pentru urmatoarele 12 tramvaie.
Gata si licitatia, ICPE SAERP va livra echipamentele pentru urmatoarele 12 tramvaie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
076 ajuns pe la Gara Basarab...
076 ajuns pe la Gara Basarab...
DSC_7156.JPG (190.25 KB; downloaded 3942 times)
DSC_7177.JPG (169.82 KB; downloaded 3941 times)
DSC_7183.JPG (166.93 KB; downloaded 3941 times)
- cris_m
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Au intors acolo ca a fost o blocare pe Timisoara. Cam 30 minute a durat.
Au intors acolo ca a fost o blocare pe Timisoara. Cam 30 minute a durat.
📖 Pagination options