Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1369 posts, 456351 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 98
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Pai tocmai, ca acordul cadru nu-ti ridica obligatii ca si cumparator, dupa cum a dovedit chiar Primaria Cluj, spre exemplu, cu Pesele.

Pe langa asta, se pierde extraordinar de mult timp cu licitatiile. Pe cand asa faci una, cantitate minima, cantitate maxima la acelasi pret, si ai echipamentele.

Oricum, pana nu o sa se faca 20 pe an, cel putin, sunt degeaba. Am echipat linia lui 21 cu putin peste 10 bucati in 4 ani de zile. :headbash:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati GPS

Sunt 13 vagoane pentru linia 21.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Livrate intre 2015 si 2019. :bleah:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

Le recapitulăm :
016, 027, 030, 045, 053, 063, 067, 069, 149, 202, 210, 242, 350. 2015 - 2019, 13:4 = 3,25 vagoane pe an ~ 3 vagoane pe an.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

+ prototipurile 204 si 076 din 41.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

204 și 076 au o vârstă. Și sunt la Alexandria. Mă refreamla Colentina.

Acum înțeleg că sunt pe țeavă încă 12( văzut pe undeva pe forum).
017, 044, 056, 235, 320, 230(?), 218, 273 ( astea două din BN). Care sunt celelalte 4? Mă gândesc că tot ceva hodoroage de prin BN, Giurgiu sau Titan sau Colentina și de ce nu Victoria, care sprijină gardul

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati GPS

Nu știu ca Victoria să aibă vagoane cu feder, iar Colentina cred că le-a trimis pe toate.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

Nenea_titi wrote:
230(?)

230 din cate stiu nu e pe federe.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

Nu mai sunt și 232 și 111? Parcă le-am auzit clăncănind la frână și plecare. Asta dacă nu le-au modificat între timp. Și acest criteriu (frâne cu federe mecanice cu resort și frâne hidraulice) e unul obligatoriu, adică el dictează dacă un V3A devine CA-PPC? Victoria are destule pe dreapta. Cu federe sunt destule la Giurgiu, cam majoritatea care intra pe 25, 7, 19, 23 de la Giurgiu clăncăne la frânare și plecare. Includ aici Faur.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

232 și 111 sunt pe pompe de când se știu. Eu știam ceva de 232 să fie pe federe, dar cu sistem schimbat pe pompe.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Gata si licitatia, ICPE SAERP va livra echipamentele pentru urmatoarele 12 tramvaie.  8-)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

076 ajuns pe la Gara Basarab...

DSC_7156.JPG (190.25 KB; downloaded 3951 times)


DSC_7177.JPG (169.82 KB; downloaded 3950 times)


DSC_7183.JPG (166.93 KB; downloaded 3950 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Cu ce ocazie a ajuns la Basarab 25-ul?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Au intors acolo ca a fost o blocare pe Timisoara. Cam 30 minute a durat.

 


Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 98
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435088 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use